Eh, ja hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou wel stoer zijn toch
Dus je bent verliefd?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:09 schreef DaMook het volgende:
Sow, weer thuis, had geen zin om nog langer rond te strompelen.
Nikki was echt super, heeft een uur lang opgetreden en ze was echt vele malen beter dan ik had verwachten lekkerder ook
.
Ali b en the partysquad waren er tegenlijk, en gingen wel, ze kregen het pubiek iig in beweging.
Nikki was echt.
Goed om te horenquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:09 schreef DaMook het volgende:
Sow, weer thuis, had geen zin om nog langer rond te strompelen.
Nikki was echt super, heeft een uur lang opgetreden en ze was echt vele malen beter dan ik had verwachten lekkerder ook
.
Ali b en the partysquad waren er tegenlijk, en gingen wel, ze kregen het pubiek iig in beweging.
Nikki was echt.
Nou ja dat wil ik niet zeggenquote:
Ja, daar begint 't mee hèquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja dat wil ik niet zeggen. Ze was iig zeker goed live en ook lekker
, ja beetje verliefd wel misschien
.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:39 schreef Barney_Stinson het volgende:
Lekker Comedy Central kijken, Dave Clarke @ 3FM op de achtergrond, Corona en chips. Soms zijn de kleine dingen die het leven de moeite waard maken
Die was toch fok moe ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar hangt Piles eik uit? Niet in deze reeks iig.
Ik gok dat ie voor PSV - Ajax gaat. Bavaria City Racing start om 11.30.quote:
Ahjah.. Dat is er vandaag inderdaad ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik gok dat ie voor PSV - Ajax gaat. Bavaria City Racing start om 11.30.
En MotoGP, DTM, F2...quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:26 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is er nog de WK Atletiek.
Vanmiddag ook nog wielrennen in Hamburg.
Sportzondag.
Ik heb eigenlijk geen voorkeur, maar Fred Rutten moet winnen want anders kan hij binnen nu en een aantal maanden/weken met het grofvuil meegegeven worden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef TheZapster het volgende:
Hup Ajax![]()
Zo de tv maar vast aanzetten.Eredivisielive
Ach ja, iedereen maakt foutenquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Perez Hilton heeft enthousiast over de nieuwe Anouk geschreven...
http://perezhilton.com/2009-08-15-new-anouk-2
Vorig seizoen 3 maaden lang gratis gehad, thanks ziggo. Helaasch is het nu wel zwartquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef TheZapster het volgende:
Hup Ajax![]()
Zo de tv maar vast aanzetten.Eredivisielive
Gewoon ergens een stream of een programma downloaden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vorig seizoen 3 maaden lang gratis gehad, thanks ziggo. Helaasch is het nu wel zwart
Ja, klopt. Vorig seizoen ook vaak gedaan. Maar beeld is toch wel aan de kutte kant. En ach. Om op 7 uur voor de tv zitten heeft ook zn charmes.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon ergens een stream of een programma downloaden.
Verdere details kan ik helaas niet verstrekken.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, klopt. Vorig seizoen ook vaak gedaan. Maar beeld is toch wel aan de kutte kant. En ach. Om op 7 uur voor de tv zitten heeft ook zn charmes.
Inderdaad. Gewoon naar de samenvatting kijkenquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, klopt. Vorig seizoen ook vaak gedaan. Maar beeld is toch wel aan de kutte kant. En ach. Om op 7 uur voor de tv zitten heeft ook zn charmes.
Deze blijft geniaal.quote:
Dan luister je toch gewoon naar de radio: http://bit.ly/2lGjqiquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vorig seizoen 3 maaden lang gratis gehad, thanks ziggo. Helaasch is het nu wel zwart
Ik ga een beetje naar onze concurrent luisteren!quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:55 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan luister je toch gewoon naar de radio: http://bit.ly/2lGjqi
EN hoppa... doelpuntjequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ga een beetje naar onze concurrent luisteren!
Al zit FC Den Bosch niet in de Eredivisie en doet Boschtion geen verslag van de Eredivisie![]()
Alle 13 cartmen ist auch toll jaquote:
Ach, ik betaal ¤15 voor Eredivisielive en Sport1 samen.Dat heb ik er wel voor overquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |