wat voor code typ je? Ik kan vrij veel code lezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook al, maar nog niet gevonden wat
C++ voor Windows CE 6.0. Een deel is al gefixt, nu de rest nogquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat voor code typ je? Ik kan vrij veel code lezen
quote:
ah.. ik ben in objective-C bezig.. ook leuk. Alleen nu even nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
C++ voor Windows CE 6.0. Een deel is al gefixt, nu de rest nog
Gefeliciteerdquote:
gefeliciteerdquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:39 schreef Psychonikeo het volgende:
anders sta je als volwassen kerel ff charlie lownoise en mental theo te luisteren onder mijn raam
wat ga je daar doen? als het doorgaat danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:09 schreef EddyAlbena het volgende:
Vanmiddag sollicitatiegesprek bij Transavia gehad voor een stage. Was redelijk positief en mag hopen dat dit 'm dan wordt, anders heb ik nog maar een week om een stage te regelen
Ondersteuning bieden aan de online marketeer (wel aardige dame), van alles wat dus. Was niet helemaal wat ik zocht, maar nu krijg ik in ieder geval een beter totaal beeld. Ik had liever aan een bepaald project gewerkt en/of een adviesrapport schrijven, maar zo vind ik het ook goed (het is dan ook een meeloopstage).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat ga je daar doen? als het doorgaat dan
hmm ok.. klinkt wel leuk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:24 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ondersteuning bieden aan de online marketeer (wel aardige dame), van alles wat dus. Was niet helemaal wat ik zocht, maar nu krijg ik in ieder geval een beter totaal beeld. Ik had liever aan een bepaald project gewerkt en/of een adviesrapport schrijven, maar zo vind ik het ook goed (het is dan ook een meeloopstage).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |