Dit is echt van heel laag niveau hoor Damscoquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben Ooijer en ik ben een zielige kneus. Daarom ga ik maar iedereen een beetje uitdagen, zodat ik nog een beetje een verzetje heb. Thuis met mijn vrouw lukt het namelijk niet meer, en ook op voetbal gebied stel ik ook al jaren niks meer voor. Nee, ik ben op mijn retour."
Dom mongooltje, waar denk je dat die kneus vandaan komt, en komt dat accentje je niet bekend voor?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben Ooijer en ik ben een zielige kneus. Daarom ga ik maar iedereen een beetje uitdagen, zodat ik nog een beetje een verzetje heb. Thuis met mijn vrouw lukt het namelijk niet meer, en ook op voetbal gebied stel ik ook al jaren niks meer voor. Nee, ik ben op mijn retour."
Ik praat niet zo als Ooijer, vrind. Nee, niet iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Dom mongooltje, waar denk je dat die kneus vandaan komt, en komt dat accentje je niet bekend voor?
Over verschrikkelijke kneuzen gesproken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Nu doe je het er volgens mij een beetje omquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Als je mij beloofd dat je het gevoel vasthoudt. Wel doen he, des te harder komt straks de klap aan![]()
![]()
Ik ben je vriend niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik praat niet zo als Ooijer, vrind. Nee, niet iets om trots op te zijn.
Ik kom uit 88, dus ja medio jaren 90.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:01 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet.
Je bent zeker zo'n boertje die medio jaren '90 voor de joden is geworden
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef reetveter het volgende:
100% eens met de klacht. In de kroeg zaten we ons ook al blauw te ergeren aan die kankerdruif.
Druivendrecht?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef reetveter het volgende:
100% eens met de klacht. In de kroeg zaten we ons ook al blauw te ergeren aan die kankerdruif.
DE DRUIVEN WAREN IMMERS WEER ZUUR!quote:
Eerst het zuur, dan het zoet!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
DE DRUIVEN WAREN IMMERS WEER ZUUR!
Maar hij heeft wél drie punten in z'n zak.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
Thuis met mijn vrouw lukt het namelijk niet meer
Ga je ex-vrouw lastigvallen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
Zit Jol al op de schopstoel, zou niet meer dan terecht wezen. Wat die gisteren lieten zien had helemaal niets met voetbal te maken joh!
Joden die zich ergeren aan jodenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef reetveter het volgende:
PSV bemest het veld gewoon goed, vandaar het beste veld van NL. Kunnen ze daar in Druivendrecht nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:06 schreef damsco het volgende:
Ik heb gehoord dat de spelers van Ajax last hadden van paardenpoeplucht. De spelers van PSV zijn daar duidelijk aan gewend, maar Ajax werd min of meer bedwelmt. Jullie moet nodig eens iets aan die lucht doen, riolering ofzo aanleggen.
Touché.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV bemest het veld gewoon goed, vandaar het beste veld van NL. Kunnen ze daar in Druivendrecht nog een voorbeeld aan nemen.
Die heeft er ben ik bang nog meer verstand van dan de wat dikke Jol.quote:
Ajax -> Jodenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:07 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Joden die zich ergeren aan joden![]()
![]()
Faalhaas: ik game nietquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Schijnt goed te zijn voor de zoetheid van de druiven ook nog eensquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV bemest het veld gewoon goed, vandaar het beste veld van NL. Kunnen ze daar in Druivendrecht nog een voorbeeld aan nemen.
Ooijer is een jood man, geboren in 020 en gespeeld voor de grafkankerjoden, dus hij is een joodquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ajax -> Joden
Psv -> Boeren
Ooijer = PSV'ert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |