Is dat nou lekker, Isakson in je kontje?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa, en weer een doelpunt gescoord! Toch leuk als verdediger!
[ afbeelding ]
En weer sneller dan een aanvaller...
[ afbeelding ]
Geen gezeik, liggen jij Argentijn!
[ afbeelding ]
Even juichen nadat ik een geweldige assist heb verzord...
[ afbeelding ]
Ik ben Andre Ooijer. Nog vragen?
Ooijer wordt direct het land uitgezet met ze Marokkaanse accent.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA WACHT MAAR TOT GEERT AAN DE MACHT KOMT DAN MAG OOIJER JOU VAN OME GEERT ANAAL VERNEDEREN JEWEETZ!1!!
Indoctrinatie van de nieuwe generatie op basis van vergane gloriequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal bereikt sinds dat jij in het stadion zit?
Neehoor, als je als 'gevestigde' speler je zo moet gedragen ben je een valse nicht. Niets meer niets minder.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Leep" en "ervaren" noemen we dat in de grote mensen wereld
Maakt tegenwoordig niet veel uit hoor, kijk maar naar de budgettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:24 schreef damsco het volgende:
Sowieso, welk merk verkoopt peter op wereldniveau. Ajax of PSV
Krijg altijd het gevoel dat die boeren gewoon een stuk afgunst richting Amsterdam hebben.
Kneus. Wie heeft die foto van Wilders in zijn profiel staan? Wie is hier dan een kneus?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:00 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
"Echte topics"
Wereldvreemd mongooltje.
boehoeequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:05 schreef afcajos het volgende:
Overigens heb ik me ook dood geërgerd aan die vent, normaal erger ik me aan affelay maar dit keer was ooier echt fucking irritant.
Als het maar werkt vind ik het primaquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:07 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Neehoor, als je als 'gevestigde' speler je zo moet gedragen ben je een valse nicht. Niets meer niets minder.
Jij hebt een half naakte man in je fobo. Wie is er nou een kneus?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kneus. Wie heeft die foto van Wilders in zijn profiel staan? Wie is hier dan een kneus?
Jij snapt gewoon niets van voetbal wanneer jij Ooijer een goede voetballer vind, niets met wereldvreemd te maken. Homo.quote:Wereldvreemd. Zegt iemand die Ooijer een slechte voetballer en een homo vindt. Kneus
Geen idee, jij bent de homofiel van ons tweequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:06 schreef DurumDoner het volgende:
Is dat nou lekker, Isakson in je kontje?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het maar werkt vind ik het prima![]()
Zeg, jij was toch zo'n onzekere homofoob? *ramt knots in Doner's aarsje
En jij maar kijken he! Homo!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef DurumDoner het volgende:
Jij hebt een half naakte man in je fobo. Wie is er nou een kneus?
Homo, Ooijer heeft meer doelpunten op zijn naam staan dan jij hersencellenquote:Jij snapt gewoon niets van voetbal wanneer jij Ooijer een goede voetballer vind, niets met wereldvreemd te maken. Homo.
Zegt iemand die naakte mannen in ze fobo heeft. Je bent ook echt schizofreen he.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee, jij bent de homofiel van ons twee
Dan zal je wel een teringhekel hebben aan de gemiddelde ajaciedquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik heb het idd niet zo op homo's idd. Hoef toch niet iedereen aardig te vinden?
LULZ, dat ben ik zelfquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:12 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Zegt iemand die naakte mannen in ze fobo heeft. Je bent ook echt schizofreen he.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
boehoeeen als wij zeiken over Suarez dan is het weer fout
![]()
Het was een algemene opmerking naar alle ajakkeciedenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat. Ik kan me vrij goed voorstellen dat je een hekel hebt aan Suarez als je niet voor Ajax bent.
Wat een zielige homo ben je toch ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:13 schreef leolinedance het volgende:
Haha al die zielige Joodjes die hierkomen jankenSlechte verliezers, gelukkig geeft iedereen met voetbalverstand wel gewoon toe dat PSV terecht gewonnen heeft. Ik snap het ook wel, jullie zijn gefrustreerd na al die jaren wanprestaties op een rij. En zo te zien komt er gewoon weer een jaartje bij
Doet pijn he, het is ook niet fijn om een verliezer te zijn. Zoals afgelopen zondag, houdoe en bedankt!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een zielige homo ben je toch ook
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:16 schreef AllochtoonJankWijf het volgende:
Echt weer typisch homo om het zo nichterig voor Ooijer op te nemen. Ga elkaar lekker knuffelen ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |