sorry dat ik een lettertje verkeerd hebquote:
quote:
je hebt jezelf zeker nooit gezien?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Heefd!! Da is het domsde dat ik ooit gezien heb
Tokkie. OOIT VAN LACHEN OM HOME VIDEO's gezien? Hier precies hetzelfde, mensen kunnen er niks aan doen om iemand's blunder.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:26 schreef Susteren het volgende:![]()
Klacht: mensen die lachten toen een vriend van mij er keihard onderuit ging
Antiklacht: we (vrienden en ik) hebben sommige van die mensen ook pijn gedaan
Whehe heefdquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
je hebt jezelf zeker nooit gezien?
maar hij viel niet eens grappig ofzoquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:30 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Tokkie. OOIT VAN LACHEN OM HOME VIDEO's gezien? Hier precies hetzelfde, mensen kunnen er niks aan doen om iemand's blunder.
wie zegt dat we ze hebben geslagenquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:30 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Tokkie. OOIT VAN LACHEN OM HOME VIDEO's gezien? Hier precies hetzelfde, mensen kunnen er niks aan doen om iemand's blunder.
Gelijk daarvoor iemand slaan is ZOOOOOO marokaan.
Domsdequote:Op zondag 16 augustus 2009 09:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Heefd!! Da is het domsde dat ik ooit gezien heb
Kan gebeuren, hij valt voor een reden, als ze hen nou duwdenquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
maar hij viel niet eens grappig ofzo
en hij had een gigantische schaafwond op zijn arm
hij huilde niet, maar zijn arm was ook nog eens knalroodquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:34 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Kan gebeuren, hij valt voor een reden, als ze hen nou duwden. Gewoon mee-lachen, als ik keihard op me bek ging en iemand lachen, gewoon keihard wrijven, paar gvd verkopen en een dikke smile. Ga pas huilie doen als je je arm/been kwijt bent of helemaal dood. Dat is acceptabel.
[ ] Geschiktquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
en hij had een gigantische schaafwond op zijn arm
en jij bent? god? jezus? onsterfelijk? een opschepper? of een computernerdje dat zich wat meent? óf een asociale schooierquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben meestal degene die dan met een enorme schaterlach buldert en eventueel wijst naar het slachtoffer. Natuurlijk met de mobiele telefoon in één beweging in de aanslag.
Als je om zoiets huillie gaat doen schat ik jou in als iemand van ongeveer 10 jaar.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
en jij bent? god? jezus? onsterfelijk? een opschepper? of een computernerdje dat zich wat meent? óf een asociale schooier
Wat hij zegt dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:28 schreef Het_hupt het volgende:
Leedvermaak blijft het mooiste vermaak dat er is
Heefd dus
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:39 schreef NRaider het volgende:
[..]
Als je om zoiets huillie gaat doen schat ik jou in als iemand van ongeveer 10 jaar.
Youtubecultuurquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben meestal degene die dan met een enorme schaterlach buldert en eventueel wijst naar het slachtoffer. Natuurlijk met de mobiele telefoon in één beweging in de aanslag.
Als je het nou in een keer goed intikt heb je daar ook geen last van. Prutser.quote:
neequote:Op zondag 16 augustus 2009 09:42 schreef Tahiti het volgende:
heefd en dan ook nog domsde whats next, iemand die famfare zegt?
Wat is daar faud aan dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:39 schreef Susteren het volgende:
domsde![]()
lachen om een tt fout en zelf domsde schrijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neequote:
Trompedquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:42 schreef Tahiti het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je het nou in een keer goed intikt heb je daar ook geen last van. Prutser.
Toffe sig trouwens..
Famfare!quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:42 schreef Tahiti het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je het nou in een keer goed intikt heb je daar ook geen last van. Prutser.
Toffe sig trouwens..
neequote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:45 schreef McGilles het volgende:
Al die mongolen die niet door hebben dat de fouten expres worden gemaakt...... zucht
Behalve die van TS natuurlijk..quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:45 schreef McGilles het volgende:
Al die mongolen die niet door hebben dat de fouten expres worden gemaakt...... zucht
quote:
Ik heb heul geen piemel, bril en ruitjesblouse!quote:
geen piemel? laten castreren?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb heul geen piemel, bril en ruitjesblouse!
Netjes van je dat je zelf aangeeft dat dit topic gewoon een dikke FAIL is.quote:
geslacht: Manquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:50 schreef NRaider het volgende:
[..]
Skaai
Kijk eens bij geslacht, falert.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
geslacht: Man
probeer je op te scheppen dat je een castratie kan betalen?
quote:geslacht: Vrouw
Hij leest "man" als er "vrouw" in een profiel staat. Dus ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:54 schreef wikwakka2 het volgende:
TS, ben je nou echt zo achterlijk dat je oprecht dacht dat 'heeft' als 'heefd' geschreven dient te worden?
denken jullie dat ik mensen ik elkaar sla? heb ik dat gezegd? rijke fantasie hebben julliequote:Op zondag 16 augustus 2009 09:56 schreef fratsman het volgende:
Dus omdat een vriend van jou te lomp is om fatsoenlijk op z'n poten te staan, ga je dan maar mensen in elkaar slaan? ontzettende stakker.
cursus paint voor dummy's?quote:
Wat heb je dan gedaan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
denken jullie dat ik mensen ik elkaar sla? heb ik dat gezegd? rijke fantasie hebben jullie
Je zegt het toch zelf?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:26 schreef Susteren het volgende:![]()
En met dat kom ik dus terug op mijn statement dat TS 10 jaar is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je zegt het toch zelf?
Of heb je ze pijn gedaan door met enge ziektes te schelden?
zijn moeder gegeven?quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:02 schreef NRaider het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan?
Behalve als je zijn moeder hebt gegeven kan ik het niet echt pijn doen noemen.
12quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:04 schreef NRaider het volgende:
[..]
En met dat kom ik dus terug op mijn statement dat TS 10 jaar is.
nee, bleek dat we geen inboedel hadden. Nu hebben mijn ouders het meteen aangevraagd. Ze dachten dat we het al haddenquote:
Zaten en sliepen jullie dan op de grond?quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
nee, bleek dat we geen inboedel hadden. Nu hebben mijn ouders het meteen aangevraagd. Ze dachten dat we het al hadden
quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zaten en sliepen jullie dan op de grond?
TS is idd een marokkaan. Die niets snapt van Nederlandse homurquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:26 schreef Susteren het volgende:![]()
Dat maakt wel een verschil.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:24 schreef Susteren het volgende:
[..]
![]()
nee, maar geen inboedel verzekering
ik ben niet marrokaans, maar 100% nederlandsquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:25 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
TS is idd een marokkaan. Die niets snapt van Nederlandse homur![]()
Homur![]()
Ik word alleen een beetje op het verkeerde been gezet door dat 'vrienden en ik'.
Zou dan toch 'broertjes en ik' moeten zijn
En neefjes.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:25 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
TS is idd een marokkaan. Die niets snapt van Nederlandse homur![]()
Homur![]()
Ik word alleen een beetje op het verkeerde been gezet door dat 'vrienden en ik'.
Zou dan toch 'broertjes en ik' moeten zijn
het waren 4 VRIENDENquote:
Ok. 1 vriend pleurt op zijn bek. Wat deden de andere 3? Die stonden vast ook bijna in hun broek te zeiken van het lachen.quote:
nee, die vroegen of het gingquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok. 1 vriend pleurt op zijn bek. Wat deden de andere 3? Die stonden vast ook bijna in hun broek te zeiken van het lachen.
Voor of na jullie die anderen "pijn" hebben gedaan?quote:
Ik ben niet de enige die met onbegrijpelijke TS zit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:32 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
En daarna gingen ze omstanders slaan??
ja, nogalquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:34 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die met onbegrijpelijke TS zit.
Zoals het nu klinkt ging je vriendje op zn bek, gingen omstanders lachen waardoor je vrienden flipten. Ken da kloppen?
Kutjeugd-alertquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:37 schreef Susteren het volgende:
we hebben niemand in elkaar geslagen ofzo, maar wel bang gemaakt
Patsers.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:37 schreef Susteren het volgende:
Bangmaken ≠ Pijn doen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:37 schreef Susteren het volgende:
zich wat menende oudere alertquote:
Ik hoop voor je dat je mij niet tegenkomt. Na een onderhoudend gesprek van 2 minuten ga je huilend in foetushouding in de hoek zitten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:37 schreef Susteren het volgende:
Njah, even over de klacht. Mij maakt het geen ene poepslet uit wat je vrienden uiteindelijk gedaan hebben, maar doe Marokkanen niet na. Dan zak je zelfs onder tokkie niveau.quote:
Dus jij was degene met die molotovcocktail en die autoquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:37 schreef Susteren het volgende:
Ik ben 19, lulhannesquote:
het was op weg naar het zwembad gebeurdquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ben 19, lulhannesDaarbij lijkt het me volstrekt normaal niet de mocro uit te hangen op straat, zoals jij en je "mattis" wel deden.
Tantoe boemlauw swaquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:58 schreef Susteren het volgende:
[..]
het was op weg naar het zwembad gebeurd
Kom op, Mohammedje van me, jeweetzelluf toch swa?quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:59 schreef Susteren het volgende:
en ik zweer dat we geen Marokkanen zijn, 1 vriend van me is half Indonesisch
Die combo is nieuw voor mij; half mocro half indo.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:59 schreef Susteren het volgende:
en ik zweer dat we geen Marokkanen zijn, 1 vriend van me is half Indonesisch
Dyslectische import mocro'squote:
Maaareh ga je überhaupt wel uitquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ben 19, lulhannesDaarbij lijkt het me volstrekt normaal niet de mocro uit te hangen op straat, zoals jij en je "mattis" wel deden.
Ja, en ja hangen tot 3/4 uur doe ik ook nog wel eens, maar heb dat voor het grootste deel gehad.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:03 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Maaareh ga je überhaupt wel uit? Bang maken oke, maar op straat hangen tot 3 uur s'nachts doe ik zelf ook wel eens.
Swa is toch Antilliaans? Tegenwoordig gebruiken ze Papi en Mamiquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kom op, Mohammedje van me, jeweetzelluf toch swa?
ik mag niet na 5 uur ('s avonds) op straatquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:03 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Maaareh ga je überhaupt wel uit? Bang maken oke, maar op straat hangen tot 3 uur s'nachts doe ik zelf ook wel eens.
Boeiend, hij snapt het wel, hij is van de straat weet je.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:04 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Swa is toch Antilliaans? Tegenwoordig gebruiken ze Papi en Mami
5 uur is nog steeds in de middag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
ik mag niet na 5 uur ('s avonds) op straat
ik ben niet van straatquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Boeiend, hij snapt het wel, hij is van de straat weet je.
nee, om 9 uur naar bed en in de vak. om 10 uurquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
5 uur is nog steeds in de middag.
Jij moet dus na sesamstraat eigenlijk in bed liggen?
Ontken je roots niet bradda, je bent een echte straat G!quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:12 schreef S1nn3rz het volgende:
En niemand die inziet dat deze spelfouten door TS met opzet gemaakt worden._!
Wie is er hier nu de fail
Jij dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:45 schreef McGilles het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:12 schreef S1nn3rz het volgende:
En niemand die inziet dat deze spelfouten door TS met opzet gemaakt worden._!
Wie is er hier nu de fail
Hosselen gaat uiteraard voorquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef Susteren het volgende:
ookal zóu ik willen hangen, had ik er nog niet de tijd voor
Kant en klaar. Scheelt weer tijd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef Susteren het volgende:
ookal zóu ik willen hangen, had ik er nog niet de tijd voor
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kant en klaar. Scheelt weer tijd.![]()
[ afbeelding ]
Posting in epic topiquequote:
quote:
Hier stond net een briljante maar megalompe grapquote:
quote:
Dat stond er helemaal nietquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:25 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Dat stond er helemaal nietHeb je zelf even neergezet klootzak.
Wat dan wel?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:25 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Dat stond er helemaal nietHeb je zelf even neergezet klootzak.
Ja.quote:
Aangepastquote:
Nee joh, mocro is al erg genoegquote:
the Holocaust zonder the en hoofdletterquote:
De holocaust, zo stond het erquote:
Ich habe das niet geheefd!!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:26 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
De holocaust, zo stond het er
Niet, the Holocaust. Klinkt als een slechte film
quote:
grappigquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:35 schreef Compomotive155 het volgende:
Heefd![]()
![]()
Verder onterechte klachd!!
neequote:Op zondag 16 augustus 2009 11:39 schreef Biefstuk het volgende:
Laat dit topic nu maar doodbloeden, climax is allang geweest
Precies, als één of andere skater/emo op z'n bek gaat dan is het gewoon onbeleeft om niet te lachen. Ofzo.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:36 schreef Gierigesloeber het volgende:
Als mensen pijn hebben is dat meestal hun eigen domme schuld (SCHULT WHEHE) en dan mag je daar gewoon kei hard om lachen.
Ach ik hussel die chickiesquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:52 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Duh. Dat is als je met overmacht wint met dammen natuurlijk
Ja dat slaat dus echt als een lul op een drumstel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:54 schreef ufopiloot het volgende:
HEEFD HAHAHAHAHAH LOLOLOLROFLPANTOFFELNETKOUS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net zo veel nut als het drumstel van Anne Frankquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:57 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja dat slaat dus echt als een lul op een drumstel.
Owkee, wie durft een gok te doen voor de mentale leeftijd van Ts.quote:
Jezus wat ben jij een gigantische kankerkneus zeg. Stoere jongen dat je er rondloopt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:26 schreef Susteren het volgende:![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:45 schreef McGilles het volgende:
Dus mohammed is nog een kleine mo?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef TheUnoriginal het volgende:
Correct, susteren is 12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
neequote:Op zondag 16 augustus 2009 16:45 schreef koffiegast het volgende:
Heefd?
HAHahahahahhAHAH A AHHAHA HaHA H HAHAHHAHAA HAHAHAA
oh wow
ahahahah AHAHAHAHH
btw, leedvermaak is wel het beste vermaak naar het schijnt
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:59 schreef TheUnoriginal het volgende:
wat een sukkel die susteren, verstandelijk gehandicapten op fok
quote:
Dat is een soort spastische ziekte....quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:49 schreef wapwip het volgende:
waarom verneukt ts al zijn eigen topics
doodt ploertenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is een soort spastische ziekte....
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:14 schreef Sesamstratjee het volgende:
Wtf loll
Om 1 spellingsfoutje echt iedereen boos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |