Gaan we nou grappig doen omdat er alleen nog nachtbagger aanwezig is op dit uur? Reageer dan gewoon niet...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:30 schreef Teezie het volgende:
http://www.mr-online.nl/content/view/2739/186/
Ok, ga vanavond gewoon onverwacht langs, moet eerst werkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:38 schreef Isabeau het volgende:
In ieder geval 1 wijze les: Bij ruzie nooit dingen zeggen die je niet meent, je bent zelden dusdanig buiten jezelf van woede dat je daar geen onderscheid in kan maken.
En dan hoe te handelen? Door het stof kruipen, zo snel mogelijk een gesprek aangaan het liefst niet via telefoon/msn/sms, duidelijk je excuses aanbieden en zeggen dat je stomme dingen hebt gezegd die je zeker niet meent en dat je nog heel veel om haar geeft etc. Vooral geen verwijten gaan maken ('ja, maar jij begon eigenlijk' fout!!) Misschien helpt het en anders hoop ik dat je er iets van leert voor een volgende relatie. Sterkte.
Tja.. maar nu is er wel zon sfeer van "het is toch al over" ... maarja ga vanavond langs kijken of het nog te redden is..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:39 schreef DABAMaster het volgende:
als zij heeft gezegd dat ze het niet meende... en jij meende het niet, bel haar op, maak het goed !
Waarom onverwachts langsgaan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, ga vanavond gewoon onverwacht langs, moet eerst werken
Licht haar in over je komst. Misschien is ze er nog even niet aan toe.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja.. maar nu is er wel zon sfeer van "het is toch al over" ... maarja ga vanavond langs kijken of het nog te redden is..
Voor haar of voor jou?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:06 schreef Pupp3t het volgende:
Ik heb die van mij vannacht ook aan de kant geschopt.
Wel een hele opluchting hoor.
En uiteraard grote bos bloemen mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze kon toch niet tegen onverwachte dingen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit riekt naar omkoperij. Slijmbal. Zij heeft toch net zo goed nare dingen geroepen? Je kunt wel zien wie de troef in handen heeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:56 schreef Sakura het volgende:
[..]
En uiteraard grote bos bloemen mee.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:56 schreef Sakura het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:56 schreef Sakura het volgende:
[..]
Je geeft vrouwen geen bloemen als ze zich KUT hebben gedragen. Alleen wanneer ze zich goed en lief hebben gedragen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:56 schreef Sakura het volgende:
[..]
Lees dit topic maarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:15 schreef FANN het volgende:
TS even een vraagje![]()
waar hadden jullie eigenlijk ruzie over
1. omdat je zo stom bent om de hele nacht je frituurpan aan te laten staan
Frituurpan heeft hele nacht aangestaan, erg?
2. omdat je een huilie bent Ik ben ziek :(
Sjonge, moet nou iedereen mijn hele leven erbij halenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lees dit topic maar![]()
Wat voor "lief" cadeau voor vriendin, 18 & 1 jaar samen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |