Zit het niet makkelijker op de stoelquote:
Yep liep erbij te zingen, muchos maracasquote:
ikwelikwelikwelwekwelwkeklwkelquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dus???? ikke nie....ikke nie....ikke nie...ikke nie![]()
![]()
Geen ideequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:16 schreef versabommie het volgende:
Ben ik de enige die niet normaal in zijn pm box komt?
ik moet wel op mn handen gaan staan maar het lukt welquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:16 schreef versabommie het volgende:
Laatste wat ik gedaan heb is vragen om een unban van willekeurig een gebande ( nieuwe hobby van mequote:
eeuuhh, jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:16 schreef versabommie het volgende:
Dan ziet Pietje mequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit het niet makkelijker op de stoel
Tot zover je nieuwe hobby dan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
Laatste wat ik gedaan heb is vragen om een unban van willekeurig een gebande ( nieuwe hobby van me) en nu kom ik er niet meer in
Ah, misbruik wordt gestraft?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laatste wat ik gedaan heb is vragen om een unban van willekeurig een gebande ( nieuwe hobby van me) en nu kom ik er niet meer in
Ja want onder die stoel valt totaaaaal niet opquote:
Daaromquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want onder die stoel valt totaaaaal niet op
quote:
Hey lekker geil kittig dingetje... mag jij wel zo laat op?quote:
Ja hoor heerlijke bommenlegger van mequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey lekker geil kittig dingetje... mag jij wel zo laat op?
hoi hoiquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
* Dottey gilt even helleuw door de room..
"HELLEUWWWW"
Moet geliijk aan axe denkenquote:
Heel goedquote:
Wat ziet het er hier lekker schoon uit!quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:35 schreef Dottey het volgende:
* Dottey veegt de eerste bende maar aan de kant. Dan hoeft Ruudje niet zo veel te doen![]()
Kisses voor de nacht allemaal.
*zwaait*
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:14 schreef Nizno het volgende:
Niemand meer wakker geloof ik?
Heb een erg fijne avond gehad... Hoe een lul van een zwager een leuk weekend kan verknallen. (ja idd voor mij is het nu nog weekend)
yeahhhhh hij is er!!!!quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat ziet het er hier lekker schoon uit!Sono molto contento Dot. Buonanotte
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:14 schreef Nizno het volgende:
Niemand meer wakker geloof ik?
Heb een erg fijne avond gehad... Hoe een lul van een zwager een leuk weekend kan verknallen. (ja idd voor mij is het nu nog weekend)
Ja und? Boven de 25 graden ben ik sowieso chronisch geilquote:
quote:
Helaas krijg ik alleen maar mee dat het snikkend heet is op het kantoor waar ik mijn dagen slijtquote:
ik bedoel ik ben al weer aan t werk en dan is dit best warm weer hoor....als je vrij hebt is t lekker...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja und? Boven de 25 graden ben ik sowieso chronisch geil
Met jou erop.. (dan heb ik gelijk jouw voetjes voor mijn verzamelingquote:
Misleidingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Met jou erop.. (dan heb ik gelijk jouw voetjes voor mijn verzameling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |