Het meurt als de neten en je zal het wel terugzien op je elektriciteitsrekening. Verder kan het weinig kwaad als hij eenmaal uit is. Deuren openzetten om te luchten enzo. Wat dinges boven me al zegt, je hebt mazzel, het ding had ook in de fik kunnen vliegen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:55 schreef delano.888 het volgende:
Dat dus, gister vergeten uit te zetten, kan dat kwaad? Het rook wel lekker door het huis nu
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:01 schreef Perenijs het volgende:
Ik denk trouwens dat het je vriendin was die ingebroken heeft en je frituurpan aan heeft gezet om je huis af te laten branden. Had je maar geen ruzie moeten maken.
Ransbal. Dat vet heeft de hele nacht staan bakken. Weet je hóé slecht dat nu wel niet isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:09 schreef delano.888 het volgende:
Ik kreeg zo honger van de geur hè,
[ afbeelding ]
Kon t niet laten![]()
Smakelijk!
Het ideale ontbijt!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:09 schreef delano.888 het volgende:
Ik kreeg zo honger van de geur hè,
[ afbeelding ]
Kon t niet laten![]()
Smakelijk!
Zal best.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:11 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Ransbal. Dat vet heeft de hele nacht staan bakken. Weet je hóé slecht dat nu wel niet is
Darmkanker FTWquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zal best.
Hmmm kaassoufle (ligt onder de friet op de foto)
Dan vraag ik me ook af hoe die (ex)vriendin van TS eruit zietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
nee, erger is dat je de geur van vet lekker vindt
Hey, liefdesverdriet komt misschien wel weer goedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:22 schreef Tinkepink het volgende:
Voor iemand met liefdesverdriet én een griepje onder de leden ben je in een opmerkelijk goed humeur
Hoop t wel, maarja, elke dag gewoon keihard doorwerken, bevordert het vast nietquote:
Thanks for making me smile.quote:
mwa, dat valt wel mee hoor... In een snackbar staat het ook urenlang achter elkaar aan.. in een restaurant overigens ook...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:11 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Ransbal. Dat vet heeft de hele nacht staan bakken. Weet je hóé slecht dat nu wel niet is
Als de thermostaat van de frituurpan werkt zal dat wel meevallen lijkt me.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:56 schreef Karina het volgende:
Je hebt nog mazzel dat het huis niet in de fik is gegaan!
Van het vet bedoel je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:30 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
mwa, dat valt wel mee hoor... In een snackbar staat het ook urenlang achter elkaar aan.. in een restaurant overigens ook...
TS zal het alleen in de gaten moeten houden want het aantal bakbeurten zal wel drastisch teruglopen gok ik
Neehoor, mijn kleding ligt niet in de keukenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:34 schreef Kadooosh het volgende:
Gadverdamme dat lijkt me goor, zit zeker al die lucht in je kleding enzo.
Kreeg honger van de geur, overigens moest ik ontzettend lachen van je postquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:36 schreef Netsplitter het volgende:
Snap niet helemaal waarom TS een topic heeft geopend met de vraag of het erg is dat de frituurpan een nacht heeft aangestaan en gaat er vrolijk friet in zitten bakken.....
Het lijkt me dan ook wel opgelost als TS vrolijk zijn patat zit te etenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:36 schreef Netsplitter het volgende:
Snap niet helemaal waarom TS een topic heeft geopend met de vraag of het erg is dat de frituurpan een nacht heeft aangestaan en gaat er vrolijk friet in zitten bakken.....
Het leven van een 18 jarige jongen die op zichzelf woontquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt de griep? vervolgens wel zin om lekker te frituren.
Je bent gebroken door de breuk met je vriendin, maar je krijgt wel een hap door je keel en gaat ff lekker zitten schranzen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het leven van een 18 jarige tokkie die op zichzelf woont
uitspraak aangepastquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:59 schreef Tinkepink het volgende:
Toen ik 18 was en op zichzelf woonde at ik toch echt geen friet als ontbijt hoor
quote:
Die pannen worden wel enigzins getest hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:58 schreef Deetch het volgende:
het is patat!!!!
Verder gevaarlijk en niet gezond om je frituurpan de hele nacht te laten branden en daarna er weer in te frituren. De pan had idd ook door kunnen branden.
Maar het lijkt me dat een frituurpan in de snackbar een wat betere temperatuurregeling heeft. Een thuisfrituur is erop gebouwd dat hij kort aan staat en dat er naar verhouding grote hoeveelheden bevroren spul in het hete vet gegooid wordt. De thermostaat zal dus ongetwijfeld wat hoger staan dan eigenlijk moet en daarmee gaat de kwaliteit van het vet snel achteruit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:08 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Die pannen worden wel enigzins getest hoor.En zoals gezegd, in mijn plaatselijke snackbar staat het vet ook op van 12u 's middags tot middernacht.
Ik zou het wel wat eerder verversen nu.
quote:Dinsdagavond is er rond 20.30 uur een zeer grote uitslaande brand onstaan in een woning aan de Prins Hendrikstraat in Alphen. Het gaat om het huis van raadslid Gerard Meereboer van Leefbaar Alphen.
-blah knip-
De oorzaak zou een frituurpan zijn, die vlam heeft gevat.
http://www.alphenstadfm.nl/
Was dat een elektrische of zo'n ouderwetse pan op het vuur?quote:
Al sla je me dood. Maar die kerel was dus in slaap gevallen volgens eerdere berichten... Tja....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Was dat een elektrische of zo'n ouderwetse pan op het vuur?
die had er alleen wat in laten zitten, wat dan helemaal zwart en verkoold word, en dat begint dan te branden. Zolang er niets in zit kan het weinig kwaad, tenzij het apparaat zelf doorbrand, maar dat gaat niet zo heel snel. Tenminste, als je een goeie unit hebt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Maar die kerel was dus in slaap gevallen volgens eerdere berichten... Tja....
Ik was te lui om er naar toe te fietsen. Foto's zagen er wel heftig uit...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:58 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Was wel flinke brand. Stond erbij en ging erg lekker daar
Nja, alles was afgezet, maar t zag r wel tof uit iddquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:04 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Ik was te lui om er naar toe te fietsen. Foto's zagen er wel heftig uit...
Professionele units vergelijken met je 20 euro princess modelletjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:08 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Die pannen worden wel enigzins getest hoor.En zoals gezegd, in mijn plaatselijke snackbar staat het vet ook op van 12u 's middags tot middernacht.
Ik zou het wel wat eerder verversen nu.
Ja, dat schijnt te kunnen he, maar was dat niet bij diesel?quote:
In een lege fles gaat beter denk ik. En eigenlijk moet het dan bij het chemisch afval geloof ik maar ik mik het altijd gewoon in de grijze container.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef delano.888 het volgende:
Hoe kan ik het best frituurvet verversen? Het is vloeibaar, ook als hij afgekoeld is, moet ik dat dan ff in een plastic zak kiepen ofzo gaat dat goed??
Hoelang heb je die patatuurpan dan ? Want als je hem al langer hebt en hij word regelmatig gebruikt en dat dit je eerste keer zelf verversen is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef delano.888 het volgende:
Hoe kan ik het best frituurvet verversen? Het is vloeibaar, ook als hij afgekoeld is, moet ik dat dan ff in een plastic zak kiepen ofzo gaat dat goed??
Nee, je kunt het beste het vet door de wc spoelen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef delano.888 het volgende:
Je moet de lege frituurvetflessen bewaren en zodra je vet aan vervanging toe is, gooi je het oude vet in de oude fles, dop erop en zo de container in.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef delano.888 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |