Dit is echt van heel laag niveau hoor Damscoquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben Ooijer en ik ben een zielige kneus. Daarom ga ik maar iedereen een beetje uitdagen, zodat ik nog een beetje een verzetje heb. Thuis met mijn vrouw lukt het namelijk niet meer, en ook op voetbal gebied stel ik ook al jaren niks meer voor. Nee, ik ben op mijn retour."
Dom mongooltje, waar denk je dat die kneus vandaan komt, en komt dat accentje je niet bekend voor?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben Ooijer en ik ben een zielige kneus. Daarom ga ik maar iedereen een beetje uitdagen, zodat ik nog een beetje een verzetje heb. Thuis met mijn vrouw lukt het namelijk niet meer, en ook op voetbal gebied stel ik ook al jaren niks meer voor. Nee, ik ben op mijn retour."
Ik praat niet zo als Ooijer, vrind. Nee, niet iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Dom mongooltje, waar denk je dat die kneus vandaan komt, en komt dat accentje je niet bekend voor?
Over verschrikkelijke kneuzen gesproken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Nu doe je het er volgens mij een beetje omquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Als je mij beloofd dat je het gevoel vasthoudt. Wel doen he, des te harder komt straks de klap aan![]()
![]()
Ik ben je vriend niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik praat niet zo als Ooijer, vrind. Nee, niet iets om trots op te zijn.
Ik kom uit 88, dus ja medio jaren 90.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:01 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet.
Je bent zeker zo'n boertje die medio jaren '90 voor de joden is geworden
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef reetveter het volgende:
100% eens met de klacht. In de kroeg zaten we ons ook al blauw te ergeren aan die kankerdruif.
Druivendrecht?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef reetveter het volgende:
100% eens met de klacht. In de kroeg zaten we ons ook al blauw te ergeren aan die kankerdruif.
DE DRUIVEN WAREN IMMERS WEER ZUUR!quote:
Eerst het zuur, dan het zoet!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
DE DRUIVEN WAREN IMMERS WEER ZUUR!
Maar hij heeft wél drie punten in z'n zak.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
Thuis met mijn vrouw lukt het namelijk niet meer
Ga je ex-vrouw lastigvallen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
Zit Jol al op de schopstoel, zou niet meer dan terecht wezen. Wat die gisteren lieten zien had helemaal niets met voetbal te maken joh!
Joden die zich ergeren aan jodenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef reetveter het volgende:
PSV bemest het veld gewoon goed, vandaar het beste veld van NL. Kunnen ze daar in Druivendrecht nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:06 schreef damsco het volgende:
Ik heb gehoord dat de spelers van Ajax last hadden van paardenpoeplucht. De spelers van PSV zijn daar duidelijk aan gewend, maar Ajax werd min of meer bedwelmt. Jullie moet nodig eens iets aan die lucht doen, riolering ofzo aanleggen.
Touché.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV bemest het veld gewoon goed, vandaar het beste veld van NL. Kunnen ze daar in Druivendrecht nog een voorbeeld aan nemen.
Die heeft er ben ik bang nog meer verstand van dan de wat dikke Jol.quote:
Ajax -> Jodenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:07 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Joden die zich ergeren aan joden![]()
![]()
Faalhaas: ik game nietquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Schijnt goed te zijn voor de zoetheid van de druiven ook nog eensquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV bemest het veld gewoon goed, vandaar het beste veld van NL. Kunnen ze daar in Druivendrecht nog een voorbeeld aan nemen.
Ooijer is een jood man, geboren in 020 en gespeeld voor de grafkankerjoden, dus hij is een joodquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ajax -> Joden
Psv -> Boeren
Ooijer = PSV'ert.
Ja jeugdteam. Hij heeft echter nooit het niveau van Ajax kunnen halen, vandaar dat jullie stinkboeren hem kregen op een gegeven moment. Of wil je zeggen dat hij in de topjaren van Ajax goed genoeg was voor Ajax. Face it man, ga geen onzin lopen verkondigen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:11 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Ooijer is een jood man, geboren in 020 en gespeeld voor de grafkankerjoden, dus hij is een jood
En buiten het beste veld hebben we dus ook een beter team, de beste prestaties geleverd over het afgelopen decennium en een betere jeugdopleidingquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar speelt hij NU dan bij achterlijke fruitdruif.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:11 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Ooijer is een jood man, geboren in 020 en gespeeld voor de grafkankerjoden, dus hij is een jood
Wie zegt datquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:14 schreef damsco het volgende:
Jeugdopleiding van Ajax is inderdaad huilen met de pet op.
Dat kennen ze bij die tyfusclub van jou blijkbaar niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik. Moet veel meer talent uit voort komen. Stukje ambitie?
De topjaren van Ooijer bij PSV waren omstreeks 2005/2006 toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja jeugdteam. Hij heeft echter nooit het niveau van Ajax kunnen halen, vandaar dat jullie stinkboeren hem kregen op een gegeven moment. Of wil je zeggen dat hij in de topjaren van Ajax goed genoeg was voor Ajax. Face it man, ga geen onzin lopen verkondigen.
Godver, nu je het zegt. Wat een wereldklasse en de prestaties waren er dan gelukkig ook naar.quote:31 Emmanuel Boakye 25-03-1985 11 (0) 2005
19 Urby Emanuelson 16-06-1986 41 (2) 2005
3 Zdenek Grygera 14-05-1980 28 (1) 2003
4 Johnny Heitinga 15-11-1983 33 (2) 2001
22 Juanfran 15-07-1976 21 (0) 2005
45 Michael Timisela 05-05-1986 4 (1) 2006
2 Hatem Trabelsi 25-01-1977 30 (0) 2001
15 Thomas Vermaelen 14-11-1985 37 (4) 2004
Eens een jood, altijd een jood..quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar speelt hij NU dan bij achterlijke fruitdruif.
Ajax een tiefusclub noemen. Jonge jonge, wat een niveau weer. Ajax heeft internationaal zoveel meer bereikt dat PSV ooit zal bereiken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat kennen ze bij die tyfusclub van jou blijkbaar niet.
Had het over Ajaxquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De topjaren van Ooijer bij PSV waren omstreeks 2005/2006 toch?
[..]
Godver, nu je het zegt. Wat een wereldklasse en de prestaties waren er dan gelukkig ook naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Jij beweerde toch dat Ooijer in zijn topjaren geen verrijking voor Ajax was geweest?quote:
Nee, beter lezenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij beweerde toch dat Ooijer in zijn topjaren geen verrijking voor Ajax was geweest?
Die man heeft het 1e team nooit gehaald. En het is een teringmongool eerste klas. Bij elke overtreding zie je die man alweer zeiken bij de scheidsrechter. En niemand die kan zeggen dat dat niet zo isquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Eens een jood, altijd een jood..
Het valt me ook altijd op dat nieuwe spelers zich binnen een week aangepast hebben aan dat joodse gedrag
Jij bent gewoon een gefrustreerde PSV haterquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Ooijer, de arrogantste PSV'er sinds Ronald Waterreus. En nee, ik ben niet voor Ajax...
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk, het is ook een kankermongoolquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die man heeft het 1e team nooit gehaald. En het is een teringmongool eerste klas. Bij elke overtreding zie je die man alweer zeiken bij de scheidsrechter. En niemand die kan zeggen dat dat niet zo is.
PSV heeft gewoon niks met voetbal te makenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een gefrustreerde PSV hater
Beetje gefrusteerd vriend na de nederlaag ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef damsco het volgende:
Ooijer mag van mij de tering krijgen. Bemoeit zich overal mee, heeft een irritante persoonlijkheid en is gewoonweg als mens een verrot persoon. Ik hoop dan ook dat hij niet meer voor Oranje uitkomt, want ik erger me mateloos aan zijn gedrag. Altijd bij opstootjes betrokken, gaat dan als een haantje tegen mensen aanlopen.
Klacht: Ooijer met zijn crackhoofd. Om over zijn accent nog maar niet te praten.
[ afbeelding ]
Crackhoofd
Boehoe!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon niks met voetbal te maken. Ik geef toe dat ze afgelopen zondag wel beter speelden in het algemeen dan Ajax. Al speelde Ajax tegen 12 man, excl. dat boerenpubliek,
Eindhoven is wel de voetbalhoofdstad van Nederland hoor!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon niks met voetbal te maken. Ik geef toe dat ze afgelopen zondag wel beter speelden in het algemeen dan Ajax. Al speelde Ajax tegen 12 man, excl. dat boerenpubliek,
Nee, Ajax heeft tenminste professionals.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef Paran0id het volgende:
whehe Ooijer +1
Probeerde Suarez uit de tent te lokken, wat helaas niet lukte!
Maargoed 3 punten zijn binnen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eindhoven is wel de voetbalhoofdstad van Nederland hoor!
Wat heb jij voor infantiele geest dan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:24 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet bij het voetbal
Nu is het niet geloofwaardig meer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eindhoven is wel de voetbalhoofdstad van Nederland hoor!
Wou je zeggen dat A'dam de voetbalhoofdstad was? Die titel zijn ze allang kwijt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nu is het niet geloofwaardig meer.
Ja joh, want Ajax was elk jaar tussen 1974 en 1995 perfect.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat A'dam de voetbalhoofdstad was? Die titel zijn ze allang kwijt.
GEEF JE NU DE SCHEIDS DE SCHULDquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daardoor blijf je niet voor eeuwig de voetbalhoofdstad hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ja joh, want Ajax was elk jaar tussen 1974 en 1995 perfect.Amsterdam is gewoon nog steeds de voetbalhoofdstad van Nederland en ajax heeft gewoon nog steeds de meeste historie.
Nee, ik zeg toch dat PSV wel beter wasquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
GEEF JE NU DE SCHEIDS DE SCHULD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?
'Al speelde Ajax tegen 12 man'quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch dat PSV wel beter was. Maar die scheids mogen ze ook een handleiding opsturen.
Vergeet vooral Helmond Sport even, lul.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daardoor blijf je niet voor eeuwig de voetbalhoofdstad hoor.Welke stad het wel is, is lastig te zeggen geef ik toe. Rotterdam heeft b.v. 3 clubs in het betaald voetbal, Eindhoven heeft er 2 en heeft met PSV gewoon verreweg de beste club van de afgelopen 10 jaar.
Dé voetbalprovincie is in elk geval Brabant met PSV, NAC, Willem 2, RKC, RBC, Top Oss en Eindhoven.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vergeet vooral Helmond Sport even, lul.
En FC Den Boschquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Vergeet vooral Helmond Sport even, lul.
Dat dus. Zelfs Gelderland heeft het beter geregeld dan Noord-Holland.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daardoor blijf je niet voor eeuwig de voetbalhoofdstad hoor.Welke stad het wel is, is lastig te zeggen geef ik toe. Rotterdam heeft b.v. 3 clubs in het betaald voetbal, Eindhoven heeft er 2 en heeft met PSV gewoon verreweg de beste club van de afgelopen 10 jaar.
Dé voetbalprovincie is in elk geval Brabant met PSV, NAC, Willem 2, RKC, RBC, Top Oss en Eindhoven.
Ja, kankerscheidsquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
'Al speelde Ajax tegen 12 man'
wtf.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Ajax een tiefusclub noemen. Jonge jonge, wat een niveau weer.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef damsco het volgende:
Klacht: Ooijer met zijn crackhoofd. Om over zijn accent nog maar niet te praten.
Over niveau gesproken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
Noem dan ook even de slaande beweging van De Zeeuw, waarvoor hij best rood had mogen hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:51 schreef reetveter het volgende:
Ja, kankerscheids. Wielaert die Doedelzak niet op kon vangen omdat die al belachelijk geel had gekregen. Suarez die een volkomen onterechte kaart kreeg
. Bakkal die een aanslag op Aldeweireld maakt, niks aan de hand
, ooijer die voor de honderste keer Suarez doormidden probeerd te trappen
.
Ajax had sowieso niet gewonnen hoe ze die zondag speelden maar de scheids beïnvloede wel het spel met onnodige kaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |