hahahahaha lukt je heul niet...quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef Tessio het volgende:
Cut!ben ik weer te laat, geef mij nou es een kans!!!
Volgende keer ok?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef Tessio het volgende:
Cut!ben ik weer te laat, geef mij nou es een kans!!!
okey okey, DAMN!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgende keer ok?
Maar ik was de laatste dus voelde me geroepen een nieuwe SC te openen
Next timequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef Tessio het volgende:
[..]
okey okey, DAMN!![]()
doe dan, at least, 1 posting in die van mij...ik had zo'n mooie OP...DAMN!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahaha lukt je heul niet...
maar troost je... de eersten zullen de laatsten zijn
ja natuurlijk ga ik nog...zal de betaling deze komende week ff regelenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Next time
Ga je nog naar de meet btw?
De betalingen zijn nu gestart zie: Het definitieve FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic *O*
superlogicaquote:
veel plezier morgenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
superlogica
ben er weer vandoor... moe van een zeer geslaagd weekend.
slaap lekker allemaal
Koop jij dan een boek: "Verse grappen" ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:21 schreef luciano het volgende:
[..]
Koop maar een vergrootglas om je dingetje terug te vinden
Hey stuk... drukke boel hier he?quote:
ja tis een toestand.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey stuk... drukke boel hier he?
Hoest met de snuiftabak in Snovendam? Ennuh kom je nou wel naar de meet of hoe zit dat ??quote:
Haha Ik snuif niet dus zit niet in die kringen, maar dat zal wel goed gaan, en ik kom helaas niet naar die meet want dan vier ik kermis hier, en dat doe ik altijd zaterdags en zondags.Ben jij al nerveus voor de meet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoest met de snuiftabak in Snovendam? Ennuh kom je nou wel naar de meet of hoe zit dat ??
Nerveus voor wat precies, lieverd?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Haha Ik snuif niet dus zit niet in die kringen, maar dat zal wel goed gaan, en ik kom helaas niet naar die meet want dan vier ik kermis hier, en dat doe ik altijd zaterdags en zondags.Ben jij al nerveus voor de meet?
Nou ik ben altijd zenuwachtig als ik ergens heen moet, en vooral als ik er niet veel ken, maar daar zal jij idd geen last van hebben, maar t blijft altijd wel een beetje spannend., t lijkt me wel super gezelligquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nerveus voor wat precies, lieverd?
Hallo menschenquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik ben altijd zenuwachtig als ik ergens heen moet, en vooral als ik er niet veel ken, maar daar zal jij idd geen last van hebben, maar t blijft altijd wel een beetje spannend., t lijkt me wel super gezellig
Praxisquote:
Ja we zijn nu eenmaal allemaal verschillend....ik wou dat ik t niet had.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hallo menschen
Moet je daarom nerveus zijn.
Ik was gisteren op familiefeest bij nieuwe vriendin. Ook allemaal mensen die je niet kent.
Ach, bommie weet wel dat ik me altijd voorbeeldig gedraag op zo'n feestje
ik ook nietquote:
quote:
Zit het niet makkelijker op de stoelquote:
Yep liep erbij te zingen, muchos maracasquote:
ikwelikwelikwelwekwelwkeklwkelquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dus???? ikke nie....ikke nie....ikke nie...ikke nie![]()
![]()
Geen ideequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:16 schreef versabommie het volgende:
Ben ik de enige die niet normaal in zijn pm box komt?
ik moet wel op mn handen gaan staan maar het lukt welquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:16 schreef versabommie het volgende:
Laatste wat ik gedaan heb is vragen om een unban van willekeurig een gebande ( nieuwe hobby van mequote:
eeuuhh, jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:16 schreef versabommie het volgende:
Dan ziet Pietje mequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit het niet makkelijker op de stoel
Tot zover je nieuwe hobby dan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
Laatste wat ik gedaan heb is vragen om een unban van willekeurig een gebande ( nieuwe hobby van me) en nu kom ik er niet meer in
Ah, misbruik wordt gestraft?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laatste wat ik gedaan heb is vragen om een unban van willekeurig een gebande ( nieuwe hobby van me) en nu kom ik er niet meer in
Ja want onder die stoel valt totaaaaal niet opquote:
Daaromquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want onder die stoel valt totaaaaal niet op
quote:
Hey lekker geil kittig dingetje... mag jij wel zo laat op?quote:
Ja hoor heerlijke bommenlegger van mequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey lekker geil kittig dingetje... mag jij wel zo laat op?
hoi hoiquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
* Dottey gilt even helleuw door de room..
"HELLEUWWWW"
Moet geliijk aan axe denkenquote:
Heel goedquote:
Wat ziet het er hier lekker schoon uit!quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:35 schreef Dottey het volgende:
* Dottey veegt de eerste bende maar aan de kant. Dan hoeft Ruudje niet zo veel te doen![]()
Kisses voor de nacht allemaal.
*zwaait*
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:14 schreef Nizno het volgende:
Niemand meer wakker geloof ik?
Heb een erg fijne avond gehad... Hoe een lul van een zwager een leuk weekend kan verknallen. (ja idd voor mij is het nu nog weekend)
yeahhhhh hij is er!!!!quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat ziet het er hier lekker schoon uit!Sono molto contento Dot. Buonanotte
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:14 schreef Nizno het volgende:
Niemand meer wakker geloof ik?
Heb een erg fijne avond gehad... Hoe een lul van een zwager een leuk weekend kan verknallen. (ja idd voor mij is het nu nog weekend)
Ja und? Boven de 25 graden ben ik sowieso chronisch geilquote:
quote:
Helaas krijg ik alleen maar mee dat het snikkend heet is op het kantoor waar ik mijn dagen slijtquote:
ik bedoel ik ben al weer aan t werk en dan is dit best warm weer hoor....als je vrij hebt is t lekker...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja und? Boven de 25 graden ben ik sowieso chronisch geil
Met jou erop.. (dan heb ik gelijk jouw voetjes voor mijn verzamelingquote:
Misleidingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Met jou erop.. (dan heb ik gelijk jouw voetjes voor mijn verzameling
Ohw gaat het weer niet door?quote:
Misschien over 2,5kg, maar ik beloof nietsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ohw gaat het weer niet door?
![]()
maar goed gedaan hoor
Jij altijd met je misschienquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien over 2,5kg, maar ik beloof niets
Alleen maar boven de 25 graden, hmmm had meer van jou verwachtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja und? Boven de 25 graden ben ik sowieso chronisch geil
Heb je dan liever dat ik met zekerheid nee zeg?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij altijd met je misschienvage beloftes bleghhhhh
Dan weten we wel waar we aan toe zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je dan liever dat ik met zekerheid nee zeg?
Nou, bij deze danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan weten we wel waar we aan toe zijn
Mooi, er gaat niks boven duidelijkheidquote:
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi, er gaat niks boven duidelijkheid
Heerlijk zo'n meegaande manquote:
Ik had het niet verwacht, maar ik stond voor de spiegel en had het idee dat de boel een stuk strakker was en heb toen de weegschaal maar even om een bevestiging gevraagdquote:
En die was duidelijk toch? Zie je duidelijkheid kun je wat meequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het niet verwacht, maar ik stond voor de spiegel en had het iedee dat de boel een stuk strakker was en heb toen de weegschaal maar even om een bevestiging gevraagd
En terechtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben heel meegaand, alleen niet overal naartoe
Erg duidelijk, is een digitale hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
En die was duidelijk toch? Zie je duidelijkheid kun je wat mee
Ja maar die tussendoortjes doen het hem vaak, het is ook zo lekkerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:19 schreef D. het volgende:
En dan te bedenken dat ik nog niet heel fanatiek aan het afvallen ben.
Ik eet wat minder (geen tussendoortjes meer) en zit op de hometrainer (maar niet iedere dag)
Dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die tussendoortjes doen het hem vaak,
Klopt, maar ik vind het dan iedere keer weer een overwinnig als we iets lekkers in huis hebben en ik blijf er vanafquote:het is ook zo lekker
Ja ach ik doe de boodschappen dus ik bepaal wat er binnenkomtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer
[..]
Klopt, maar ik vind het dan iedere keer weer een overwinnig als we iets lekkers in huis hebben en ik blijf er vanaf
Ik doe de boodschappen ook, maar ook in de winkel zie ik lekkere dingen hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ach ik doe de boodschappen dus ik bepaal wat er binnenkomt
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe de boodschappen ook, maar ook in de winkel zie ik lekkere dingen hoor
En dan doel ik niet eens op de kassameisjes
Als je bij de kassa hard doorloopt dan komen ze achter je aan hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
, ja maar dan moet je hard doorlopen dat helpt
Sorry ik kijk niet naar kassameisjes, ik ben van de mannenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Als je bij de kassa hard doorloopt dan komen ze achter je aan hoor
Ik doelde er meer op dat je netjes moet betalen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry ik kijk niet naar kassameisjes, ik ben van de mannen
Betalenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat je netjes moet betalen.
Voor de boodschappen dus
Tuurlijk doe ik dat maar de meeste kassameisjes die ik zie zijn niet om over naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef D. het volgende:
Trouwens, je kijkt toch wel naar andere vrouwen? Gewoon, omdat het leuk is om te zien, of te vergelijken, haar, kleding, figuur, enz. ?
Wat raarquote:
Ow, hier zijn ze wel om over te schrijven hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat maar de meeste kassameisjes die ik zie zijn niet om over naar huis te schrijven
Ik schrijf niet zoveel, zit meer achter de pc of laptop tegenwoordig, of smsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, hier zijn ze wel om over te schrijven hoor
Tja, schijnt dat ze alles ook eerst in hebben moeten kopen, en er graag een beetje winst op makenquote:
Da's ook schrijven hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik schrijf niet zoveel, zit meer achter de pc of laptop tegenwoordig, of sms
O zit het zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, schijnt dat ze alles ook eerst in hebben moeten kopen, en er graag een beetje winst op maken
Dat is drukken op lettertjesquote:
Sociaal van jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
O zit het zodan betaal ik voortaan ook maar
Tot weer maar weer dan maar weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:48 schreef Kally het volgende:
Maar lief D-tje, ik ga even wat in huis doen (ja ben gek maar nu is het niet zo warm meer) dus ik spreek je later weer,![]()
gehoest van dot. Ik denk dat laysa mij aangestoken heeft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
*zich weer even meldt![]()
ciao ragazziheb ik nog wat gemist?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
gehoest van dot. Ik denk dat laysa mij aangestoken heeft.
Ik had het dan ook vooral over binnenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:26 schreef Laysa het volgende:
geen idee hier...ben door omstandigheden nog niet buiten geweest en ik geloof dat ik ook maar binnen blijf
bij mij is het lekker dusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het dan ook vooral over binnen
nou het hoeft ook niet zeg met deze warmte....pak maar lekker een koud glas drinken en doe maar lekker relaxedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Heb nu alleen niet zoveel zin om op die hometrainer te stappen en 50km op de teller te zetten
koud glas drinken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou het hoeft ook niet zeg met deze warmte....pak maar lekker een koud glas drinken en doe maar lekker relaxed
Je lijkt wel gek vanavond nog steeds warm hoor, je kan ook andere dingen doen ga je ook zwetenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:04 schreef D. het volgende:
[..]
koud glas drinken?
*check
Nouja, een fles water, maar dat komt op hetzelfde neer
Ik stel het fietsen wel tot vanavond uit
Ik ga onderhand zweten van het niets doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Je lijkt wel gek vanavond nog steeds warm hoor, je kan ook andere dingen doen ga je ook zweten
Heb het gelezen. Leuk interview. Bezig bijtje ben je. Leuke foto ook! Mooi haar!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oeh oeh ik sta in de KNIP op Partyflock
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:
Jaaa hier ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef Kally het volgende:
Maar hier hangen nu wel de bomen plat en voel koude wind mijn huis binnenkomen whoehoe
Dankjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb het gelezen. Leuk interview. Bezig bijtje ben je. Leuke foto ook! Mooi haar!
jawel, maar ik vraag me af wat je dan eerder posttequote:
Goeie edit.quote:
Kun jij zien wat hij eerst postte?quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:49 schreef FANN het volgende:mag ik effe storen???
ik zoek Hidiho
is die hier ergens?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kun jij zien wat hij eerst postte?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
heb je al onder de stoel gekeken
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann in de bunkert, ik wist 't, ooit wordt ze fann.
Als je hier af en toe eens een blikje naar binnen werpt, fanta, cola of nog liever:bavaria, vind ik het ook wel leukquote:
ik weet het niet.....echt niet...anders had ik hem allang jouw kant opgeschovenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
nou effe serieus ik moet iets technisch aan hem vragen![]()
over een filmpje van een site plukken
Het heeft even geduurd, maar ze is er!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann in de bunkert, ik wist 't, ooit wordt ze fann.
We'll doquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:41 schreef FANN het volgende:
Tis al gelukt![]()
Pukkepiet heeft het gefixt
![]()
have Fun hier....... enne als deze dicht gaat komen jullie maar naar de GC
Morguh!quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
middaaag![]()
even een leuke gimmick posten![]()
quote:
Nou ik dacht we gaan een topic vol kletsenquote:
Afgelopen dagen niet veel aan gedaan ivm het weerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou ik dacht we gaan een topic vol kletsen![]()
maar valt weer tegen van je..
hoe is het met je gedieet..?Kunnen wij al door je heen kijken?
Vandaag is het ook geen lekker weer meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Afgelopen dagen niet veel aan gedaan ivm het weer
Maandag er weer tegenaan
Vandaag heb ik ander actieve zaken gedaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vandaag is het ook geen lekker weer meer![]()
Schandaligquote:Ik mag geen fok meer bekijken op het werk als ik ECHT niets te doen heb![]()
NAJA... zelfs frontpage bekijken niet
zoals wat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Vandaag heb ik ander actieve zaken gedaan
zagenquote:
Tijd voor ontspanning moet er ook zijnquote:ja niet te geleuven! Alleen.. heb ik het de laatste drie dagen ook rete druk
Oeoeoeoe ik hou van verrassingenquote:
Unless what, tell me tell me tell mequote:
Nouja, niet iedere verrassing is automatisch een leuke verrassingquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Unless what, tell me tell me tell me
Ow ja dat is waarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, niet iedere verrassing is automatisch een leuke verrassing
dus tochquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Met dat in het achterhoofd kan het dan alleen maar meevallen
hey beebquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:51 schreef Laysa het volgende:
verrassing....hoorde ik daar verrassing
Ik hoorde saucijzenbroodjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:51 schreef Laysa het volgende:
verrassing....hoorde ik daar verrassing
Ooooquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde saucijzenbroodje
Ownee wacht, dat was ergens anders
Kom niet meer bij om fans pfff zal je dochter zijn, ik zou ze slaanquote:
* Nizno troostquote:
Da's helemaal niet nodig hoor, die stad is onveilig genoegquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
vnavond de stad onveilig maken samen met kally![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:42 schreef Laysa het volgende:
je gaat toch wel net zo oud als mij worden....op zn minst
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:12 schreef Laysa het volgende:
ik kon gistere voor de rest niet op fok dus kon ook niet typen nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef BobdeStreamer het volgende:He, jullie komen toch ook naar de Fok Meat?
Ik mag niet, ik heb huisarrestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef BobdeStreamer het volgende:He, jullie komen toch ook naar de Fok Meat?
Ben vegetariërSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Bob!quote:
klopt, maar ik bedoel 8quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog een minuut of zes. En wat dan
is het kwart over 10quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog een minuut of zes. En wat dan
Ik kijk niet op een paar minutenquote:
Nou, vragen staat vrij zegt men altijdquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kijk niet op een paar minutenmaar ik vraag me toch iets af
Ben je geboren op die tijd ergens in de vorige eeuw?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, vragen staat vrij zegt men altijd
Onee, da's alweer geweestquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben je geboren op die tijd ergens in de vorige eeuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |