quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
gehoest van dot. Ik denk dat laysa mij aangestoken heeft.
Ik had het dan ook vooral over binnenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:26 schreef Laysa het volgende:
geen idee hier...ben door omstandigheden nog niet buiten geweest en ik geloof dat ik ook maar binnen blijf
bij mij is het lekker dusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het dan ook vooral over binnen
nou het hoeft ook niet zeg met deze warmte....pak maar lekker een koud glas drinken en doe maar lekker relaxedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Heb nu alleen niet zoveel zin om op die hometrainer te stappen en 50km op de teller te zetten
koud glas drinken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou het hoeft ook niet zeg met deze warmte....pak maar lekker een koud glas drinken en doe maar lekker relaxed
Je lijkt wel gek vanavond nog steeds warm hoor, je kan ook andere dingen doen ga je ook zwetenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:04 schreef D. het volgende:
[..]
koud glas drinken?
*check
Nouja, een fles water, maar dat komt op hetzelfde neer
Ik stel het fietsen wel tot vanavond uit
Ik ga onderhand zweten van het niets doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Je lijkt wel gek vanavond nog steeds warm hoor, je kan ook andere dingen doen ga je ook zweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |