Dat blijkt waaruit?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef Igen het volgende:
Is dat nou echt zo moeilijk?
Is dat nou echt zo moeilijk?
3. Het is geen "Hauptbahnhof"
Zoals gezegd, ik had niet door dat het zo'n moeilijk raadseltje was.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
t zal Herne zijn dan maarIk hoef het punt niet eens
Het is dus wel Herne.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:47 schreef MassimO het volgende:
Herne is het ook niet , blijft 1 van de Dortmund stations over.
Ja het is wel Herne zie GEquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:47 schreef MassimO het volgende:
Herne is het ook niet , blijft 1 van de Dortmund stations over.
Weet je HOE veel stations er in het Ruhrgebiet alleen al zijn?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:48 schreef Igen het volgende:
Zoals gezegd, ik had niet door dat het zo'n moeilijk raadseltje was.
Het is je vergevenquote:En sorry voor mijn constante ge-edit.
Utrecht Centraal spoor 3-4quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:50 schreef Igen het volgende:
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Deze móét toch wel te doen zijn. Hoop ik.
Venlo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou het ook ff leuk voor de anderen![]()
Op welk station staat dit legendarische treinstel uit te rusten, amper drie weken na zijn uiteindelijke buitendienststelling?![]()
[ afbeelding ]
Mijn laatste foto is van een station waar echt iedereen die in dit topic kijkt gegarandeerd wel eens is geweest. Hoe veel makkelijker moet het dan nog?quote:
Hengelo?quote:Op welk station staat dit legendarische treinstel uit te rusten, amper drie weken na zijn uiteindelijke buitendienststelling?![]()
[ afbeelding ]
Ik kan ook wel een willekeurige stoeptegel op Utrecht Centraal insturen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Mijn laatste foto is van een station waar echt iedereen die in dit topic kijkt gegarandeerd wel eens is geweest. Hoe veel makkelijker moet het dan nog?
[..]
Hengelo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |