thanksquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! zeker niet dik
en wat een mooie naam Ezra
Ik hoop het...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het gaat vast goed ooit komen met ons, toch?
Niet gepikt toch, ik suggereerde hemquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:59 schreef Belana het volgende:
[..]
thanksdie naam heb ik van Vivi gepikt
![]()
nou ben je eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet gepikt toch, ik suggereerde hem.
Stoppen met rokenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:36 schreef Belana het volgende:
ik vind het wel stom dat dat stoppen met roken me gelukt is en dat niet snoepen me niet lukt
diabolo ofzo ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:38 schreef Belana het volgende:
ow wacht, we doen allemaal die propdag die, ehm, hoe heet ie nou, onze nieuwe jongen, hier meldde.
Je kent ze wel, die meiden die op elke foto er gewoon hot uit zien.....quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens heeft sexy niks met foto's te makenIt's all attituuuuuuude, jeweetog
Ook gewone meiden, heb er teveel van op hyvesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:24 schreef conleche het volgende:
Bedoel je nu gewoon fotomodellen?? Waarom zou je jezelf daarmee vergelijken? Dat heb ik nu nog nooit begrepen. Dat is de top 2% van alle vrouwen. Nogal wiedes dat die mooi op foto's staan. (daarbij komt, de foto's die je daarvan ziet zijn ook nog eens de beste foto's uit heel veel geschoten materiaal en vaak ook nog gephotoshopt).
Echt, don't !!
Gelukkig maar indiaantje!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meiden die er op elke foto hot uit zien zijn gephotoshopped![]()
En loos alarm! Pfoei! Ik dacht dat ze andere plannen had maar ze moest gewoon eerder terug naar Peru omdat ze vanaf daar moet vliegen!Ik maak me weer zorgen om niks
En daarom heb ik al een jaar of iets een heel mooi linkje in mn favorieten staan...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:10 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben jaloersop meiden die sexy zijn....
That;s a good onequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:35 schreef Crientj het volgende:
[..]
En daarom heb ik al een jaar of iets een heel mooi linkje in mn favorieten staan...
Linkje
Je moet hem even kijken, het is namelijk wel zo ;o
Ik dus ook nooit (behalve mascara) maar vraag me af hoe ik er uit zou zien als ik onder de make up zitquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik draag nooit make-up, houdt me realistisch!En dan hoef ik niet bang te zijn dat mensen me ineens zonder zien en dan schrikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en allow me om even te showen met één van m'n lieverds:
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lijk op hyves ook heel knapquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:30 schreef Miss_S het volgende:
Ook gewone meiden, heb er teveel van op hyves
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en allow me om even te showen met één van m'n lieverds:
Mooie klok! en wat een lieverdje ^^.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balen van de kamer, Vik![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ondanks dat ik droef waardeloos heb gegeten, is mijn BMI vandaag gedaaldDamn. Nu weet ik het zeker!! Ik ga ook weer pilatessen. Ik wil ook 2 cm langer!! Dan ben ik 1m70!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balen van de kamer, Vik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoete dromen, Daph!
Ik vind het vooral jammer van de kamerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:15 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer Vik, vooral van die werkervaringplaats.
Dat ziet er erg gaaf uit! Is dat hout? Waar het licht er doorheen schijnt?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier ook alleen mascara, maar ook even vaak niets.
Wel een toffe klok gekocht vandaag:
[ afbeelding ]
Het is niet écht hout, maar ziet er wel zo uit, zeg maar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:17 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Dat ziet er erg gaaf uit! Is dat hout? Waar het licht er doorheen schijnt?
linkje/winkel?
Eigenlijk een stuk beter dan brood.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:01 schreef Daph_ het volgende:
Miss_S dat je dat wegkrijgt als ontbijt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is niet écht hout, maar ziet er wel zo uit, zeg maar.
Linkje: http://www.loomax.com/page1.php?OID=25
Gekocht bij Leen Bakker, kost normaal 17 euro.
Ik denk dat ik van de geur van de zalm echt over mijn nek zou gaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Eigenlijk een stuk beter dan brood.....
Ik vind mijn witlofsalade als ontbijt al gewaagd, maar jij bent echt een ontbijtheld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:49 schreef Miss_S het volgende:
Net ontbeten met een stukje zalm met sinaasappel van de grill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |