Ohw gaat het weer niet door?quote:
Misschien over 2,5kg, maar ik beloof nietsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ohw gaat het weer niet door?
![]()
maar goed gedaan hoor
Jij altijd met je misschienquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien over 2,5kg, maar ik beloof niets
Alleen maar boven de 25 graden, hmmm had meer van jou verwachtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja und? Boven de 25 graden ben ik sowieso chronisch geil
Heb je dan liever dat ik met zekerheid nee zeg?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij altijd met je misschienvage beloftes bleghhhhh
Dan weten we wel waar we aan toe zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je dan liever dat ik met zekerheid nee zeg?
Nou, bij deze danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan weten we wel waar we aan toe zijn
Mooi, er gaat niks boven duidelijkheidquote:
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi, er gaat niks boven duidelijkheid
Heerlijk zo'n meegaande manquote:
Ik had het niet verwacht, maar ik stond voor de spiegel en had het idee dat de boel een stuk strakker was en heb toen de weegschaal maar even om een bevestiging gevraagdquote:
En die was duidelijk toch? Zie je duidelijkheid kun je wat meequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het niet verwacht, maar ik stond voor de spiegel en had het iedee dat de boel een stuk strakker was en heb toen de weegschaal maar even om een bevestiging gevraagd
En terechtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben heel meegaand, alleen niet overal naartoe
Erg duidelijk, is een digitale hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
En die was duidelijk toch? Zie je duidelijkheid kun je wat mee
Ja maar die tussendoortjes doen het hem vaak, het is ook zo lekkerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:19 schreef D. het volgende:
En dan te bedenken dat ik nog niet heel fanatiek aan het afvallen ben.
Ik eet wat minder (geen tussendoortjes meer) en zit op de hometrainer (maar niet iedere dag)
Dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die tussendoortjes doen het hem vaak,
Klopt, maar ik vind het dan iedere keer weer een overwinnig als we iets lekkers in huis hebben en ik blijf er vanafquote:het is ook zo lekker
Ja ach ik doe de boodschappen dus ik bepaal wat er binnenkomtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer
[..]
Klopt, maar ik vind het dan iedere keer weer een overwinnig als we iets lekkers in huis hebben en ik blijf er vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |