abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71885625
Heb 'm al vier keer gehad. Stom ding
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:05:00 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71885664
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:03 schreef Goodbye het volgende:
Heb 'm al vier keer gehad. Stom ding
Ik vind hem briljant . Ik geloofde het eerst wel. Tot mijn foto uit de printer rolde. Wtf! .
Niet meer actief op Fok!
pi_71885668
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hehe Mijn mams kan ook nauwelijks smsen. Die zet er dan nog net niet "Stop." tussen, of 'over' aan het eind

"Ga nu naar Brussel. Koffer zwaar. Ben *insert datum* terug. Knuffels mams". oids
Haha, mijn moeder stuurt altijd één hele lange zin, zonder leestekens, mét spelfouten .
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:05:27 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71885673
haha. Ze konden mijn plaatsnaam zogenaamd niet uitspreken Grappig gedaan en het zet je inderdaad wel aan het denken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71885704
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:56 schreef Californium het volgende:

[..]

.... ik heb geen broeken boven de 70,- mijn mooiste broek was volgens mij 15 pond iets van 25 euro ofzo...
Maar, waar koop je die uberhaupt? Alleen bij h&m zie ik wel eens zulke goedkope kleren, maar dat is ook erg slechte kwaliteit..

En dat filmpje heb ik ook gehad idd, die is echt knap gemaakt!!
pi_71885740
Ik heb geen hyves, dan werkt dat filmpje zeker ook niet?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:08:17 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71885751
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Haha, mijn moeder stuurt altijd één hele lange zin, zonder leestekens, mét spelfouten .
De mijne ook hoor . Hoe mijn ouders een neerlandica hebben kunnen verwekken is mij een raadsel .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:08:57 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71885773
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen hyves, dan werkt dat filmpje zeker ook niet?
Nee. Heb je geen broertje met Hyves ofzo? . Het gaat erom dat ze jouw gegevens gebruiken in dat filmpje, dat maakt het zo schokkend en grappig tegelijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_71885788
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De mijne ook hoor . Hoe mijn ouders een neerlandica hebben kunnen verwekken is mij een raadsel .
Haha, nou mijn ouders maken normaal nooit spelfouten hoor . Maar mijn moeder weet niet hoe ze een tikfout kan verbeteren in een sms, dus dan staat de helft van de woorden verkeerd gespeld - soms is het echt een hele puzzel .
pi_71885823
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Maar, waar koop je die uberhaupt? Alleen bij h&m zie ik wel eens zulke goedkope kleren, maar dat is ook erg slechte kwaliteit..

En dat filmpje heb ik ook gehad idd, die is echt knap gemaakt!!
geen idee waar ik die toen vandaan heb gehaald...Uit de uitverkoop ergens maar Ik heb het geld niet voor hele dure broeken..... en voor 30 euro heb ik weer een leuke broek voor minimaal 2 jaar.... ik heb geen rare maat of problemen met passen en heb eerder wat tegen dan voor merkkleding.... als een broek 70 euro kost dan moet hij wel heeeeeeel mooi zijn wil ik dat er voor neerlegen... idem voor truien en shirtjes... koop ik er liever 2 of 3 voor 15 euro dan 1 voor 50 euro...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:12:40 #136
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71885842
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik schrok me dood net! Hebben jullie dat 'je bent bekender dan je denkt' filmpje al gezien? Ik kreeg hem via Hyves en ze hadden het gewoon over mij . Over hoeveel vrienden ik had, waar ik woonde en er kwamen foto's van mij in beeld. Echt bizar! . Is een filmpje van het ministerie van justitie. Ik schrok me eerst dood, maar daarna moest ik er heel hard om lachen .
ter geruststelling: als je een afgeschermd profiel hebt deot ie t alleen als je eerst zelf braaf inlogt, zodat het scriptje bij de verschilledne velden in je profiel kan... dus ik voel me niet aangesproken door papa justitie
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71885930
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:11 schreef Californium het volgende:

[..]

geen idee waar ik die toen vandaan heb gehaald...Uit de uitverkoop ergens maar Ik heb het geld niet voor hele dure broeken..... en voor 30 euro heb ik weer een leuke broek voor minimaal 2 jaar.... ik heb geen rare maat of problemen met passen en heb eerder wat tegen dan voor merkkleding.... als een broek 70 euro kost dan moet hij wel heeeeeeel mooi zijn wil ik dat er voor neerlegen... idem voor truien en shirtjes... koop ik er liever 2 of 3 voor 15 euro dan 1 voor 50 euro...
Nou, dat scheelt wel geld iig . Ik heb een dure smaak, ben niet echt gevoelig voor merkkleding (hoewel, als ik het geld had, droeg ik alleen nog maar chanel, prada en d&g.. ), alleen heb ik gemerkt dat bijv kleding van esprit/mexx/mango van betere kwaliteit is, langer mooi blijft en langer mee gaat dan bijvoorbeeld kleren van h&m.

Maar ik geef ook toe dat met mijn klerenkast een hele schoolklas een half jaar lang aangekleed kan worden .
pi_71886229
de kwaliteit is vast veel beter.... maar broeken gaan bij mij heel lang mee, en dat het minder mooi word dat duurt ook nog even .. en door goedkoper te kopen ligt mijn kledingkast ook behoorlijk vol Maar als ik toch eens de jackpot zou winnen zou ik ook flink gaan shoppen en esprit gaan kopen
pi_71886345
Over esprit gesproken... was 2 weken terug toevallig bij de V&D want moest bh's hebben (minder kilo's is kleinere maat ) en toen had ik een heeeeeeeeeel mooi lang vest aan... lekker voor in de winter.... zat en stond geweldig: prijskaartje: 99,95
pi_71886427
Ik ben koopjesscoorverslaafd. Ik heb een rok van 4.95 maar mijn moeder heeft me vorige week ingehaald met een spijkerovergooier voor 2.95 Van de Miss Etam outlet. En een dag later zagen we bij een winkel ongeveer hetzelfde ding hangen, 59 euro En dat echt zowat hetzelfde, alleen had die van mijn moeder nog knoopjes aan de zijkant en die van sOliver niet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71886436
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
Voor kwak en zelfoverwinning.

Wie werkte hier ook alweer met salarissen? Weet jij hoe het met bonussen zit? Hoeveel belasting moet je daar nog over betalen? Ik heb hier een nieuw salarisvoorstel liggen, wat in totaal wel neerkomt op hoeveel ik wil verdienen, maar een heel groot gedeelte bestaat -helaas- uit bonussen. Hoeveel hou je daar netto van over? Net zoveel als van je normale salaris?
Dizzy miss lizzy

Voor zover ik weet maakt het de fiscus niks uit of iets bonus is of niet, het wordt alleen op de salarisstrook altijd direct in het hoogste tarief gegooid (dus nooit onder loonheffingskorting, als dat de juiste term in dit verband is). Aan het eind van het jaar, bij belastingopgave, wordt berekend of / in hoeverre dat hoogste tarief terecht was - en zonodig dus terugbetaald.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71886554
En net heb ik glas en andere carnavalsresten van mijn zwarte sportschoenen staan boenen, want morgenvroeg om 9 uur ga ik naar Zumba Proefles. Wurgh.

En donderdag naar de Hypotheker! Om 14 uur! Op de enige dag in de week dat het f*kking 33 graden wordt! Om te horen dat ik in een doos onder de brug kan wonen met mijn loon!

Optimisme, een overschatte karaktertrek.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71886587
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:30 schreef Californium het volgende:
Over esprit gesproken... was 2 weken terug toevallig bij de V&D want moest bh's hebben (minder kilo's is kleinere maat ) en toen had ik een heeeeeeeeeel mooi lang vest aan... lekker voor in de winter.... zat en stond geweldig: prijskaartje: 99,95
Ik twijfel dan meestal even, maar neem het uiteindelijk gewoon.. meestal haal je dat geld er dan ook wel uit.. en als ik het niet neem, heb ik daar echt nog een week spijt van.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:44:26 #144
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71886745
Dank je sigme. Nu moet ik dus alleen nog maar beslissen of ik echt mijn vrijheid op wil geven Ik heb het er echt moeilijk mee maar dat gevoel herken je vast wel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71886751
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:33 schreef Syrena het volgende:
Ik ben koopjesscoorverslaafd. Ik heb een rok van 4.95 maar mijn moeder heeft me vorige week ingehaald met een spijkerovergooier voor 2.95 Van de Miss Etam outlet. En een dag later zagen we bij een winkel ongeveer hetzelfde ding hangen, 59 euro En dat echt zowat hetzelfde, alleen had die van mijn moeder nog knoopjes aan de zijkant en die van sOliver niet.
ik heb een rok van 3,50 maar die kwam niet uit de winkel dus dat telt niet denk ik ik ben ook gek op koopjes heb genoeg truitjes en shirtje hangen die ok maar een tientje ofzo gekost hebben....

@PPP: ik zou het zo graag mee willen nemen.... maar jah.... geld he.... van 100 euro kan ik 3 a 4 weken eten zo denk ik er dan altijd over na
pi_71886860
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:44 schreef Californium het volgende:

[..]

ik heb een rok van 3,50 maar die kwam niet uit de winkel dus dat telt niet denk ik ik ben ook gek op koopjes heb genoeg truitjes en shirtje hangen die ok maar een tientje ofzo gekost hebben....

@PPP: ik zou het zo graag mee willen nemen.... maar jah.... geld he.... van 100 euro kan ik 3 a 4 weken eten zo denk ik er dan altijd over na
Ja, dat kan ik me voorstellen hoor. Wel vervelend!

Ik zou het overigens ook niet doen in de laatste week van de maand ofzo hoor , of als mijn vriend nieuwe schoenen nodig heeft ofzo.
pi_71886879
jij betaald de schoenen van je vriend?????
pi_71886946
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:49 schreef Californium het volgende:
jij betaald de schoenen van je vriend?????
Haha nee, we wonen samen. Alles gaat op een gezamenlijke rekening, dus stel dat daar nog 100,- op staat en hij moet nog schoenen hebben, ga ik geen nieuwe jeans kopen .
pi_71886983
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Haha nee, we wonen samen. Alles gaat op een gezamenlijke rekening, dus stel dat daar nog 100,- op staat en hij moet nog schoenen hebben, ga ik geen nieuwe jeans kopen .
ow haha.... ik dacht al
pi_71887130
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik twijfel dan meestal even, maar neem het uiteindelijk gewoon.. meestal haal je dat geld er dan ook wel uit.. en als ik het niet neem, heb ik daar echt nog een week spijt van.
Ik doe het dan juist níet, en heb daar zeer zelden spijt van.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')