sorry dat ik een lettertje verkeerd hebquote:
quote:
je hebt jezelf zeker nooit gezien?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Heefd!! Da is het domsde dat ik ooit gezien heb
Tokkie. OOIT VAN LACHEN OM HOME VIDEO's gezien? Hier precies hetzelfde, mensen kunnen er niks aan doen om iemand's blunder.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:26 schreef Susteren het volgende:![]()
Klacht: mensen die lachten toen een vriend van mij er keihard onderuit ging
Antiklacht: we (vrienden en ik) hebben sommige van die mensen ook pijn gedaan
Whehe heefdquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
je hebt jezelf zeker nooit gezien?
maar hij viel niet eens grappig ofzoquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:30 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Tokkie. OOIT VAN LACHEN OM HOME VIDEO's gezien? Hier precies hetzelfde, mensen kunnen er niks aan doen om iemand's blunder.
wie zegt dat we ze hebben geslagenquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:30 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Tokkie. OOIT VAN LACHEN OM HOME VIDEO's gezien? Hier precies hetzelfde, mensen kunnen er niks aan doen om iemand's blunder.
Gelijk daarvoor iemand slaan is ZOOOOOO marokaan.
Domsdequote:Op zondag 16 augustus 2009 09:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Heefd!! Da is het domsde dat ik ooit gezien heb
Kan gebeuren, hij valt voor een reden, als ze hen nou duwdenquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
maar hij viel niet eens grappig ofzo
en hij had een gigantische schaafwond op zijn arm
hij huilde niet, maar zijn arm was ook nog eens knalroodquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:34 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Kan gebeuren, hij valt voor een reden, als ze hen nou duwden. Gewoon mee-lachen, als ik keihard op me bek ging en iemand lachen, gewoon keihard wrijven, paar gvd verkopen en een dikke smile. Ga pas huilie doen als je je arm/been kwijt bent of helemaal dood. Dat is acceptabel.
[ ] Geschiktquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
en hij had een gigantische schaafwond op zijn arm
en jij bent? god? jezus? onsterfelijk? een opschepper? of een computernerdje dat zich wat meent? óf een asociale schooierquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben meestal degene die dan met een enorme schaterlach buldert en eventueel wijst naar het slachtoffer. Natuurlijk met de mobiele telefoon in één beweging in de aanslag.
Als je om zoiets huillie gaat doen schat ik jou in als iemand van ongeveer 10 jaar.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
en jij bent? god? jezus? onsterfelijk? een opschepper? of een computernerdje dat zich wat meent? óf een asociale schooier
Wat hij zegt dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:28 schreef Het_hupt het volgende:
Leedvermaak blijft het mooiste vermaak dat er is
Heefd dus
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:39 schreef NRaider het volgende:
[..]
Als je om zoiets huillie gaat doen schat ik jou in als iemand van ongeveer 10 jaar.
Youtubecultuurquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben meestal degene die dan met een enorme schaterlach buldert en eventueel wijst naar het slachtoffer. Natuurlijk met de mobiele telefoon in één beweging in de aanslag.
Als je het nou in een keer goed intikt heb je daar ook geen last van. Prutser.quote:
neequote:Op zondag 16 augustus 2009 09:42 schreef Tahiti het volgende:
heefd en dan ook nog domsde whats next, iemand die famfare zegt?
Wat is daar faud aan dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:39 schreef Susteren het volgende:
domsde![]()
lachen om een tt fout en zelf domsde schrijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neequote:
Trompedquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:42 schreef Tahiti het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je het nou in een keer goed intikt heb je daar ook geen last van. Prutser.
Toffe sig trouwens..
Famfare!quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:42 schreef Tahiti het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je het nou in een keer goed intikt heb je daar ook geen last van. Prutser.
Toffe sig trouwens..
neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |