Yep, je moet het maar kunnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
Uniek, dat is natuurlijk vreselijk dom! Dat heet boven je stand leven.
Beh, dit hele gedoe herinnert me eraan dat ik de waterrekening nog moet betalen![]()
ha, een lurker!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:41 schreef juliana het volgende:
Motorbloempje, mag ik vragen waar je dat tostiijzer gekocht hebt?
whihi, dank je! Nu nog even er een beetje in krimpen dus, en naar de kapper, m'n haar zit als een omgewaaid tramhuisjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:42 schreef Tinkepink het volgende:
@moblo: je ziet er geweldig uit in pak
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:42 schreef Tinkepink het volgende:
@moblo: je ziet er geweldig uit in pak
Dat stemmetje heb ik ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik was vroeger een big spender (en dat kon ook met stufi van 1000 gulden en nog geen 200 gulden aan vaste lasten), maar tegenwoordig vraag ik me bij alles af of ik het wel echt nodig heb en ik denk dat ik dat ook zal blijven doen als ik een baan heb. Best vervelend, ik kan nooit eens lekker ongegeneerd geld uitgeven, want meteen is er weer een stemmetje dat zegt: ja maar dat heb je al, ja maar daar doe je niks mee etc.
ik ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik voldoe overigens helemaal aan de TT met spaargeld én een studieschuld.
Ik heb het bij allesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat stemmetje heb ik ook. Vooral bij kleding/dingen die ik makkelijk kan betalen
.
Kan ik dat stemmetje niet afentoe van jou lenen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het bij alles. Alleen als iets echt iets toevoegt, dan koop ik het. Kleren zijn nog wel eens een uitzondering
Als ik iets echt heel leuk vind dan koop ik het
.
Stond laatst met leuke boxerslips bij de kassa bij de V&D. En toen dacht ik: ik heb al een heleboel slips en je ziet ze toch niet, dus wat moet ik er ook mee? En toen heb ik ze dus weer teruggelegd.
Wat bedoel je? Mijn boxerslips? Ik kan van mooie slips wel heel ergquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. dat is denk ik niet echt.. euh.. ""
CF wil hem ook al lenenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kan ik dat stemmetje niet afentoe van jou lenen?
Ben nu wat kleding aan het verkopen maar voordat het geld binnen is heb ik het bijna alweer aan nieuwe kleding uitgegeven
quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
CF wil hem ook al lenen. Misschien moet ik er geld voor gaan vragen
. Voor m'n retourtjes Amersfoort
![]()
.
uitnodiging binnen voor een bezichtiging. Erg mooie locatie, dus ik ga zéker kijken. Nu proberen te combineren met andere bezichtigingen. Kan kiezen tussen wo, do en vrij.
ik bedoelde mijn 'yay, ik hoor ook bij het TT-kloppers-clubje'quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Mijn boxerslips? Ik kan van mooie slips wel heel ergworden hoor
.
Alweer een? Hoeveel heb je er nu al?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
.
uitnodiging binnen voor een bezichtiging. Erg mooie locatie, dus ik ga zéker kijken. Nu proberen te combineren met andere bezichtigingen. Kan kiezen tussen wo, do en vrij.
Het geld voor één retourtje staat heel binnenkort op je rekening (als het er niet al op staat; gisteren overgemaakt)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het geld voor één retourtje staat heel binnenkort op je rekening (als het er niet al op staat; gisteren overgemaakt)
Hahaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Alweer een? Hoeveel heb je er nu al?
Succes!Daar moet toch wel een goeie tussen zitten!
Als je echt geen geld hebt willen de Slankies vast wel een Help-Vik-naar-Amersfoort-fonds oprichten.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat lief van je Tink. Ik heb 't even niet over nu, iets met Nuon-naheffingen en waterschapsbelasting..
Maar ik stuur wel positieve vibes je kant op, Vik, dan moet het haast wel goedkomen in Amersfoort.
Dat roept om een foto natuurlijk! Wij kunnen beter dan meneer PPP bepalen of 'ie leuk is natuurlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bah. Ik heb een jurkje besteld van Esprit, en ik vind hem leuk, maar mr. PPP niet, en nu twijfel ik of ik hem terug zal sturen.
Nou, maar als ik 't had, en ik kon je ermee steunen, dan deed ik 'tquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, Tink maakt niet zomaar geld aan mij over hoor. Ik heb wat dingetjes voor haar gedaan
.
Ja?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, maar als ik 't had, en ik kon je ermee steunen, dan deed ik 't.
O ja, zo'n jurkje heb ik gisteren ook aangepast bij de Only. Zag er haske leuk uit op zich, leuk patroontje enzo, maar ik leek wel zwanger iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Haha, dat wilde ik al doen, maar nu ga ik m toch terug sturen.. hij had wel een beetje gelijk eigenlijk. Het was net een maatje te groot, en ik krijg er onwijs brede schouders van, en het leek of ik zwanger was toen ik m aan had.
Bij grote dingen denk ik sowieso al heel erg na of en waarom ik het wil hebben. Een sporthorloge met hartslagmeter bijvoorbeeld. Dat wilde ik echt hebben voor het hardlopen. Maar zoveel loop ik helemaal niet en door blessures hou ik het ook steeds niet volquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het bij alles. Alleen als iets echt iets toevoegt, dan koop ik het. Kleren zijn nog wel eens een uitzondering
Als ik iets echt heel leuk vind dan koop ik het
.
Stond laatst met leuke boxerslips bij de kassa bij de V&D. En toen dacht ik: ik heb al een heleboel slips en je ziet ze toch niet, dus wat moet ik er ook mee? En toen heb ik ze dus weer teruggelegd.
En jouw vriend is niet het type dat over een paar weken, als ie dit alweer vergeten is, roept dat je zo'n leuk nieuw jurkje hebt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bah. Ik heb een jurkje besteld van Esprit, en ik vind hem leuk, maar mr. PPP niet, en nu twijfel ik of ik hem terug zal sturen.
Omg! Dat had ik niet achter jou gezocht! Een vriendin van mij heeft onlangs paddo's gegeten. Was ook nogal een dolle boel, begreep ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanavond gaan we pilletjes uit de smartshop uitproberen..
Ik heb ook nooit eerder zoiets gedaan (in tegenstelling tot m'n vriend)! Ben heel benieuwd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg! Dat had ik niet achter jou gezocht! Een vriendin van mij heeft onlangs paddo's gegeten. Was ook nogal een dolle boel, begreep ik. Laat je even weten hoe het was?
.
Wat voor pilletjes???quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP. Vriendlief is patat aan het halen..
Dus mijn lijstje van vandaag is weer schitterend:
O: Brinta
L: broodje met gegrilde kip, pijnboompitten, honingmosterddressing, rucola
T: ijsthee, sinaasappel-kaneelthee
T: stukje monchoutaart
D: patat met een frikandel speciaal
Vanavond gaan we pilletjes uit de smartshop uitproberen..
Niets geks hoor, iets waar je energie van krijgt. Eens kijken hoe ik er op reageer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat voor pilletjes???
Lijstje:
O: volkoren bolletje met gebakken ei
L: 3 crackers met pindakaas/sambal/komkommer
T: 1 cracker mayo/sambal/komkommer
T: wodka
D: uiteten
doen jullie voorzichtig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit eerder zoiets gedaan (in tegenstelling tot m'n vriend)! Ben heel benieuwd.. Ze stinken in ieder geval behoorlijk.
.
Zo,. leef jij ook nog?quote:
Ja, ik leef nog altijd, en was een beetje fok-moe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo,. leef jij ook nog?. Ik zie je hier nooit meer.
En is de baby van je zus er inmiddels al?(waarom denk ik daar meteen aan?
)
*Opmerking in het kader van "hoe zou jij je voelen als je net..."*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Enne leuk dat je naar mn zus vraagt want die is dinsdag bevallen en 't is een jongetje!Ze maken het goed, al was ie wel een beetje blauw toen ik ging kijken, 4 uur na de bevalling.
O, dan was 'ie wel te laat toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik leef nog altijd, en was een beetje fok-moe.
onkruid vergaat niet hé![]()
Enne leuk dat je naar mn zus vraagt want die is dinsdag bevallen en 't is een jongetje!Ze maken het goed, al was ie wel een beetje blauw toen ik ging kijken, 4 uur na de bevalling.
Iets te laat ja, maar nu eindelijk blauwe muisjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dan was 'ie wel te laat toch?. Maar gefeliciteerd!
.
Spannend! Vind je pilletjes niet eng? Bij andere drugs weet je tenminste nog ongeveer wat je binnenkrijgt, maar bij pilletjes - als je pech hebt- niet. Dat is voor mij altijd de reden geweest om van de pillen af te blijven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit eerder zoiets gedaan (in tegenstelling tot m'n vriend)! Ben heel benieuwd.. Ze stinken in ieder geval behoorlijk.
.
*rammel de rammel de rammel *quote:[b]Op vrijdag 14 augustus 2009 19:54 schreef Viking84 het volgende:[/bEn is de baby van je zus er inmiddels al?
(waarom denk ik daar meteen aan?
)
Straks maak je haar nog bangquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Spannend! Vind je pilletjes niet eng? Bij andere drugs weet je tenminste nog ongeveer wat je binnenkrijgt, maar bij pilletjes - als je pech hebt- niet. Dat is voor mij altijd de reden geweest om van de pillen af te blijven.
Zolang je ze niet van een junk op de wallen koopt kan dat toch geen kwaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Spannend! Vind je pilletjes niet eng? Bij andere drugs weet je tenminste nog ongeveer wat je binnenkrijgt, maar bij pilletjes - als je pech hebt- niet. Dat is voor mij altijd de reden geweest om van de pillen af te blijven.
Er staat een ingrediëntenlijst op de verpakking en ik heb alles gegoogled.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie weet heeft de verkoper ze zelf wel bij een junk gekocht en verkoopt hij ze nu door.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zolang je ze niet van een junk op de wallen koopt kan dat toch geen kwaad
En heeft 'ie ook zelf de verpakking weer gesealed?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie weet heeft de verkoper ze zelf wel bij een junk gekocht en verkoopt hij ze nu door.
Jij bent erg voorzichtig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie weet heeft de verkoper ze zelf wel bij een junk gekocht en verkoopt hij ze nu door.
Daar zijn apparaatjes voor, geloof ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En heeft 'ie ook zelf de verpakking weer gesealed?.
Volgens mij bedoelt Tink meer dat er ook wel onbetrouwbare pillen worden verkocht? Maar als je ze bij een smartshop gehaald hebt (en niet van de straat dus) zal het vast wel meevallenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er staat een ingrediëntenlijst op de verpakking en ik heb alles gegoogled.. (Al waren 'cafeïne' en 'groene thee' wel al vrij duidelijk.
.)
Sealapparaatjes zijn inderdaad niet zo moeilijk te verkrijgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daar zijn apparaatjes voor, geloof ik![]()
Ik las 'seksapparaatjes'quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sealapparaatjes zijn inderdaad niet zo moeilijk te verkrijgen
Ik heb alleen met seks geëxperimenteerd vroeger.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij bent erg voorzichtig?
En DaD waarom nu nog beginnen met die dingen? Begrijp dat tieners er meer experimenteren en dan blijven gebruiken
Oh, m'n vriend heeft al jaren niets meer gebruikt hoor. Het leek ons gewoon wel eens spannend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daar zijn apparaatjes voor, geloof ik![]()
Maar mag hopen dat je vriend zulk spul wel bij betrouwbare mensen haalt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las 'seksapparaatjes'. Dirty mind
.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*sentimenteel*
Kaas thinks I R spezjul![]()
Met drugs wel. Te veel vrienden aan verloren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij bent erg voorzichtig?
En DaD waarom nu nog beginnen met die dingen? Begrijp dat tieners er meer experimenteren en dan blijven gebruiken
Precies, ik heb ook lulverhalen aan vrouwen opgehangen hoor die geloven ook allesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nergens mee geëxperimenteerd vroeger.
Ik zag trouwens net een vaag verhaal bij Dr. Phil. Een vrouw had 11 maanden lang via internet contact gehad met Matthew Perry van Friends. Dácht ze. Na 11 maanden bleek het een meisje van 16 uit London te zien die verliefd was op die vrouw. Ik snapte er niks van. 1) Hoe kun je nou geloven dat Matthew Perry überhaupt tijd heeft om zoveel met jou te chatten? 2) Je merkt toch wel dat je met een tiener zit te chatten? Zo niet, dan ben je wel erg dom!
Toegegeven: toen ik een jaar of 15 was heb ik me ook regelmatig voor iemand anders uitgegeven op internet en zodoende oudere kerels het hoofd op hol gejaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |