abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71919607
welkom pandora

ook wij zijn van het weekend flink bezig als het goed is morgen me eisprong gebruik geen hulpmiddelen en temperatuur niet ...
mocht het deze maand niet gelukt zijn wil ik dat wel gaan doen!

hoe voel je nou eigenlijk dat je je eisprong hebt....?(als je het al voelt)
pi_71919793
Sommige mensen hebben last van een stekende pijn, becky. Maar heel veel vrouwen voelen het helemaal niet. Door de Pregnyl wist ik bijna tot op de minuut wanneer ik mijn eisprong ging hebben en ik heb hem echt nooit gevoeld (en er uiteraard wel wat extra op gelet omdat ik nieuwsgierig was hoe het voelde ). Een ander soort witverlies heb ik eigenlijk ook nooit gehad

Is er een bepaalde reden waarom je die hulpmiddelen volgende maand zou gebruiken?
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:35:20 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71920057
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:22 schreef becky1983 het volgende:
hoe voel je nou eigenlijk dat je je eisprong hebt....?(als je het al voelt)
Ik voelde het niet altijd, maar als ik het voelde, voelde het bij mij als menstruatiepijn aan 1 kant van mijn buik. En dan voor korte tijd dan bedoel ik niet 5 minuten maar geen hele dag.
En dat dan ongeveer 14 dagen voor mijn menstruatie
pi_71920087
Guess; ongesteld én kiespijn, dat is wel heel erg vervelend! Hoop dat je je snel beter voelt en de kiespijn weg is

Pandora; volgens mij had ik nog geen welkom gezegd, dus bij deze, welkom

Kolonia; wat een vreselijke timing zeg! En heel vervelend dat je ongesteld bent geworden.

Borra; Klinkt als een gezellige avond gisteren en alcohol vrije wijn, is dat een beetje lekker? Lijkt me dat het smaakt als druivensap of niet?

Minniemin; voor je eitje

Becky; ik voel mijn eisprong wel, niet op de dag precies denk ik, maar wel ongeveer, heb rond die tijd een lichte stekende pijn in mijn onderbuik. Duurt meestal dag of 2 en is niet constant maar komt en gaat.
pi_71922562
MinnieMin, goed nieuws zeg!

Ik heb tot nu toe mijn eisprong nog niet gevoeld trouwens.
Vanaf morgen zal ik iets minder vaak reageren wat dan moet ik weer aan het werk en heb ik niet elke dag de computer meer aan.
pi_71923391
Goed nieuws Minniemin, veel succes!

Wat betreft alcoholvrije wijn: de rose van Light Life is erg lekker, de rode wijn is erg vies (maar daar kun je wel in koken) en de witte ligt in de koelkast te wachten om geproefd te worden.
Light Life is te koop bij de Plus.
Is echte wijn trouwens, waarna de alcohol eruit wordt gehaald.

Gister stopte al snel het bloeden weer dus kreeg ik weer een beetje hoop, maar vannacht begon het te stromen. Heel dun en helder bloed, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Is nu ook weer over trouwens.
Ik vraag me af of het niet een heel vroege miskraam is geweest of iets dergelijks, vooral ook omdat ik toch echt drie dagen overtijd was. Een soort mislukte innesteling ofzo.
Zou dat kunnen?
pi_71923507
Kolonia, het is misschien heel lullig, maar naar wat ik er van gelezen heb, lijkt het inderdaad op een niet gelukte innesteling of vroege miskraam...
Hoe was het ook alweer, 1 op de 3 bevruchte eitjes wordt in de eerste twee weken van bevruchting (dus voor de NOD eigenlijk) al vanzelf afgedreven omdat er iets niet helemaal goed is? Meen ik eens ergens gelezen te hebben. Dan merk je dus zelf al niet eens dat er wel iets bevrucht was, omdat het dus vanzelf en rond de normale tijd mis gaat.
Maar wel ontzettend balen zeg... Knuf voor jou!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71924427
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zag gisteren een boek liggen "als zwanger worden niet vanzelf gaat". Het was maar 3,50 en toch heb ik het niet gekocht. Daar staat vast nog heel veel in dat je kunt doen, maar dan ben je er alleen nog maar weer meer mee bezig. Maar nu ben ik aan het googlen, of het boek niet toch ergens te koop is.
ja hoor, bij bol.com

voor de eisprong van MinnieMin!!! Meid, dat is goed nieuws!

Hoi Pandora! leuk om je hier ook tegen te komen! Je bent van harte welkom, op welke manier je ook wacht op je tweede streepje! Wat jammer dat je relatie zo abrupt afgelopen is, zie je haar en haar kindje ook niet meer? (lijkt me ook lastig, je hebt de eerste weken van het kindje zo meegemaakt...)

Hoe gaat het ondertussen met Flugeltje? Ik stuur je een dikke kus meid! Ik hoop dat je je weer wat beter voelt!

Guess

Kolonia, dat is ook raar... nou, ik hoop dat het komende maand gewoon lukt! en zo niet, dat je dan gewoon op een normale manier ongesteld wordt...

en verder een en aan iedereen die ik zo even vergeet...

[ Bericht 22% gewijzigd door mijsje op 16-08-2009 16:02:52 ]
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:24:09 #109
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71926609
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef Kolonia het volgende:
Ik vraag me af of het niet een heel vroege miskraam is geweest of iets dergelijks, vooral ook omdat ik toch echt drie dagen overtijd was. Een soort mislukte innesteling ofzo.
Zou dat kunnen?
Maar dan had je toch een (licht)positieve test moeten hebben?

Thanks allemaal voor de lieve woorden
Morgen na de tandarts,ik ben nu helemaal verdoofd door de pijnstillers
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_71927087
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:44 schreef mijsje het volgende:
Hoi Pandora! leuk om je hier ook tegen te komen! Je bent van harte welkom, op welke manier je ook wacht op je tweede streepje! Wat jammer dat je relatie zo abrupt afgelopen is, zie je haar en haar kindje ook niet meer? (lijkt me ook lastig, je hebt de eerste weken van het kindje zo meegemaakt...)
Ik spreek haar nog wel via MSN enzo, maar langsgaan zit er komende tijd even niet in. Helaas...
Ik koester alle mooie herinneringen gewoon. Die neemt niemand me meer af tenslotte!
(Maar ja, het doet soms stiekem verdomd pijn)
Maar goed, dit is allemaal off-topic...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71932384
off-topic of niet, je mag best even een knuffel krijgen hier allemaal om! Ik hoop dat je gauw kan krijgen wat je wil... (ik weet niet hoe het proces gaat als je een donor zoekt om een kindje te krijgen, maar ik hoop dat dat allemaal gaat lukken voor je.)

Guess kom op hoor, niet zo'n pijn krijgen... is niet fijn! Ik hoop dat de tandarts je morgen heel goed kan helpen!
(je hoeft toch niet direct een (licht)positieve test te krijgen? het kan volgens mij zijn dat zo heel erg pril het HCG-gehalte nog niet hoog genoeg is... waarmee ik nu niet wil zeggen dat Kolonia echt een vroege miskraam heeft gehad hoor, want dat zul je (helaas of gelukkig) nooit zeker weten...)
pi_71933201
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:28 schreef mijsje het volgende:
(je hoeft toch niet direct een (licht)positieve test te krijgen? het kan volgens mij zijn dat zo heel erg pril het HCG-gehalte nog niet hoog genoeg is... waarmee ik nu niet wil zeggen dat Kolonia echt een vroege miskraam heeft gehad hoor, want dat zul je (helaas of gelukkig) nooit zeker weten...)
Ik denk echt dat het zoiets is geweest. Nu weer heel veel heel dun lichtrood bloed; dat is niet normaal.
En ik heb volgens mij een cupmaat uitgeplast sinds gister.
Op zich wel fijn om te geloven dat bevruchting wel gelukt is, vriendlief is in ieder geval opgelucht over het potentieel van zijn zwemmertjes.

Pandora, wat een zware tijd heb je nu (gehad).
Sterkte.

Sterkte met de pijn Guess!
Hopelijk is dat morgen direct helemaal weg bij de tandarts.
pi_71933497
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:49 schreef Kolonia het volgende:
Op zich wel fijn om te geloven dat bevruchting wel gelukt is, vriendlief is in ieder geval opgelucht over het potentieel van zijn zwemmertjes.
Dit noem ik nou eens een voorbeeld van het positieve uit iedere situatie weten te vinden zeg! Petje af voor jullie twee hoor!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71933862
Kolonia, ik had een beetje hetzelfde gevoel deze maand. Ik werd vroeg wakker van de kramp. Echt heel erg was het. Ik verloor ook direct veel helder bloed. Meestal kabbelt het een beetje aan hier, dus deze keer was echt anders. Maarja, het blijft gissen natuurlijk.
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:27:00 #115
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71934733
Ja het blijft maar gissen met zoiets natuurlijk,hopelijk is het snel wel goed raak Kolonia
Mijn ongi begint altijd volle sjas,2e dag is het helemaal een grote ravage(lees flinke stolsels) en dan dag 3 heel veel minder en dan dag 4 bijna niets meer.

Pandora,heftig verhaal hoor! Hopelijk kun je voor het einde van het jaar echt helemaal voor het echie aan de slag Gezellig dat je meepost

MinnieMin,wat goed een ei maakt je blij

Bora,wat geweldig alchohol vrije wijn,ik zou stiekum echt in een deuk liggen!!

Mijn kiespijn is momenteel helemaal weg Zou ik een overdosis ibrufen gehad hebben ofzo
pi_71935337
Guess, ik weet niet hoe het met ibuprofen ziet, maar ik heb mezelf een keer een overdosis paracetamol bezorgd per ongeluk (nou ja, niet goed geteld hoeveel ik er al op had en de migraine wilde niet weg en de speciale migrainepillen waren op dus vanaf zaterdagmiddag tot zondagavond geprobeerd met paracetamol het weg te krijgen dus) en daar ben ik vervolgens nog 3 dagen super beroerd van geweest... Dus kijk maar uit hoor, voor je het weet is het middel erger dan de kwaal! (Hoewel kiespijn natuurlijk ook klote is)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:59:38 #117
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71935939
Nou ik heb wel gebeld met de noodtandarts en van hem mocht ik 3x daags 600mg (heb ik wel eens eerder gehad na een zenuwbehandeling),vandaag heb ik dat 2x op en gister dus 3x.Nou ja morgen ochtend gelijk bellen,zo maar naar bedje,hopelijk blijft de pijn weg en heb ik een goede nachtrust.
Weltrusten allemaal!
pi_71943133
Nou ik ben ongesteld. Eindelijk haha. Kunnen we nu echt gaan beginnen.

Kolonia, vaag dan zoveel bloedverlies. Hopelijk wordt dat ook snel weer minder!

Guess, ook nog die kiespijn Sterkte bij de tandarts vandaag!
pi_71944723
Kolonia, wat ontzettend balen zeg

Hoe ben je de nacht doorgekomen Guess? En ben je al bij de ta geweest?

Clovertje, wel fijn dat het nu eindelijk is gekomen inderdaad. Veel succes!
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:11:47 #120
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71945882
clovertje ,fijn je kunt dus lekker van start

Nou hier is mijn kiespijn als sneeuw voor de zon verdwenen,echt zo raar! Niet dat ik het erg vind hoor Ik ben echt heel angstig voor de tandarts,heb nu een gewone afspraak staan mocht de pijn terug komen mag ik er alsnog tussendoor piepen!
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:18:43 #121
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71946098
Misschien heb je de ontsteking even gesust maar juist daarom zou ik wel zsm gaan zodat ze kunnen zien wat er aan de hand is. Je kunt beter geholpen worden als je geen pijn hebt, juist als je zo'n angst hebt, want een verdoving werkt aanzienlijk minder goed als de boel is ontstoken.
pi_71947255
Kolonia, het zou goed kunnen, alhoewel ik zelf ook veel dunner had de eerste 2 dagen hier
goed en knap hoor dat je het zo positief oppakt!
Helemaal zeker weten zal je helaas nooit!

Guess, kan je je kies die pijn doet wiebelen? Zo ja dan zit er hoogstwaarschijnlijk toch een ontsteking onder, die misschien door de ibu wat ingedamt is?! Wel fijn dat het nu in ieder geval niet zo zeer doet, houd het alsjeblieft maar goed in de gaten!

Alcoholvrije wijn drink ik hier al geruime tijd! Wel erg leuk om te ontdekken dat er steeds meer produkten op de markt komen! Ik haal vaak gewoon bij gall & gall (is ook echte wijn waar de alcohol uit ontrokken is, bevat dus een minium aan alchol) of de rieseling via de hanos!
Dus ook maar eens bij de plus gaan kijken voor de rose!
pi_71947928
Ik ben echt bij vlagen ontzettend misselijk, sinds vanochtend. Nu is dat normaal niet leuk, maar nu word ik er helemaal blij van..
Maar goed, ik zal ophouden mezelf blij te maken en verder gaan met schoonmaken..
pi_71948588
Kan ik me voorstellen Koningin, maar de 24e is pas je nod toch? Dan is het wel wat vroeg hoor. Maar je weet nooit natuurlijk, ik hoop het voor je.

Clovertje, wat fijn zeg. Klaar voor de start? Af!

Guess, hou het in de gaten hoor. Kiespijn sucks.
pi_71948924
24 augustus is uitgaande van een cyclus van 28 dagen, mijn laatste 2 cyclussen waren 26 dagen, dus als het deze ronde weer zo is verlopen zou het de 22e zijn en nu dus 5 dagen voor NOD. Maar dan nog, ik weet het wel hoor, het zegt helemaal niets, die misselijkheid. Ik reken dus ook nergens op. Maar ja, je kent het wel denk ik, hoop halen uit de kleinste dingetjes. Maar ik ga nergens van uit. Sterker nog, ik zou heeeeel verbaasd zijn als het wel is gelukt deze maand, vanwege ons 'probleempje'
pi_71950550
Zou wel extra bijzonder zijn als het deze maand wel gelukt is.
pi_71951667
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:51 schreef KoninginJuliana het volgende:
24 augustus is uitgaande van een cyclus van 28 dagen, mijn laatste 2 cyclussen waren 26 dagen, dus als het deze ronde weer zo is verlopen zou het de 22e zijn en nu dus 5 dagen voor NOD. Maar dan nog, ik weet het wel hoor, het zegt helemaal niets, die misselijkheid. Ik reken dus ook nergens op. Maar ja, je kent het wel denk ik, hoop halen uit de kleinste dingetjes. Maar ik ga nergens van uit. Sterker nog, ik zou heeeeel verbaasd zijn als het wel is gelukt deze maand, vanwege ons 'probleempje'
Spannend hoor.
pi_71954403
Clovertje, wat fijn dat je nu verder kunt.

Guess, ik zou ook zo snel mogelijk naar de tandarts gaan hoor.

Koningin, het klinkt goed, ik duim voor je!

(en voor de rest natuurlijk)
pi_71957465
Dank allemaal voor de lieve woorden.

Mooi dat je eindelijk kunt beginnen Clovertje.

Succes wachtenden.
pi_71960366
Guess: wat vervelend die tandpijn en wat raar dat het opeens weg was. Misschien toch wel goed om na te laten kijken, ondanks dat je geen pijn meer hebt.

Clovertje; wat fijn dat de ongesteldheid echt is begonnen en jullie nu voor het echie kunnen, veel suc7!

KoninginJuliana; spannend hoor, maar laat je niet gek maken door alle pijntjes en symptomen die je voelt. Ook ik voel vanalles, ook misselijkheid, tussen eisprong en menstruatie en tot nu toe heeft dat niets te betekenen gehad. Natuurlijk duim ik wel voor jou dat dit een teken is!

Hier zitten de 'klus'dagen er weer op, heb denk ik gisteren mijn eisprong gehad, had het goede cervixslijm en vandaag is mijn eisprong-buikpijn alweer verdwenen. Hebben ook deze keer weer goed benut. Mijn nod staat op 2 september maar ik zal halverwege volgende week waarschijnlijk wel weer ongesteld worden als het niet raak is. Ga geen datum uitrekenen en ik zie het wel. Moet nog 3 dagen werken en dan heb ik 10 dagen vakantie, ga veel leuke dingen doen, dus heb veel afleiding.
Merk wel dat ik deze maand veel rustiger er onder ben en er minder mee bezig ben, wel fijn moet ik zeggen
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:53:24 #131
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_71963846
Wat ongeloofelijk jammer weer Guess. Wel fijn dat de kiespijn voorbij is! Misschien is je kies net zo bang voor de tandarts als dat jij dat bent?

Heb je een fijne vakantie gehad Freubelmuts? Succes in deze ronde!

Jammer dat het deze maand niet gelukt is Kolonia. Respect voor de manier waarop jij en je vriendlief er mee omgaan. Succes met de ovulatietestjes deze maand! Ik hoop dat ze helpen voor je!

Welkom Pandora! Spijtig dat je relatie voorbij is. Sterkte met het verwerken van het verlies! Succes ook met het 'ontgiften' van je medicijnen!
Niet mee posten omdat je in een andere fase zit is wat mij betreft onzin. Jij wacht toch net zo goed als ik op je tweede streepje ook al ligt je startdatum wat verder weg?

Borra: Ik vond je alcoholvrije wijn een slimme zet! Nog maar een weekje tot je NOD; spannend!

Fijn dat je een relaxte vakantie hebt gehad Minniemin! Gefeliciteerd met je eerste echte eisprong na het stoppen met het nemen van de pil! Ook voor jou is het nog maar een paar dagen tot de NOD. Spannend!

-Nienna-: Werkze weer!

Clovertje: Succes met het echt beginnen nu!

Spannend KoninginJuliana! Ik hoop dat de misselijkheid (wat de oorzaak ook is) inmiddels voorbij is!

Alvast een hele fijne vakantie Poezebeest! Succes met afwachten tot je NOD! Fijn dat je in ieder geval veel afleiding hebt!

Becky1983: Ik hoop dat je de ovulatietesten niet nodig gaat hebben!

Voor de mensen die ik nu vergeten ben: Sorry!

Met mij gaat het prima. Ben gelaten aan het wachten op de NOD datum. Ik reken nergens op; het gebeurt volgens mij niet zo vaak dat het in 1 keer raak is. De hoop is er absoluut wel maar rationeel gezien weet ik dat de kans dat we langer bezig zullen zijn groter is dan de kans dat het nu in 1 keer raak is.
Wel ben ik al 2 jaar gestopt met de pil (en heb dus andere voorbehoedsmiddelen gebruikt in de tussentijd) dus wellicht helpt dat nog een beetje.

Volgens mij ligt de NOD voor een flink aantal van ons ergens eind volgende week. Voor die personen en alle anderen die wat langer moeten wachten gooi ik er voor de zekerheid toch even een paar extra jompels tegenaan:
A grand adventure has begun.
pi_71964739
Mijsje, hoe is het bij jou? Is de rust een beetje wedergekeerd na de afgelopen woelige maanden?
pi_71972649
Pze, nog niet echt... ik moest gisteren weer voor het eerst voor de klas, maar ik ben er nog bekaf van... ik ben gisteren om 8 uur naar bed gegaan, ik was helemaal kapot en ook weer helemaal moe wakker geworden... ik merk dat én persoonlijke situatie én werken erg veel is samen... bah, en dan baal ik van mezelf... maar het gevoel over m'n moeder is wel een gevoel van rust, het is goed zo... snap je?
pi_71973517
Ja, ik snap het wel denk ik. Ik ken het gevoel wel, alleen met oudere opa's en oma's dus dat is wel echt anders. Maar toch, soms is het beter zo. Voor de klas staan is ook pittig, nog afgezien van wat er thuis allemaal speelt. Jij werkt niet fulltime? Dat lijkt me heerlijk. Maar ook parttime is het zwaar, zeker de tijd t/m kerst. Oh... ssst. Ik moet morgen weer. Denk aan jezelf.
pi_71978068
Als jullie het niet erg vinden kom ik hier ook mee posten. Ik ben gister goed gekeurd door de gynaecoloog dus we gaan er weer voor! Al wacht ik nog niet helemaal op een streepje, waarschijnlijk beginnen we in November omdat ik eerst minimaal 4 weken foliumzuur moet gebruiken. Spannend weer, ik vind het altijd wel een mooie tijd (als je tenminste niet te lang moet wachten) Ik ben gister weer ongesteld geworden, daar was ik al heel blij me. Alles werkt weer gelukkig.
pi_71978176
dank je PZE. dat doe ik zoveel mogelijk. Succes en veel plezier morgen in ieder geval!

Vrouwtje Theelepel Fijn dat je weer terug bent! Ik heb veel aan je gedacht. Hoe gaat het met jou? Fijn dat de gyn je heeft goedgekeurd, en ook fijn dat je lichaam weer doet wat het moet doen!
pi_71978205
welkom terug vrouwtje theelepel! Spannende tijd inderdaad, geniet ervan.
pi_71978807
Hoi Vrouwtje Theelepel.
Ik ken je nog niet maar welkom terug.
Veel succes straks!
pi_71979143
Welkom terug Vrouwetje Theelepel! ik ken je nog niet maar dat zal vast wel komen

ik heb me klusdagen inmiddels achter de rug! we hebben flink geklust dus ben heeeeeel erg benieuwd!

er zijn nog genoeg mensen die in aug hun nod hebben dus wordt toch nog aardig spannend!
ik ga nou even van het lekkere weer genieten
pi_71979345
Nou Becky, en of het lekker weer is zeg! hier is het wel wat bewolkt (heel licht en dun), maar wel echt lekker weer! straks lekker buiten zitten en ms ook buiten eten...
en ik heb zin in vrijdag!!! mini-meeten met Asy, maar nu echt!
pi_71979361
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Als jullie het niet erg vinden kom ik hier ook mee posten. Ik ben gister goed gekeurd door de gynaecoloog dus we gaan er weer voor! Al wacht ik nog niet helemaal op een streepje, waarschijnlijk beginnen we in November omdat ik eerst minimaal 4 weken foliumzuur moet gebruiken. Spannend weer, ik vind het altijd wel een mooie tijd (als je tenminste niet te lang moet wachten) Ik ben gister weer ongesteld geworden, daar was ik al heel blij me. Alles werkt weer gelukkig.
Wat leuk dat jullie er weer voor gaan.
Hoe gaat het nu met je? Alles wel een beetje kunnen verwerken?
pi_71980674
Eigenlijk gaat sinds een week heel goed. Ik heb er eerst maar wat stress-kilootjes aangegeten . Wat er gebeurt is is gewoon pure pech, het blijft altijd bij je. Het heeft nu een plekje gekregen. Mijn hormonen zijn nog wel op hol en ik wil niets liever dan gewoon weer zwanger zijn! Het zou natuurlijk nu al kunnen maar ik wil eerst lekker op vakantie zonder hormonen in mijn lijf. Daarna zien we wel verder, ik heb altijd November in mijn hoofd gehad.
pi_71981645
Vrouwtje Theelepel, fijn dat het iets beter gaat met je en dat je je weer hier kunt melden.
Wie weet krijg je gelijk, en mogen we je in november uit komen zwaaien (of misschien wel eerder).
Liefs Minnie.
pi_71982867
halloooo ladies, ik ben op vakantie geweest (veel te lang, dik drie weken) en kom melden dat ik van het lijstje af mag. Ik heb namelijk twee streepjes geplast vanochtend! In ronde 8, heel onwerkelijk is het allemaal nog en ik moet het echt nog gaan geloven maar een streepje (deze is licht maar wel goed te zien) is een streepje.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:20:03 #145
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71982899
Sterrenmunt van harte!!!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71982905
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef sterrenmunt het volgende:
halloooo ladies, ik ben op vakantie geweest (veel te lang, dik drie weken) en kom melden dat ik van het lijstje af mag. Ik heb namelijk twee streepjes geplast vanochtend! In ronde 8, heel onwerkelijk is het allemaal nog en ik moet het echt nog gaan geloven maar een streepje (deze is licht maar wel goed te zien) is een streepje.
Dan heeft de vakantie je goed gedaan

HOERA
pi_71983096
Waar een vakantie toch allemaal wel niet goed voor is!

Gefeliciteerd! Eindelijk door naar het topic!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71983099
Sterrenmunt!!!
gefeliciteerd meid!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:28:51 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71983161
Gefeliciteerd sterremunt!
pi_71983280
Sterrenmunt, wat geweldig!
Gefeliciteerd!
pi_71983418
oh wat zijn jullie lief, ik ben niet zo'n fanatieke schrijver zeg maar.
pi_71983588
Gefeliciteerd Sterrenmunt! Veel sterkte en succes in de volgende fase... En alle fasen daarna natuurlijk!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71983644
wohoeeeeee sterrremunt!! gefeliciteerd! supernieuws!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71983668
Whoehoeeeeee! Streepjes! Gefeliciteerd!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:58:51 #155
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71984024
sterrenmunt,wat goed,gefeliciteerd

Vrouwtje theelepel,welcom back

Ik denk dat er overheen gelezen is maar maar wil een van de modjes aub bij NOD naar 14 september zetten,dank
pi_71984432
Sterrenmunt, gefeliciteerd!

Komen er nog meer augustusstreepjes dames?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:24:17 #157
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71984607
Jeeeej, Sterrenmunt, wat gewéldig!! Supergefeliciteerd

Vrouwtje Theelepel, fijn te lezen dat het beter gaat

Koningin, spannend!!

Minniemin, een voor je eitje!

En voor jullie allemaal een dikke , ik duim met jullie allemaal mee.. Er is nog een boel ruimte op de lijst in Z&G en ik hoop jullie er állemaal snel op te zien
3!
pi_71984804
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef sterrenmunt het volgende:
Meid, echt helemaal fantastisch! Ik ben zooo blij voor je

jompels!
pi_71985026
Super sterrenmunt, gefeliciteerd!! en dat er nog maar velen hierna mogen volgen
pi_71985029
Mijsje; een dikke knuffel voor jou, doe je wel goed op jezelf passen?!

Vrouwtje-theelepel; welkom terug, en veel succes!

Sterrenmunt; wat goed, helemaal geweldig! Gefeliciteerd
pi_71985094
WOUW Gefeliciteerd
geniet er van!

op naar de volgende !!!
pi_71985235
Sterrenmunt wat goed!! Gefeliciteerd

Vrouwtje theelepel, welkom terug en veel succes straks.

Hier niets bijzonders te melden, ik ben weer aan het werk en druk aan de klus
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:54:36 #163
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71985271

jeeeeejjj gefeliciteerd sterrenmunt!!!!

kom je ook naar Z & G??? gezellig!!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71985486
Sterremunt!! Wat goed!! Geweldig zeg, gefeliciteerd!!
pi_71985647
Sterremunt, wat heerlijk voor je! Hoe onwerkelijk het nu ook nog moge lijken... ik wens je een enorm goeie zwangerschap toe! Gefeliciteerd

En even een dikke voor de dames op t wachtbankje!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:26:03 #166
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_71985942
sterremunt van harte gefeliciteerd dat is nog eens lekker terug komen van vakantie...

voor de rest van de dames een dikke
Be happy with the little things in life
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:02:34 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71988844
Vrouwtje theelepel, welkom terug! Hopelijk ben je snel weer weg (in november )

sterrenmunt, wat een gaaf vakantienieuwtje!!
pi_71989629
Sterrenmunt, wat een prachtig mooi vakantiesouvenier! Hopenlijk ben jij de eerste in een ware streepjes regen!

Zou gezellig zijn om weer wat extra aanwas in Z&G te krijgen door een paar mooie 2e streepjes uit dit topic!

Dikke knuffel allemaal
pi_71990379
gefeliciteerd Sterremunt!

(ik bedoel meer dat ik in November wil beginnen met "klussen"hoor, niet dat ik dan alweer weg ben
Mijn zoon duurde inclusief ontpillen 8maanden, mijn tweede zwangerschap was een toevalstreffer.
Daar heb ik hier toen nog advies over gevraagd, of je 4 dagen voor je menstruatie zwanger kon raken. En dat kon....
pi_71991013
Sterrenmunt wat een fantastisch nieuws Gefeliciteerd

Vrouwtje-theelepel: welkom terug!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:39:23 #171
265732 Keshet
pi_71992123
Welkom terug vrouwtje-theelepel! Ik ben nog (een beetje) nieuw hier in dit topic en heb jouw verhaal dus niet meegekregen. Uit de reacties voor mij lees ik dat het heftig is geweest. Sterkte en succes met de volgende ronde!

Mijsje: Veel plezier op de meet vrijdag. Voel je je vandaag iets beter dan gisteren?

PZE: Werkze morgen. Hopelijk valt het mee

sterrenmunt: GEFELICITEERD! Wow! Een heel echt tweede streepje! Hoe voel je je nu?

Ik heb er vandaag door de treinstoring drie uur over gedaan om thuis te komen uit m'n werk. Ik baalde ook wel van de vetraging, maar niet zo erg als de meeste mensen om me heen. Ik heb me kostelijk vermaakt; bij elk omroepbericht op het perron zag je de hoofdjes roder worden van frustratie. Korte lontjes door het warme weer denk ik dan maar! Ik heb twee uur in het zonnetje op een bankje met een boek kunnen relaxen; iets wat ik zonder de storing niet had gekund! NS Bedankt! (En sorry voor het offtopic verhaal.)
pi_71992422
Hehe hoe blij je kan zijn met een ongesteldheid Nu echt op naar de twee streepjes! Ben benieuwd hoe lang t gaat duren!

Vrouwtje Theelepel, hopelijk gaat t deze keer allemaal goed. en tis zo november

En Sterrenmunt: Gefeliciteerd!!! Das nog s lekker terug van vakantie komen!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:57:42 #173
265732 Keshet
pi_71992885
Ik blij met je mee clovertje! Laat 't echte werk nu maar beginnen!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:03:37 #174
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71993146
NS bedankt
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:06:01 #175
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71993249
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

Daar heb ik hier toen nog advies over gevraagd, of je 4 dagen voor je menstruatie zwanger kon raken. En dat kon....
Dan ben ik wel heel nieuwsgierig hoe dat kan,ivm het eisprong gebeuren enzo
pi_71993277
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef Keshet het volgende:
Ik blij met je mee clovertje! Laat 't echte werk nu maar beginnen!
haha dank je wel
T wordt nu écht spannend.
pi_71995014
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef Guess. het volgende:

[..]

Dan ben ik wel heel nieuwsgierig hoe dat kan,ivm het eisprong gebeuren enzo
Ik ook. Hele korte luteale fase dan ofzo...
pi_71996479
Poezebeest knuffel terug! ik doe m'n best om op mezelf te passen, moet inderdaad opletten dat ik mezelf niet voorbij ga lopen... ben ik wel een beetje bang voor nu ik meer ga werken dit jaar, maar goed, dat is niet anders...

Keshet dank je. ik heb er zin in, meeten met Asy! ik voelde me vandaag gelukkig inderdaad minder moe dan gisteren. ik moet gewoon goed m'n rust nemen, en dan komt het helemaal goed!
en hé, een beetje off-topic is hier helemaal niet erg hoor dat maakt het ook weer op een andere manier gezellig met elkaar...

Clovertje, ongesteld! inderdaad, daar kun je soms heel blij mee zijn!

ow, meiden, in het wachten-op-het-tweede-streepje-meet-topic is er sort of een datum besproken. Kijken jullie even mee? Misschien zijn er meer meiden die ook willen/kunnen? hoe meer zielen, hoe meer vreugd...
pi_71997389
welkom terug vrouwtje theelepel

sterrenmunt gefeliciteerd!

voor de rest reageer ik morgen weer op iedereen nu echt tijd om te slapen!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 07:52:39 #180
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72000721
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 23:33 schreef mijsje het volgende:
ik heb er zin in, meeten met Asy! ik voelde me vandaag gelukkig inderdaad minder moe dan gisteren. ik moet gewoon goed m'n rust nemen, en dan komt het helemaal goed!
en hé, een beetje off-topic is hier helemaal niet erg hoor dat maakt het ook weer op een andere manier gezellig met elkaar...
Ik heb er ook zin in!

Vrouwtje theelepel, ik gun je gewoon dat je in november weer weg bent
pi_72003261
Koningin, wat spanned, zou wel heel mooi zijn als het nu gelukt is!

Clovertje kan nu ook echt aan het werk, succes!

poezebeest heel veel plezier met de vakantie, fijn dat je er zelf wat rustiger onder bent deze keer

Keshet, vakantie was kort maar wel erg lekker, zou zo nog een weekje erbij willen, maar helaas,
ergens in het najaar nog maar eens. Hoe gaat het inmiddels met jou?

mijsje zo herkenbaar fijn dat het de tweede dag wel wat beter leek te gaan

voor de rest duim ik voor iedereen in wachstand natuurlijk!
pi_72007341
Sterrenmunt!! Gefeliciteerd.

Mijsje en Minniemin voelen jullie al wat? Spannende dagen, nog 3 te gaan..
pi_72007732
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:54 schreef KoninginJuliana het volgende:
Sterrenmunt!! Gefeliciteerd.

Mijsje en Minniemin voelen jullie al wat? Spannende dagen, nog 3 te gaan..
Voor jou ook bijna

Ik voel van alles, maar ja, het kan ook gewoon naderende ongesteldheid zijn, en zenuwen. Dus ik weet het even niet. We zien het zaterdag wel

Hoe is het met jou?
pi_72009221
Oeh nog 3 dagen tot wat NOD's.
Spannend hoor.
pi_72009322
hey Ymme, had je ook het meet-topic al gezien? we hebben een datum en een plek maar nog geen tijd...
pi_72009568
Ik ga ff kieken.
pi_72010402
oh oh... ik voel m'n rug... niet zo goed teken dus...
pi_72011463
Ik ben een tijdje weg geweest, zo druk weer met 't werk bezig :p

Maar Sterremunt: gefeliciteerd geweldig nieuws dus

En vrouwtje theelepel (weer) welkom

Hier zijn al weer een tijdje de duivels weg, en morgen begin ik met de ovu testjes.... En joepi, volgende week maandag tekenen voor ons huis
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_72011725
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:41 schreef mijsje het volgende:

Nee toch.

De moeten gewoon weg bljiven....
pi_72015336
Sterrenmunt gefeliciteerd!!

Ronde 8..Hmmz Zitten wij nu ook. Jij gestopt en toen meteen gestart met klussen?

Rest dikke kus! Vrouwtje theelepel fijn dat jullie het weer gaan proberen en je goed bent gekeurd
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_72017462
ik weet het Ymme, ik wil ook dat ze wegblijven, maar helaas, ik ben bang dat het er niet inzit...

maar wel even een voor het tekenen voor het huis van Baldria!

en een dikke kus terug voor Cisco!

Als er nog meer meiden zijn die graag gezellig mee willen meeten bij de Starbucks in Utrecht op 17 oktober, kun je je opgeven in het andere topic hoor!
pi_72020463
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:43 schreef Ciscostar het volgende:
Sterrenmunt gefeliciteerd!!

Ronde 8..Hmmz Zitten wij nu ook. Jij gestopt en toen meteen gestart met klussen?
jep meteen begonnen, duurde effe voordat mijn cyclus helemaal iedere maand hetzelfde was, van 37,35,33,31,31,30,31 dagen. En op de vakantie geen ovulatietesten gebruikt en gewoon veel gesext. Wel met de goede dagen in het achterhoofd natuurlijk en nu was het dus gewoon raak.
Ben nog een beetje beduusd hoor.
pi_72020505
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:41 schreef mijsje het volgende:
Had ik ook heel erg, nog steeds trouwens, en ook die bekende buikpijn dus ik dacht echt dat ik gewoon heel erg ongesteld zou worden. Maar niet dus, was dus ook verbaasd dat ik zwanger was.
pi_72020612
Mijsje, nee he? Ik duim nog even door hoor.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:45:54 #195
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72022230
mijsje ik hoop dat ze wegblijven hoor!!!

Sterrenmunt waar zijn jullie op vakantie geweest? Daar moeten wij ook heen
pi_72022563
Mijsje, we hadden NIET afgesproken dat je ongesteld zou worden deze maand Maar zolang er nog geen bloed is is dit natuurlijk goed... Ik duim heel erg hard voor jou!

Ik heb tijdens mijn nod ook vakantie, ik ga alleen niet weg. Telt dat ook om een tweede streepje te krijgen?
pi_72022656
Mijsje ik duim voor je dat ze toch weg blijven!
pi_72030056
ik ga toch voor je duimen mijsje
  donderdag 20 augustus 2009 @ 07:39:04 #199
265732 Keshet
pi_72030164
Ik sluit me bij m'n voorgangsters aan!

Hoe gaat het nu?
pi_72031819
goedemorgen meiden.
de duimen mogen in de wachtstand voor de volgende op de lijst, want ik ben vanochtend ongesteld geworden... dat betekent dat ik er dus zeker langer dan 2 jaar over doe om zwanger te worden, en dat ik dus hulp ga krijgen van de gyn... nu dus echt de MMM in.... zucht...
m'n nieuwe NOD wordt 17 sepbember, maar ik ben bang dat er dan ook weer een WOD is...
MinnieMin, m'n hoop ligt nu bij jou...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')