quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:44 schreef The_Dean het volgende:
Koop je een echte auto
[ afbeelding ]
Nederland of buitenland?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weet iemand nog een leuke citytrip?
Praag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik wil wel weg (buitenland dus), maar heb geen creditcardquote:
enige probleem is, dat ik alleen ga.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Praag.
En dan in de avond zo hand in hand over een romantisch verlichte Karlsbrug lopen...
Ik ga naar Turkije.. Heb je geen CC voor nodig hoor.. ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wil wel weg (buitenland dus), maar heb geen creditcard
[..]
enige probleem is, dat ik alleen ga.
STOCKHOLM!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer krijg ik nou onze foto Piet...?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
STOCKHOLM!!
Geen creditcard nodig hoor
Berlijn heb ik ook al naar gekeken.quote:
Das een goeiequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik nou onze foto Piet...?
Engeland en Spanje zijn momenteel no-go areas ivm griep, jeweets...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:13 schreef Daph_ het volgende:
Thanks all
Luctor Londen is errug leuk! En anders is Berlijn idd een leuke stad. Ik vond Praag wat minder, om eerlijk te zijn![]()
Geen creditcard? Die heb je volgens mij alleen nodig voor de reservering. Waar wij kwamen konden we ook gewoon cash afrekenen als we dat wilden.
Wat is daar nog te beleven naast het uitzichtquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
STOCKHOLM!!
Geen creditcard nodig hoor
Gefeli ouwe bok!quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:13 schreef Daph_ het volgende:
Thanks all
Luctor Londen is errug leuk! En anders is Berlijn idd een leuke stad. Ik vond Praag wat minder, om eerlijk te zijn![]()
Geen creditcard? Die heb je volgens mij alleen nodig voor de reservering. Waar wij kwamen konden we ook gewoon cash afrekenen als we dat wilden.
Dan is alles een nogo area, zeker nu iedereen terug komt van vakantiequote:Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Engeland en Spanje zijn momenteel no-go areas ivm griep, jeweets...
Zit nu even te kijken voor stedentrip naar Stockholm.
[..]
Wat is daar nog te beleven naast het uitzicht?
Ik ben ook benieuwd hoeveel ik zou kunnen lenen voor een huisje. Ik ben al een tijdje aan het kijken, maar volgens de hypotheekberekeningen kan ik een vrij laag bedrag lenen; daar kan ik alleen een seniorenwoning of een bouwval voor kopen. Mijn schoonzusje zei alleen wel dat zij uiteindelijk veel meer kon lenen dan ze zou kunnen volgens die berekeningen op internet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:20 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ga volgende week dinsdag btw ff praten met een hypotheekadviseur..
Kijken hoeveel geld ik los kan peuteren.. Het begint een beetje te jeuken om uit huis te gaan, nu ik gisteren een maat heb helpen verhuizen naar een mooi nieuwbouwappartement.
ik drink toch geen alcohol, dus geen last van.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:22 schreef DanielBo het volgende:
En we krijgen toch allemaal wel een keer griep en het is een feit dat we allemaal vroeg of laat dood gaan.
Scandinavië lijkt me nog erg leuk, ik hoor alleen dat de prijzen van onder andere alcohol zo achterlijk hoog zijn daaro...
Zat hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is daar nog te beleven naast het uitzicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |