Die zwerft ergens buiten en wilde niet poserenquote:
Die oortjes zijn zo leuk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Scottish FoldsNet zo stevig als Britten maar nog nèt een tikje liever van karakter
Dan kun je rechtstreeks door naar de EHBO?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Nou, Beauty wil je echt niet vastpakken
Met zijn Schotse-ruitjes-zakjequote:
Fritzlquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
In het asiel in Zwolle zat ook een Scottish Fold
Fritzl is een cutie!
Er heeft net een kitten op mijn laminaat geplast.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Er heeft net een kitten op mijn bank geplast.
Ik werd vanochtend weer wakker met al dat soort meuk op bed die Mudhle me midden in de nacht onder luid gemauw met vol bekje komt brengen. Toen ze voor de eerste keer boven kwam zei ik: okay, breng het maar. Je bent een goed meisje, maar ik wil nu slapen. Brengen mag, zonder lawaai. En van de rest heb ik niets meer gehoordquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met zijn Schotse-ruitjes-zakje
Ik heb vanmiddag voor € 50 muizen, veertjes, balletjes en andere shit gekocht.
Zo hebben ze allevijf iets te spelen
Naar zijn vervanger?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef Muis006 het volgende:
Even klagen hoor, want de hond is niet de enige met oorontsteking
Doet echt zoveel pijn, niet normaal meerik kan er niet van slapen. En HA is op vakantie dus ik moet even bedenken wat ik nu doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |