Het trekt mij ook absoluut voor geen ene meter. Het is imo een hoop onnodig lawaai en het klinkt evil.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Muizel!![]()
Heb je een leuk druk weekend gehad?
Nok, wat vond je van de Cityrace? Dat trekt mij nou helemaal niet he?
Veel herrie zeker?
Oh-oh, wat een toffe foto met die tong!
Same. Het is bulterigquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Heej Kweej (dat rijmt)
Hoe is het met je bulterige voorhoofd?
Was je zo op tijd dat je nog tegen het dranghek kon staan dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het trekt mij ook absoluut voor geen ene meter. Het is imo een hoop onnodig lawaai en het klinkt evil.
Maar... mijn meneer vindt het beter dan dope
En met hem tegen een dranghek hangen en die glimoogjes te zien terwijl mijn vingers in mijn oren zitten is dan wel leuk. Wat ik echt vervelend vind is het lange stilstaan op een plek, wachten. Veel lange pauzes tussen de actie is niks voor mij. Veel lopen is geen probleem, maar stil staan..
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Midden op het Hofplein met een broodje in je bakkes gepiest?
![]()
Chico en ik hebben net heerlijk gedouched, Lush Lime Smoothie is echt gemaakt voor dit weer.
En daarna heb ik m lekker ingesmeerd met de cocolotion. Die ruikt echt nergens naar maar Chico zn velletje doet het er heel goed mee
Waar ga je?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:10 schreef Ynske het volgende:nog 5 foto's en ik mag morgen van mezelf uit eten
nog geen ideequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar ga je?
Wij gingen vroeger altijd in Utrecht bij de Steeg eten.
Daar hebben ze zulke heerlijke patatjes met kruiden er op
Ja, joh. WILD... zo hey!!!quote:
De dankbaarheid!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:09 schreef Harajuku. het volgende:
'k Had dus mijn zusje haar kamer geverfd hè, al 3 dagen rugpijn van ook. Kwam ze vrijdag weer thuis en ze zag haar kamer "Oh, blijft dit wit
"
Even daarvoor lag de bal precies daar wel tegen mijn been aan, en daar zat ie toen net zo aan te knagen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Denk dat ie honger heeft![]()
Hoest nu met hem?
En??? Vond ie het lekker?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Even daarvoor lag de bal precies daar wel tegen mijn been aan, en daar zat ie toen net zo aan te knagen.
Hij vindt FarmFood brok dus niets. Waar ik eerst zo blij was dat zn voer altijd in twee tellen weg was eet ie nu met beleid. Mijn vader heeft vanavond Carnibest gehad en vanavond heeft ie weer Renske gegeten.
Wat een gezeik zo...hopen dat het nu es klaar isquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Oh crao, ik bedoel vanavond besteld. Renske hadden we nog in huis.
Nee, sinds de nieuwe kuur al niet meer, maar ja, dat hield nooit echt lang stand.
hou jij dan wel een been over?quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:53 schreef Harajuku. het volgende:
Max at niet, toen Charlie zonodig zo moest schrokken was ik blij.
Een hond die van maandenlang schrokken naar beleid gaat na zulke problemen vind ik niet goed. Maar goed, gelukkig heeft ie nu mijn been om op te kauwen.
Ik pak het gewoon af als ze niet normaal eten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:51 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
wat eten betreft, hoe leer je dat dan oh-oh?
heb soms het idee dat ronja niet eens kauwt
ah zo!quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik pak het gewoon af als ze niet normaal eten.
Ja hoor, ik heb er twee!quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hou jij dan wel een been over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |