Ja, terecht verdomme. In een goede relatie is gelijke gebakssmaak gewoon cruciaalquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik word gewoon ingeruild vanwege mijn gebaksmaak![]()
Goede bakker zoekenquote:Isdatzo de gebakjes van de bakker hier vind ik niet zo lekker
Ik ken een goede bakker, maar die gaat op maandag óók laat open en als ik daar voor m'n werk ook gebakjes moet halen ben ik in één keer blutquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
Stomme Luctor. Beetje 't topic volposten terwijl ik nog niet klaar was
.
[..]
Ja, terecht verdomme. In een goede relatie is gelijke gebakssmaak gewoon cruciaal.
[..]
Goede bakker zoeken.
LaPo-ninja strikes again.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
Stomme Luctor. Beetje 't topic volposten terwijl ik nog niet klaar was
.
inderdaadquote:Ja, terecht verdomme. In een goede relatie is gelijke gebakssmaak gewoon cruciaal.
de bakker is wel goed, maar Daph heeft de verkeerde smaak.quote:Goede bakker zoeken.
Nieuwe TTquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, die TT is stom. Wie maakt een poll?
"Deze TT/Nieuwe TT".
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
LaPo-ninja strikes again.![]()
![]()
![]()
True that.quote:[..]
inderdaadIk blijf liever alleen
dan met iemand te gaan met de verkeerde gebakssmaak.
![]()
Ojaquote:[..]
de bakker is wel goed, maar Daph heeft de verkeerde smaak.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa nu je TT afgekeurd wordt piep je er maar snel van tussen hè.
Nietusquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
LaPo-ninja strikes again.![]()
![]()
![]()
[..]
inderdaadIk blijf liever alleen
dan met iemand te gaan met de verkeerde gebakssmaak.
![]()
[..]
de bakker is wel goed, maar Daph heeft de verkeerde smaak.
van multi ook niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
NietusAppeltaart was niet eens lekker
Ligt dat aan de bakker of aan jouquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind jou(w) smaak heerlijk smaken hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die 9.69 was al briljant... maar deze 100m finale... overtreft alles.quote:
Deze was echt geweldig. En volgens mij kan hij nog sneller. ik meende een vertraging te merken op het laatst.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die 9.69 was al briljant... maar deze 100m finale... overtreft alles.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef PieterBas het volgende:
Wees maar blij dat Luctor niet voor een Vili topic had gekozen
Vili?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef PieterBas het volgende:
Wees maar blij dat Luctor niet voor een Vili topic had gekozen
Ga jij dan tegen Bolt sprintenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:13 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja... 4 september Golden League... Ik ben er bij... en Bolt ook.
quote:
Jessica Ennis is een schatje..quote:
Ik zit dan op de tribune.. en ik word op een volle 2 seconden weg gelopen..quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga jij dan tegen Bolt sprinten
was toch een chinese winnares?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuw-Zeelandse kogelstootster die goud heeft gehaald vandaag.
inderdaad en ze is pas 23quote:
quote:Haar kontje. Dat zag de regisseur ook
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef Daph_ het volgende:
Veel plezier nog met Bolt enz, ik ga slapen.
Daag!
nee, die heeft brons.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was toch een chinese winnares?
Dan moet je maar de zevenkamp van dag 1 maar volgen... Hoogspringen en verspringen (dat is dan dag 2)quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad en ze is pas 23![]()
[..]dat heb ik dan even gemist
twee seconden valt nog mee. toch? ik heb geen idee hoelang ik er over zou doen eigenlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit dan op de tribune.. en ik word op een volle 2 seconden weg gelopen..
ik heb alleen vandaag gekeken eigenlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan moet je maar de zevenkamp van dag 1 maar volgen... Hoogspringen en verspringen (dat is dan dag 2)
maar jij bent blank. Die komen sowieso nooit in een finale buiten Europa. En waarschijnlijk ben je ook geen topsporter.quote:
Kluft, Sowieso zijn de meeste meerkampsterquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb alleen vandaag gekeken eigenlijk.![]()
jammer dat![]()
[ afbeelding ]
niet meer meedoet.
2024 in Amsterdam. Geef je op voor de OSquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kluft, Sowieso zijn de meeste meerkampster![]()
..
Ik wou die mascotte zijn.. Lekker knuffelen met Ennis.. en alle meerkampsters...
Dat kloptquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar jij bent blank. Die komen sowieso nooit in een finale buiten Europa. En waarschijnlijk ben je ook geen topsporter.
bij mij ook.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg mijn bedje uit
Wat heb je gedaan dan? Een uur is nogal...quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:55 schreef L.no het volgende:
Godver.. Grote misverstand gemaakt waardoor ik nog een uur extra in de trein moet zitten.En ik mis mijn Bootje.
Tvp.. morgen inlezen.
Vertel ons erover!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:00 schreef DanielBo het volgende:
Goedemorgen mensen!
Zometeen beginnen met dag 1 van mijn afstudeerproject, nadat ik een bakkie koffie op heb!
Nu weet ik nog steeds niet of ik moet stofzuigenquote:
google op 'weekkalender'quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet of ik moet stofzuigen
Hmja..ik moest van Den Haag overstappen in Utrecht en dan nog een keer overstappen, maar ik kwam in Amsterdam terecht in plaats van Utrecht.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Een uur is nogal...
Jup.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb je het vorige topic zitten lezen?
oh.. geen idee joh.quote:
dat is wel leuker jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:02 schreef DjRex89 het volgende:
Je zou ook flauwe plaatjes kunnen posten
Wat?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. dat jij dat moest doen he..
Flauwe plaatjes postenquote:
Ik wacht nog rustig af...quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:51 schreef Psychonikeo het volgende:
nou.. alsof je zo vermaakt wordt door het tegenvallende aantal plaatjes dat L.no
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:55 schreef L.no het volgende:
http://acidcow.com/fun/3458-acid_picdump_146_pics.html
Zo.
Me hier vermaken, en morgen verdergaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:16 schreef L.no het volgende:
Wat ga je nu doen dan? Laten zitten tot morgen?
En toen was ik enkele bakkies koffie verder weer thuis, erg leuke dag gehad en veel gezien van het bedrijf... Grappigerwijs wordt de webmail van mijn school wel geblokkeerd door de filter op het werk, maar FOK! niet...quote:
We hebben je niet gezien!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:42 schreef DanielBo het volgende:
[..]
En toen was ik enkele bakkies koffie verder weer thuis, erg leuke dag gehad en veel gezien van het bedrijf... Grappigerwijs wordt de webmail van mijn school wel geblokkeerd door de filter op het werk, maar FOK! niet...
Had je al gefeliciteerd (2x)quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:43 schreef Daph_ het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben IKKKKKKKK![]()
![]()
Ik wilde gewoon graag even voor mezelf zingenquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Had je al gefeliciteerd (2x)
maar nogmaals eendan maar
Mijn stagebegeleider zit vrijwel naast me, ik kan moeilijk uitgebreid gaan zitten FOK!en dan ;-). Bovendien werkte pas rond 15:00 mijn account en mocht ik om 16:00 alweer naar huis...quote:
Lijkt me sterk aangezien het een redelijk nieuwe/auto met weinig km is.. Mn pa gaat nu ff rijden om zelf even te kijken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:13 schreef The_Dean het volgende:
Losse wielbouten? Versleten wiellagers? Homokineten? Fusees?
zoiets heb ik ook eens gehad. Ik dacht ook eerst aan lekke band, maar die kon ik niet ontdekken. Dat was nu alweer aantal maanden geleden, heb er nooit iets aan gedaan, maar heb er nu geen last meer van.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:08 schreef DjRex89 het volgende:
En weer thuis
Onderweg begon de auto opeens raar te schudden enzo :S Dus ik dacht lekke band oid. Maar ik kan niks vinden.. Is alleen als ik boven de 100km/h rijd. Vet vaag
Net een rondje gereden maar niks kunnen ontdekken.. Geen idee wat het was, hopelijk blijft het hierbij.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook eens gehad. Ik dacht ook eerst aan lekke band, maar die kon ik niet ontdekken. Dat was nu alweer aantal maanden geleden, heb er nooit iets aan gedaan, maar heb er nu geen last meer van.
altijd raar, zulke dingen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net een rondje gereden maar niks kunnen ontdekken.. Geen idee wat het was, hopelijk blijft het hierbij.
Dat zegt helemaal niksquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien het een redelijk nieuwe/auto met weinig km is.. Mn pa gaat nu ff rijden om zelf even te kijken.
Een Mercedes A140. Is van mijn oma en die heeft er maar heel weinig mee gereden. Ik rij er juist mee om wat km te maken..quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks
Doet er niet toe hoeveel km's hij heeft, maar hoe die km's gereden zijn
Wat voor auto?
Net op dezelfde weg gereden als dat ik er last van had en toen was er niks aan de hand. Nogal vaag dus..quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:11 schreef The_Dean het volgende:
Niet gewoon wat spoorvorming geweest ofzo?
Tsja maar om nou naar mn werk te lopen...quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:44 schreef The_Dean het volgende:
Koop je een echte auto
[ afbeelding ]
Nederland of buitenland?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weet iemand nog een leuke citytrip?
Praag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik wil wel weg (buitenland dus), maar heb geen creditcardquote:
enige probleem is, dat ik alleen ga.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Praag.
En dan in de avond zo hand in hand over een romantisch verlichte Karlsbrug lopen...
Ik ga naar Turkije.. Heb je geen CC voor nodig hoor.. ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wil wel weg (buitenland dus), maar heb geen creditcard
[..]
enige probleem is, dat ik alleen ga.
STOCKHOLM!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer krijg ik nou onze foto Piet...?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
STOCKHOLM!!
Geen creditcard nodig hoor
Berlijn heb ik ook al naar gekeken.quote:
Das een goeiequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik nou onze foto Piet...?
Engeland en Spanje zijn momenteel no-go areas ivm griep, jeweets...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:13 schreef Daph_ het volgende:
Thanks all
Luctor Londen is errug leuk! En anders is Berlijn idd een leuke stad. Ik vond Praag wat minder, om eerlijk te zijn![]()
Geen creditcard? Die heb je volgens mij alleen nodig voor de reservering. Waar wij kwamen konden we ook gewoon cash afrekenen als we dat wilden.
Wat is daar nog te beleven naast het uitzichtquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
STOCKHOLM!!
Geen creditcard nodig hoor
Gefeli ouwe bok!quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:13 schreef Daph_ het volgende:
Thanks all
Luctor Londen is errug leuk! En anders is Berlijn idd een leuke stad. Ik vond Praag wat minder, om eerlijk te zijn![]()
Geen creditcard? Die heb je volgens mij alleen nodig voor de reservering. Waar wij kwamen konden we ook gewoon cash afrekenen als we dat wilden.
Dan is alles een nogo area, zeker nu iedereen terug komt van vakantiequote:Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Engeland en Spanje zijn momenteel no-go areas ivm griep, jeweets...
Zit nu even te kijken voor stedentrip naar Stockholm.
[..]
Wat is daar nog te beleven naast het uitzicht?
Ik ben ook benieuwd hoeveel ik zou kunnen lenen voor een huisje. Ik ben al een tijdje aan het kijken, maar volgens de hypotheekberekeningen kan ik een vrij laag bedrag lenen; daar kan ik alleen een seniorenwoning of een bouwval voor kopen. Mijn schoonzusje zei alleen wel dat zij uiteindelijk veel meer kon lenen dan ze zou kunnen volgens die berekeningen op internet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:20 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ga volgende week dinsdag btw ff praten met een hypotheekadviseur..
Kijken hoeveel geld ik los kan peuteren.. Het begint een beetje te jeuken om uit huis te gaan, nu ik gisteren een maat heb helpen verhuizen naar een mooi nieuwbouwappartement.
ik drink toch geen alcohol, dus geen last van.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:22 schreef DanielBo het volgende:
En we krijgen toch allemaal wel een keer griep en het is een feit dat we allemaal vroeg of laat dood gaan.
Scandinavië lijkt me nog erg leuk, ik hoor alleen dat de prijzen van onder andere alcohol zo achterlijk hoog zijn daaro...
Zat hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is daar nog te beleven naast het uitzicht?
Als alcohol van belang is..quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:22 schreef DanielBo het volgende:
En we krijgen toch allemaal wel een keer griep en het is een feit dat we allemaal vroeg of laat dood gaan.
Scandinavië lijkt me nog erg leuk, ik hoor alleen dat de prijzen van onder andere alcohol zo achterlijk hoog zijn daaro...
Hoeveel zou jij dan kunnen lenen, en volgens welke berekening?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoeveel ik zou kunnen lenen voor een huisje. Ik ben al een tijdje aan het kijken, maar volgens de hypotheekberekeningen kan ik een vrij laag bedrag lenen; daar kan ik alleen een seniorenwoning of een bouwval voor kopen. Mijn schoonzusje zei alleen wel dat zij uiteindelijk veel meer kon lenen dan ze zou kunnen volgens die berekeningen op internet.
Ik zou ook iets van 1,4 à 1,5 ton kunnen lenen... volgens een hypotheek website. Ik wacht nog een jaar tot het aanschaffen van een huis..quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoeveel zou jij dan kunnen lenen, en volgens welke berekening?
Ongeveer 120.000. In de omgeving van Amsterdam kun je daar niet echt een leuk huisje van kopenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoeveel zou jij dan kunnen lenen, en volgens welke berekening?
Hemelsbreed? Lekker duidelijk PBquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:51 schreef PieterBas het volgende:
Hier is hemelsbreed net een auto de sloot ingereden... Meteen groot alarm
quote:
Ah okee, nu begrijp ik het. Niemand gewond, hoop ik?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
250m..
Sorry, lange dag gemaakt.. en het WK Atletiek aan het kijken
Nee.. maar de kroon staat vrij laag nu. Correctie.. gemiddeldquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft Zweden trouwens de euro?![]()
Nee. http://nl.wikipedia.org/wiki/Zweedse_kroonquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft Zweden trouwens de euro?![]()
thnx.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. maar de kroon staat vrij laag nu. Correctie.. gemiddeld
1 euro is 10 kr
dankjequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee. http://nl.wikipedia.org/wiki/Zweedse_kroon
mijn broer heeft een keer een vvv-bon van ¤ 50,- weggegooidquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:15 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb waarschijnlijk per ongeluk een boekenbon weggegooid toen ik van de week bij mijn vriend wasnu heb ik gevraagd of ie wil kijken of ie er nog ligt, maar hij is ziek dus hij heeft er geen zin in
Zondequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn broer heeft een keer een vvv-bon van ¤ 50,- weggegooid
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zonde!
Ik heb nog een etos bon, irischeque, H&M 'bon', boekenbonIk vind bonnen niet zo leuk omdat ik steeds vergeet ze uit te geven
In Friesland waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:22 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook, heb hier al een dik half jaar zo'n irischeque liggen. Weet niet eens waar ik die kwijt kan man
Free Record Shopquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:22 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook, heb hier al een dik half jaar zo'n irischeque liggen. Weet niet eens waar ik die kwijt kan man
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Friesland waarschijnlijk niet.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:41 schreef The_Dean het volgende:
Kan hem bij mijn lokale electronicaboer ook inleveren
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:41 schreef DjRex89 het volgende:
pff net 6km hardgelopen met ons team ter voorbereiding van de training. Blijkt wel weer dat ik de conditie van een pingpongballetje heb aangezien ik helemaal kapot ging
GMquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:36 schreef GlowMouse het volgende:
FOK! 10 jaar! 5 september grote meeting Utrecht
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
GMdat is in mijn vakantie. Goed getimed.
wat zou ik daar nou moeten doenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:36 schreef GlowMouse het volgende:
FOK! 10 jaar! 5 september grote meeting Utrecht
Hoe kan ik het dan beter omschrijven?quote:
eenschquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:12 schreef DjRex89 het volgende:
Eigenlijk is sporten gewoon hartstikke ongezond
hier ook.. beetje aan het klote in de code. werkt opeens iets heel anders niet meer. Zelfs helemaal terug naar hoe het vanochtend was (toen het wel werkte) was geen oplossing..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:33 schreef DjRex89 het volgende:
Alles zit tegen vandaag zegZelfs de simpelste dingen willen niet lukken.
Dat dus..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hier ook.. beetje aan het klote in de code. werkt opeens iets heel anders niet meer. Zelfs helemaal terug naar hoe het vanochtend was (toen het wel werkte) was geen oplossing..
dan ligt het toch aan je codequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dus..
Het uitvoeren van een query via programma lukt wel maar via code dezelfde query uitvoeren lukt niet :S
Zo blijf je bezig..
Zo ver was ik ook al, maar nog niet gevonden watquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan ligt het toch aan je code
Ik heb inmiddels de oplossing gevonden voor mijn probleem. Gewoon de oude database weggooien en een nieuwe laten aanmaken. Blijkbaar stond er opeens weer een oude database
Neemt niet weg dat ik nog steeds niet ben toegekomen aan het oplossen van de problemen waar ik in eerste instantie mee bezig was
wat voor code typ je? Ik kan vrij veel code lezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook al, maar nog niet gevonden wat
C++ voor Windows CE 6.0. Een deel is al gefixt, nu de rest nogquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat voor code typ je? Ik kan vrij veel code lezen
quote:
ah.. ik ben in objective-C bezig.. ook leuk. Alleen nu even nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
C++ voor Windows CE 6.0. Een deel is al gefixt, nu de rest nog
Gefeliciteerdquote:
gefeliciteerdquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:39 schreef Psychonikeo het volgende:
anders sta je als volwassen kerel ff charlie lownoise en mental theo te luisteren onder mijn raam
wat ga je daar doen? als het doorgaat danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:09 schreef EddyAlbena het volgende:
Vanmiddag sollicitatiegesprek bij Transavia gehad voor een stage. Was redelijk positief en mag hopen dat dit 'm dan wordt, anders heb ik nog maar een week om een stage te regelen
Ondersteuning bieden aan de online marketeer (wel aardige dame), van alles wat dus. Was niet helemaal wat ik zocht, maar nu krijg ik in ieder geval een beter totaal beeld. Ik had liever aan een bepaald project gewerkt en/of een adviesrapport schrijven, maar zo vind ik het ook goed (het is dan ook een meeloopstage).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat ga je daar doen? als het doorgaat dan
hmm ok.. klinkt wel leuk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:24 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ondersteuning bieden aan de online marketeer (wel aardige dame), van alles wat dus. Was niet helemaal wat ik zocht, maar nu krijg ik in ieder geval een beter totaal beeld. Ik had liever aan een bepaald project gewerkt en/of een adviesrapport schrijven, maar zo vind ik het ook goed (het is dan ook een meeloopstage).
Nou gewoon lezen ofzo, maar dat werkt niet want mijn ogen hangen dan dichtquote:
welkom bij de werkende wereldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou gewoon lezen ofzo, maar dat werkt niet want mijn ogen hangen dan dichtNu is het zeg maar op een hele dag alleen maar werken en slapen. Ik heb geen leven meer
!!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben zooooooooo moeMaar als ik nu naar bed ga bestond mijn dag uit slapen - opstaan - werken - in de file staan - eten - douchen - slapen
Vreselijk. Ik heb gewoon niet eens meer de energie om te gaan sporten of wat dan ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
welkom bij de werkende wereld
het is ff wennen.. maar goed.. jij krijgt ook je studie er nog bij toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik heb gewoon niet eens meer de energie om te gaan sporten of wat dan ook.
Ja.. Dus dan heb ik eigenlijk nog minder tijd om iets anders te doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is ff wennen.. maar goed.. jij krijgt ook je studie er nog bij toch?
leuk vooruitzichtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja.. Dus dan heb ik eigenlijk nog minder tijd om iets anders te doen
Ja maar dan zit ik in ieder geval niet 5 dagen in de week op kantoorquote:
komt goedquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik in ieder geval niet 5 dagen in de week op kantoorEn ik vind studie ook wel leuk hoor. Ik moet gewoon even aan het ritme wennen denk ik
Ik ga nu wel slapen, want mijn ogen vallen bijna dicht
Fijne avond!
Ja idd! Dat was me dus ook al opgevallenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:56 schreef Psychonikeo het volgende:
en je waardeert het weekend nóg meer
en je vakanties.. jammergenoeg gaat dat weer even duren nuquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd! Dat was me dus ook al opgevallen
Met de kerst weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en je vakanties.. jammergenoeg gaat dat weer even duren nu
trustequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik in ieder geval niet 5 dagen in de week op kantoorEn ik vind studie ook wel leuk hoor. Ik moet gewoon even aan het ritme wennen denk ik
Ik ga nu wel slapen, want mijn ogen vallen bijna dicht
Fijne avond!
daarom heb ik mijn vakantie in tweeën gesplitst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en je vakanties.. jammergenoeg gaat dat weer even duren nu
ja.. tussen kerst en oud&nieuw ben ik ook wel vrij.. Tenminste, dat moet ik nog vrij nemen, maar dat is wel het plan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Met de kerst weerZal alleen tussendoor de herfstvakantie moeten missen maar daar had ik toch nog niks in gepland.
dat is ook een mogelijkheidquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom heb ik mijn vakantie in tweeën gesplitst.
Dan wil ik ook nog vrij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. tussen kerst en oud&nieuw ben ik ook wel vrij.. Tenminste, dat moet ik nog vrij nemen, maar dat is wel het plan.
Was meer dat het beter uit kwam voor de bezetting op kantoor. Aangezien collega's afhankelijk zijn van bouwvak met hun vakantie en ik niet.quote:dat is ook een mogelijkheid
precies, morgen gaat de wekker weer om 6:00 uurquote:
Heb nog niks gehoord, hopelijk morgenquote:
quote:
Ik duimquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog niks gehoord, hopelijk morgen
Ik hoop dat je aangenomen wordt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog niks gehoord, hopelijk morgen
Toevallig weet ik dat zo nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
jij weet niet toevallig hoe ik kan automatiseren dat ik een webpagina elke 15 minuten (ofzo) kan laten opslaan?
En......weer niet aangenomen. Wat een loser ben ik ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:09 schreef EddyAlbena het volgende:
Vanmiddag sollicitatiegesprek bij Transavia gehad voor een stage. Was redelijk positief en mag hopen dat dit 'm dan wordt, anders heb ik nog maar een week om een stage te regelen
geen probleem.. al uitgevonden. Even een batch geschreven en die via windows elke 15 minuten laten uitvoeren, does the trickquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat zo nietBen niet zo van de websites..
echt he! Zat net even na de lunch op een terrasje en het was gewoon bijna niet lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:02 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Wat is het heet buiten...
wel klote.. is toch wel belangrijk dat je wat vind nu..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:17 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
En......weer niet aangenomen. Wat een loser ben ik ookTe weinig affiniteit met online marketing.
Gelijk maar een gesprek geregeld bij UPC, die hadden de leukste opdracht tot nu toe, maar lieten niks van zich horen. Nog maar paar keer gebeld en mag maandag langskomen, jeuj. Vond die sollicitatiegeprekken nooit zo spannend, gewoon relaxed ingaan, maar nu ik twee keer heb gefaald begin ik 'm wel te schijten hehe.
Ik ga mij er niet echt druk om maken ofzo, schiet je ook niet echt wat mee op. Maar het zou wel fijn zijn als ik net als ieder ander de eerste week van september kon beginnen. Het zal ook geen ramp zijn als ik voor die tijd niks heb, zullen genoeg bedrijven zijn die iemand nodig hebben, maar toch, liever niet he.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel klote.. is toch wel belangrijk dat je wat vind nu..
Niet te relaxed er in gaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:17 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
En......weer niet aangenomen. Wat een loser ben ik ookTe weinig affiniteit met online marketing.
Gelijk maar een gesprek geregeld bij UPC, die hadden de leukste opdracht tot nu toe, maar lieten niks van zich horen. Nog maar paar keer gebeld en mag maandag langskomen, jeuj. Vond die sollicitatiegeprekken nooit zo spannend, gewoon relaxed ingaan, maar nu ik twee keer heb gefaald begin ik 'm wel te schijten hehe.
Ik liep 10 minuten buiten en ik kan me niet meer herinneren.. dat ik zo aan het zweten was, zonder dat ik mij aan het inspannen was.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
echt he! Zat net even na de lunch op een terrasje en het was gewoon bijna niet lekker.
Ik stond in de pauze met een glaasje drinken ff buiten in de zon, ik liep niet eens en begon al te zwetenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik liep 10 minuten buiten en ik kan me niet meer herinneren.. dat ik zo aan het zweten was, zonder dat ik mij aan het inspannen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |