ZH is ook vies.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben best lekker en dat weet je best.
Uitzonderingen daar gelaten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben best lekker en dat weet je best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zitten er niet toevallig meerde audiotracks in?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
WTFBBQSAUS!
Heb ik 'Rebel Without A Cause' gedownload, is het met Italiaanse nasynchronisatie.
Volgens de comments op mininova wel, dus dat ga ik nu even checken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zitten er niet toevallig meerde audiotracks in?
ik had toch ooit een foto van jou als avatar?quote:
Misschien staat ie nog in je UI manager?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik had toch ooit een foto van jou als avatar?dan moet ik die nog wel ergens hebben.
![]()
Trouwens, BT zei dat ze mij wel zou doen, dus ik ben ook niet lelijk.
Ik had laatst een complete bluray gedownload en ik ging er vanuit dat daar dan ook wel Engelse audiotracks in zaten WRONG! Hele tijd zo'n tyfus Rus die zowel het verhaal verteld als alle personages inspreekt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens de comments op mininova wel, dus dat ga ik nu even checken.
Ja, hij doet het!
Pfff, ik was even bang dat ik had gefaald.Het idee, zeg!
Nee, helaas. Daar staan alleen nog maar foto's van Stephanie Sadorra.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Misschien staat ie nog in je UI manager?
Het zijn ook altijd van die oostbloklanden in dat soort bestandenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had laatst een complete bluray gedownload en ik ging er vanuit dat daar dan ook wel Engelse audiotracks in zaten WRONG! Hele tijd zo'n tyfus Rus die zowel het verhaal verteld als alle personages inspreekt. [ afbeelding ] 30gig voor niks gedownload.
Nee, ik faalde gewoon met lezen, het stond gewoon in de NFO die ze gepost hadden, er was ook gewoon een Engelse release beschikbaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd van die oostbloklanden in dat soort bestanden
Dat, of arabieren
Er stond ooit eens een foto van je in je fobo, dat je met een groep in een kroeg zat ofzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt![]()
Maar ik geloof niet dat je ooit een foto van me hebt gezien, tenzij zh lekt.
MEEDOEN SUKKELSquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef IQM het volgende:
Aangezien we toch in deze SC zitten...
http://www.omgpop.com/arc(...)32355a684bc7ef3d2dc1
Iemand?
Oh, ja!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er stond ooit eens een foto van je in je fobo, dat je met een groep in een kroeg zat ofzo
Duidelijk zatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, ja!Maar dat was ook niet echt een duidelijke foto ofzo...
werkt niet hierquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef IQM het volgende:
Aangezien we toch in deze SC zitten...
http://www.omgpop.com/arc(...)32355a684bc7ef3d2dc1
Iemand?
Dat heeft ie ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:21 schreef Allure_ het volgende:
Lijkt net of NG een bierbuik heeft.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:20 schreef jordeeh het volgende:
Ach, je ziet er sowieso niet uit.
Nee, dat heb ik nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:21 schreef Allure_ het volgende:
Lijkt net of NG een bierbuik heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |