SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef BobdeStreamer het volgende:He, jullie komen toch ook naar de Fok Meat?
Ik mag niet, ik heb huisarrestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:04 schreef BobdeStreamer het volgende:He, jullie komen toch ook naar de Fok Meat?
Ben vegetariërSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Bob!quote:
klopt, maar ik bedoel 8quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog een minuut of zes. En wat dan
is het kwart over 10quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog een minuut of zes. En wat dan
Ik kijk niet op een paar minutenquote:
Nou, vragen staat vrij zegt men altijdquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kijk niet op een paar minutenmaar ik vraag me toch iets af
Ben je geboren op die tijd ergens in de vorige eeuw?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, vragen staat vrij zegt men altijd
Onee, da's alweer geweestquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben je geboren op die tijd ergens in de vorige eeuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |