Ik heb ook wel interesse. Waar kan ik dat boek aanschaffen? En krijg ik dan ook de ik-lig-in-een-scheurkalender erbij?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Onder m'n bed. 't Is voor de man namelijk uitermate handig om de vrouwelijke FOK!ker door te kunnen hebben.
En ik dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En daarom vind ik IQM een top-user
HuilHomoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En ik dan?
Adelante, met z'n topicgesluit
Hoe moet ik betalenquote:
Bij Jitzzze onder z'n bureau kruipen.quote:
zuchtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij Jitzzze onder z'n bureau kruipen.
Vorige keer stond ik er wel bijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vraag maar even aan IQM, hij gaat over de kas.
Daarvoor ga je maar naar een punnik-forumquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey.
Je bent aan het roken, ik voel 't.
Slechte TT trouwens. Het is vrouwenhandboek.
quote:
Ik punnik tegen jouw hoofd zometeen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarvoor ga je maar naar een punnik-forum
Je weet wat punniken is?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik punnik tegen jouw hoofd zometeen.
Jitzzze hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb je nu in de vaste OP gezet.quote:
Je bent mijn nieuwe heldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb je nu in de vaste OP gezet.
Dat komt omdat er zoveel leuke mannelijke users, waaronder IQM en ik, te bekennen zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:50 schreef Allure_ het volgende:
Wel verdacht dat er alleen maar lekkerechicks
in deze SC zitten. Makes you wonder..
!
KLIEKJESVORMING BAN!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:52 schreef Allure_ het volgende:
Zal ik een sub-vrouwen SC starten? Alleen toegang voor deernes.
Dat kloptquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey.
Je bent aan het roken, ik voel 't.
4ebe vind ik anders behoorlijk lelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:50 schreef Allure_ het volgende:
!
Broekpaling ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
4ebe vind ik anders behoorlijk lelijk
Maakt niet uit, ik jou ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
4ebe vind ik anders behoorlijk lelijk
Ach, het is maar een meningquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik jou ook.
Volgens mij geldt dat voor iedereen op internet.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:58 schreef Allure_ het volgende:
Ik wist niet dat 4ebe en BP vrouwen waren. PICS!
Ow, hehequote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BP is ook geen vrouw.was een garpje. 4ebe heb ik ooit een keer een foto van gezien, maar zou echt niet meer weten hoe ze eruit zeg, behalve dat ze iets Aziatisch had.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En daarom vind ik IQM een top-user
I'm a chick magnet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:50 schreef Allure_ het volgende:
!
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, hehe.
Dus een beetje zoals Kb. maar dan niet Scandinavisch?
Is die niet op vakantie in Sverige?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Waar is dat stuk krentenbrood eigenlijk?
Oja!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Is die niet op vakantie in Sverige?
Ik weet wie het zegtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, het is maar een mening
Dit klinkt viiiiieeessss.quote:
GELUKKIG MAAR !quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BP is ook geen vrouw.was een garpje. 4ebe heb ik ooit een keer een foto van gezien, maar zou echt niet meer weten hoe ze eruit zag, behalve dat ze iets Aziatisch had.
Ik ben best lekker en dat weet je best.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik jou ook.
Volgens mij geldt dat voor iedereen op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |