Nee, goddelijkquote:
kijk dat is t betere werkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, goddelijkWant ik heb de Qp's zal gemaakt
!!!
En geen subforum. Of althans, geen filter
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had Beilen aangeboden om eens te komen helpen, maar ze hadden er geen behoefte aanNu ja, dan niet.
Waar ga jij?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:11 schreef Susi het volgende:
Ah, ik ga ook eerdaags beginnen met vrijwilligerswerk in het asiel
Ik was altijd in de veronderstelling dat asiels erom zitten te springen, misschien was het persoonlijkquote:
Ik kijk het nog even aan. Het was ons allebei al eerder opgevallen dat men daar wat stug was. Maar ik heb dan echt de neiging om eerst aan mezelf te twijfelen. Maar Jan hier had het ook al opgemerkt. Misschien zijn die mensen ook wat eenkennig en worden ze later aardiger. Zou kunnen. Ik hoop het.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou toch eerst nog naar de leidinggevende gaan, zo wil je toch niet met de vrijwilligers om gaan die je hard nodig hebt.
Lomp niet, maar een heel klein beetje grootstedelijk klonk er wel doorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
Ik klonk zeker nogal lomp en Rotterdams?
Wat mag je daar wel doen dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan. Het was ons allebei al eerder opgevallen dat men daar wat stug was. Maar ik heb dan echt de neiging om eerst aan mezelf te twijfelen. Maar Jan hier had het ook al opgemerkt. Misschien zijn die mensen ook wat eenkennig en worden ze later aardiger. Zou kunnen. Ik hoop het.
Nog iets raars trouwens. Twee katten hadden diarree. In de kattenbakken zit maar weinig zand, aangezien ze dagelijks alles verversen. De kooien van die twee stonken dus en ik zag waar het grit stond. Ik wilde dus graag die kattenbakken even voor hen doen en desnoods het grit met de diarree apart bewaren. Kan me voorstellen dat ernaar gekeken moet worden of zo. Maar neeDat doen we zelf wel.
Is niet erg, ik verschoon per dag al 3 bakken, dus een minder maakt niet uit. Maar ik vond het raar.
Volgens de papieren is het verzorgen, borstelen, spelen, praten, aandacht geven en observaties opschrijven, vooral als er iets afwijkends te zien is.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat nie, maar wel errugus in de buurt!
Tof he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:25 schreef Qwea het volgende:
not fair rules![]()
ik hoor hem nu voor het eerst
![]()
![]()
En dat terwijl ik eigenlijk uit Den Helder komquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat nie, maar wel errugus in de buurt!
Het is niet echt Rotterdams hoor. Maar wel grootstedelijk. Ik zal nog eens beter naar je luisteren, dan kom ik er wel opquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
En dat terwijl ik eigenlijk uit Den Helder kom
Maar daar heb ik alleen als baby gewoond. Tot mijn zovelentwintigste wel in Noord-Holland.
Paar jaren in Rotterdam. Nu in dat prachtige durp er net buiten. Maar je hoort het echt he?![]()
joah! Maar ik heb net besloten dat the prophet - chubby een stukje harder rulesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof he?![]()
Ik vind het clipje ook zo leuk, zo lekker fout!
[..]
Veur zo'n boerinneke van buuten uut Nimwegen is het errug rotterdamsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is niet echt Rotterdams hoor. Maar wel grootstedelijk. Ik zal nog eens beter naar je luisteren, dan kom ik er wel op
I wish you luckquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zometeen op aanraden van iemand proberen Frits zijn neus te spoelen met zoutwater.
Wish me luck
Ik praat idd wel normaal, maar ik ben wel gewend om een zachter accent om me heen te horen. Iets zachtere klanken, een andere uitspraak.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Nok, praat jij echt zo heerlijk Nijmeegs?
Niet?quote:
Kom je de oren van mijn hond even doen? *kijkt heel lief*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:Het neusje spoelen is gewoon gelukt zonder tegenstribbelen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik word gewoon keihard genegeerd hier!! Heb je weer zitten stoken Hara
29-jarige pleegt zelfmoord wegens oneindige piep in oren...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:14 schreef Qwea het volgende:
Ik moet overigens eigenlijk van die dure oordoppen... ook omdat ik hyperacusis heb, maar ik heb geen zin om daar 200 euro voor neer te tellen
Oh ja hoor, kom maar ff langs, oren doe ik zo!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kom je de oren van mijn hond even doen? *kijkt heel lief*
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
OK, mal verhaal, Frits, die heeft een soort van lijntje open met een vriendin van me, die met dieren kan praten.
En ik ben alles behalve een zweefteef, maar door de jaren heen klopt echt ALLES wat ze zegt.
Op haar aanraden moest ik zijn neusje spoelen, en ze zei dat ze ff tegen m zou zeggen dat ie braaf moest zijn.
Hij was dus echt superchill terwijl ik met een spuit zoutwater in zijn neus spoot ...
En daarna vertelde hij van alles, en alles klopt weer tot in detail!
Echt freaky is het hoor.
Frits zei oa dat hij en Karel heel goed voor Kees zorgen en dat ze op dr passen als ik werken ben
Omg, daar had ik niet eens aan gedachtquote:
Maar dan mis ik de filmquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Ynske het volgende:
spelletje spelen met Chucky op de achtergrond
als achtergrond muziekje is t wel grappig, maar rust om ernaar te kijken heb ik nietquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat liedje wat die gast nu zingt op Popstars zong mijn nichtje toen ze twee jaar was al beter!
das in de buurtquote:
mijn Petekindje woont daarintegen bij jou in de buurtquote:
ja die heb ik nog in de aanbiedingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Had je die fotoshoot in Utreg nog in de aanbieding trouwens?
Mss wil mn zus die wel afnemen!
Ze kan keileuke kindjes maken, maar leuke fotos is niet dr sterke kant
Lekker handig!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn Petekindje woont daarintegen bij jou in de buurt
Kweet niet of ze dat wil hoor, ik zal dr es mailen, ze houdt niet van dierenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja die heb ik nog in de aanbieding
Leuk!!!
Kinderen zijn ook leukquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kweet niet of ze dat wil hoor, ik zal dr es mailen, ze houdt niet van dieren
Jeetje, serieus?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:21 schreef nokwanda het volgende:
@ oh-oh, heb nog steeds je flop niet binnen
Wat kan er mis gegaan zijn?
Ja, idd. Dan is het tenminste in goed vertrouwen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nok, ik vind t echt zwaar kut ( maar ergens gelukkig maar dat t bij jou is en niet bij een "vreemde" , voor de rest heeft iedereen alles wel gekregen, behalve conleche, die moet haar doos nog ophalen op t postkantoor ).
Ik hoop dat ie nog boven water komt hoor!
je sjippendeel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef nokwanda het volgende:
owwww, je hebt er nog geen gevonden.Ik heb de mijne gisteravond gehad. Was niet lekker.Was heel erg verschrikkelijk lekker
quote:
Jeetje, dat zou je toch niet zeggen als je de rest van petit Co ziet!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa, die arme postbode heeft dr de hele week mee lopen zeulen, co dr doos weegt 9 kilo
Nee!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt dr doos nog nooit in je handen genomen dus
Nee?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Ze weet m goed te balanceren die doos!
Heb je mn schetige nichtje zien zingen op de vorige pagina trouwens?
Bill is degene met wit?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat je ze door elkaar haalt en Billy bedoelt
Ik ben toch nog verdrietig. Hij eet zijn bak pens/FF brok wel leeg, maar ik was juist altijd zo blij na Max dat ie aanviel alsof ie of nooit te eten krijgt. Doet ie niet meer, hij eet met beleidquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
Oh trouwens, Jora is zo lief geweest om mijn NIeuw-Amsterdam mail via de PM te doen.
Zij hebben dus nog een stuk of 5 opties voor dit probleem eer zij ook maar over tweede lijn zouden denken, zoals ik al dacht dus.
Binnenkort Zuidwolde even dezelfde vraag voorleggen, kijken wat zij gaan zeggen.
Wat een fantastische uitvinding. Nu ga ik ook weer eens aan een vijvertje denken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:32 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben zo blij!
Mijn vijvertje gaat zo goed (remember, McMossel en de vissen Inge, Pieter en Ian?).
Nu vond ik alleen dat het misschien wat zuurstof nodig had op warme zonnige dagen. Normaal gooi ik dan eens per dag een gietertje vers water er bij voor wat zuurstof, maar ik vond dat dat anders moest.
Ik wilde geen pomp, want dan moesten er kabels ingegraven worden en gaten in de muur voor stroom e.d.
En dat voor zo'n klein vijvertje, Heer G zag me aankomen.
En nu heb ik een zuurstofpompje op zonne-energie!
Een klein paneeltje naast de vijver (het is net of ik een flatscreen-tvtje heb staan voor de vissen) en verder zie je er niets van, want het pompje staat verborgen onder de plantjes langs de rand. En net getest, zodra er een randje zon al op staat, op het paneeltje, beginnen de zuurstofsteentjes onder water meteen te bruisen. Wiehoeeeeeeee! En dat voor 49 euro
Ja!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een fantastische uitvinding. Nu ga ik ook weer eens aan een vijvertje denken.
Ja!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:02 schreef oh-oh het volgende:
hey das echt heel tof, jammer dat ik mijn balkonvijver laatst opgeruimd heb zeg!
Mooiiiiiquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:14 schreef Ynske het volgende:
wat fijn Greys, waar de zon al niet goed voor is he
gister hier in de buurt
[ afbeelding ]
Heb je een pony? Dan kan het warmte irritatie zijn!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:16 schreef Qwea het volgende:
Ik heb allemaal kleine bijna onzichtbare bultjes op mn voorhoofdVolgens MM voelt het aan als grof schuurpapier
En jeuken, niet normaal. En aan de linkerkant heb ik ze ook bij mn slaap
Heb maar ff een masker opgedaan van dr van den hoogh, maar ik neem aan dat het niet gaat werken
Ja, ik heb een pony, maar die kan ik niet uit mn face halen.. want hij is te kort voor bij mn staartjequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooiiiii
[..]
Heb je een pony? Dan kan het warmte irritatie zijn!
Haal je haar uit je gezicht en doe er verder maar even niets aan. Of laat het even bij de apotheek zien, dan hebben ze wel een zalfje voor zo'n allergie
Dat staat nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Speldjes of een haarband Q.
quote:
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]Ja wat is nou belangrijker, of het staat of dat de bultjes weg gaan
Je kunt dat haarbandje toch alleen in doen als je de straat niet op gaat?
Jij had met Buffy je gezicht gescrubt he?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:16 schreef Qwea het volgende:
Ik heb allemaal kleine bijna onzichtbare bultjes op mn voorhoofdVolgens MM voelt het aan als grof schuurpapier
En jeuken, niet normaal. En aan de linkerkant heb ik ze ook bij mn slaap
Heb maar ff een masker opgedaan van dr van den hoogh, maar ik neem aan dat het niet gaat werken
Nee, maar die bultjes heb ik al veel langer hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij had met Buffy je gezicht gescrubt he?Zou best kunnen dat het daarvan is. Had je ook Dream Cream in je pakket? Want da's een wondermiddel. Dun laagje erop en wie weet ist morgen weer weg.
Die vijver + pompje van Greys is
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:32 schreef nokwanda het volgende:
oh-oh![]()
![]()
Vandaag mijn pakketje gekregen met jubeltape
En ze zijn heerlijk. Een ga ik er gewoon ipv een bodylotion gebruiken. Het laat mijn bruine huidje (voor mijn doen) mooi glimmen en minder sterk ruiken dan die we al hadden (weet nog steeds niet welke dat nou was)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]gelukkigggggg
Wat een slome TNT toch weer zeg.
Maar ik ben echt heel blij dat t toch nog gewoon gekomen is
Het trekt mij ook absoluut voor geen ene meter. Het is imo een hoop onnodig lawaai en het klinkt evil.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Muizel!![]()
Heb je een leuk druk weekend gehad?
Nok, wat vond je van de Cityrace? Dat trekt mij nou helemaal niet he?
Veel herrie zeker?
Oh-oh, wat een toffe foto met die tong!
Same. Het is bulterigquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Heej Kweej (dat rijmt)
Hoe is het met je bulterige voorhoofd?
Was je zo op tijd dat je nog tegen het dranghek kon staan dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het trekt mij ook absoluut voor geen ene meter. Het is imo een hoop onnodig lawaai en het klinkt evil.
Maar... mijn meneer vindt het beter dan dope
En met hem tegen een dranghek hangen en die glimoogjes te zien terwijl mijn vingers in mijn oren zitten is dan wel leuk. Wat ik echt vervelend vind is het lange stilstaan op een plek, wachten. Veel lange pauzes tussen de actie is niks voor mij. Veel lopen is geen probleem, maar stil staan..
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Midden op het Hofplein met een broodje in je bakkes gepiest?
![]()
Chico en ik hebben net heerlijk gedouched, Lush Lime Smoothie is echt gemaakt voor dit weer.
En daarna heb ik m lekker ingesmeerd met de cocolotion. Die ruikt echt nergens naar maar Chico zn velletje doet het er heel goed mee
Waar ga je?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:10 schreef Ynske het volgende:nog 5 foto's en ik mag morgen van mezelf uit eten
nog geen ideequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar ga je?
Wij gingen vroeger altijd in Utrecht bij de Steeg eten.
Daar hebben ze zulke heerlijke patatjes met kruiden er op
Ja, joh. WILD... zo hey!!!quote:
De dankbaarheid!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:09 schreef Harajuku. het volgende:
'k Had dus mijn zusje haar kamer geverfd hè, al 3 dagen rugpijn van ook. Kwam ze vrijdag weer thuis en ze zag haar kamer "Oh, blijft dit wit
"
Even daarvoor lag de bal precies daar wel tegen mijn been aan, en daar zat ie toen net zo aan te knagen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Denk dat ie honger heeft![]()
Hoest nu met hem?
En??? Vond ie het lekker?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Even daarvoor lag de bal precies daar wel tegen mijn been aan, en daar zat ie toen net zo aan te knagen.
Hij vindt FarmFood brok dus niets. Waar ik eerst zo blij was dat zn voer altijd in twee tellen weg was eet ie nu met beleid. Mijn vader heeft vanavond Carnibest gehad en vanavond heeft ie weer Renske gegeten.
Wat een gezeik zo...hopen dat het nu es klaar isquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Oh crao, ik bedoel vanavond besteld. Renske hadden we nog in huis.
Nee, sinds de nieuwe kuur al niet meer, maar ja, dat hield nooit echt lang stand.
hou jij dan wel een been over?quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:53 schreef Harajuku. het volgende:
Max at niet, toen Charlie zonodig zo moest schrokken was ik blij.
Een hond die van maandenlang schrokken naar beleid gaat na zulke problemen vind ik niet goed. Maar goed, gelukkig heeft ie nu mijn been om op te kauwen.
Ik pak het gewoon af als ze niet normaal eten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:51 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
wat eten betreft, hoe leer je dat dan oh-oh?
heb soms het idee dat ronja niet eens kauwt
ah zo!quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik pak het gewoon af als ze niet normaal eten.
Ja hoor, ik heb er twee!quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hou jij dan wel een been over?
Whaaaaa!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:40 schreef Cat22 het volgende:
Waaaa!
Over een uur heb ik sollicitatiegesprek. Bij - wat mij lijkt- een leuke werkgever, op 5 minuten fietsen van huis. Ik wil die baan!
Stuur al mijn hoop jouw kant opquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:40 schreef Cat22 het volgende:
Waaaa!
Over een uur heb ik sollicitatiegesprek. Bij - wat mij lijkt- een leuke werkgever, op 5 minuten fietsen van huis. Ik wil die baan!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh succes, ik zal voor je duimen.
Ik heb echt zo een bizarre dag vandaag, echt, ik kan er niet over uit.
Vanochtend had Kees de hele gang ondergepoept want ze had zich gisteren overvreten ( 3 pensstaven, dr eigen eten en dat van Frits )![]()
Dus ik kon al strontruimen toen ik mn nest uit kwam.
Daarna liet ik mn wekker keihard vallen.
In de bus zaten 3 mentaal gehandicapte medereizigers die alledrie aan mn honden wilden zitten de hele rit en ik heb daar 's ochtends vroeg geen behoefte aan![]()
( op andere tijdstippen ook totaan niet maar vooral 's morgens vroeg niet ).
Toen ik hier uit de bus stapte liep ik die vriend van die vrouw die is overleden tegen het lijf, en kreeg ik een vreselijk huilverhaal over haar, en snotterde hij dat alle vrouwen die hij sinds haar dood gehad had vonden dat ie te veel over haar praat en toen verkondigde hij dat ie wel een relatie met mij zag zitten want ik ben ook Indisch net als zij ( fuck off, ik ben Moluks) en ik luister altijd zo geduldig naar zijn verhalen over haar.
WTF , die gast is 70 of zo![]()
Op kantoor had ik om 9 uur al de eerste gek aan de lijn hangen. Die schold me na een zinloos gesprek van 11 minuten uit voor iemand die vast en zeker een hekel aan honden had![]()
Daarna nog 2 gekken aan de lijn gehad.
En een client van ons is met hartklachten naar de EHBO gegaan van hier uit![]()
Gekkenhuis dus, en tis nog steeds ochtend nu
Girrrrrrl Powaaaah!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:08 schreef Cat22 het volgende:
Jeutje oh-oh, wat een ochtend.Hopelijk wordt je middag wat fijner.
Over 20 minuten stap ik op de fiets, ben ik zeker op tijd daar. Ik ben de beste, ik ben onmisbaar en de missing link in die organisatie. Yeah!
Issie rijk?quote:
Al zou je op opaatjes vallen, dan nog zou je niet de constante vergelijking met een dode superliefde aan willenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Tis een kunstenaar en voorzover ik zn snikkende verhalen begrijp heeft ie erg veel last van de crisis en issie al zijn panden kwijt aan het raken, zn fabriek wordt nu ieg onder zijn kont vandaan verkocht.
Maar hij heeft wel een vakantiehuisje in de Ardennen![]()
Maar hijs echt oud, en om nou de godganse dag naar die verhalen over zijn dode superliefde te gaan zitten luisteren, nah .
Wat een lekker stevige hommeltjesquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:58 schreef Rewimo het volgende:
De status quo hier in huis sinds al bijna een week
Mijn boodschappenmand is ingepikt (morgen pik ik 'm terug)
[ afbeelding ]
Ik ben niet dik, dat doosje is te klein
[ afbeelding ]
Die zwerft ergens buiten en wilde niet poserenquote:
Die oortjes zijn zo leuk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Scottish FoldsNet zo stevig als Britten maar nog nèt een tikje liever van karakter
Dan kun je rechtstreeks door naar de EHBO?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Nou, Beauty wil je echt niet vastpakken
Met zijn Schotse-ruitjes-zakjequote:
Fritzlquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
In het asiel in Zwolle zat ook een Scottish Fold
Fritzl is een cutie!
Er heeft net een kitten op mijn laminaat geplast.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Er heeft net een kitten op mijn bank geplast.
Ik werd vanochtend weer wakker met al dat soort meuk op bed die Mudhle me midden in de nacht onder luid gemauw met vol bekje komt brengen. Toen ze voor de eerste keer boven kwam zei ik: okay, breng het maar. Je bent een goed meisje, maar ik wil nu slapen. Brengen mag, zonder lawaai. En van de rest heb ik niets meer gehoordquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met zijn Schotse-ruitjes-zakje
Ik heb vanmiddag voor € 50 muizen, veertjes, balletjes en andere shit gekocht.
Zo hebben ze allevijf iets te spelen
Naar zijn vervanger?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef Muis006 het volgende:
Even klagen hoor, want de hond is niet de enige met oorontsteking
Doet echt zoveel pijn, niet normaal meerik kan er niet van slapen. En HA is op vakantie dus ik moet even bedenken wat ik nu doe.
Zou ik wel doen normaal, maar ik heb nogal een uitgebreid ziektebeeld etc., mijn eigen HA is daarop voorbereid en heeft ook contact met mijn specialisten en zo'n vervanger heeft dat niet.quote:
De vervangend huisarts kan gewoon in jouw medisch dossier hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zou ik wel doen normaal, maar ik heb nogal een uitgebreid ziektebeeld etc., mijn eigen HA is daarop voorbereid en heeft ook contact met mijn specialisten en zo'n vervanger heeft dat niet.
Ik heb al oordruppels op recept, al bijna een weekquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Sofradex halen bij de apotheek? Dat geeft meestal wel verlichting en volgens mij kan dat ook zonder recept. Sterkte!
Ja, dat je ff verhaaltje moet doen is logisch, je kunt ook afspraak maken en vragen of de HA zich alvast wil inlezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:51 schreef Muis006 het volgende:
Nee in de praktijk gaat ie niet zo soepel helaas. Dan ben ik meestal een uur bezig met het geven van een korte geschiedenis en de namen van mijn specialisten en gezien mijn medische gedoe dit jaar (lang, lang verhaal) is het niet zomaar een oorontsteking etc. etc.
Laten we het erop houden dat het bij mij nooit van een leien dakje gaat
Of Twin Peaksquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:58 schreef Muis006 het volgende:
Er wordt gebeld as we speak
*twilight zone muziekje*
Goedzo, luister in t vervolg nu gelijk want we hebben altijd gelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:58 schreef Muis006 het volgende:
Er wordt gebeld as we speak
*twilight zone muziekje*
Half 2 ben je de eerste en als je zo'n enig bandje krijgt met "voor dringende zaken, toets 1" dan druk je gwoon op die 1quote:
Ma'am, yes, ma'am!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Half 2 ben je de eerste en als je zo'n enig bandje krijgt met "voor dringende zaken, toets 1" dan druk je gwoon op die 1
Half 2 weer proberen, alleen sommige praktijken houden zo'n bandje er de hele middag op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ma'am, yes, ma'am!
Alleen was het geen optie 1 bandje, maar "in geval van spoed bel blablbla" bandje.
De pijn is op t moment zo doordringend dat ik alleen kan zittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Half 2 weer proberen, alleen sommige praktijken houden zo'n bandje er de hele middag op.
En ik kan je vertellen dat ze voor minder dringende zaken naar de spoedlijn bellen![]()
Duss...jij gaat vanmiddag gewoon ff heen met je flappies
Spoed genoeg lijkt me.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De pijn is op t moment zo doordringend dat ik alleen kan zittenlaat staan lopen. Als ze om half 2 nog niet opnemen bel ik dat spoednummer wel.
Uitwendige gehoorgangquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spoed genoeg lijkt me.
Had je een ontsteking aan je uitwendige gehoorgang of een middenoorontsteking?
Dan ist nu wrs. een middenoorontsteking geworden. En die moet je toch vlot behandelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uitwendige gehoorgangmaar de druppels (ontstekingsremmer) helpen dus niks en de pijn straalt ook uit naar mijn kaak.
Met hydrocortison of zonder?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op het flesje staat 10g zure oordruppels FNA
Als het er niet opstaat zal het zonder zijn (of staat er ergens "cum HCA") en da's geen echte ontstekingsremmer. Meer iets om de zuurgraad in de flappies te reguleren.quote:
Jezus...tis 2 minuten werkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:47 schreef Muis006 het volgende:
Nou, vervangend HA heeft geen tijd vandaag. CHP is nog niet bereikbaar want dat is buiten praktijkuren.
Ja iddquote:
Heb je gemeld dat je op de kop staat van de pijn?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja idddaarom ben ik dus geen fan van een vervangende HA. Mijn eigen weet precies wat er is en had me vandaag nog willen zien.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:56 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga even langs het ziekenhuistschuess.
Dat heb ik ook nog liggenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog wel wat Diclofenac voor je
Neem dan de 600 mg ipv de 400.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hemijn mister is nu gewoon ibu halen.
Dat wilde ik ook net zeggen. Die 400 zal niet veel helpen denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem dan de 600 mg ipv de 400.
En vraag ff of je tot morgen wat Lidocaïne oordruppels kunt krijgen.
Dat verdooft de gehoorgang.
Nee, onder m'n dekbedjequote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:36 schreef MissBliss het volgende:
balen van die huisarts muis
Net zag ik al van veraf een collectant aankomen, dus ik zat al klaar om ze af te wimpelen, maar toen bleek ze van dierenasiel Amsterdam te zijn
En ze was nog heel grappig ook want ze kwam echt zo aan van: heeeeey meid![/Amsterdams accent]
En ze vertelde dat ze in deze periode 60% meer bezetting hebben qua dieren, dus ik heb haar al m'n kleingeld gegevenen beloofd langs te komen
![]()
![]()
Oh handig! Waar woon je? Ik kan wel een extraatje gebruiken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik geef altijd iedereen geld die aan de deur komt, of ze moeten een christelijke instelling hebben.
Je bent de 2e die dit grapje maaktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh handig! Waar woon je? Ik kan wel een extraatje gebruiken.
Ah booquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent de 2e die dit grapje maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |