Je kent ze wel, die meiden die op elke foto er gewoon hot uit zien.....quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens heeft sexy niks met foto's te makenIt's all attituuuuuuude, jeweetog
Ook gewone meiden, heb er teveel van op hyvesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:24 schreef conleche het volgende:
Bedoel je nu gewoon fotomodellen?? Waarom zou je jezelf daarmee vergelijken? Dat heb ik nu nog nooit begrepen. Dat is de top 2% van alle vrouwen. Nogal wiedes dat die mooi op foto's staan. (daarbij komt, de foto's die je daarvan ziet zijn ook nog eens de beste foto's uit heel veel geschoten materiaal en vaak ook nog gephotoshopt).
Echt, don't !!
Gelukkig maar indiaantje!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meiden die er op elke foto hot uit zien zijn gephotoshopped![]()
En loos alarm! Pfoei! Ik dacht dat ze andere plannen had maar ze moest gewoon eerder terug naar Peru omdat ze vanaf daar moet vliegen!Ik maak me weer zorgen om niks
En daarom heb ik al een jaar of iets een heel mooi linkje in mn favorieten staan...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:10 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben jaloersop meiden die sexy zijn....
That;s a good onequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:35 schreef Crientj het volgende:
[..]
En daarom heb ik al een jaar of iets een heel mooi linkje in mn favorieten staan...
Linkje
Je moet hem even kijken, het is namelijk wel zo ;o
Ik dus ook nooit (behalve mascara) maar vraag me af hoe ik er uit zou zien als ik onder de make up zitquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik draag nooit make-up, houdt me realistisch!En dan hoef ik niet bang te zijn dat mensen me ineens zonder zien en dan schrikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |