Yep, je moet het maar kunnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
Uniek, dat is natuurlijk vreselijk dom! Dat heet boven je stand leven.
Beh, dit hele gedoe herinnert me eraan dat ik de waterrekening nog moet betalen![]()
ha, een lurker!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:41 schreef juliana het volgende:
Motorbloempje, mag ik vragen waar je dat tostiijzer gekocht hebt?
whihi, dank je! Nu nog even er een beetje in krimpen dus, en naar de kapper, m'n haar zit als een omgewaaid tramhuisjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:42 schreef Tinkepink het volgende:
@moblo: je ziet er geweldig uit in pak
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:42 schreef Tinkepink het volgende:
@moblo: je ziet er geweldig uit in pak
Dat stemmetje heb ik ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik was vroeger een big spender (en dat kon ook met stufi van 1000 gulden en nog geen 200 gulden aan vaste lasten), maar tegenwoordig vraag ik me bij alles af of ik het wel echt nodig heb en ik denk dat ik dat ook zal blijven doen als ik een baan heb. Best vervelend, ik kan nooit eens lekker ongegeneerd geld uitgeven, want meteen is er weer een stemmetje dat zegt: ja maar dat heb je al, ja maar daar doe je niks mee etc.
ik ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik voldoe overigens helemaal aan de TT met spaargeld én een studieschuld.
Ik heb het bij allesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat stemmetje heb ik ook. Vooral bij kleding/dingen die ik makkelijk kan betalen
.
Kan ik dat stemmetje niet afentoe van jou lenen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het bij alles. Alleen als iets echt iets toevoegt, dan koop ik het. Kleren zijn nog wel eens een uitzondering
Als ik iets echt heel leuk vind dan koop ik het
.
Stond laatst met leuke boxerslips bij de kassa bij de V&D. En toen dacht ik: ik heb al een heleboel slips en je ziet ze toch niet, dus wat moet ik er ook mee? En toen heb ik ze dus weer teruggelegd.
Wat bedoel je? Mijn boxerslips? Ik kan van mooie slips wel heel ergquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. dat is denk ik niet echt.. euh.. ""
CF wil hem ook al lenenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kan ik dat stemmetje niet afentoe van jou lenen?
Ben nu wat kleding aan het verkopen maar voordat het geld binnen is heb ik het bijna alweer aan nieuwe kleding uitgegeven
quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
CF wil hem ook al lenen. Misschien moet ik er geld voor gaan vragen
. Voor m'n retourtjes Amersfoort
![]()
.
uitnodiging binnen voor een bezichtiging. Erg mooie locatie, dus ik ga zéker kijken. Nu proberen te combineren met andere bezichtigingen. Kan kiezen tussen wo, do en vrij.
ik bedoelde mijn 'yay, ik hoor ook bij het TT-kloppers-clubje'quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Mijn boxerslips? Ik kan van mooie slips wel heel ergworden hoor
.
Alweer een? Hoeveel heb je er nu al?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
.
uitnodiging binnen voor een bezichtiging. Erg mooie locatie, dus ik ga zéker kijken. Nu proberen te combineren met andere bezichtigingen. Kan kiezen tussen wo, do en vrij.
Het geld voor één retourtje staat heel binnenkort op je rekening (als het er niet al op staat; gisteren overgemaakt)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het geld voor één retourtje staat heel binnenkort op je rekening (als het er niet al op staat; gisteren overgemaakt)
Hahaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Alweer een? Hoeveel heb je er nu al?
Succes!Daar moet toch wel een goeie tussen zitten!
Als je echt geen geld hebt willen de Slankies vast wel een Help-Vik-naar-Amersfoort-fonds oprichten.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat lief van je Tink. Ik heb 't even niet over nu, iets met Nuon-naheffingen en waterschapsbelasting..
Maar ik stuur wel positieve vibes je kant op, Vik, dan moet het haast wel goedkomen in Amersfoort.
Dat roept om een foto natuurlijk! Wij kunnen beter dan meneer PPP bepalen of 'ie leuk is natuurlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bah. Ik heb een jurkje besteld van Esprit, en ik vind hem leuk, maar mr. PPP niet, en nu twijfel ik of ik hem terug zal sturen.
Nou, maar als ik 't had, en ik kon je ermee steunen, dan deed ik 'tquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, Tink maakt niet zomaar geld aan mij over hoor. Ik heb wat dingetjes voor haar gedaan
.
Ja?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, maar als ik 't had, en ik kon je ermee steunen, dan deed ik 't.
O ja, zo'n jurkje heb ik gisteren ook aangepast bij de Only. Zag er haske leuk uit op zich, leuk patroontje enzo, maar ik leek wel zwanger iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Haha, dat wilde ik al doen, maar nu ga ik m toch terug sturen.. hij had wel een beetje gelijk eigenlijk. Het was net een maatje te groot, en ik krijg er onwijs brede schouders van, en het leek of ik zwanger was toen ik m aan had.
Bij grote dingen denk ik sowieso al heel erg na of en waarom ik het wil hebben. Een sporthorloge met hartslagmeter bijvoorbeeld. Dat wilde ik echt hebben voor het hardlopen. Maar zoveel loop ik helemaal niet en door blessures hou ik het ook steeds niet volquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het bij alles. Alleen als iets echt iets toevoegt, dan koop ik het. Kleren zijn nog wel eens een uitzondering
Als ik iets echt heel leuk vind dan koop ik het
.
Stond laatst met leuke boxerslips bij de kassa bij de V&D. En toen dacht ik: ik heb al een heleboel slips en je ziet ze toch niet, dus wat moet ik er ook mee? En toen heb ik ze dus weer teruggelegd.
En jouw vriend is niet het type dat over een paar weken, als ie dit alweer vergeten is, roept dat je zo'n leuk nieuw jurkje hebt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bah. Ik heb een jurkje besteld van Esprit, en ik vind hem leuk, maar mr. PPP niet, en nu twijfel ik of ik hem terug zal sturen.
Omg! Dat had ik niet achter jou gezocht! Een vriendin van mij heeft onlangs paddo's gegeten. Was ook nogal een dolle boel, begreep ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanavond gaan we pilletjes uit de smartshop uitproberen..
Ik heb ook nooit eerder zoiets gedaan (in tegenstelling tot m'n vriend)! Ben heel benieuwd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg! Dat had ik niet achter jou gezocht! Een vriendin van mij heeft onlangs paddo's gegeten. Was ook nogal een dolle boel, begreep ik. Laat je even weten hoe het was?
.
Wat voor pilletjes???quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP. Vriendlief is patat aan het halen..
Dus mijn lijstje van vandaag is weer schitterend:
O: Brinta
L: broodje met gegrilde kip, pijnboompitten, honingmosterddressing, rucola
T: ijsthee, sinaasappel-kaneelthee
T: stukje monchoutaart
D: patat met een frikandel speciaal
Vanavond gaan we pilletjes uit de smartshop uitproberen..
Niets geks hoor, iets waar je energie van krijgt. Eens kijken hoe ik er op reageer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat voor pilletjes???
Lijstje:
O: volkoren bolletje met gebakken ei
L: 3 crackers met pindakaas/sambal/komkommer
T: 1 cracker mayo/sambal/komkommer
T: wodka
D: uiteten
doen jullie voorzichtig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit eerder zoiets gedaan (in tegenstelling tot m'n vriend)! Ben heel benieuwd.. Ze stinken in ieder geval behoorlijk.
.
Zo,. leef jij ook nog?quote:
Ja, ik leef nog altijd, en was een beetje fok-moe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo,. leef jij ook nog?. Ik zie je hier nooit meer.
En is de baby van je zus er inmiddels al?(waarom denk ik daar meteen aan?
)
*Opmerking in het kader van "hoe zou jij je voelen als je net..."*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Enne leuk dat je naar mn zus vraagt want die is dinsdag bevallen en 't is een jongetje!Ze maken het goed, al was ie wel een beetje blauw toen ik ging kijken, 4 uur na de bevalling.
O, dan was 'ie wel te laat toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik leef nog altijd, en was een beetje fok-moe.
onkruid vergaat niet hé![]()
Enne leuk dat je naar mn zus vraagt want die is dinsdag bevallen en 't is een jongetje!Ze maken het goed, al was ie wel een beetje blauw toen ik ging kijken, 4 uur na de bevalling.
Iets te laat ja, maar nu eindelijk blauwe muisjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dan was 'ie wel te laat toch?. Maar gefeliciteerd!
.
Spannend! Vind je pilletjes niet eng? Bij andere drugs weet je tenminste nog ongeveer wat je binnenkrijgt, maar bij pilletjes - als je pech hebt- niet. Dat is voor mij altijd de reden geweest om van de pillen af te blijven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit eerder zoiets gedaan (in tegenstelling tot m'n vriend)! Ben heel benieuwd.. Ze stinken in ieder geval behoorlijk.
.
*rammel de rammel de rammel *quote:[b]Op vrijdag 14 augustus 2009 19:54 schreef Viking84 het volgende:[/bEn is de baby van je zus er inmiddels al?
(waarom denk ik daar meteen aan?
)
Straks maak je haar nog bangquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Spannend! Vind je pilletjes niet eng? Bij andere drugs weet je tenminste nog ongeveer wat je binnenkrijgt, maar bij pilletjes - als je pech hebt- niet. Dat is voor mij altijd de reden geweest om van de pillen af te blijven.
Zolang je ze niet van een junk op de wallen koopt kan dat toch geen kwaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Spannend! Vind je pilletjes niet eng? Bij andere drugs weet je tenminste nog ongeveer wat je binnenkrijgt, maar bij pilletjes - als je pech hebt- niet. Dat is voor mij altijd de reden geweest om van de pillen af te blijven.
Er staat een ingrediëntenlijst op de verpakking en ik heb alles gegoogled.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie weet heeft de verkoper ze zelf wel bij een junk gekocht en verkoopt hij ze nu door.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zolang je ze niet van een junk op de wallen koopt kan dat toch geen kwaad
En heeft 'ie ook zelf de verpakking weer gesealed?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie weet heeft de verkoper ze zelf wel bij een junk gekocht en verkoopt hij ze nu door.
Jij bent erg voorzichtig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie weet heeft de verkoper ze zelf wel bij een junk gekocht en verkoopt hij ze nu door.
Daar zijn apparaatjes voor, geloof ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En heeft 'ie ook zelf de verpakking weer gesealed?.
Volgens mij bedoelt Tink meer dat er ook wel onbetrouwbare pillen worden verkocht? Maar als je ze bij een smartshop gehaald hebt (en niet van de straat dus) zal het vast wel meevallenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er staat een ingrediëntenlijst op de verpakking en ik heb alles gegoogled.. (Al waren 'cafeïne' en 'groene thee' wel al vrij duidelijk.
.)
Sealapparaatjes zijn inderdaad niet zo moeilijk te verkrijgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daar zijn apparaatjes voor, geloof ik![]()
Ik las 'seksapparaatjes'quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sealapparaatjes zijn inderdaad niet zo moeilijk te verkrijgen
Ik heb alleen met seks geëxperimenteerd vroeger.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij bent erg voorzichtig?
En DaD waarom nu nog beginnen met die dingen? Begrijp dat tieners er meer experimenteren en dan blijven gebruiken
Oh, m'n vriend heeft al jaren niets meer gebruikt hoor. Het leek ons gewoon wel eens spannend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daar zijn apparaatjes voor, geloof ik![]()
Maar mag hopen dat je vriend zulk spul wel bij betrouwbare mensen haalt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las 'seksapparaatjes'. Dirty mind
.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*sentimenteel*
Kaas thinks I R spezjul![]()
Met drugs wel. Te veel vrienden aan verloren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij bent erg voorzichtig?
En DaD waarom nu nog beginnen met die dingen? Begrijp dat tieners er meer experimenteren en dan blijven gebruiken
Precies, ik heb ook lulverhalen aan vrouwen opgehangen hoor die geloven ook allesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nergens mee geëxperimenteerd vroeger.
Ik zag trouwens net een vaag verhaal bij Dr. Phil. Een vrouw had 11 maanden lang via internet contact gehad met Matthew Perry van Friends. Dácht ze. Na 11 maanden bleek het een meisje van 16 uit London te zien die verliefd was op die vrouw. Ik snapte er niks van. 1) Hoe kun je nou geloven dat Matthew Perry überhaupt tijd heeft om zoveel met jou te chatten? 2) Je merkt toch wel dat je met een tiener zit te chatten? Zo niet, dan ben je wel erg dom!
Toegegeven: toen ik een jaar of 15 was heb ik me ook regelmatig voor iemand anders uitgegeven op internet en zodoende oudere kerels het hoofd op hol gejaagd.
Ik ben ook erg anti-drugs hoor dus ik vind het goed dat je DaD waarschuwtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met drugs wel. Te veel vrienden aan verloren.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook lulverhalen aan vrouwen opgehangen hoor die geloven ook alles
En mannen ook al snel als je het over de juiste dingen hebt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nou, ik deed me altijd voor als een oudere vrouw. En dan werkte ik in het onderwijs enzo. En ik stuurde dan foto's van Michelle Pfeiffer ofzo en dan geloofden zij dat ik dat was
.
Achteraf wel triest. Zou het nu nooit meer doen iig. Ik kende toen ook een man van 35 die heel enthousiast vertelde dat 'ie contact had met een supermooi meisje. En toen hij een foto stuurde herkende ik haar uit 7th Heavenquote:
Echt, laten we het toch vooral niet overdrijven hoor. Het is niet alsof ik meteen aan de speed ga of zo. Het is een pilletje uit een smartshop. Ik had ook heel veel koffie kunnen gaan drinken, maar dat lust ik niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben ook erg anti-drugs hoor dus ik vind het goed dat je DaD waarschuwt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
HeheMijn mams kan ook nauwelijks smsen. Die zet er dan nog net niet "Stop." tussen, of 'over' aan het eind
"Ga nu naar Brussel. Koffer zwaar. Ben *insert datum* terug. Knuffels mams". oids
Oh, is het zo'n pilletje (ik dacht aan speed oidquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt, laten we het toch vooral niet overdrijven hoor. Het is niet alsof ik meteen aan de speed ga of zo. Het is een pilletje uit een smartshop. Ik had ook heel veel koffie kunnen gaan drinken, maar dat lust ik niet.
Wel triest maar toch ook wel komisch vind ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Achteraf wel triest. Zou het nu nooit meer doen iig. Ik kende toen ook een man van 35 die heel enthousiast vertelde dat 'ie contact had met een supermooi meisje. En toen hij een foto stuurde herkende ik haar uit 7th Heaven(en het was niet Jessica Biel, maar het meisje dat haar jongere zusje speelde
)
Ik had dat toch in m'n initiële post al gezegd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, is het zo'n pilletje (ik dacht aan speed oid) Zijn het van die dingen die vroeger als dieetpillen werden gebruikt? Daar ga ik onwijs van trillen
Oh het is de toon die ik grappig vind! Ik ben zelf meer van de vage nuances en gekke woordjes enzo. Ik prop zoveel mogelijk in een smsjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:42 schreef Tinkepink het volgende:Wat zouden jullie dan sms-en (Tink smst dus nooit. belt liever) Zo raar is het smsje van de moeder van ME toch niet
Die laatste zinnen stonden er eerst niet! Nee, ik heb nog vakantie, dus het is nu eigenlijk wel een goed moment.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Tink meer dat er ook wel onbetrouwbare pillen worden verkocht? Maar als je ze bij een smartshop gehaald hebt (en niet van de straat dus) zal het vast wel meevallen. Kom je wel even melden morgenochtend, anders slaan we groot alarm
. Moet je morgen trouwens niet werken?
. Is het wel verstandig om dan vanavond aan de pillen te gaan?
Noes! Ben jij van de editpolitie?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die laatste zinnen stonden er eerst niet! Nee, ik heb nog vakantie, dus het is nu eigenlijk wel een goed moment..
Nee, maar als verklaring waarom ik nog niet had gereageerd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noes! Ben jij van de editpolitie?.
Ok, want je moet het niet doen als je moet gaan werken. Je weet niet hoe je je morgen voelt
.
Haha nee, hij vond m echt niet leuk, en dat gebeurt bijna nooit, dus als dat zo is dan zit er meestal ook wel wat inquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bij grote dingen denk ik sowieso al heel erg na of en waarom ik het wil hebben. Een sporthorloge met hartslagmeter bijvoorbeeld. Dat wilde ik echt hebben voor het hardlopen. Maar zoveel loop ik helemaal niet en door blessures hou ik het ook steeds niet vol. Dan ben ik wel blij met mn stemmetje.
Maar zoals van de week, vest gepast in de H&M, stond me echt heel leuk en ik hou veel meer van vesten dan van truien (want die kan je uittrekken zonder je bril af te zetten/haar door de war) ... en hij was ook dik genoeg ... en dan koop ik het niet, omdat ik 25 euro te duur vind ofzo en dan liever wacht op de sale, want het stemmetje vindt dat ik genoeg truien heb. Tjadan zou ik liever hebben dat ik wat makkelijker geld uitgaf. Het gaat nu al beter dan een jaar geleden, heb vorig jaar besloten om dingen die ik écht wil gewoon te kopen (snowboard, camera) want met alleen maar sparen schiet ik ook niets op.
[..]
En jouw vriend is niet het type dat over een paar weken, als ie dit alweer vergeten is, roept dat je zo'n leuk nieuw jurkje hebt?Maar als ie te groot was: maatje kleiner bestellen
.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha nee, hij vond m echt niet leuk, en dat gebeurt bijna nooit, dus als dat zo is dan zit er meestal ook wel wat in. Maatje kleiner was uitverkocht, dus ga morgen hier in het centrum even bij esprit kijken of ze een ander leuk jurkje hebben
.
Af en toe wilde ik dat ik daar eens wat meer op lette, op geld voor kleding bedoel ik.. mijn grenzen zijn wat dat betreft behoorlijk opgerekt, 50,- voor een trui vind ik al normaal, en ik heb geen broeken onder de 70,- denk ik.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:56 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
Ik schrok me dood net! Hebben jullie dat 'je bent bekender dan je denkt' filmpje al gezien? Ik kreeg hem via Hyves en ze hadden het gewoon over mij
. Over hoeveel vrienden ik had, waar ik woonde en er kwamen foto's van mij in beeld. Echt bizar!
. Is een filmpje van het ministerie van justitie. Ik schrok me eerst dood, maar daarna moest ik er heel hard om lachen
.
Donequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
nee. Ken ik niet. Kan je het doorsturen oid? Ben benieuwd.
Ik vind hem briljantquote:
Haha, mijn moeder stuurt altijd één hele lange zin, zonder leestekens, mét spelfoutenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
HeheMijn mams kan ook nauwelijks smsen. Die zet er dan nog net niet "Stop." tussen, of 'over' aan het eind
"Ga nu naar Brussel. Koffer zwaar. Ben *insert datum* terug. Knuffels mams". oids
Maar, waar koop je die uberhaupt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
.... ik heb geen broeken boven de 70,- mijn mooiste broek was volgens mij 15 pond
iets van 25 euro ofzo...
De mijne ook hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, mijn moeder stuurt altijd één hele lange zin, zonder leestekens, mét spelfouten.
Nee. Heb je geen broertje met Hyves ofzo?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen hyves, dan werkt dat filmpje zeker ook niet?
Haha, nou mijn ouders maken normaal nooit spelfouten hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De mijne ook hoor. Hoe mijn ouders een neerlandica hebben kunnen verwekken is mij een raadsel
.
geen idee waar ik die toen vandaan heb gehaald...Uit de uitverkoop ergensquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Maar, waar koop je die uberhaupt?Alleen bij h&m zie ik wel eens zulke goedkope kleren, maar dat is ook erg slechte kwaliteit..
En dat filmpje heb ik ook gehad idd, die is echt knap gemaakt!!
ter geruststelling: als je een afgeschermd profiel hebt deot ie t alleen als je eerst zelf braaf inlogt, zodat het scriptje bij de verschilledne velden in je profiel kan... dus ik voel me niet aangesproken door papa justitiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:56 schreef Viking84 het volgende:![]()
![]()
Ik schrok me dood net! Hebben jullie dat 'je bent bekender dan je denkt' filmpje al gezien? Ik kreeg hem via Hyves en ze hadden het gewoon over mij
. Over hoeveel vrienden ik had, waar ik woonde en er kwamen foto's van mij in beeld. Echt bizar!
. Is een filmpje van het ministerie van justitie. Ik schrok me eerst dood, maar daarna moest ik er heel hard om lachen
.
Nou, dat scheelt wel geld iigquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:11 schreef Californium het volgende:
[..]
geen idee waar ik die toen vandaan heb gehaald...Uit de uitverkoop ergensmaar Ik heb het geld niet voor hele dure broeken..... en voor 30 euro heb ik weer een leuke broek voor minimaal 2 jaar.... ik heb geen rare maat of problemen met passen en heb eerder wat tegen dan voor merkkleding.... als een broek 70 euro kost dan moet hij wel heeeeeeel mooi zijn wil ik dat er voor neerlegen... idem voor truien en shirtjes... koop ik er liever 2 of 3 voor 15 euro dan 1 voor 50 euro...
Dizzy miss lizzyquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:03 schreef Tinkepink het volgende:Voor kwak en zelfoverwinning.
Wie werkte hier ook alweer met salarissen? Weet jij hoe het met bonussen zit? Hoeveel belasting moet je daar nog over betalen? Ik heb hier een nieuw salarisvoorstel liggen, wat in totaal wel neerkomt op hoeveel ik wil verdienen, maar een heel groot gedeelte bestaat -helaas- uit bonussen. Hoeveel hou je daar netto van over? Net zoveel als van je normale salaris?
Ik twijfel dan meestal even, maar neem het uiteindelijk gewoon.. meestal haal je dat geld er dan ook wel uit.. en als ik het niet neem, heb ik daar echt nog een week spijt van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:30 schreef Californium het volgende:
Over esprit gesproken... was 2 weken terug toevallig bij de V&D want moest bh's hebben (minder kilo's is kleinere maat) en toen had ik een heeeeeeeeeel mooi lang vest aan... lekker voor in de winter.... zat en stond geweldig: prijskaartje: 99,95
ik heb een rok van 3,50quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:33 schreef Syrena het volgende:
Ik ben koopjesscoorverslaafd. Ik heb een rok van 4.95maar mijn moeder heeft me vorige week ingehaald met een spijkerovergooier voor 2.95
Van de Miss Etam outlet. En een dag later zagen we bij een winkel ongeveer hetzelfde ding hangen, 59 euro
En dat echt zowat hetzelfde, alleen had die van mijn moeder nog knoopjes aan de zijkant en die van sOliver niet.
Ja, dat kan ik me voorstellen hoor. Wel vervelend!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb een rok van 3,50maar die kwam niet uit de winkel dus dat telt niet denk ik
ik ben ook gek op koopjes
heb genoeg truitjes en shirtje hangen die ok maar een tientje ofzo gekost hebben....
@PPP: ik zou het zo graag mee willen nemen.... maar jah.... geld he.... van 100 euro kan ik 3 a 4 weken etenzo denk ik er dan altijd over na
Haha nee, we wonen samen. Alles gaat op een gezamenlijke rekening, dus stel dat daar nog 100,- op staat en hij moet nog schoenen hebben, ga ik geen nieuwe jeans kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:49 schreef Californium het volgende:
jij betaald de schoenen van je vriend?????
ow haha.... ik dacht alquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha nee, we wonen samen. Alles gaat op een gezamenlijke rekening, dus stel dat daar nog 100,- op staat en hij moet nog schoenen hebben, ga ik geen nieuwe jeans kopen.
Ik doe het dan juist níet, en heb daar zeer zelden spijt van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik twijfel dan meestal even, maar neem het uiteindelijk gewoon.. meestal haal je dat geld er dan ook wel uit.. en als ik het niet neem, heb ik daar echt nog een week spijt van.
Meen je dat nou? Een gezamelijke rekening voor de vaste lasten en de boodschappen is logisch maar ik moet er toch niet aan denken om alles te delenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha nee, we wonen samen. Alles gaat op een gezamenlijke rekening,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |