abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:13:04 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71880714
Het vorige deel: Slank # 832 - eigenlijk zijn we al slank, we lijnen for fun

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71880762
Uniek, dat is natuurlijk vreselijk dom! Dat heet boven je stand leven.

Beh, dit hele gedoe herinnert me eraan dat ik de waterrekening nog moet betalen
pi_71880769
Hola

Nog iets minder dan 2 uur, en dan zit ik heerlijk in de trein richting
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:23:33 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71880889
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
Uniek, dat is natuurlijk vreselijk dom! Dat heet boven je stand leven.

Beh, dit hele gedoe herinnert me eraan dat ik de waterrekening nog moet betalen
Yep, je moet het maar kunnen

Waterrekeningen enzo, brrr zo nutteloos

* uniekhoorn gaat koken
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71880911
tvp
pi_71881091
Om nog even terug te komen op de studiefinanciering - aanvullende beurs; ook daarbij gaat men er van uit dat je ouders bijdragen.. Ik kreeg met aanvullende beurs nét genoeg om collegegeld en één niet al te duur boek per maand te kunnen kopen - helaas kostten boeken al snel 70 - 80 euro en was het niet maar 1 boek per keer. Op je bericht van de IB-groep staat ook een kopje 'bijdrage van je moeder / bijdrage van je vader"
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:36:56 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71881155
.
Niet meer actief op Fok!
pi_71881220
ja hoor, schijn bedriegt bij mij.. de weegschaal heeft helaas wel gelijk

maar bedankt voor het compliment

Net saus gemaakt voor de nacho's con todos die we straks gaan maken en eten!

Mr.Mo heeft zelfs meegeholpen met het maken van de guacamole nog even en hij kan het zelf allemaal doen

en nu ga ik even ijsideeen opdoen om binnenkort dus eens zelf ijs te maken
Ja doei.
pi_71881223
Motorbloempje, mag ik vragen waar je dat tostiijzer gekocht hebt?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:41:40 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71881233
Om nog even terug te komen op de ziekte van Lyme: we weten niet hoe erg het is/wordt en of de antibiotica aanslaat. Kan er dus nog geen zinning woord over zeggen.

Verder, mijn daglijstje:
o. muffin
t. -
l. salade met klein stukje taart
t. ijsje
d. zelfgemaakte appelcompote met melkrijst

Koolhydraatdagje zonder brood dus. En ik reageer er goed op.

De appeljam die ik vandaag gemaakt heb is trouwens geweldig geworden: 2 potten met calvadosjam (appels en calvados) en 3 potten met kerstjam (appel, speculaaskruiden en rozijnen).
Ga de komende dagen maar eens broeden op de volgende appeljamsoorten die ik nog kan maken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:42:06 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71881239
@moblo: je ziet er geweldig uit in pak
pi_71881250
tvp
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71881252
Ah, de discussie is nog bezig zie ik.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71881258
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:41 schreef juliana het volgende:
Motorbloempje, mag ik vragen waar je dat tostiijzer gekocht hebt?
ha, een lurker!

Kruidvat, 7,99!

en de ijsmachine was maar 14,99
Ja doei.
pi_71881272
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:42 schreef Tinkepink het volgende:
whihi, dank je! Nu nog even er een beetje in krimpen dus, en naar de kapper, m'n haar zit als een omgewaaid tramhuisje maar het was druk bij de kapper, en ze doen daar niet aan afspraken
Ja doei.
pi_71881286
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:42 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zij zegt!
pi_71881292
Bedankt, ga ik gelijk halen
pi_71881321
Ik voldoe overigens helemaal aan de TT met spaargeld én een studieschuld.
pi_71881392
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik was vroeger een big spender (en dat kon ook met stufi van 1000 gulden en nog geen 200 gulden aan vaste lasten), maar tegenwoordig vraag ik me bij alles af of ik het wel echt nodig heb en ik denk dat ik dat ook zal blijven doen als ik een baan heb. Best vervelend, ik kan nooit eens lekker ongegeneerd geld uitgeven, want meteen is er weer een stemmetje dat zegt: ja maar dat heb je al, ja maar daar doe je niks mee etc.
Dat stemmetje heb ik ook . Vooral bij kleding/dingen die ik makkelijk kan betalen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_71881413
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik voldoe overigens helemaal aan de TT met spaargeld én een studieschuld.
ik ook
Ja doei.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:52:09 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71881421
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:50 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat stemmetje heb ik ook . Vooral bij kleding/dingen die ik makkelijk kan betalen .
Ik heb het bij alles . Alleen als iets echt iets toevoegt, dan koop ik het. Kleren zijn nog wel eens een uitzondering Als ik iets echt heel leuk vind dan koop ik het .

Stond laatst met leuke boxerslips bij de kassa bij de V&D. En toen dacht ik: ik heb al een heleboel slips en je ziet ze toch niet, dus wat moet ik er ook mee? En toen heb ik ze dus weer teruggelegd .
Niet meer actief op Fok!
pi_71881422
nou ja.. dat is denk ik niet echt.. euh.. " "
Ja doei.
pi_71881434
Ik heb vandaag eindelijk broeken en shirts weggegooid die te groot waren en ik dus met goed fatsoen (want uitgelubberd) niet meer aankon. Ha!
pi_71881450
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb het bij alles . Alleen als iets echt iets toevoegt, dan koop ik het. Kleren zijn nog wel eens een uitzondering Als ik iets echt heel leuk vind dan koop ik het .

Stond laatst met leuke boxerslips bij de kassa bij de V&D. En toen dacht ik: ik heb al een heleboel slips en je ziet ze toch niet, dus wat moet ik er ook mee? En toen heb ik ze dus weer teruggelegd .
Kan ik dat stemmetje niet afentoe van jou lenen?
Ben nu wat kleding aan het verkopen maar voordat het geld binnen is heb ik het bijna alweer aan nieuwe kleding uitgegeven
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:53:34 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71881451
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. dat is denk ik niet echt.. euh.. " "
Wat bedoel je? Mijn boxerslips? Ik kan van mooie slips wel heel erg worden hoor .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:54:19 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71881457
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Kan ik dat stemmetje niet afentoe van jou lenen?
Ben nu wat kleding aan het verkopen maar voordat het geld binnen is heb ik het bijna alweer aan nieuwe kleding uitgegeven
CF wil hem ook al lenen . Misschien moet ik er geld voor gaan vragen . Voor m'n retourtjes Amersfoort .

uitnodiging binnen voor een bezichtiging. Erg mooie locatie, dus ik ga zéker kijken. Nu proberen te combineren met andere bezichtigingen. Kan kiezen tussen wo, do en vrij .
Niet meer actief op Fok!
pi_71881491
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ook

Ik ga eens huiswaarts, lekker uit eten met het vriendje. Jaja decadent...
pi_71881492
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

CF wil hem ook al lenen . Misschien moet ik er geld voor gaan vragen . Voor m'n retourtjes Amersfoort .

uitnodiging binnen voor een bezichtiging. Erg mooie locatie, dus ik ga zéker kijken. Nu proberen te combineren met andere bezichtigingen. Kan kiezen tussen wo, do en vrij .
Goed idee
En succes met je bezichtigingen
pi_71881507
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Mijn boxerslips? Ik kan van mooie slips wel heel erg worden hoor .
ik bedoelde mijn 'yay, ik hoor ook bij het TT-kloppers-clubje'
Ja doei.
pi_71881530
quote:

[..]

Alweer een? Hoeveel heb je er nu al?
Succes! Daar moet toch wel een goeie tussen zitten!

Als je echt geen geld hebt willen de Slankies vast wel een Help-Vik-naar-Amersfoort-fonds oprichten.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:08:11 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71881722
quote:

[..]

Het geld voor één retourtje staat heel binnenkort op je rekening (als het er niet al op staat; gisteren overgemaakt)
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:13:49 #33
24188 Belana
kloon van belana
pi_71881828
lijstje van een balansdag

O: yoghurt met muesli, bambu 2 maal
T: gekookt ei, bak koffie
L: groentesoep met een geroosterd broodje
T: grote bak rauwkost, bak koffie
D: couscous met verse tomatensaus met aubergine en paprika, glas roosvicee sap
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:22:53 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71881967
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het geld voor één retourtje staat heel binnenkort op je rekening (als het er niet al op staat; gisteren overgemaakt)
. Wie gaat mij nog meer sponsoren? .
Niet meer actief op Fok!
pi_71881985
Wat lief van je Tink . Ik heb 't even niet over nu, iets met Nuon-naheffingen en waterschapsbelasting..

Maar ik stuur wel positieve vibes je kant op, Vik, dan moet het haast wel goedkomen in Amersfoort.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:25:27 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71882004
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:58 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Alweer een? Hoeveel heb je er nu al?
Succes! Daar moet toch wel een goeie tussen zitten!

Als je echt geen geld hebt willen de Slankies vast wel een Help-Vik-naar-Amersfoort-fonds oprichten.
Haha . Nee dat is ook weer niet nodig. Zoals ik al zei: het is niet zozeer 'ik heb daar helemaal geen geld voor', maar meer 'als ik het niet word heb ik het gevoel dat ik het geld heb weggegooid' . Even zien. Ik heb op vier of vijf kamers gereageerd (dat weet ik niet eens meer ). Er stonden ineens heel veel Amersfoortse kamers online. En deze kamer is dus ook in een woongroep in dezelfde buurt als de kamer van gisteren (vlakbij het station) en dat spreekt me heel erg aan! En als het kan wil ik de kamer boven de cadeauwinkel dan ook graag bekijken. Iig heb ik twee uitnodigingen gehad en van één hoor ik na volgende week nog . En van de rest moet ik nog iets horen . Maar idd, er móet wel iets goeds uitrollen op korte termijn .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:25:59 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71882008
Easy on the smileys, vik .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:27:25 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71882036
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat lief van je Tink . Ik heb 't even niet over nu, iets met Nuon-naheffingen en waterschapsbelasting..

Maar ik stuur wel positieve vibes je kant op, Vik, dan moet het haast wel goedkomen in Amersfoort.

Haha, Tink maakt niet zomaar geld aan mij over hoor . Ik heb wat dingetjes voor haar gedaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_71882045
Bah. Ik heb een jurkje besteld van Esprit, en ik vind hem leuk, maar mr. PPP niet, en nu twijfel ik of ik hem terug zal sturen.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:29:52 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71882078
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bah. Ik heb een jurkje besteld van Esprit, en ik vind hem leuk, maar mr. PPP niet, en nu twijfel ik of ik hem terug zal sturen.
Dat roept om een foto natuurlijk! Wij kunnen beter dan meneer PPP bepalen of 'ie leuk is natuurlijk . Wat vindt hij er niet leuk aan?
Niet meer actief op Fok!
pi_71882094
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha, Tink maakt niet zomaar geld aan mij over hoor . Ik heb wat dingetjes voor haar gedaan .
Nou, maar als ik 't had, en ik kon je ermee steunen, dan deed ik 't .
pi_71882100
Het is je gegund hoor Vik.
-edit- Ik bedoel natuurlijk "het zij je gegund" maar hopelijk is het je ook gegund.

PPP: je snapt wel dat je nu een foto moet plaatsen hè?
pi_71882147
Ik ga mn trein halen! Fijn weekend all
pi_71882218
Haha, dat wilde ik al doen, maar nu ga ik m toch terug sturen.. hij had wel een beetje gelijk eigenlijk. Het was net een maatje te groot, en ik krijg er onwijs brede schouders van, en het leek of ik zwanger was toen ik m aan had .
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:38:14 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71882244
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:30 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nou, maar als ik 't had, en ik kon je ermee steunen, dan deed ik 't .
Ja?
Ik niet
Vik

Ik ga nog even een uurtje fietsen, tis zulk rustig weer
Dan douchen en slapen morgen en overmorgen weer vroege dienst ..
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:45:36 #46
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71882374
tvp *zwaai*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:51:07 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71882458
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Haha, dat wilde ik al doen, maar nu ga ik m toch terug sturen.. hij had wel een beetje gelijk eigenlijk. Het was net een maatje te groot, en ik krijg er onwijs brede schouders van, en het leek of ik zwanger was toen ik m aan had .
O ja, zo'n jurkje heb ik gisteren ook aangepast bij de Only. Zag er haske leuk uit op zich, leuk patroontje enzo, maar ik leek wel zwanger idd .
Niet meer actief op Fok!
pi_71882605
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bij grote dingen denk ik sowieso al heel erg na of en waarom ik het wil hebben. Een sporthorloge met hartslagmeter bijvoorbeeld. Dat wilde ik echt hebben voor het hardlopen. Maar zoveel loop ik helemaal niet en door blessures hou ik het ook steeds niet vol . Dan ben ik wel blij met mn stemmetje.

Maar zoals van de week, vest gepast in de H&M, stond me echt heel leuk en ik hou veel meer van vesten dan van truien (want die kan je uittrekken zonder je bril af te zetten/haar door de war) ... en hij was ook dik genoeg ... en dan koop ik het niet, omdat ik 25 euro te duur vind ofzo en dan liever wacht op de sale, want het stemmetje vindt dat ik genoeg truien heb. Tja dan zou ik liever hebben dat ik wat makkelijker geld uitgaf. Het gaat nu al beter dan een jaar geleden, heb vorig jaar besloten om dingen die ik écht wil gewoon te kopen (snowboard, camera) want met alleen maar sparen schiet ik ook niets op.
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En jouw vriend is niet het type dat over een paar weken, als ie dit alweer vergeten is, roept dat je zo'n leuk nieuw jurkje hebt? Maar als ie te groot was: maatje kleiner bestellen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_71882618
tvp
pi_71882630
TVP. Vriendlief is patat aan het halen. .

Dus mijn lijstje van vandaag is weer schitterend:

O: Brinta
L: broodje met gegrilde kip, pijnboompitten, honingmosterddressing, rucola
T: ijsthee, sinaasappel-kaneelthee
T: stukje monchoutaart
D: patat met een frikandel speciaal

Vanavond gaan we pilletjes uit de smartshop uitproberen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71882750
Net een heerlijk warm bad gehad en een gezichtsmaskertje
Weekend
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:18:47 #52
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71882965
ik ben heel trots:
ik stond op t punt om zooi in huis te gaan halen (was naar apotheek en tegenover is de AH), en toen zei ik tegen mezelf "nee, want je gaat vanavond al lekker in je bed liggen met je laptop en je favo serie van het moment (the west wing) en dan heb je verder niks nodig"... en toen ging mn paniekgevoel heel snel weg (ik heb een soort "vanavond ben ik thuis en ik ben in de buurt van een winkel en nu MOET ik iets te eten halen want wat moet ik anders" paniek)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71882982
Way to go, Kwak .
pi_71883140
Wat ben je goed bezig Kwak
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:29:29 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71883210
Goed zo, kwak! .

Ik had eigenlijk geen trek na het stokbroodje van vanmiddag (waar het kruidenboter al in zit ), maar ik heb net toch even een kleine salade klaargemaakt .
Niet meer actief op Fok!
pi_71883243
DaD, veel plezier. Ofzo

Kwak, juist. Gewoon rustig en zakelijk tegen jezelf zijn op hysteriemomenten

Ik sla weer het sporten over. Festival in de stad, veel te druk. Hoera voor wonen in de binnenstad
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:34:13 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71883316
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg! Dat had ik niet achter jou gezocht! Een vriendin van mij heeft onlangs paddo's gegeten. Was ook nogal een dolle boel, begreep ik . Laat je even weten hoe het was? .
Niet meer actief op Fok!
pi_71883393
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omg! Dat had ik niet achter jou gezocht! Een vriendin van mij heeft onlangs paddo's gegeten. Was ook nogal een dolle boel, begreep ik . Laat je even weten hoe het was? .
Ik heb ook nooit eerder zoiets gedaan (in tegenstelling tot m'n vriend)! Ben heel benieuwd. . Ze stinken in ieder geval behoorlijk. .
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:41:52 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_71883509
zeg ehm, wordt je van iets als bleekselderij heel gassig? weet iemand dat?
stormy waters...
sailin'
pi_71883517
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP. Vriendlief is patat aan het halen. .

Dus mijn lijstje van vandaag is weer schitterend:

O: Brinta
L: broodje met gegrilde kip, pijnboompitten, honingmosterddressing, rucola
T: ijsthee, sinaasappel-kaneelthee
T: stukje monchoutaart
D: patat met een frikandel speciaal

Wat voor pilletjes???

Lijstje:

O: volkoren bolletje met gebakken ei
L: 3 crackers met pindakaas/sambal/komkommer
T: 1 cracker mayo/sambal/komkommer
T: wodka
D: uiteten
pi_71883645
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:42 schreef conleche het volgende:
Wat voor pilletjes???
Ja doei.
pi_71883674
Het is dat je van genoeg drugs ook slank wordt anders ging ik me afvragen of ik in het juiste topic zat
pi_71883766
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat voor pilletjes???

Lijstje:

O: volkoren bolletje met gebakken ei
L: 3 crackers met pindakaas/sambal/komkommer
T: 1 cracker mayo/sambal/komkommer
T: wodka
D: uiteten
Niets geks hoor, iets waar je energie van krijgt. Eens kijken hoe ik er op reageer. .
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:52:31 #64
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_71883773
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit eerder zoiets gedaan (in tegenstelling tot m'n vriend)! Ben heel benieuwd. . Ze stinken in ieder geval behoorlijk. .
doen jullie voorzichtig?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:54:04 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71883813
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:52 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

doen jullie voorzichtig?
Zo,. leef jij ook nog? . Ik zie je hier nooit meer.
En is de baby van je zus er inmiddels al? (waarom denk ik daar meteen aan? )
Niet meer actief op Fok!
pi_71883903
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:52 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

doen jullie voorzichtig?
Uiteraard! .
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:58:26 #67
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_71883942
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zo,. leef jij ook nog? . Ik zie je hier nooit meer.
En is de baby van je zus er inmiddels al? (waarom denk ik daar meteen aan? )
Ja, ik leef nog altijd, en was een beetje fok-moe.
onkruid vergaat niet hé

Enne leuk dat je naar mn zus vraagt want die is dinsdag bevallen en 't is een jongetje! Ze maken het goed, al was ie wel een beetje blauw toen ik ging kijken, 4 uur na de bevalling.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:59:35 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71883966
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:58 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Enne leuk dat je naar mn zus vraagt want die is dinsdag bevallen en 't is een jongetje! Ze maken het goed, al was ie wel een beetje blauw toen ik ging kijken, 4 uur na de bevalling.
*Opmerking in het kader van "hoe zou jij je voelen als je net..."*

Gefeliciteerd, Kaaas!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:59:52 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71883975
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:58 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja, ik leef nog altijd, en was een beetje fok-moe.
onkruid vergaat niet hé

O, dan was 'ie wel te laat toch? . Maar gefeliciteerd! .
Niet meer actief op Fok!
pi_71884032
Gefeliciteerd, kaas!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:02:45 #71
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_71884042
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O, dan was 'ie wel te laat toch? . Maar gefeliciteerd! .
Iets te laat ja, maar nu eindelijk blauwe muisjes mn broer heeft al 2 meiden en mn zus ook, niks mis mee natuurlijk
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:03:28 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71884059
Voor kwak en zelfoverwinning.

Wie werkte hier ook alweer met salarissen? Weet jij hoe het met bonussen zit? Hoeveel belasting moet je daar nog over betalen? Ik heb hier een nieuw salarisvoorstel liggen, wat in totaal wel neerkomt op hoeveel ik wil verdienen, maar een heel groot gedeelte bestaat -helaas- uit bonussen. Hoeveel hou je daar netto van over? Net zoveel als van je normale salaris?
pi_71884061
Gefeliciteerd Kaas
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:03:50 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71884073
*gooit er ook maar een lijstje in*

O: Special K met melk
T: kaiserbroodje met biefstukworst
L: bruine sesambagel met roomkaas en bieslook
T: Eat Natural mueslireep
T: Stukje watermeloen
D: Nicoise met: tonijn (nowaiii Sherlock), ui, sperzies, tomaat, sla en een gekookt eitje *stuffed*
T: stukje taart want Maarten's mamma is jarig
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:04:40 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71884102
En hoera voor Kwak!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:05:00 #76
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_71884109
Special Maria
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:06:05 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71884130
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Spannend! Vind je pilletjes niet eng? Bij andere drugs weet je tenminste nog ongeveer wat je binnenkrijgt, maar bij pilletjes - als je pech hebt- niet. Dat is voor mij altijd de reden geweest om van de pillen af te blijven.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:06:34 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71884141
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:05 schreef kaasplankje het volgende:
Special Maria
*sentimenteel*

Kaas thinks I R spezjul

vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:07:12 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71884157
quote:
[b]Op vrijdag 14 augustus 2009 19:54 schreef Viking84 het volgende:[/bEn is de baby van je zus er inmiddels al? (waarom denk ik daar meteen aan? )
*rammel de rammel de rammel *
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:07:13 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71884158
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Spannend! Vind je pilletjes niet eng? Bij andere drugs weet je tenminste nog ongeveer wat je binnenkrijgt, maar bij pilletjes - als je pech hebt- niet. Dat is voor mij altijd de reden geweest om van de pillen af te blijven.
Straks maak je haar nog bang .

maar je hebt wel gelijk...
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:08:17 #81
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_71884179
Ik ben geen big spender, normaal gezien Maar ook geen spaarder, want ik houd niet echt iets over
Baal er best een beetje van dat ik vrij voorzichtig ben met geld in het algemeen. Als ik nog geld 'over' heb, maar die maand al een bepaald bedrag aan 'leuke dingen' heb uitgegeven, dan houd ik de rest van de maand de hand op de knip
Verder kan ik me soms best ergeren aan studiegenootjes/vrienden die zelf hun hele studie en levensonderhoud betaald krijgen door hun ouders en zich vervolgens gaan bemoeien met mijn uitgavenpatroon als ik een bepaald uitje ofzo te duur vind omdat ik pas iets duurs heb gekocht/liever meer geld aan m'n eten uitgeef/ een studieboek heb moeten kopen Zo van "maar je had laatst nog een nintendo/sportschoenen gekocht"

Tink, wat stom dat het toch een besmette teek was, maar ik meen me te herinneren dat Lyme in het algemeen wel meeviel als je er op tijd bij was? Hoop het voor jullie in ieder geval
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:09:58 #82
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_71884205
quote:

[..]

Zolang je ze niet van een junk op de wallen koopt kan dat toch geen kwaad
pi_71884212
quote:

[..]

Er staat een ingrediëntenlijst op de verpakking en ik heb alles gegoogled. . (Al waren 'cafeïne' en 'groene thee' wel al vrij duidelijk. .)
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:10:29 #84
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_71884224
Ohja, en gefeliciteerd voor Kaas en sterk van je, Kwak
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:12:45 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71884270
Oh en uiteraard een smak voor Tink ivm de teekstreek op haar man! Ik las het vanmiddag, maar toen was ik op mn werk en dan post ik niet (lees alleen tussendoor soms ). Wat kut, dat ie Lyme heeft! Hopelijk is er veel aan te doen nu Jullie waren er iig snel bij toch?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:13:28 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71884295
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:09 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Zolang je ze niet van een junk op de wallen koopt kan dat toch geen kwaad
Wie weet heeft de verkoper ze zelf wel bij een junk gekocht en verkoopt hij ze nu door.
pi_71884313
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wie weet heeft de verkoper ze zelf wel bij een junk gekocht en verkoopt hij ze nu door.
En heeft 'ie ook zelf de verpakking weer gesealed? .
pi_71884344
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jij bent erg voorzichtig?
En DaD waarom nu nog beginnen met die dingen? Begrijp dat tieners er meer experimenteren en dan blijven gebruiken
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:16:11 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71884370
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

En heeft 'ie ook zelf de verpakking weer gesealed? .
Daar zijn apparaatjes voor, geloof ik

Maar mag hopen dat je vriend zulk spul wel bij betrouwbare mensen haalt
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:17:05 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71884396
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Er staat een ingrediëntenlijst op de verpakking en ik heb alles gegoogled. . (Al waren 'cafeïne' en 'groene thee' wel al vrij duidelijk. .)
Volgens mij bedoelt Tink meer dat er ook wel onbetrouwbare pillen worden verkocht? Maar als je ze bij een smartshop gehaald hebt (en niet van de straat dus) zal het vast wel meevallen . Kom je wel even melden morgenochtend, anders slaan we groot alarm . Moet je morgen trouwens niet werken? . Is het wel verstandig om dan vanavond aan de pillen te gaan?
Niet meer actief op Fok!
pi_71884404
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Sealapparaatjes zijn inderdaad niet zo moeilijk te verkrijgen
pi_71884439
ik heb het niet zo op de pilletjes.. Waterpijp vind ik wel en soms een jointje... maar ik denk dat ik echt een te grote schijterd voor pilletjes ben

veel plezier ermee DAD
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:19:08 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71884445
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sealapparaatjes zijn inderdaad niet zo moeilijk te verkrijgen
Ik las 'seksapparaatjes' . Dirty mind .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:20:23 #94
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_71884485
Lyme kan best heftig zijn toch?
pi_71884488
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En DaD waarom nu nog beginnen met die dingen? Begrijp dat tieners er meer experimenteren en dan blijven gebruiken
Ik heb alleen met seks geëxperimenteerd vroeger. .
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Maar mag hopen dat je vriend zulk spul wel bij betrouwbare mensen haalt
Oh, m'n vriend heeft al jaren niets meer gebruikt hoor. Het leek ons gewoon wel eens spannend.
pi_71884493
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik las 'seksapparaatjes' . Dirty mind .
is a joy forever
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:25:23 #97
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_71884620
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*sentimenteel*

Kaas thinks I R spezjul

vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:25:54 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71884638
Ik heb nergens mee geëxperimenteerd vroeger .

Ik zag trouwens net een vaag verhaal bij Dr. Phil. Een vrouw had 11 maanden lang via internet contact gehad met Matthew Perry van Friends. Dácht ze. Na 11 maanden bleek het een meisje van 16 uit London te zien die verliefd was op die vrouw . Ik snapte er niks van. 1) Hoe kun je nou geloven dat Matthew Perry überhaupt tijd heeft om zoveel met jou te chatten? 2) Je merkt toch wel dat je met een tiener zit te chatten? Zo niet, dan ben je wel erg dom!

Toegegeven: toen ik een jaar of 15 was heb ik me ook regelmatig voor iemand anders uitgegeven op internet en zodoende oudere kerels het hoofd op hol gejaagd .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:26:54 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71884671
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Met drugs wel. Te veel vrienden aan verloren.
pi_71884674
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nergens mee geëxperimenteerd vroeger .

Ik zag trouwens net een vaag verhaal bij Dr. Phil. Een vrouw had 11 maanden lang via internet contact gehad met Matthew Perry van Friends. Dácht ze. Na 11 maanden bleek het een meisje van 16 uit London te zien die verliefd was op die vrouw . Ik snapte er niks van. 1) Hoe kun je nou geloven dat Matthew Perry überhaupt tijd heeft om zoveel met jou te chatten? 2) Je merkt toch wel dat je met een tiener zit te chatten? Zo niet, dan ben je wel erg dom!

Toegegeven: toen ik een jaar of 15 was heb ik me ook regelmatig voor iemand anders uitgegeven op internet en zodoende oudere kerels het hoofd op hol gejaagd .
Precies, ik heb ook lulverhalen aan vrouwen opgehangen hoor die geloven ook alles
En mannen ook al snel als je het over de juiste dingen hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')