Ik doe de boodschappen ook, maar ook in de winkel zie ik lekkere dingen hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ach ik doe de boodschappen dus ik bepaal wat er binnenkomt
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe de boodschappen ook, maar ook in de winkel zie ik lekkere dingen hoor
En dan doel ik niet eens op de kassameisjes
Als je bij de kassa hard doorloopt dan komen ze achter je aan hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
, ja maar dan moet je hard doorlopen dat helpt
Sorry ik kijk niet naar kassameisjes, ik ben van de mannenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Als je bij de kassa hard doorloopt dan komen ze achter je aan hoor
Ik doelde er meer op dat je netjes moet betalen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry ik kijk niet naar kassameisjes, ik ben van de mannen
Betalenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat je netjes moet betalen.
Voor de boodschappen dus
Tuurlijk doe ik dat maar de meeste kassameisjes die ik zie zijn niet om over naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef D. het volgende:
Trouwens, je kijkt toch wel naar andere vrouwen? Gewoon, omdat het leuk is om te zien, of te vergelijken, haar, kleding, figuur, enz. ?
Wat raarquote:
Ow, hier zijn ze wel om over te schrijven hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat maar de meeste kassameisjes die ik zie zijn niet om over naar huis te schrijven
Ik schrijf niet zoveel, zit meer achter de pc of laptop tegenwoordig, of smsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, hier zijn ze wel om over te schrijven hoor
Tja, schijnt dat ze alles ook eerst in hebben moeten kopen, en er graag een beetje winst op makenquote:
Da's ook schrijven hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik schrijf niet zoveel, zit meer achter de pc of laptop tegenwoordig, of sms
O zit het zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, schijnt dat ze alles ook eerst in hebben moeten kopen, en er graag een beetje winst op maken
Dat is drukken op lettertjesquote:
Sociaal van jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
O zit het zodan betaal ik voortaan ook maar
Tot weer maar weer dan maar weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:48 schreef Kally het volgende:
Maar lief D-tje, ik ga even wat in huis doen (ja ben gek maar nu is het niet zo warm meer) dus ik spreek je later weer,![]()
gehoest van dot. Ik denk dat laysa mij aangestoken heeft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
*zich weer even meldt![]()
ciao ragazziheb ik nog wat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |