Dat is één festival-iets waar de EO bij is. Daarvan is ook de strekking duidelijk en sluit prima aan bij de doelgroep en de doelstelling van de EO. Venema reist nu half Europa door naar festivals in Verweggistan waarvan uiteindelijk een héél half uur op tv komt. En dan is dat ook nog vooral veel gelul. Bij festival denk ik aan muziek en niet aan interviews en geblabla. Interviews kun je ook lekker in Nederland doen als bands hier zijn. Of anders bel je ze. Ik begrijp dat Veenstra weinig invloed zal hebben op de duur van zo'n programma en dat ie ook vast een langer programma zou willen hebben, maar er keken de laatste keer amper 100.000 mensen. Er keken op het zelfde moment veel meer mensen naar drie of vier andere programma's.... Dat werkt dus niet. Als je zoiets doet en een aantal mensen naar uithoeken van Europa meent te moeten sturen (Veenstra gaat zeker niet alleen), geef daar dan ook de ruimte voor (en dat is niet een half uurtje weggemoffeld in de randen van de nacht...).quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:29 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Is het voor eigen plezier dan?
Btw, bedoel je die sms van die persoon die zei dat de Publieke Omroep een festival promoot wat heel ver weg is? Ik ben het trouwens niet eens met die sms, omdat Sziget heel groot is en omdat er heel veel Nederlanders zijn, daar moet je als 3FM toch wel bij zijn. Bovendien is X-Noizz ieder jaar bij 1 of ander Christelijk Religious music festival in Amerika... zouden daar Nederlanders zijn? Denkt 't niet.
Sorry, maar dit vind ik nogal bezijden de waarheid. Sziget leeft toch echt al een aantal jaar onder een groot aantal Nederlandse festival liefhebbers. Ik vond het dus ook wel logisch dat 3fm er ook eens aandacht aan ging besteden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
D
En dan nu dat festival in Hongarije. Geen hond die daar ooit van gehoord heeft, maar als ik 3FM hoor schijnt half Nederland daar ineens te zitten.
Waarom heb ik er dan eerder nooit over gehoordquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef Timo20 het volgende:
@ Roel: "een festival waar nooit iemand van gehoord heeft." Dat onderschat. Sziget is één van de grootste en bekendste festivals. En er gaan gewoon steeds meer Nederlanders heen, dat is een feit. Vind het dan ook niet gek dat 3FM daar aandacht aan besteed. Wel is het natuurlijk minder dat ze niets uitzenden.
Dat is waar, maar zendt dan muziek uit ipv alleen maar achtergrond geneuzel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef Timo20 het volgende:
@ Roel: "een festival waar nooit iemand van gehoord heeft." Dat onderschat. Sziget is één van de grootste en bekendste festivals. En er gaan gewoon steeds meer Nederlanders heen, dat is een feit. Vind het dan ook niet gek dat 3FM daar aandacht aan besteed. Wel is het natuurlijk minder dat ze niets uitzenden.
1 heel nummer per artiestquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:56 schreef Derek010 het volgende:
Aan Pinkpop besteden ze wel meer aandacht.
- een avondvullende uitzending op tv met concertregistraties
- paar volle dagen lang op 3FM te horen
Sziget:
1 ochtend, 1 avond en 2 uur op de radio, en half uur op tv.
Met veeeel herhalingen en gelul. Als ze geen toestemming van tig artiesten krijgen om iets uit te zenden, moeten ze zich maar es afvragen of ze er überhaupt aandacht aan moeten besteden. Zo'n uitzending is uiteindelijk reclame voor de artiest. Als die niet wil meewerken... jammer dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:56 schreef Derek010 het volgende:
Aan Pinkpop besteden ze wel meer aandacht.
- een avondvullende uitzending op tv met concertregistraties
- paar volle dagen lang op 3FM te horen
Da's nog genoeg.quote:Sziget:
1 ochtend, 1 avond en 2 uur op de radio, en half uur op tv.
Daarom sponsort XFM dat evenement ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:25 schreef DaMook het volgende:
Al had ik michiel dit weekend liever gezien op de zomeravondfeesten in valkenswaard. Stukken dichter bij huis en toegankelijk voor iedereen. Al is net dit jaar de line up wat minder, maar dat wordt goed getrokken door de aanwezigheid van nikki morgen
.
Mysteryland volgt ook nogquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:42 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Daarom sponsort XFM dat evenement ook3FM is het niet waardig. Maar tja... 3FM en Sensation vond ik ook niet echt een combi.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:29 schreef Sirolf het volgende:
Aggut, Bert was nogal zenuwachtig, dus komt the one and only Rob Stenders 'm gezelschap houden in de studio!
Gewoon afzeggen en bellen, heel eenvoudig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:24 schreef Noortje. het volgende:
Serieus net nu je deze week Lowlandskaarten kan winnen ga ik naar Groningen in the middle of nowhere, in een tipi. Jezus.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:35 schreef Againzender het volgende:
Zo Sersjee, jij hebt je koffie al op zo te zien, wat een stuk
Mogguh trouwens
In Groningen kan je 3FM ook ontvangen hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:24 schreef Noortje. het volgende:
Serieus net nu je deze week Lowlandskaarten kan winnen ga ik naar Groningen in the middle of nowhere, in een tipi. Jezus.
Dat doet Bertje wel vaker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:20 schreef gerbenp het volgende:
Bert van Lent maakte vannacht dus een foutje.. Het ANP-nieuws! Of doet 'ie dat altijd?
Dat is waar ook. December ga ik de frequenties in Noord- en Oost-Nederland in de voorkeurslijst plaatsen, heb ik onderweg volledige dekking.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In Groningen kan je 3FM ook ontvangen hoor.
Niet in een tipi zonder radio.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In Groningen kan je 3FM ook ontvangen hoor.
De beste U2-hit van dit decennium.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beautiful Day
Dat zal 't over precies twee weken zéker zijn, als ik op IJsland land.
kom je bij mij op de koffie en de provincie groningen is natuurlijk niet the middle of nowherequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:24 schreef Noortje. het volgende:
Eén van de beste zekerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De beste U2-hit van dit decennium.
Yep.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:26 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik hoor nu dat Muse megahit is![]()
Stukken beter dan die rotzooi van Anouk.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:36 schreef Briggy het volgende:
Lalalalaaaaaaa lalalalaa lalalalaaa lalalaaaaaaaaaaaa![]()
Goedemorgen
Helemaal niet is nog beterquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:48 schreef JDude het volgende:
Twee keer op een dag die zingende kabouter hoeft niet hoor.
Goed punt. Zelfde geldt voor dat youtubetrutje overigensquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:13 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Helemaal niet is nog beter
quote:Worst idea for a room scent holding strong at ketchup.
Nou is JA ook niet helemaal zuivere koekquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:45 schreef Derek010 het volgende:
John Mayer is gewoon een über weirde gare gast.
Hij was ook gedumpt door Jennifer Aniston omdat-ie teveel twitterde
en nu de gangquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:32 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 ziet veel bekende gezichten op de cam :-).
Only nobody knows youquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:32 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 ziet veel bekende gezichten op de cam :-).
zou wel stoer zijn tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tja, zou ook vreemd zijn als ze mij kenden.
Eh, ja hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou wel stoer zijn toch
Dus je bent verliefd?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:09 schreef DaMook het volgende:
Sow, weer thuis, had geen zin om nog langer rond te strompelen.
Nikki was echt super, heeft een uur lang opgetreden en ze was echt vele malen beter dan ik had verwachten lekkerder ook
.
Ali b en the partysquad waren er tegenlijk, en gingen wel, ze kregen het pubiek iig in beweging.
Nikki was echt.
Goed om te horenquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:09 schreef DaMook het volgende:
Sow, weer thuis, had geen zin om nog langer rond te strompelen.
Nikki was echt super, heeft een uur lang opgetreden en ze was echt vele malen beter dan ik had verwachten lekkerder ook
.
Ali b en the partysquad waren er tegenlijk, en gingen wel, ze kregen het pubiek iig in beweging.
Nikki was echt.
Nou ja dat wil ik niet zeggenquote:
Ja, daar begint 't mee hèquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja dat wil ik niet zeggen. Ze was iig zeker goed live en ook lekker
, ja beetje verliefd wel misschien
.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:39 schreef Barney_Stinson het volgende:
Lekker Comedy Central kijken, Dave Clarke @ 3FM op de achtergrond, Corona en chips. Soms zijn de kleine dingen die het leven de moeite waard maken
Die was toch fok moe ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar hangt Piles eik uit? Niet in deze reeks iig.
Ik gok dat ie voor PSV - Ajax gaat. Bavaria City Racing start om 11.30.quote:
Ahjah.. Dat is er vandaag inderdaad ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik gok dat ie voor PSV - Ajax gaat. Bavaria City Racing start om 11.30.
En MotoGP, DTM, F2...quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:26 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is er nog de WK Atletiek.
Vanmiddag ook nog wielrennen in Hamburg.
Sportzondag.
Ik heb eigenlijk geen voorkeur, maar Fred Rutten moet winnen want anders kan hij binnen nu en een aantal maanden/weken met het grofvuil meegegeven worden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef TheZapster het volgende:
Hup Ajax![]()
Zo de tv maar vast aanzetten.Eredivisielive
Ach ja, iedereen maakt foutenquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Perez Hilton heeft enthousiast over de nieuwe Anouk geschreven...
http://perezhilton.com/2009-08-15-new-anouk-2
Vorig seizoen 3 maaden lang gratis gehad, thanks ziggo. Helaasch is het nu wel zwartquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef TheZapster het volgende:
Hup Ajax![]()
Zo de tv maar vast aanzetten.Eredivisielive
Gewoon ergens een stream of een programma downloaden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vorig seizoen 3 maaden lang gratis gehad, thanks ziggo. Helaasch is het nu wel zwart
Ja, klopt. Vorig seizoen ook vaak gedaan. Maar beeld is toch wel aan de kutte kant. En ach. Om op 7 uur voor de tv zitten heeft ook zn charmes.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon ergens een stream of een programma downloaden.
Verdere details kan ik helaas niet verstrekken.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, klopt. Vorig seizoen ook vaak gedaan. Maar beeld is toch wel aan de kutte kant. En ach. Om op 7 uur voor de tv zitten heeft ook zn charmes.
Inderdaad. Gewoon naar de samenvatting kijkenquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, klopt. Vorig seizoen ook vaak gedaan. Maar beeld is toch wel aan de kutte kant. En ach. Om op 7 uur voor de tv zitten heeft ook zn charmes.
Deze blijft geniaal.quote:
Dan luister je toch gewoon naar de radio: http://bit.ly/2lGjqiquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vorig seizoen 3 maaden lang gratis gehad, thanks ziggo. Helaasch is het nu wel zwart
Ik ga een beetje naar onze concurrent luisteren!quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:55 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan luister je toch gewoon naar de radio: http://bit.ly/2lGjqi
EN hoppa... doelpuntjequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ga een beetje naar onze concurrent luisteren!
Al zit FC Den Bosch niet in de Eredivisie en doet Boschtion geen verslag van de Eredivisie![]()
Alle 13 cartmen ist auch toll jaquote:
Ach, ik betaal ¤15 voor Eredivisielive en Sport1 samen.Dat heb ik er wel voor overquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
dat mis ik geloof ik ffquote:
ah, leukquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze had laatst in haar twitter een linkje naar fok topic
ze heeft geen accountje naar mijn weten, maar de deur staat openquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, leuk
zou ze ook reageren hier
cos weet dat welquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
help me schatjes...hoe heet dat nieuwe lied van Maria mena nou
In ieder geval wacht Ilse een warm welkom.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze heeft geen accountje naar mijn weten, maar de deur staat open
Jan's grootste fan Giel , need i say morequote:Op maandag 17 augustus 2009 08:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Woensdag een uitzending met Jan Smit. WHY?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:58 schreef cosmick het volgende:
Godsamme, ik doe ook weer de radio aan hoor.
http://twitter.com/gerardekdom/status/3357863815quote:Blijheid :-) http://mobypicture.com/?qk6p8l
quote:@michielveenstra Oh nee! Alweer een nieuwe Weezer single? Da's veul te snel! Laat die gasten eens wat langer in een studio zitten ofzo!
KX kan je dan maar beter iets eerder aan zettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Woensdag een uitzending met Jan Smit. WHY?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:50 schreef borisz het volgende:
[..]
KX kan je dan maar beter iets eerder aan zetten.
Idd, verschrikkelijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was wel een leuke zomergasten. Alleen die Margriet.. damn.
Oh, dat is een verschijnsel genaamd Gielferentie. Echter, volgens Paultjuh hadden we de afgelopen weken last van Michielferentie.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:43 schreef gerbenp het volgende:
Mogguh, wat is dit nou weer voor een rare stoorzender, de afgelopen 3 weken deed 'ie het nog gewoon! Hoe kan dat nou?
Ja, heel jammer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd, verschrikkelijk. Alle uitzendingen tot nu toe overigens
.
http://twitter.com/gerardekdom/status/3358116613quote:@gerardekdom Zit je in Spanje, twitter je meer dan ooit. Je begint op @michielveenstra te lijken
Wat een figuur is Ekdom toch ookquote:@Marc63 Zeg, ik doe er gemiddeld maar 1 per dag en het gaat NOOIT over Iphone's!
Roosmarijn draai die cam is heel snel terugquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:17 schreef gerbenp het volgende:
Draaien ze weer de cam weg hoor, ditmaal wel op de deur bij de studio :p
geinig, nu kan je wel de eindregie van de cam zien ^^quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roosmarijn draai die cam is heel snel terug
Haai
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:26 schreef muisje-eliza het volgende:
lekker ochtendgymnastieken met MJ
Wel een sensatie dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
nieuwe nederlandse sensatie kyteman, zo nieuw zijn ze toch niet
Mijn vader heeft al zijn platen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu al toeter.
Verder natuurlijk een nietszeggend dingetje dit.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:35 schreef JDude het volgende:
Ik vond al dat die stem op Justin Timberlake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
heerlijk, ik ben afgekickt van 3fm
bedankt voor de mededeling.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
graag gedaan hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
bedankt voor de mededeling.....
Je moet ook meer voor de gezelligheid luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik nog altijd niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vroeger luisterde ik op elk tijdstip als ik konquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je moet ook meer voor de gezelligheid luisteren.
Veel plezier in het 538 topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Veel plezier in het 538 topic
Is het je wel eens opgevallen dat ik geen 'meid' ben?quote:
nu je het zegtquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is het je wel eens opgevallen dat ik geen 'meid' ben?
En ja, het is radio.. Maar radio is zoveel leuker mét webcam.
Nee. Het is soms leuker met webcam. Bij de meeste programma's zit je te kijken naar een DJ die nog maar een bakkie neemt en met z'n producer zit te lullen. Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie de meerwaarde niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is het je wel eens opgevallen dat ik geen 'meid' ben?
En ja, het is radio.. Maar radio is zoveel leuker mét webcam.
Is ie nu naar huisquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
rob heeft de bingo gewonnen, hij kan naar huis
Idd. Zo'n kutplaat en 't dan raar vinden dat een dj het weigert te draaienquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Foei Giel, niet veenstra aanpakken omdat hij geen tuintje in mijn hart wil spelen
Haha, dat zag ik ook inderdaad! Ilsequote:
quote:Heb ik ook gezien!! Vuurbol/meteoor zaterdagavond 15 augustus ...about 19 hours ago from web
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Rob heeft bingo en mag naar huis
Verspilde moeite helaasquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:42 schreef gerbenp het volgende:
Nog geen KLB topic zeker over Giel dat 'ie weer op de radio is?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:29 schreef Sirolf het volgende:
Het staat zelfs op Teletekst!
[ afbeelding ]
Kwamkwammertijd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:29 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Die uitleg van de titel ook. 'Bin-GO', dus mag je weg als je het getal goed hebt...
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus The Music Police kan ook weleens dingen goed doen?
Leuk dat ze 't op de 403-pagina gooienquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:29 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Die uitleg van de titel ook. 'Bin-GO', dus mag je weg als je het getal goed hebt...
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:55 schreef cosmick het volgende:
Sommmige stukken van deze U2 vind ik best aardig.
SC!!!!! Geniet er nog ff vanquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
Guess who's back
Nog 2 weken thuis zitten en dan weer werken
Jij bent kort weggeweestquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
Guess who's back
Nog 2 weken thuis zitten en dan weer werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |