Omg, daar had ik niet eens aan gedachtquote:
Maar dan mis ik de filmquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Ynske het volgende:
spelletje spelen met Chucky op de achtergrond
als achtergrond muziekje is t wel grappig, maar rust om ernaar te kijken heb ik nietquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat liedje wat die gast nu zingt op Popstars zong mijn nichtje toen ze twee jaar was al beter!
das in de buurtquote:
mijn Petekindje woont daarintegen bij jou in de buurtquote:
ja die heb ik nog in de aanbiedingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Had je die fotoshoot in Utreg nog in de aanbieding trouwens?
Mss wil mn zus die wel afnemen!
Ze kan keileuke kindjes maken, maar leuke fotos is niet dr sterke kant
Lekker handig!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn Petekindje woont daarintegen bij jou in de buurt
Kweet niet of ze dat wil hoor, ik zal dr es mailen, ze houdt niet van dierenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja die heb ik nog in de aanbieding
Leuk!!!
Kinderen zijn ook leukquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kweet niet of ze dat wil hoor, ik zal dr es mailen, ze houdt niet van dieren
Jeetje, serieus?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:21 schreef nokwanda het volgende:
@ oh-oh, heb nog steeds je flop niet binnen
Wat kan er mis gegaan zijn?
Ja, idd. Dan is het tenminste in goed vertrouwen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nok, ik vind t echt zwaar kut ( maar ergens gelukkig maar dat t bij jou is en niet bij een "vreemde" , voor de rest heeft iedereen alles wel gekregen, behalve conleche, die moet haar doos nog ophalen op t postkantoor ).
Ik hoop dat ie nog boven water komt hoor!
je sjippendeel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef nokwanda het volgende:
owwww, je hebt er nog geen gevonden.Ik heb de mijne gisteravond gehad. Was niet lekker.Was heel erg verschrikkelijk lekker
quote:
Jeetje, dat zou je toch niet zeggen als je de rest van petit Co ziet!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa, die arme postbode heeft dr de hele week mee lopen zeulen, co dr doos weegt 9 kilo
Nee!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt dr doos nog nooit in je handen genomen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |