Meteen ontslaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:15 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Sjonge, wat voor slechte tweedehands tiepmiep stagiair hebben ze daar aangenomen...
* Timo20 mompelt iets over sier paarden en werkpaardenquote:
Selectieve en hypocriete verontwaardiging wat mij betreft. Maar goed, ieder zijn meningquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben het wel eens met de sms-er dat 3fm er niets te zoeken heeft met publieksgeld betaalde tripjes voor eigen plezier van 3fmers
Is het voor eigen plezier dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben het wel eens met de sms-er dat 3fm er niets te zoeken heeft met publieksgeld betaalde tripjes voor eigen plezier van 3fmers
Middelbare school hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 mompelt iets over sier paarden en werkpaarden
als je toch niets mag uitzenden ivm te dure rechten wat is er dan nog aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Selectieve en hypocriete verontwaardiging wat mij betreft. Maar goed, ieder zijn mening
Dat is een andere discussie, maar waarom zou je wel verslag mogen doen van honderden andere grote evenementen en hier niet bij mogen zijn terwijl er zo 8.000 nederlanders zijn?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je toch niets mag uitzenden ivm te dure rechten wat is er dan nog aan
Dat 3FM aandacht besteedt aan Pinkpop en Lowlands en aanverwanten snap ik. Alleen ze zenden nu zo'n beetje net zoveel Hongarije dan Pinkpop en als je dan weinig live muziek uitzendt denk ik van blijf dan thuis en steek dan het geld van Hongarije in Lowlands om daar wat uren extra uit te zenden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:29 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Is het voor eigen plezier dan?
Btw, bedoel je die sms van die persoon die zei dat de Publieke Omroep een festival promoot wat heel ver weg is? Ik ben het trouwens niet eens met die sms, omdat Sziget heel groot is en omdat er heel veel Nederlanders zijn, daar moet je als 3FM toch wel bij zijn. Bovendien is X-Noizz ieder jaar bij 1 of ander Christelijk Religious music festival in Amerika... zouden daar Nederlanders zijn? Denkt 't niet.
Ah ok, doe je goedquote:
Moet over 2 weken weer aan de slag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:38 schreef borisz het volgende:
Ik begin pas 7 september trouwens met colleges.
En daarnaast de interviews!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:38 schreef Derek010 het volgende:
De sfeer is ook wel leuk om te horen vind ik.
Voor de muziek kun je trouwens ook op youtube kijken, alleen bagger kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |