Ik twijfel nog wel, ik kan het niet helemaal plaatsen met Google Mapsquote:
Ja.quote:
Wat mij betreft alles zolang je er zelf bent geweestquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Doen we nu alleen NS-stations of ook buitenlandse?
Lisonquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:07 schreef NikkelCobalt het volgende:
Deze van mij was nog niet geraden uit het vorige topic
[ afbeelding ]
Whehe, dan ga ik even een mooie uitzoekenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:28 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Wat mij betreft alles zolang je er zelf bent geweest
Parijs Gare du Nordquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:31 schreef ytram het volgende:
Een makkelijke uit het buitenland:
[ afbeelding ]
Gare du Nord, Parijs.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:31 schreef ytram het volgende:
Een makkelijke uit het buitenland:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Lison
Met dat bordje "Direction CAEN PARIS" was het een fluitje van een cent.
Als nieuwe een makkelijke:
[ afbeelding ]
En ja, ben er zelf geweest
Staat ertussenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:39 schreef Noork het volgende:
[..]
Beverwijk, Driehuis, Santpoort of zoiets
Gronau (Westf)quote:
Zullen we er inderdaad een puntensysteem bij maken? Ik wil de punten uit het vorige deel wel optellenquote:
Heel goedquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gronau (Westf)![]()
Nogeens hier met dat punt
Zag het ja, best kutquote:
Is dit niet Meppel? Die in de OP is volgens mij Beilenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:07 schreef NikkelCobalt het volgende:
Deze van mij was nog niet geraden uit het vorige topic
[ afbeelding ]
He ja het lijkt er wel wat op. Maar het was Lison in Frankrijk. In de OP was Nieuw Amsterdam, al dacht ik eerst ook even aan Beilen. (Domoquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is dit niet Meppel? Die in de OP is volgens mij Beilen
Maar de Domo-fabriek staat aan de andere kant van het spoor. En er staat met koeieletters "DOMO" op. Dus het was wel overduidelijk niet Beilen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:44 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
He ja het lijkt er wel wat op. Maar het was Lison in Frankrijk. In de OP was Nieuw Amsterdam, al dacht ik eerst ook even aan Beilen. (Domo)
Dat de locatie tov het station niet klopte zag ik, maar als iemand een foto had gepresenteerd met alleen die fabriek erop had ik Domo geroepenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar de Domo-fabriek staat aan de andere kant van het spoor. En er staat met koeieletters "DOMO" op. Dus het was wel overduidelijk niet Beilen.
leiden lammenschans?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:34 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
dit is 5 meter het station uit, maar hijs wel mooi
Nee, wel aardig warm.quote:
Hoe speel je bij zoiets vals?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:15 schreef chibibo het volgende:
Amsterdam RAI. Maar ik heb vals gespeeld.
Filenamequote:Op maandag 17 augustus 2009 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe speel je bij zoiets vals?
Antwerpen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:29 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
een van de mooiste stations
Berlijn, volgens mij.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n pareltje.
Ja, dat is het zeker, maar een prachtig station. Grootste in Europa geloof ik.quote:
holland spoor? toch nietquote:
Kampen Zuid.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:01 schreef Geerd het volgende:
http://www.refdag.nl/media/foto/2009/76421-a.jpg
Welk station word dit
quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:50 schreef bork het volgende:
De laatste is Eindhoven, edit bij mijn indeling dan
[ afbeelding ]
morgen slaapkop +1quote:
Geldermalsen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:24 schreef Socios het volgende:
In de tuin van welk station reed deze trein?
[ afbeelding ]
Nijmegen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:24 schreef Socios het volgende:
In de tuin van welk station reed deze trein?
[ afbeelding ]
Is dit niet het binnenrijden van Dordrecht vanuit het zuiden?quote:
Ook niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit niet het binnenrijden van Dordrecht vanuit het zuiden?
Bingo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:28 schreef Socios het volgende:
Dat is Groningen bij het binnenrijden vanuit het Zuiden!
te langzaamquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zie heul geen station..
Utrecht zuilen ofzo
Ja - het is raalte:quote:
Toch Breda ja?? Die Ingang aan de Speelhuislaan dan hequote:
Tevens een van de grootste Overijsselse evenementenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:26 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Ja - het is raalte:
http://www.xtrax.nl/pics/stations/jpg/raalte.jpg
Raalte is een prachtig plaatsje waar eind deze maand weer de wereldberoemde Stoppehlaene gevierd wordt - waar ook ZKH Bea een bezoekje gaat afleggen.
http://www.stoppelhaene.nl/
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:28 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Wat mij betreft alles zolang je er zelf bent geweest
Een Mat'64quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:43 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Wat is dat voor mooie trein op de foto
quote:
Wow jij bent goed met stationsquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Marseille St Charles
EN nu ben ik naar huis
Nou dat valt best me hoorquote:
Oberhausen Hbf?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:02 schreef Igen het volgende:
Nou, ik weet nog wel een leuke voor Dr_Flash.![]()
Maar als die nu weg is, dan eerst even een wat makkelijkere:
[ afbeelding ]
Weet ik veelquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Hebben ze daar een ondergrondse Stadtbahn?
Dat blijkt waaruit?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef Igen het volgende:
Is dat nou echt zo moeilijk?
Is dat nou echt zo moeilijk?
3. Het is geen "Hauptbahnhof"
Zoals gezegd, ik had niet door dat het zo'n moeilijk raadseltje was.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
t zal Herne zijn dan maarIk hoef het punt niet eens
Het is dus wel Herne.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:47 schreef MassimO het volgende:
Herne is het ook niet , blijft 1 van de Dortmund stations over.
Ja het is wel Herne zie GEquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:47 schreef MassimO het volgende:
Herne is het ook niet , blijft 1 van de Dortmund stations over.
Weet je HOE veel stations er in het Ruhrgebiet alleen al zijn?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:48 schreef Igen het volgende:
Zoals gezegd, ik had niet door dat het zo'n moeilijk raadseltje was.
Het is je vergevenquote:En sorry voor mijn constante ge-edit.
Utrecht Centraal spoor 3-4quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:50 schreef Igen het volgende:
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Deze móét toch wel te doen zijn. Hoop ik.
Venlo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou het ook ff leuk voor de anderen![]()
Op welk station staat dit legendarische treinstel uit te rusten, amper drie weken na zijn uiteindelijke buitendienststelling?![]()
[ afbeelding ]
Mijn laatste foto is van een station waar echt iedereen die in dit topic kijkt gegarandeerd wel eens is geweest. Hoe veel makkelijker moet het dan nog?quote:
Hengelo?quote:Op welk station staat dit legendarische treinstel uit te rusten, amper drie weken na zijn uiteindelijke buitendienststelling?![]()
[ afbeelding ]
Ik kan ook wel een willekeurige stoeptegel op Utrecht Centraal insturen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Mijn laatste foto is van een station waar echt iedereen die in dit topic kijkt gegarandeerd wel eens is geweest. Hoe veel makkelijker moet het dan nog?
[..]
Hengelo?
Leiden?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:50 schreef Igen het volgende:
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Amsterdam dan. Beetje gare plaat, kon overal zijn, mist unieke kenmerken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:08 schreef Igen het volgende:
Nee, niet Leiden. Nog maar 3 centraal stations te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die betonplaten die ze voor de perrons gebruiken, met de ronde witte stippen, zijn anders toch aardig uniek. En die antieke seinen ook.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Amsterdam dan. Beetje gare plaat, kon overal zijn, mist unieke kenmerken.
quote:
kZag het, deze is ergens in Europaquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hengelo deden we een tijdje terug al Borkie
Als iemand deze weet levert dat wel behoorlijk wat respect op trouwensquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, deze is moeilijk. Gewoon om Igen te ptesten![]()
[ afbeelding ]
Rotterdam, dordrecht of roosendaal.. ik denk de eerstequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:50 schreef Igen het volgende:
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Hm, ziet er Zwitsers/Oostenrijks uitquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
In de buurt van Norrköping (Zweden)?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:27 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
In de buurt van Norrköping (Zweden)?
Pesterij geslaagd, want ik weet helemaal niks van Zweden. Zelfs niet hoe bijvoorbeeld het centraal station van Stockholm eruit ziet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ach klote. HOE?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou trouwens even de bestandsnaam aanpassen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mirroren op je eigen webspace dan hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:18 schreef frastanz het volgende:
[..]
Ach klote. HOE?
kan alleen maar een link posten toch?
Het ziet eruit als Station Feldkirch, maar ik ben er al een tijdje niet meer geweest, dus ik kan er naast zitten.quote:
Ja, nu mogen we eigk niet radenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:21 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Het ziet eruit als Station Feldkirch, maar ik ben er al een tijdje niet meer geweest, dus ik kan er naast zitten.
Plaatje opslaan, andere naam geven en ergens uploaden. Trouwens bij de meeste sites krijgt het al een andere naam.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:24 schreef frastanz het volgende:
Ik post zo een nieuwe, als ik er achter ben hoe ik dat doe zonder bestandsnaam die alles verraadt
Tinypic Centraal ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:39 schreef frastanz het volgende:
oke, hopelijk gaat het zo:
[ afbeelding ]
quote:
d8 dat ik mochtquote:
Ergens in rusland ofzo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:00 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Dit station is gewoon in gebruik btw, mocht je anders denken
Meer naar het westen.quote:
ja ik heb ook geen idee. Anders dan dat het een naam uit 2 woorden moet zijn waarvan het eerste woord langer is dan het tweede. Maar ja, kan wel van alles zijn dus. Krynica Zdrój?quote:
Er zijn meerdere stations in deze plaats, de trein van Dresden naar Wroclaw tuft er door.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb ook geen idee. Anders dan dat het een naam uit 2 woorden moet zijn waarvan het eerste woord langer is dan het tweede. Maar ja, kan wel van alles zijn dus. Krynica Zdrój?
Ik heb geprobeert het te vinden. Geen resultaat!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:52 schreef bork het volgende:
[..]
Er zijn meerdere stations in deze plaats, de trein van Dresden naar Wroclaw tuft er door.
Dat is daar nietquote:
Dan weet ik het ook niet!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is daar nietDat ligt heleemaal in dat hoekje tegen Oekraïne aan
nee, kom op de trein van Dresden naar Wroclaw, zo moeilijk istie niet.quote:
Ik had ook al niet de illusie dat je zelf op Norrköping gekomen wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:12 schreef NikkelCobalt het volgende:
Die van Flash zijn niet zo moeilijk, je kijkt naar de exif data van zo'n foto wat dat datum is en vervolgens zoek je in het treinentopic op waar hij toen ongeveer was.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zgorzelec Miasto danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:36 schreef bork het volgende:
[..]
nee, kom op de trein van Dresden naar Wroclaw, zo moeilijk istie niet.
quote:
Wilde gok , Wilderswil?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:29 schreef Meike26 het volgende:
Leuk topic![]()
Nog eentje om te raden ?
Midden in de alpen, let op het kerkje (links).
[ afbeelding ]
Edit: Zie nu pas dat ik deel van plaatsnaam nog heb laten staan....ach ja.... betere hint kan je niet hebben
![]()
Station Howth, bij dublinquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:12 schreef NikkelCobalt het volgende:
Die van Flash zijn niet zo moeilijk, je kijkt naar de exif data van zo'n foto wat dat datum is en vervolgens zoek je in het treinentopic op waar hij toen ongeveer was. Maar bij die van frastanz heb ik geen aanknopingspunt.
St Moritz?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:00 schreef Meike26 het volgende:
Nope...
Wel het juiste land, ander canton...en zuiderlijker !!
St. Niklausquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:29 schreef Meike26 het volgende:
Leuk topic![]()
Nog eentje om te raden ?
Midden in de alpen, let op het kerkje (links).
[ afbeelding ]
Edit: Zie nu pas dat ik deel van plaatsnaam nog heb laten staan....ach ja.... betere hint kan je niet hebben
![]()
Volgens Wikipedia aan de Matterhorn-Gotthard-smalspoorweg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
kee. waar is dat ongeveer? Aan de Glacier Express ja?
Kewl, moet ik nog steeds eens een keertje heenquote:
"Vorsicht beim Aussteigen - Bahn pendelt!"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Makkie voor de snelste rader
[ afbeelding ]
Mijn "thuisstation" tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:20 schreef frastanz het volgende:
Dan post ik er maar een uit NL
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |