Omg! Dat had ik niet achter jou gezocht! Een vriendin van mij heeft onlangs paddo's gegeten. Was ook nogal een dolle boel, begreep ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanavond gaan we pilletjes uit de smartshop uitproberen..
Ik heb ook nooit eerder zoiets gedaan (in tegenstelling tot m'n vriend)! Ben heel benieuwd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg! Dat had ik niet achter jou gezocht! Een vriendin van mij heeft onlangs paddo's gegeten. Was ook nogal een dolle boel, begreep ik. Laat je even weten hoe het was?
.
Wat voor pilletjes???quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP. Vriendlief is patat aan het halen..
Dus mijn lijstje van vandaag is weer schitterend:
O: Brinta
L: broodje met gegrilde kip, pijnboompitten, honingmosterddressing, rucola
T: ijsthee, sinaasappel-kaneelthee
T: stukje monchoutaart
D: patat met een frikandel speciaal
Vanavond gaan we pilletjes uit de smartshop uitproberen..
Niets geks hoor, iets waar je energie van krijgt. Eens kijken hoe ik er op reageer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat voor pilletjes???
Lijstje:
O: volkoren bolletje met gebakken ei
L: 3 crackers met pindakaas/sambal/komkommer
T: 1 cracker mayo/sambal/komkommer
T: wodka
D: uiteten
doen jullie voorzichtig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit eerder zoiets gedaan (in tegenstelling tot m'n vriend)! Ben heel benieuwd.. Ze stinken in ieder geval behoorlijk.
.
Zo,. leef jij ook nog?quote:
Ja, ik leef nog altijd, en was een beetje fok-moe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo,. leef jij ook nog?. Ik zie je hier nooit meer.
En is de baby van je zus er inmiddels al?(waarom denk ik daar meteen aan?
)
*Opmerking in het kader van "hoe zou jij je voelen als je net..."*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Enne leuk dat je naar mn zus vraagt want die is dinsdag bevallen en 't is een jongetje!Ze maken het goed, al was ie wel een beetje blauw toen ik ging kijken, 4 uur na de bevalling.
O, dan was 'ie wel te laat toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik leef nog altijd, en was een beetje fok-moe.
onkruid vergaat niet hé![]()
Enne leuk dat je naar mn zus vraagt want die is dinsdag bevallen en 't is een jongetje!Ze maken het goed, al was ie wel een beetje blauw toen ik ging kijken, 4 uur na de bevalling.
Iets te laat ja, maar nu eindelijk blauwe muisjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dan was 'ie wel te laat toch?. Maar gefeliciteerd!
.
Spannend! Vind je pilletjes niet eng? Bij andere drugs weet je tenminste nog ongeveer wat je binnenkrijgt, maar bij pilletjes - als je pech hebt- niet. Dat is voor mij altijd de reden geweest om van de pillen af te blijven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit eerder zoiets gedaan (in tegenstelling tot m'n vriend)! Ben heel benieuwd.. Ze stinken in ieder geval behoorlijk.
.
*rammel de rammel de rammel *quote:[b]Op vrijdag 14 augustus 2009 19:54 schreef Viking84 het volgende:[/bEn is de baby van je zus er inmiddels al?
(waarom denk ik daar meteen aan?
)
Straks maak je haar nog bangquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Spannend! Vind je pilletjes niet eng? Bij andere drugs weet je tenminste nog ongeveer wat je binnenkrijgt, maar bij pilletjes - als je pech hebt- niet. Dat is voor mij altijd de reden geweest om van de pillen af te blijven.
Zolang je ze niet van een junk op de wallen koopt kan dat toch geen kwaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Spannend! Vind je pilletjes niet eng? Bij andere drugs weet je tenminste nog ongeveer wat je binnenkrijgt, maar bij pilletjes - als je pech hebt- niet. Dat is voor mij altijd de reden geweest om van de pillen af te blijven.
Er staat een ingrediëntenlijst op de verpakking en ik heb alles gegoogled.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie weet heeft de verkoper ze zelf wel bij een junk gekocht en verkoopt hij ze nu door.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zolang je ze niet van een junk op de wallen koopt kan dat toch geen kwaad
En heeft 'ie ook zelf de verpakking weer gesealed?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie weet heeft de verkoper ze zelf wel bij een junk gekocht en verkoopt hij ze nu door.
Jij bent erg voorzichtig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie weet heeft de verkoper ze zelf wel bij een junk gekocht en verkoopt hij ze nu door.
Daar zijn apparaatjes voor, geloof ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En heeft 'ie ook zelf de verpakking weer gesealed?.
Volgens mij bedoelt Tink meer dat er ook wel onbetrouwbare pillen worden verkocht? Maar als je ze bij een smartshop gehaald hebt (en niet van de straat dus) zal het vast wel meevallenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er staat een ingrediëntenlijst op de verpakking en ik heb alles gegoogled.. (Al waren 'cafeïne' en 'groene thee' wel al vrij duidelijk.
.)
Sealapparaatjes zijn inderdaad niet zo moeilijk te verkrijgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daar zijn apparaatjes voor, geloof ik![]()
Ik las 'seksapparaatjes'quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sealapparaatjes zijn inderdaad niet zo moeilijk te verkrijgen
Ik heb alleen met seks geëxperimenteerd vroeger.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij bent erg voorzichtig?
En DaD waarom nu nog beginnen met die dingen? Begrijp dat tieners er meer experimenteren en dan blijven gebruiken
Oh, m'n vriend heeft al jaren niets meer gebruikt hoor. Het leek ons gewoon wel eens spannend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daar zijn apparaatjes voor, geloof ik![]()
Maar mag hopen dat je vriend zulk spul wel bij betrouwbare mensen haalt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las 'seksapparaatjes'. Dirty mind
.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*sentimenteel*
Kaas thinks I R spezjul![]()
Met drugs wel. Te veel vrienden aan verloren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij bent erg voorzichtig?
En DaD waarom nu nog beginnen met die dingen? Begrijp dat tieners er meer experimenteren en dan blijven gebruiken
Precies, ik heb ook lulverhalen aan vrouwen opgehangen hoor die geloven ook allesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nergens mee geëxperimenteerd vroeger.
Ik zag trouwens net een vaag verhaal bij Dr. Phil. Een vrouw had 11 maanden lang via internet contact gehad met Matthew Perry van Friends. Dácht ze. Na 11 maanden bleek het een meisje van 16 uit London te zien die verliefd was op die vrouw. Ik snapte er niks van. 1) Hoe kun je nou geloven dat Matthew Perry überhaupt tijd heeft om zoveel met jou te chatten? 2) Je merkt toch wel dat je met een tiener zit te chatten? Zo niet, dan ben je wel erg dom!
Toegegeven: toen ik een jaar of 15 was heb ik me ook regelmatig voor iemand anders uitgegeven op internet en zodoende oudere kerels het hoofd op hol gejaagd.
Ik ben ook erg anti-drugs hoor dus ik vind het goed dat je DaD waarschuwtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met drugs wel. Te veel vrienden aan verloren.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook lulverhalen aan vrouwen opgehangen hoor die geloven ook alles
En mannen ook al snel als je het over de juiste dingen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |