Ik voelde het niet altijd, maar als ik het voelde, voelde het bij mij als menstruatiepijn aan 1 kant van mijn buik. En dan voor korte tijd dan bedoel ik niet 5 minuten maar geen hele dag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:22 schreef becky1983 het volgende:
hoe voel je nou eigenlijk dat je je eisprong hebt....?(als je het al voelt)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zag gisteren een boek liggen "als zwanger worden niet vanzelf gaat". Het was maar 3,50 en toch heb ik het niet gekocht. Daar staat vast nog heel veel in dat je kunt doen, maar dan ben je er alleen nog maar weer meer mee bezig. Maar nu ben ik aan het googlen, of het boek niet toch ergens te koop is.
Maar dan had je toch een (licht)positieve test moeten hebben?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef Kolonia het volgende:
Ik vraag me af of het niet een heel vroege miskraam is geweest of iets dergelijks, vooral ook omdat ik toch echt drie dagen overtijd was.Een soort mislukte innesteling ofzo.
Zou dat kunnen?
Ik spreek haar nog wel via MSN enzo, maar langsgaan zit er komende tijd even niet in. Helaas...quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:44 schreef mijsje het volgende:Hoi Pandora! leuk om je hier ook tegen te komen! Je bent van harte welkom, op welke manier je ook wacht op je tweede streepje! Wat jammer dat je relatie zo abrupt afgelopen is, zie je haar en haar kindje ook niet meer? (lijkt me ook lastig, je hebt de eerste weken van het kindje zo meegemaakt...)
Ik denk echt dat het zoiets is geweest. Nu weer heel veel heel dun lichtrood bloed; dat is niet normaal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:28 schreef mijsje het volgende:
(je hoeft toch niet direct een (licht)positieve test te krijgen? het kan volgens mij zijn dat zo heel erg pril het HCG-gehalte nog niet hoog genoeg is... waarmee ik nu niet wil zeggen dat Kolonia echt een vroege miskraam heeft gehad hoor, want dat zul je (helaas of gelukkig) nooit zeker weten...)
Dit noem ik nou eens een voorbeeld van het positieve uit iedere situatie weten te vinden zeg! Petje af voor jullie twee hoor!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:49 schreef Kolonia het volgende:
Op zich wel fijn om te geloven dat bevruchting wel gelukt is, vriendlief is in ieder geval opgelucht over het potentieel van zijn zwemmertjes.
Spannend hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:51 schreef KoninginJuliana het volgende:
24 augustus is uitgaande van een cyclus van 28 dagen, mijn laatste 2 cyclussen waren 26 dagen, dus als het deze ronde weer zo is verlopen zou het de 22e zijn en nu dus 5 dagen voor NOD. Maar dan nog, ik weet het wel hoor, het zegt helemaal niets, die misselijkheid. Ik reken dus ook nergens op. Maar ja, je kent het wel denk ik, hoop halen uit de kleinste dingetjes. Maar ik ga nergens van uit. Sterker nog, ik zou heeeeel verbaasd zijn als het wel is gelukt deze maand, vanwege ons 'probleempje'
Wat leuk dat jullie er weer voor gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Als jullie het niet erg vinden kom ik hier ook mee posten. Ik ben gister goed gekeurd door de gynaecoloog dus we gaan er weer voor! Al wacht ik nog niet helemaal op een streepje, waarschijnlijk beginnen we in November omdat ik eerst minimaal 4 weken foliumzuur moet gebruiken. Spannend weer, ik vind het altijd wel een mooie tijd (als je tenminste niet te lang moet wachten) Ik ben gister weer ongesteld geworden, daar was ik al heel blij me. Alles werkt weer gelukkig.
Dan heeft de vakantie je goed gedaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef sterrenmunt het volgende:
halloooo ladies, ik ben op vakantie geweest (veel te lang, dik drie weken) en kom melden dat ik van het lijstje af mag. Ik heb namelijk twee streepjes geplast vanochtend! In ronde 8, heel onwerkelijk is het allemaal nog en ik moet het echt nog gaan geloven maar een streepje (deze is licht maar wel goed te zien) is een streepje.
Meid, echt helemaal fantastisch! Ik ben zooo blij voor jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef sterrenmunt het volgende:
halloooo ladies, ik ben op vakantie geweest (veel te lang, dik drie weken) en kom melden dat ik van het lijstje af mag. Ik heb namelijk twee streepjes geplast vanochtend! In ronde 8, heel onwerkelijk is het allemaal nog en ik moet het echt nog gaan geloven maar een streepje (deze is licht maar wel goed te zien) is een streepje.
Dan ben ik wel heel nieuwsgierig hoe dat kan,ivm het eisprong gebeuren enzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Daar heb ik hier toen nog advies over gevraagd, of je 4 dagen voor je menstruatie zwanger kon raken. En dat kon....
haha dank je welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef Keshet het volgende:
Ik blij met je mee clovertje!Laat 't echte werk nu maar beginnen!
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel nieuwsgierig hoe dat kan,ivm het eisprong gebeuren enzo
Ik heb er ook zin in!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:33 schreef mijsje het volgende:
ik heb er zin in, meeten met Asy!ik voelde me vandaag gelukkig inderdaad minder moe dan gisteren. ik moet gewoon goed m'n rust nemen, en dan komt het helemaal goed!
en hé, een beetje off-topic is hier helemaal niet erg hoordat maakt het ook weer op een andere manier gezellig met elkaar...
Voor jou ook bijnaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:54 schreef KoninginJuliana het volgende:
Sterrenmunt!!![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.
Mijsje en Minniemin voelen jullie al wat? Spannende dagen, nog 3 te gaan..
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:41 schreef mijsje het volgende:
oh oh... ik voel m'n rug... niet zo goed teken dus...
jep meteen begonnen, duurde effe voordat mijn cyclus helemaal iedere maand hetzelfde was, van 37,35,33,31,31,30,31 dagen. En op de vakantie geen ovulatietesten gebruikt en gewoon veel gesext. Wel met de goede dagen in het achterhoofd natuurlijk en nu was het dus gewoon raak.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:43 schreef Ciscostar het volgende:
Sterrenmunt gefeliciteerd!!
Ronde 8..Hmmz Zitten wij nu ook. Jij gestopt en toen meteen gestart met klussen?
Had ik ook heel erg, nog steeds trouwens, en ook die bekende buikpijn dus ik dacht echt dat ik gewoon heel erg ongesteld zou worden. Maar niet dus, was dus ook verbaasd dat ik zwanger was.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:41 schreef mijsje het volgende:
oh oh... ik voel m'n rug... niet zo goed teken dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |