quote:
heeeft dat mens nog geen overdosis genomen eigenlijkquote:
En die look ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeeft dat mens nog geen overdosis genomen eigenlijkze had altijd zo'n junkige kop.
Nou... zij heeft albums geproduceerd voor..... Pink (hoi cosquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeeft dat mens nog geen overdosis genomen eigenlijkze had altijd zo'n junkige kop.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Mooi Cos radiomomentje bij het aanzetten van den radio.
Op zich weinig mis mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:42 schreef on_air het volgende:
[..]
En ik ben van Paul Young naar Michael McDonald gegaan.
Nee, ik geloof dat ik geen fan van haar benquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou... zij heeft albums geproduceerd voor..... Pink (hoi cos) en Christina Aguilera. En ze heeft meegeholpen aan het succes van.... James Blunt (hoi cos
)
. En iets geschreven voor Alicia Key (hoi cos
) en Gwen Stefani (hoi cos
).
Nee, die heeft een Zweudse knakker achter zich geloof ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ik geen fan van haar ben.
Is ze ook het 'brein' achter Maria Mena toevallig?
K'dacht ook al: Lekker slim, looptie weg. Maar ik heb geen idee wie het is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:15 schreef Derek010 het volgende:
Rabbering vraagt wie er op z'n t-shirt staat, ik zet webcam aan, vervolgens zie ik hem opstaan uit z'n stoel, kan ik z'n t-shirt niet meer zien
Maar weet iemand 't?
Inmiddels kan ik z'n t-shirt weer wel zien trouwens, hij zit weer op z'n stoel.
Je bent een ouwe lul aan het worden!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit zal wel 'hip' zijn. Ofzo.
* Roel_Jewel begint zachtjes te huilen en zoekt de stream transistorradiofrequentie van Radio 2 op.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent een ouwe lul aan het worden!
Ik zou Radio Heemskerk doen als ik jou was, want je klinkt als m'n moeder.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel begint zachtjes te huilen en zoekt de stream transistorradiofrequentie van Radio 2 op.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou Radio Heemskerk doen als ik jou was, want je klinkt als m'n moeder.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel begint zachtjes te huilen en zoekt de stream transistorradiofrequentie van Radio 2 op.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou Radio Heemskerk doen als ik jou was, want je klinkt als m'n moeder.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:12 schreef Sirolf het volgende:
Roel, je bent wel nogal wisselvallig vandaag...
Eerst, daarna
, gevolgd door
...
Ach, dat kunnen wel meer mensen zeggen, want ze stonden er gister nl. weer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef Againzender het volgende:
Alice in Chains
Komt Sanne straks weer zeggen dat ze die nog in de Melkweg heeft gezien
ja, in een iets andere bezettingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, dat kunnen wel meer mensen zeggen, want ze stonden er gister nl. weer.
Pech voor cos dat zijn favoriete liedje zo vaak op 3fm te horen isquote:
Iddquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pech voor cos dat zijn favoriete liedje zo vaak op 3fm te horen is![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou... zij heeft albums geproduceerd voor..... Pink (hoi cos) en Christina Aguilera. En ze heeft meegeholpen aan het succes van.... James Blunt (hoi cos
)
. En iets geschreven voor Alicia Key (hoi cos
) en Gwen Stefani (hoi cos
).
quote:Mijn favoriet is al bijna een jaar geleden voor het laatst te horen geweest![]()
woensdag 20-08-2008 11:20 George Michael Careless Whisper Arbeidsvitaminen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Zie ook welke topdingen betreffende dame nog meer gedaan heeft
[..]
[..]. Ik hoor een requestje aankomen
.
Mijn favoriet werd zaterdag 30-05-2009 07:06 voor het laatst gedraaid.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pech voor cos dat zijn favoriete liedje zo vaak op 3fm te horen is![]()
Mijn favoriet is al bijna een jaar geleden voor het laatst te horen geweest![]()
woensdag 20-08-2008 11:20 George Michael Careless Whisper Arbeidsvitaminen
Ik hoop het derde...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:32 schreef JeroenV het volgende:
Lily klinkt ziek, verkouden en of ze net drie uur geneukt heeft.
dat zou zomaar kunnen volgens mijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:32 schreef JeroenV het volgende:
Lily klinkt ziek, verkouden en of ze net drie uur geneukt heeft.
quote:
zoww, dat was echt heerlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:54 schreef Timo20 het volgende:
Wat een track mensen, wat een track!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zoww, dat was echt heerlijk![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
heb je hun nieuwe cd ook gehoord? zo ja, is die de moeite?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee, ken alleen dit liedje van ze
quote:Twitter is over capacity.
Too many tweets! Please wait a moment and try again.
quote:Vet, altijd al een keer hetzelfde kamernummer willen hebben als Donald Duck's nummerbord!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:19 schreef TheZapster het volgende:
Wat een topic![]()
![]()
![]()
Het dieptepunt van de nederlandstalige muziek is bereikt
Michiel zei vanochtend ook 'een paar uurtjes rijden voor goedkoop bierquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen die sms'en om vandaag nog 'even' naar Boedapest te gaan. Tuurlijk joh.
best Oké , het werd alleen onderbroken door de reclamequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:58 schreef cosmick het volgende:
Morning!
Best aardige U2. Maar dat zal wel aan mij liggen.
O, dat was hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
best Oké , het werd alleen onderbroken door de reclame
Volgens mij valt dat tegenwoordig wel mee. Vijf/zes jaar geleden paar keer in Praag en Boedapest geweest; was daar toen al niet meer spotgoedkoop. In 1994 betaalden we in Praag omgerekend 30 eurocent voor een halve liter goed bierquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Michiel zei vanochtend ook 'een paar uurtjes rijden voor goedkoop bier'.
Opzich heeft hij een punt
Heb je het over de Mini?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sta overigens bij garage. APK. Valt reuzemee tot nu toe: stabilisatorstangetjes links en rechts en ruitenwissers. Had erger verwacht.
O, je hebt ook een Mazda. Sja, Japans, oerdegelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, over m'n eigen Mazda 323 uit 1995. Die Mini rijdt nog prima
.
Yup, was ook de reden dat ik deze kocht. Werkte toen (2002) in Venlo. Na drie dagen kuttrein auto gekocht. Vond dat dat Japans (Toyota of Mazda) moest zijn vanwege degelijkheid. Voor 5k deze gekocht. Had 70k in 7 jaar gelopen. In mijn eerste twee jaar bijna 50k per jaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, je hebt ook een Mazda. Sja, Japans, oerdegelijk.
Wat is je favoriet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:05 schreef Sersjee het volgende:Edge of Heaven
![]()
M'n op een na favoriete plaat van Wham!
Freedom. Ik heb hier het bandje van The Final nog liggen, die heb ik grijs gedraaid...quote:
Freedom! Erg okay idd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Freedom. Ik heb hier het bandje van The Final nog liggen, die heb ik grijs gedraaid...
[ afbeelding ]
Over 11 dagen komt er een nieuwe single, dus die zal dan wel geregeld bij Michiel langs komen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:15 schreef cosmick het volgende:
Eigenlijk heb ik het wel een keer gehad met dat Buddy Holly.
Een keertje The Sweater Song of Hash Pipe zou ik helemaal niet erg vinden.
Ik had het al in de VPRO-gids omcirkeldquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:28 schreef TheZapster het volgende:
Voor de muziekliefhebbers, vanavond op Ned 2, Uur van de Wolf : Rex Gildo
Hossa!Hossa!Hossa!Hossa!
Gefeliquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:11 schreef Sirolf het volgende:
Zo, rijbewijs is in the pocket! Zojuist voor de 2e keer rijexamen gedaan en dit keer is 't wel gelukt.
Ik heb dus wel zin in positieve uptempo muziek.
Ik blijf 'em fijn vinden.quote:
En nu zoveel mogelijk in de auto stappen en echt leren rijden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:11 schreef Sirolf het volgende:
Zo, rijbewijs is in the pocket! Zojuist voor de 2e keer rijexamen gedaan en dit keer is 't wel gelukt.
Ik heb dus wel zin in positieve uptempo muziek.
Vraag dat Hansquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:21 schreef on_air het volgende:
Hoe is het mogelijk dat het topic nog niet vol is?
Zo te zien was het gisteravond zèèr rustig hier.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:21 schreef on_air het volgende:
Hoe is het mogelijk dat het topic nog niet vol is?
Klopt, maar op zich is dit wel zo handig als begin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:22 schreef on_air het volgende:
[..]
En nu zoveel mogelijk in de auto stappen en echt leren rijden.
Was jij ook van die goud gele rakkers aan het wegtikken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo te zien was het gisteravond zèèr rustig hier.
Nou, vooruit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar op zich is dit wel zo handig als begin.
Maar eerst maandag nog langs het gemeentehuis en een paar dagen wachten tot ik 't pasje kan ophalen. Grmbll @ bureaucratie...
Ik hing aan een prosecco-infuus. Moest even gebeuren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Was jij ook van die goud gele rakkers aan het wegtikken?
Die doet het ook altijd goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik hing aan een prosecco-infuus. Moest even gebeuren.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:11 schreef Sirolf het volgende:
Werkelijk altijd fijn!quote:
Doe je goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Helemaal. Stond hoog in mijn homos-playlist en vorige week maandag er ook nog even ingeknald.
Ik heb Shake your money maker maar eens opgezet. Ben wel toe aan wat zwarte kraaien.quote:
Muse of Jack Peñate. Kan niet anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik zit al klaar!Iemand een idee voor de nieuwe MH?
Benieuwd is hoe bertje het doet met freaknacht. De freaknacht zou eigenlijk op dj rotatie moeten draaien als vast ietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:19 schreef borisz het volgende:
Freaknacht met Bert en Antiroos vannacht. Bert begint.
Als iemand een puike freaknacht kan draaien, is het wel Bertje. Die is gemaakt voor slap geouwehoer met dronken mongolen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Benieuwd is hoe bertje het doet met freaknacht. De freaknacht zou eigenlijk op dj rotatie moeten draaien als vast iets
Geen vaste DJ als bv Giel in de freaknacht, maar iedere freaknacht een andere DJ op rotatie, Zodat bv een nacht Giel het doet , andere Michiel , andere Veenstra, andere Bertje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als iemand een puike freaknacht kan draaien, is het wel Bertje. Die is gemaakt voor slap geouwehoer met dronken mongolen.
En die tweede zin van je snap ik niet helemaal.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
...andere Michiel , andere Veenstra...
Whaaat! die husky?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:42 schreef on_air het volgende:
[..]
En ik ben van Paul Young naar Michael McDonald gegaan.
Ajouad El Miloudi en Ramon Verkoeijenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:22 schreef themauster het volgende:
bert van Lent, Ajouad El Miloudi en Ramon Verkoeijen vervangen elk een week lang Coen Swijnenberg in de Coen & Sander Show (3FM)
las ik net op twitter
Toch jammer dat Coen S het presenteertquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:22 schreef themauster het volgende:
bert van Lent, Ajouad El Miloudi en Ramon Verkoeijen vervangen elk een week lang Coen Swijnenberg in de Coen & Sander Show (3FM)
las ik net op twitter
Ik denk, wie de hell is Ramon Verkoeijen, blijkt het Ramon de Stagiair te zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ajouad El Miloudi en Ramon Verkoeijen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:22 schreef themauster het volgende:
las ik net op twitter
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:46 schreef themauster het volgende:
Viva Foreverdie moeten ze toch een keer weer helemaal draaien doet me weer denken aan de zomer van 1998
Die is ook mooi ja hierna gingen ze solo kwamen ze bij elkaar om een R&B album te maken die niet aansloeg en weg waren ze.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:49 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mooiste nummer van ze![]()
en deze is ook mooi
Hihi, Ik was echt Uber fan van de Backstreet Boysquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Die is ook mooi ja hierna gingen ze solo kwamen ze bij elkaar om een R&B album te maken die niet aansloeg en weg waren ze.
mijn vriendin vind ze nog steeds leuk zo leuk dat we in januari 2008 naar de O2 Arena zijn geweest naar hun reunietour die leuker was dan ik dacht
Beide , EW op tv , Sigzet op radioquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:07 schreef themauster het volgende:
wat gaat iedereen vanavond eigenlijk luisteren nu EW er niet is? dat sigzet festival op 3 of best off Ekstra Weekend op 101.tv?
Ik had 'm afgelopen weekend toch moeten omleggen. Twee keer tegengekomen hier in Maastricht; twee keer de kans laten lopen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:46 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan nou weer?
En waarom vervangen ze Sander niet? Die wordt ook met de aflevering groffer
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hihi, Ik was echt Uber fan van de Backstreet Boys![]()
Daar zou ik nu echt niet meer heen gaanWe gaan lekker in oktober naar Amorphis
![]()
Waarom zijn ze er niet dan? (Nee, ik keek/luisterde het nooit)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:07 schreef themauster het volgende:
wat gaat iedereen vanavond eigenlijk luisteren nu EW er niet is? dat sigzet festival op 3 of best off Ekstra Weekend op 101.tv?
Er komen ook veel betere bandsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:28 schreef borisz het volgende:
Volgens mij zenden ze meer Sziget uit dan Pinkpop.
Die Ajoued is wel cute. Hij doet/deed Puberruil. Geen idee hoe hij het op radio gaat doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:46 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan nou weer?
En waarom vervangen ze Sander niet? Die wordt ook met de aflevering groffer
Volgens mij precies dezelfde als elk ander Europees festival. Die overdreven aandacht voor dat Hongaars festival snap ik sws niet. Ja, er komen Nederlandse bezoekers. Dus? So what? Leuke reisje voor de heren en that's it. Zelfde met de tv-uitzendingen van Venema. Toch dertig hele minuten en dan nog veel meer gelul dan muziek. Nou, dan kun je een artiest ook ff bellen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er komen ook veel betere bands
Met een squote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:37 schreef Vlindur het volgende:
Muze dus!
Maar wel terecht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met een s.
Niet verrassend, deze MH
Dat staat er toch ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met een s.
Niet verrassend, deze MH
Wel op 101TV, het beste van..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:04 schreef Sjowhan het volgende:
Geen opening? Oh, dan is er ook geen EW zeker..
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:09 schreef themauster het volgende:
weeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeendop 101tv
Het is niet leuk om mee te posten met een herhaling.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:43 schreef gerbenp het volgende:
Wat is het rustig.. Geen mensen die het beste van Ekstra Weekend kijken?
Dat was een hoogtepunt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:54 schreef TheZapster het volgende:
Benieuwd of Feivel ook weer voorbijkomt![]()
Maar de herhaling is wel vermakelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is niet leuk om mee te posten met een herhaling.
Straks Met het mes op tafelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:33 schreef gerbenp het volgende:
Waarom gaat iedereen Poepstars kijken..
quote:
je bent je mailbox gaan mirrorenquote:
Nee. Gewoon een nummer aan het uitbeelden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
je bent je mailbox gaan mirroren
Ah, ben nogal slecht in dit soort spelletjes blijkt wel weerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een nummer aan het uitbeelden.
Welke dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een nummer aan het uitbeelden.
Vorige was 'Back it Up' van Caro Emerald.quote:
I liked itquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vorige was 'Back it Up' van Caro Emerald.
Daarna volgde 'We Are Golden' van Mika.
Deze kwajongensstreek heb ik aangeleerd tijdens een Top2000-reeks.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:59 schreef gerbenp het volgende:
101tv kan geen veenstra spellen, "hoogtepunten van ekdom en feenstra".
Meteen ontslaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:15 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Sjonge, wat voor slechte tweedehands tiepmiep stagiair hebben ze daar aangenomen...
* Timo20 mompelt iets over sier paarden en werkpaardenquote:
Selectieve en hypocriete verontwaardiging wat mij betreft. Maar goed, ieder zijn meningquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben het wel eens met de sms-er dat 3fm er niets te zoeken heeft met publieksgeld betaalde tripjes voor eigen plezier van 3fmers
Is het voor eigen plezier dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben het wel eens met de sms-er dat 3fm er niets te zoeken heeft met publieksgeld betaalde tripjes voor eigen plezier van 3fmers
Middelbare school hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 mompelt iets over sier paarden en werkpaarden
als je toch niets mag uitzenden ivm te dure rechten wat is er dan nog aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Selectieve en hypocriete verontwaardiging wat mij betreft. Maar goed, ieder zijn mening
Dat is een andere discussie, maar waarom zou je wel verslag mogen doen van honderden andere grote evenementen en hier niet bij mogen zijn terwijl er zo 8.000 nederlanders zijn?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je toch niets mag uitzenden ivm te dure rechten wat is er dan nog aan
Dat 3FM aandacht besteedt aan Pinkpop en Lowlands en aanverwanten snap ik. Alleen ze zenden nu zo'n beetje net zoveel Hongarije dan Pinkpop en als je dan weinig live muziek uitzendt denk ik van blijf dan thuis en steek dan het geld van Hongarije in Lowlands om daar wat uren extra uit te zenden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:29 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Is het voor eigen plezier dan?
Btw, bedoel je die sms van die persoon die zei dat de Publieke Omroep een festival promoot wat heel ver weg is? Ik ben het trouwens niet eens met die sms, omdat Sziget heel groot is en omdat er heel veel Nederlanders zijn, daar moet je als 3FM toch wel bij zijn. Bovendien is X-Noizz ieder jaar bij 1 of ander Christelijk Religious music festival in Amerika... zouden daar Nederlanders zijn? Denkt 't niet.
Ah ok, doe je goedquote:
Moet over 2 weken weer aan de slag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:38 schreef borisz het volgende:
Ik begin pas 7 september trouwens met colleges.
En daarnaast de interviews!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:38 schreef Derek010 het volgende:
De sfeer is ook wel leuk om te horen vind ik.
Voor de muziek kun je trouwens ook op youtube kijken, alleen bagger kwaliteit
volledig mee eensquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat 3FM aandacht besteedt aan Pinkpop en Lowlands en aanverwanten snap ik. Alleen ze zenden nu zo'n beetje net zoveel Hongarije dan Pinkpop en als je dan weinig live muziek uitzendt denk ik van blijf dan thuis en steek dan het geld van Hongarije in Lowlands om daar wat uren extra uit te zenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |