Whaaaaa!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:40 schreef Cat22 het volgende:
Waaaa!
Over een uur heb ik sollicitatiegesprek. Bij - wat mij lijkt- een leuke werkgever, op 5 minuten fietsen van huis. Ik wil die baan!
Stuur al mijn hoop jouw kant opquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:40 schreef Cat22 het volgende:
Waaaa!
Over een uur heb ik sollicitatiegesprek. Bij - wat mij lijkt- een leuke werkgever, op 5 minuten fietsen van huis. Ik wil die baan!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh succes, ik zal voor je duimen.
Ik heb echt zo een bizarre dag vandaag, echt, ik kan er niet over uit.
Vanochtend had Kees de hele gang ondergepoept want ze had zich gisteren overvreten ( 3 pensstaven, dr eigen eten en dat van Frits )![]()
Dus ik kon al strontruimen toen ik mn nest uit kwam.
Daarna liet ik mn wekker keihard vallen.
In de bus zaten 3 mentaal gehandicapte medereizigers die alledrie aan mn honden wilden zitten de hele rit en ik heb daar 's ochtends vroeg geen behoefte aan![]()
( op andere tijdstippen ook totaan niet maar vooral 's morgens vroeg niet ).
Toen ik hier uit de bus stapte liep ik die vriend van die vrouw die is overleden tegen het lijf, en kreeg ik een vreselijk huilverhaal over haar, en snotterde hij dat alle vrouwen die hij sinds haar dood gehad had vonden dat ie te veel over haar praat en toen verkondigde hij dat ie wel een relatie met mij zag zitten want ik ben ook Indisch net als zij ( fuck off, ik ben Moluks) en ik luister altijd zo geduldig naar zijn verhalen over haar.
WTF , die gast is 70 of zo![]()
Op kantoor had ik om 9 uur al de eerste gek aan de lijn hangen. Die schold me na een zinloos gesprek van 11 minuten uit voor iemand die vast en zeker een hekel aan honden had![]()
Daarna nog 2 gekken aan de lijn gehad.
En een client van ons is met hartklachten naar de EHBO gegaan van hier uit![]()
Gekkenhuis dus, en tis nog steeds ochtend nu
Girrrrrrl Powaaaah!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:08 schreef Cat22 het volgende:
Jeutje oh-oh, wat een ochtend.Hopelijk wordt je middag wat fijner.
Over 20 minuten stap ik op de fiets, ben ik zeker op tijd daar. Ik ben de beste, ik ben onmisbaar en de missing link in die organisatie. Yeah!
Issie rijk?quote:
Al zou je op opaatjes vallen, dan nog zou je niet de constante vergelijking met een dode superliefde aan willenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Tis een kunstenaar en voorzover ik zn snikkende verhalen begrijp heeft ie erg veel last van de crisis en issie al zijn panden kwijt aan het raken, zn fabriek wordt nu ieg onder zijn kont vandaan verkocht.
Maar hij heeft wel een vakantiehuisje in de Ardennen![]()
Maar hijs echt oud, en om nou de godganse dag naar die verhalen over zijn dode superliefde te gaan zitten luisteren, nah .
Wat een lekker stevige hommeltjesquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:58 schreef Rewimo het volgende:
De status quo hier in huis sinds al bijna een week
Mijn boodschappenmand is ingepikt (morgen pik ik 'm terug)
[ afbeelding ]
Ik ben niet dik, dat doosje is te klein
[ afbeelding ]
Die zwerft ergens buiten en wilde niet poserenquote:
Die oortjes zijn zo leuk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Scottish FoldsNet zo stevig als Britten maar nog nèt een tikje liever van karakter
Dan kun je rechtstreeks door naar de EHBO?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Nou, Beauty wil je echt niet vastpakken
Met zijn Schotse-ruitjes-zakjequote:
Fritzlquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
In het asiel in Zwolle zat ook een Scottish Fold
Fritzl is een cutie!
Er heeft net een kitten op mijn laminaat geplast.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Er heeft net een kitten op mijn bank geplast.
Ik werd vanochtend weer wakker met al dat soort meuk op bed die Mudhle me midden in de nacht onder luid gemauw met vol bekje komt brengen. Toen ze voor de eerste keer boven kwam zei ik: okay, breng het maar. Je bent een goed meisje, maar ik wil nu slapen. Brengen mag, zonder lawaai. En van de rest heb ik niets meer gehoordquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met zijn Schotse-ruitjes-zakje
Ik heb vanmiddag voor € 50 muizen, veertjes, balletjes en andere shit gekocht.
Zo hebben ze allevijf iets te spelen
Naar zijn vervanger?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef Muis006 het volgende:
Even klagen hoor, want de hond is niet de enige met oorontsteking
Doet echt zoveel pijn, niet normaal meerik kan er niet van slapen. En HA is op vakantie dus ik moet even bedenken wat ik nu doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |