Ja, ik heb een pony, maar die kan ik niet uit mn face halen.. want hij is te kort voor bij mn staartjequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooiiiii
[..]
Heb je een pony? Dan kan het warmte irritatie zijn!
Haal je haar uit je gezicht en doe er verder maar even niets aan. Of laat het even bij de apotheek zien, dan hebben ze wel een zalfje voor zo'n allergie
Dat staat nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Speldjes of een haarband Q.
quote:
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]Ja wat is nou belangrijker, of het staat of dat de bultjes weg gaan
Je kunt dat haarbandje toch alleen in doen als je de straat niet op gaat?
Jij had met Buffy je gezicht gescrubt he?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:16 schreef Qwea het volgende:
Ik heb allemaal kleine bijna onzichtbare bultjes op mn voorhoofdVolgens MM voelt het aan als grof schuurpapier
En jeuken, niet normaal. En aan de linkerkant heb ik ze ook bij mn slaap
Heb maar ff een masker opgedaan van dr van den hoogh, maar ik neem aan dat het niet gaat werken
Nee, maar die bultjes heb ik al veel langer hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij had met Buffy je gezicht gescrubt he?Zou best kunnen dat het daarvan is. Had je ook Dream Cream in je pakket? Want da's een wondermiddel. Dun laagje erop en wie weet ist morgen weer weg.
Die vijver + pompje van Greys is
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:32 schreef nokwanda het volgende:
oh-oh![]()
![]()
Vandaag mijn pakketje gekregen met jubeltape
En ze zijn heerlijk. Een ga ik er gewoon ipv een bodylotion gebruiken. Het laat mijn bruine huidje (voor mijn doen) mooi glimmen en minder sterk ruiken dan die we al hadden (weet nog steeds niet welke dat nou was)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]gelukkigggggg
Wat een slome TNT toch weer zeg.
Maar ik ben echt heel blij dat t toch nog gewoon gekomen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |