Is dit niet Meppel? Die in de OP is volgens mij Beilenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:07 schreef NikkelCobalt het volgende:
Deze van mij was nog niet geraden uit het vorige topic
[ afbeelding ]
He ja het lijkt er wel wat op. Maar het was Lison in Frankrijk. In de OP was Nieuw Amsterdam, al dacht ik eerst ook even aan Beilen. (Domoquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is dit niet Meppel? Die in de OP is volgens mij Beilen
Maar de Domo-fabriek staat aan de andere kant van het spoor. En er staat met koeieletters "DOMO" op. Dus het was wel overduidelijk niet Beilen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:44 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
He ja het lijkt er wel wat op. Maar het was Lison in Frankrijk. In de OP was Nieuw Amsterdam, al dacht ik eerst ook even aan Beilen. (Domo)
Dat de locatie tov het station niet klopte zag ik, maar als iemand een foto had gepresenteerd met alleen die fabriek erop had ik Domo geroepenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar de Domo-fabriek staat aan de andere kant van het spoor. En er staat met koeieletters "DOMO" op. Dus het was wel overduidelijk niet Beilen.
leiden lammenschans?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:34 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
dit is 5 meter het station uit, maar hijs wel mooi
Nee, wel aardig warm.quote:
Hoe speel je bij zoiets vals?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:15 schreef chibibo het volgende:
Amsterdam RAI. Maar ik heb vals gespeeld.
Filenamequote:Op maandag 17 augustus 2009 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe speel je bij zoiets vals?
Antwerpen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:29 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
een van de mooiste stations
Berlijn, volgens mij.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n pareltje.
Ja, dat is het zeker, maar een prachtig station. Grootste in Europa geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |