Ergens in rusland ofzo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:00 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Dit station is gewoon in gebruik btw, mocht je anders denken
Meer naar het westen.quote:
ja ik heb ook geen idee. Anders dan dat het een naam uit 2 woorden moet zijn waarvan het eerste woord langer is dan het tweede. Maar ja, kan wel van alles zijn dus. Krynica Zdrój?quote:
Er zijn meerdere stations in deze plaats, de trein van Dresden naar Wroclaw tuft er door.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb ook geen idee. Anders dan dat het een naam uit 2 woorden moet zijn waarvan het eerste woord langer is dan het tweede. Maar ja, kan wel van alles zijn dus. Krynica Zdrój?
Ik heb geprobeert het te vinden. Geen resultaat!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:52 schreef bork het volgende:
[..]
Er zijn meerdere stations in deze plaats, de trein van Dresden naar Wroclaw tuft er door.
Dat is daar nietquote:
Dan weet ik het ook niet!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is daar nietDat ligt heleemaal in dat hoekje tegen Oekraïne aan
nee, kom op de trein van Dresden naar Wroclaw, zo moeilijk istie niet.quote:
Ik had ook al niet de illusie dat je zelf op Norrköping gekomen wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:12 schreef NikkelCobalt het volgende:
Die van Flash zijn niet zo moeilijk, je kijkt naar de exif data van zo'n foto wat dat datum is en vervolgens zoek je in het treinentopic op waar hij toen ongeveer was.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, deze is moeilijk. Gewoon om Igen te ptesten![]()
[ afbeelding ]
Zgorzelec Miasto danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:36 schreef bork het volgende:
[..]
nee, kom op de trein van Dresden naar Wroclaw, zo moeilijk istie niet.
quote:
Wilde gok , Wilderswil?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:29 schreef Meike26 het volgende:
Leuk topic![]()
Nog eentje om te raden ?
Midden in de alpen, let op het kerkje (links).
[ afbeelding ]
Edit: Zie nu pas dat ik deel van plaatsnaam nog heb laten staan....ach ja.... betere hint kan je niet hebben
![]()
Station Howth, bij dublinquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:12 schreef NikkelCobalt het volgende:
Die van Flash zijn niet zo moeilijk, je kijkt naar de exif data van zo'n foto wat dat datum is en vervolgens zoek je in het treinentopic op waar hij toen ongeveer was. Maar bij die van frastanz heb ik geen aanknopingspunt.
St Moritz?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:00 schreef Meike26 het volgende:
Nope...
Wel het juiste land, ander canton...en zuiderlijker !!
St. Niklausquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:29 schreef Meike26 het volgende:
Leuk topic![]()
Nog eentje om te raden ?
Midden in de alpen, let op het kerkje (links).
[ afbeelding ]
Edit: Zie nu pas dat ik deel van plaatsnaam nog heb laten staan....ach ja.... betere hint kan je niet hebben
![]()
Volgens Wikipedia aan de Matterhorn-Gotthard-smalspoorweg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
kee. waar is dat ongeveer? Aan de Glacier Express ja?
Kewl, moet ik nog steeds eens een keertje heenquote:
"Vorsicht beim Aussteigen - Bahn pendelt!"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Makkie voor de snelste rader
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |