Dat is één festival-iets waar de EO bij is. Daarvan is ook de strekking duidelijk en sluit prima aan bij de doelgroep en de doelstelling van de EO. Venema reist nu half Europa door naar festivals in Verweggistan waarvan uiteindelijk een héél half uur op tv komt. En dan is dat ook nog vooral veel gelul. Bij festival denk ik aan muziek en niet aan interviews en geblabla. Interviews kun je ook lekker in Nederland doen als bands hier zijn. Of anders bel je ze. Ik begrijp dat Veenstra weinig invloed zal hebben op de duur van zo'n programma en dat ie ook vast een langer programma zou willen hebben, maar er keken de laatste keer amper 100.000 mensen. Er keken op het zelfde moment veel meer mensen naar drie of vier andere programma's.... Dat werkt dus niet. Als je zoiets doet en een aantal mensen naar uithoeken van Europa meent te moeten sturen (Veenstra gaat zeker niet alleen), geef daar dan ook de ruimte voor (en dat is niet een half uurtje weggemoffeld in de randen van de nacht...).quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:29 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Is het voor eigen plezier dan?
Btw, bedoel je die sms van die persoon die zei dat de Publieke Omroep een festival promoot wat heel ver weg is? Ik ben het trouwens niet eens met die sms, omdat Sziget heel groot is en omdat er heel veel Nederlanders zijn, daar moet je als 3FM toch wel bij zijn. Bovendien is X-Noizz ieder jaar bij 1 of ander Christelijk Religious music festival in Amerika... zouden daar Nederlanders zijn? Denkt 't niet.
Sorry, maar dit vind ik nogal bezijden de waarheid. Sziget leeft toch echt al een aantal jaar onder een groot aantal Nederlandse festival liefhebbers. Ik vond het dus ook wel logisch dat 3fm er ook eens aandacht aan ging besteden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
D
En dan nu dat festival in Hongarije. Geen hond die daar ooit van gehoord heeft, maar als ik 3FM hoor schijnt half Nederland daar ineens te zitten.
Waarom heb ik er dan eerder nooit over gehoordquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef Timo20 het volgende:
@ Roel: "een festival waar nooit iemand van gehoord heeft." Dat onderschat. Sziget is één van de grootste en bekendste festivals. En er gaan gewoon steeds meer Nederlanders heen, dat is een feit. Vind het dan ook niet gek dat 3FM daar aandacht aan besteed. Wel is het natuurlijk minder dat ze niets uitzenden.
Dat is waar, maar zendt dan muziek uit ipv alleen maar achtergrond geneuzel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef Timo20 het volgende:
@ Roel: "een festival waar nooit iemand van gehoord heeft." Dat onderschat. Sziget is één van de grootste en bekendste festivals. En er gaan gewoon steeds meer Nederlanders heen, dat is een feit. Vind het dan ook niet gek dat 3FM daar aandacht aan besteed. Wel is het natuurlijk minder dat ze niets uitzenden.
1 heel nummer per artiestquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:56 schreef Derek010 het volgende:
Aan Pinkpop besteden ze wel meer aandacht.
- een avondvullende uitzending op tv met concertregistraties
- paar volle dagen lang op 3FM te horen
Sziget:
1 ochtend, 1 avond en 2 uur op de radio, en half uur op tv.
Met veeeel herhalingen en gelul. Als ze geen toestemming van tig artiesten krijgen om iets uit te zenden, moeten ze zich maar es afvragen of ze er überhaupt aandacht aan moeten besteden. Zo'n uitzending is uiteindelijk reclame voor de artiest. Als die niet wil meewerken... jammer dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:56 schreef Derek010 het volgende:
Aan Pinkpop besteden ze wel meer aandacht.
- een avondvullende uitzending op tv met concertregistraties
- paar volle dagen lang op 3FM te horen
Da's nog genoeg.quote:Sziget:
1 ochtend, 1 avond en 2 uur op de radio, en half uur op tv.
Daarom sponsort XFM dat evenement ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:25 schreef DaMook het volgende:
Al had ik michiel dit weekend liever gezien op de zomeravondfeesten in valkenswaard. Stukken dichter bij huis en toegankelijk voor iedereen. Al is net dit jaar de line up wat minder, maar dat wordt goed getrokken door de aanwezigheid van nikki morgen
.
Mysteryland volgt ook nogquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:42 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Daarom sponsort XFM dat evenement ook3FM is het niet waardig. Maar tja... 3FM en Sensation vond ik ook niet echt een combi.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:29 schreef Sirolf het volgende:
Aggut, Bert was nogal zenuwachtig, dus komt the one and only Rob Stenders 'm gezelschap houden in de studio!
Gewoon afzeggen en bellen, heel eenvoudig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:24 schreef Noortje. het volgende:
Serieus net nu je deze week Lowlandskaarten kan winnen ga ik naar Groningen in the middle of nowhere, in een tipi. Jezus.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:35 schreef Againzender het volgende:
Zo Sersjee, jij hebt je koffie al op zo te zien, wat een stuk
Mogguh trouwens
In Groningen kan je 3FM ook ontvangen hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:24 schreef Noortje. het volgende:
Serieus net nu je deze week Lowlandskaarten kan winnen ga ik naar Groningen in the middle of nowhere, in een tipi. Jezus.
Dat doet Bertje wel vaker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:20 schreef gerbenp het volgende:
Bert van Lent maakte vannacht dus een foutje.. Het ANP-nieuws! Of doet 'ie dat altijd?
Dat is waar ook. December ga ik de frequenties in Noord- en Oost-Nederland in de voorkeurslijst plaatsen, heb ik onderweg volledige dekking.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In Groningen kan je 3FM ook ontvangen hoor.
Niet in een tipi zonder radio.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In Groningen kan je 3FM ook ontvangen hoor.
De beste U2-hit van dit decennium.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beautiful Day
Dat zal 't over precies twee weken zéker zijn, als ik op IJsland land.
kom je bij mij op de koffie en de provincie groningen is natuurlijk niet the middle of nowherequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:24 schreef Noortje. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |