Ach klote. HOE?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou trouwens even de bestandsnaam aanpassen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mirroren op je eigen webspace dan hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:18 schreef frastanz het volgende:
[..]
Ach klote. HOE?
kan alleen maar een link posten toch?
Het ziet eruit als Station Feldkirch, maar ik ben er al een tijdje niet meer geweest, dus ik kan er naast zitten.quote:
Ja, nu mogen we eigk niet radenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:21 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Het ziet eruit als Station Feldkirch, maar ik ben er al een tijdje niet meer geweest, dus ik kan er naast zitten.
Plaatje opslaan, andere naam geven en ergens uploaden. Trouwens bij de meeste sites krijgt het al een andere naam.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:24 schreef frastanz het volgende:
Ik post zo een nieuwe, als ik er achter ben hoe ik dat doe zonder bestandsnaam die alles verraadt
Tinypic Centraal ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:39 schreef frastanz het volgende:
oke, hopelijk gaat het zo:
[ afbeelding ]
quote:
d8 dat ik mochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |