hahahahaha lukt je heul niet...quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef Tessio het volgende:
Cut!ben ik weer te laat, geef mij nou es een kans!!!
Volgende keer ok?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef Tessio het volgende:
Cut!ben ik weer te laat, geef mij nou es een kans!!!
okey okey, DAMN!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgende keer ok?
Maar ik was de laatste dus voelde me geroepen een nieuwe SC te openen
Next timequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef Tessio het volgende:
[..]
okey okey, DAMN!![]()
doe dan, at least, 1 posting in die van mij...ik had zo'n mooie OP...DAMN!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahaha lukt je heul niet...
maar troost je... de eersten zullen de laatsten zijn
ja natuurlijk ga ik nog...zal de betaling deze komende week ff regelenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Next time
Ga je nog naar de meet btw?
De betalingen zijn nu gestart zie: Het definitieve FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic *O*
superlogicaquote:
veel plezier morgenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
superlogica
ben er weer vandoor... moe van een zeer geslaagd weekend.
slaap lekker allemaal
Koop jij dan een boek: "Verse grappen" ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:21 schreef luciano het volgende:
[..]
Koop maar een vergrootglas om je dingetje terug te vinden
Hey stuk... drukke boel hier he?quote:
ja tis een toestand.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey stuk... drukke boel hier he?
Hoest met de snuiftabak in Snovendam? Ennuh kom je nou wel naar de meet of hoe zit dat ??quote:
Haha Ik snuif niet dus zit niet in die kringen, maar dat zal wel goed gaan, en ik kom helaas niet naar die meet want dan vier ik kermis hier, en dat doe ik altijd zaterdags en zondags.Ben jij al nerveus voor de meet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoest met de snuiftabak in Snovendam? Ennuh kom je nou wel naar de meet of hoe zit dat ??
Nerveus voor wat precies, lieverd?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Haha Ik snuif niet dus zit niet in die kringen, maar dat zal wel goed gaan, en ik kom helaas niet naar die meet want dan vier ik kermis hier, en dat doe ik altijd zaterdags en zondags.Ben jij al nerveus voor de meet?
Nou ik ben altijd zenuwachtig als ik ergens heen moet, en vooral als ik er niet veel ken, maar daar zal jij idd geen last van hebben, maar t blijft altijd wel een beetje spannend., t lijkt me wel super gezelligquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nerveus voor wat precies, lieverd?
Hallo menschenquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik ben altijd zenuwachtig als ik ergens heen moet, en vooral als ik er niet veel ken, maar daar zal jij idd geen last van hebben, maar t blijft altijd wel een beetje spannend., t lijkt me wel super gezellig
Praxisquote:
Ja we zijn nu eenmaal allemaal verschillend....ik wou dat ik t niet had.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hallo menschen
Moet je daarom nerveus zijn.
Ik was gisteren op familiefeest bij nieuwe vriendin. Ook allemaal mensen die je niet kent.
Ach, bommie weet wel dat ik me altijd voorbeeldig gedraag op zo'n feestje
ik ook nietquote:
quote:
Zit het niet makkelijker op de stoelquote:
Yep liep erbij te zingen, muchos maracasquote:
ikwelikwelikwelwekwelwkeklwkelquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dus???? ikke nie....ikke nie....ikke nie...ikke nie![]()
![]()
Geen ideequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:16 schreef versabommie het volgende:
Ben ik de enige die niet normaal in zijn pm box komt?
ik moet wel op mn handen gaan staan maar het lukt welquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:16 schreef versabommie het volgende:
Laatste wat ik gedaan heb is vragen om een unban van willekeurig een gebande ( nieuwe hobby van mequote:
eeuuhh, jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:16 schreef versabommie het volgende:
Dan ziet Pietje mequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit het niet makkelijker op de stoel
Tot zover je nieuwe hobby dan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
Laatste wat ik gedaan heb is vragen om een unban van willekeurig een gebande ( nieuwe hobby van me) en nu kom ik er niet meer in
Ah, misbruik wordt gestraft?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laatste wat ik gedaan heb is vragen om een unban van willekeurig een gebande ( nieuwe hobby van me) en nu kom ik er niet meer in
Ja want onder die stoel valt totaaaaal niet opquote:
Daaromquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want onder die stoel valt totaaaaal niet op
quote:
Hey lekker geil kittig dingetje... mag jij wel zo laat op?quote:
Ja hoor heerlijke bommenlegger van mequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey lekker geil kittig dingetje... mag jij wel zo laat op?
hoi hoiquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
* Dottey gilt even helleuw door de room..
"HELLEUWWWW"
Moet geliijk aan axe denkenquote:
Heel goedquote:
Wat ziet het er hier lekker schoon uit!quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:35 schreef Dottey het volgende:
* Dottey veegt de eerste bende maar aan de kant. Dan hoeft Ruudje niet zo veel te doen![]()
Kisses voor de nacht allemaal.
*zwaait*
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:14 schreef Nizno het volgende:
Niemand meer wakker geloof ik?
Heb een erg fijne avond gehad... Hoe een lul van een zwager een leuk weekend kan verknallen. (ja idd voor mij is het nu nog weekend)
yeahhhhh hij is er!!!!quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat ziet het er hier lekker schoon uit!Sono molto contento Dot. Buonanotte
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:14 schreef Nizno het volgende:
Niemand meer wakker geloof ik?
Heb een erg fijne avond gehad... Hoe een lul van een zwager een leuk weekend kan verknallen. (ja idd voor mij is het nu nog weekend)
Ja und? Boven de 25 graden ben ik sowieso chronisch geilquote:
quote:
Helaas krijg ik alleen maar mee dat het snikkend heet is op het kantoor waar ik mijn dagen slijtquote:
ik bedoel ik ben al weer aan t werk en dan is dit best warm weer hoor....als je vrij hebt is t lekker...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja und? Boven de 25 graden ben ik sowieso chronisch geil
Met jou erop.. (dan heb ik gelijk jouw voetjes voor mijn verzamelingquote:
Misleidingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Met jou erop.. (dan heb ik gelijk jouw voetjes voor mijn verzameling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |