Ik heb ook wel interesse. Waar kan ik dat boek aanschaffen? En krijg ik dan ook de ik-lig-in-een-scheurkalender erbij?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Onder m'n bed. 't Is voor de man namelijk uitermate handig om de vrouwelijke FOK!ker door te kunnen hebben.
En ik dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En daarom vind ik IQM een top-user
HuilHomoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En ik dan?
Adelante, met z'n topicgesluit
Hoe moet ik betalenquote:
Bij Jitzzze onder z'n bureau kruipen.quote:
zuchtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij Jitzzze onder z'n bureau kruipen.
Vorige keer stond ik er wel bijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vraag maar even aan IQM, hij gaat over de kas.
Daarvoor ga je maar naar een punnik-forumquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey.
Je bent aan het roken, ik voel 't.
Slechte TT trouwens. Het is vrouwenhandboek.
quote:
Ik punnik tegen jouw hoofd zometeen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarvoor ga je maar naar een punnik-forum
Je weet wat punniken is?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik punnik tegen jouw hoofd zometeen.
Jitzzze hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb je nu in de vaste OP gezet.quote:
Je bent mijn nieuwe heldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb je nu in de vaste OP gezet.
Dat komt omdat er zoveel leuke mannelijke users, waaronder IQM en ik, te bekennen zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:50 schreef Allure_ het volgende:
Wel verdacht dat er alleen maar lekkerechicks
in deze SC zitten. Makes you wonder..
!
KLIEKJESVORMING BAN!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:52 schreef Allure_ het volgende:
Zal ik een sub-vrouwen SC starten? Alleen toegang voor deernes.
Dat kloptquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey.
Je bent aan het roken, ik voel 't.
4ebe vind ik anders behoorlijk lelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:50 schreef Allure_ het volgende:
!
Broekpaling ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
4ebe vind ik anders behoorlijk lelijk
Maakt niet uit, ik jou ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
4ebe vind ik anders behoorlijk lelijk
Ach, het is maar een meningquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik jou ook.
Volgens mij geldt dat voor iedereen op internet.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:58 schreef Allure_ het volgende:
Ik wist niet dat 4ebe en BP vrouwen waren. PICS!
Ow, hehequote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BP is ook geen vrouw.was een garpje. 4ebe heb ik ooit een keer een foto van gezien, maar zou echt niet meer weten hoe ze eruit zeg, behalve dat ze iets Aziatisch had.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En daarom vind ik IQM een top-user
I'm a chick magnet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:50 schreef Allure_ het volgende:
!
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, hehe.
Dus een beetje zoals Kb. maar dan niet Scandinavisch?
Is die niet op vakantie in Sverige?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Waar is dat stuk krentenbrood eigenlijk?
Oja!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Is die niet op vakantie in Sverige?
Ik weet wie het zegtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, het is maar een mening
Dit klinkt viiiiieeessss.quote:
GELUKKIG MAAR !quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BP is ook geen vrouw.was een garpje. 4ebe heb ik ooit een keer een foto van gezien, maar zou echt niet meer weten hoe ze eruit zag, behalve dat ze iets Aziatisch had.
Ik ben best lekker en dat weet je best.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik jou ook.
Volgens mij geldt dat voor iedereen op internet.
ZH is ook vies.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben best lekker en dat weet je best.
Uitzonderingen daar gelaten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben best lekker en dat weet je best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zitten er niet toevallig meerde audiotracks in?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
WTFBBQSAUS!
Heb ik 'Rebel Without A Cause' gedownload, is het met Italiaanse nasynchronisatie.
Volgens de comments op mininova wel, dus dat ga ik nu even checken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zitten er niet toevallig meerde audiotracks in?
ik had toch ooit een foto van jou als avatar?quote:
Misschien staat ie nog in je UI manager?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik had toch ooit een foto van jou als avatar?dan moet ik die nog wel ergens hebben.
![]()
Trouwens, BT zei dat ze mij wel zou doen, dus ik ben ook niet lelijk.
Ik had laatst een complete bluray gedownload en ik ging er vanuit dat daar dan ook wel Engelse audiotracks in zaten WRONG! Hele tijd zo'n tyfus Rus die zowel het verhaal verteld als alle personages inspreekt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens de comments op mininova wel, dus dat ga ik nu even checken.
Ja, hij doet het!
Pfff, ik was even bang dat ik had gefaald.Het idee, zeg!
Nee, helaas. Daar staan alleen nog maar foto's van Stephanie Sadorra.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Misschien staat ie nog in je UI manager?
Het zijn ook altijd van die oostbloklanden in dat soort bestandenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had laatst een complete bluray gedownload en ik ging er vanuit dat daar dan ook wel Engelse audiotracks in zaten WRONG! Hele tijd zo'n tyfus Rus die zowel het verhaal verteld als alle personages inspreekt. [ afbeelding ] 30gig voor niks gedownload.
Nee, ik faalde gewoon met lezen, het stond gewoon in de NFO die ze gepost hadden, er was ook gewoon een Engelse release beschikbaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd van die oostbloklanden in dat soort bestanden
Dat, of arabieren
Er stond ooit eens een foto van je in je fobo, dat je met een groep in een kroeg zat ofzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt![]()
Maar ik geloof niet dat je ooit een foto van me hebt gezien, tenzij zh lekt.
MEEDOEN SUKKELSquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef IQM het volgende:
Aangezien we toch in deze SC zitten...
http://www.omgpop.com/arc(...)32355a684bc7ef3d2dc1
Iemand?
Oh, ja!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er stond ooit eens een foto van je in je fobo, dat je met een groep in een kroeg zat ofzo
Duidelijk zatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, ja!Maar dat was ook niet echt een duidelijke foto ofzo...
werkt niet hierquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef IQM het volgende:
Aangezien we toch in deze SC zitten...
http://www.omgpop.com/arc(...)32355a684bc7ef3d2dc1
Iemand?
Dat heeft ie ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:21 schreef Allure_ het volgende:
Lijkt net of NG een bierbuik heeft.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:20 schreef jordeeh het volgende:
Ach, je ziet er sowieso niet uit.
Nee, dat heb ik nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:21 schreef Allure_ het volgende:
Lijkt net of NG een bierbuik heeft.
Haha ja, en toen bij die pauperkroeg naar binnen, veel te duur drinken halen (bier voor mij, jij zelf baileysquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hehe, wist je nog toen we over de wallen liepen_!
Geloof er niks van.quote:
quote:
Ja, het is hem, want ik had een Baileys besteld in die te dure tokoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:28 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Haha ja, en toen bij die pauperkroeg naar binnen, veel te duur drinken halen (bier voor mij, jij zelf baileys) en toen nog 300 rondjes gelopen
emogay.gifquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
Ja, het is hem, want ik had een Baileys besteld in die te dure toko_!
Hij wilde wel bijna gaanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:32 schreef NoelGallagher het volgende:
wehehe, en dat we jos gingen opnaaien om naar de hoeren te gaan_!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, idd
Die blonde met die bril
oh aightquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:54 schreef IQM het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)5e9ee6455ae26fc1cd79
Tekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |