Omg! Dat had ik niet achter jou gezocht! Een vriendin van mij heeft onlangs paddo's gegeten. Was ook nogal een dolle boel, begreep ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanavond gaan we pilletjes uit de smartshop uitproberen..
Ik heb ook nooit eerder zoiets gedaan (in tegenstelling tot m'n vriend)! Ben heel benieuwd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg! Dat had ik niet achter jou gezocht! Een vriendin van mij heeft onlangs paddo's gegeten. Was ook nogal een dolle boel, begreep ik. Laat je even weten hoe het was?
.
Wat voor pilletjes???quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP. Vriendlief is patat aan het halen..
Dus mijn lijstje van vandaag is weer schitterend:
O: Brinta
L: broodje met gegrilde kip, pijnboompitten, honingmosterddressing, rucola
T: ijsthee, sinaasappel-kaneelthee
T: stukje monchoutaart
D: patat met een frikandel speciaal
Vanavond gaan we pilletjes uit de smartshop uitproberen..
Niets geks hoor, iets waar je energie van krijgt. Eens kijken hoe ik er op reageer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat voor pilletjes???
Lijstje:
O: volkoren bolletje met gebakken ei
L: 3 crackers met pindakaas/sambal/komkommer
T: 1 cracker mayo/sambal/komkommer
T: wodka
D: uiteten
doen jullie voorzichtig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit eerder zoiets gedaan (in tegenstelling tot m'n vriend)! Ben heel benieuwd.. Ze stinken in ieder geval behoorlijk.
.
Zo,. leef jij ook nog?quote:
Ja, ik leef nog altijd, en was een beetje fok-moe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo,. leef jij ook nog?. Ik zie je hier nooit meer.
En is de baby van je zus er inmiddels al?(waarom denk ik daar meteen aan?
)
*Opmerking in het kader van "hoe zou jij je voelen als je net..."*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Enne leuk dat je naar mn zus vraagt want die is dinsdag bevallen en 't is een jongetje!Ze maken het goed, al was ie wel een beetje blauw toen ik ging kijken, 4 uur na de bevalling.
O, dan was 'ie wel te laat toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik leef nog altijd, en was een beetje fok-moe.
onkruid vergaat niet hé![]()
Enne leuk dat je naar mn zus vraagt want die is dinsdag bevallen en 't is een jongetje!Ze maken het goed, al was ie wel een beetje blauw toen ik ging kijken, 4 uur na de bevalling.
Iets te laat ja, maar nu eindelijk blauwe muisjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dan was 'ie wel te laat toch?. Maar gefeliciteerd!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |