Het trekt mij ook absoluut voor geen ene meter. Het is imo een hoop onnodig lawaai en het klinkt evil.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Muizel!![]()
Heb je een leuk druk weekend gehad?
Nok, wat vond je van de Cityrace? Dat trekt mij nou helemaal niet he?
Veel herrie zeker?
Oh-oh, wat een toffe foto met die tong!
Same. Het is bulterigquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Heej Kweej (dat rijmt)
Hoe is het met je bulterige voorhoofd?
Was je zo op tijd dat je nog tegen het dranghek kon staan dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het trekt mij ook absoluut voor geen ene meter. Het is imo een hoop onnodig lawaai en het klinkt evil.
Maar... mijn meneer vindt het beter dan dope
En met hem tegen een dranghek hangen en die glimoogjes te zien terwijl mijn vingers in mijn oren zitten is dan wel leuk. Wat ik echt vervelend vind is het lange stilstaan op een plek, wachten. Veel lange pauzes tussen de actie is niks voor mij. Veel lopen is geen probleem, maar stil staan..
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Midden op het Hofplein met een broodje in je bakkes gepiest?
![]()
Chico en ik hebben net heerlijk gedouched, Lush Lime Smoothie is echt gemaakt voor dit weer.
En daarna heb ik m lekker ingesmeerd met de cocolotion. Die ruikt echt nergens naar maar Chico zn velletje doet het er heel goed mee
Waar ga je?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:10 schreef Ynske het volgende:nog 5 foto's en ik mag morgen van mezelf uit eten
nog geen ideequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar ga je?
Wij gingen vroeger altijd in Utrecht bij de Steeg eten.
Daar hebben ze zulke heerlijke patatjes met kruiden er op
Ja, joh. WILD... zo hey!!!quote:
De dankbaarheid!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:09 schreef Harajuku. het volgende:
'k Had dus mijn zusje haar kamer geverfd hè, al 3 dagen rugpijn van ook. Kwam ze vrijdag weer thuis en ze zag haar kamer "Oh, blijft dit wit
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |