Was dat een elektrische of zo'n ouderwetse pan op het vuur?quote:
Al sla je me dood. Maar die kerel was dus in slaap gevallen volgens eerdere berichten... Tja....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Was dat een elektrische of zo'n ouderwetse pan op het vuur?
die had er alleen wat in laten zitten, wat dan helemaal zwart en verkoold word, en dat begint dan te branden. Zolang er niets in zit kan het weinig kwaad, tenzij het apparaat zelf doorbrand, maar dat gaat niet zo heel snel. Tenminste, als je een goeie unit hebt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Maar die kerel was dus in slaap gevallen volgens eerdere berichten... Tja....
Ik was te lui om er naar toe te fietsen. Foto's zagen er wel heftig uit...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:58 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Was wel flinke brand. Stond erbij en ging erg lekker daar
Nja, alles was afgezet, maar t zag r wel tof uit iddquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:04 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Ik was te lui om er naar toe te fietsen. Foto's zagen er wel heftig uit...
Professionele units vergelijken met je 20 euro princess modelletjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:08 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Die pannen worden wel enigzins getest hoor.En zoals gezegd, in mijn plaatselijke snackbar staat het vet ook op van 12u 's middags tot middernacht.
Ik zou het wel wat eerder verversen nu.
Ja, dat schijnt te kunnen he, maar was dat niet bij diesel?quote:
In een lege fles gaat beter denk ik. En eigenlijk moet het dan bij het chemisch afval geloof ik maar ik mik het altijd gewoon in de grijze container.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef delano.888 het volgende:
Hoe kan ik het best frituurvet verversen? Het is vloeibaar, ook als hij afgekoeld is, moet ik dat dan ff in een plastic zak kiepen ofzo gaat dat goed??
Hoelang heb je die patatuurpan dan ? Want als je hem al langer hebt en hij word regelmatig gebruikt en dat dit je eerste keer zelf verversen is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef delano.888 het volgende:
Hoe kan ik het best frituurvet verversen? Het is vloeibaar, ook als hij afgekoeld is, moet ik dat dan ff in een plastic zak kiepen ofzo gaat dat goed??
Nee, je kunt het beste het vet door de wc spoelen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef delano.888 het volgende:
Je moet de lege frituurvetflessen bewaren en zodra je vet aan vervanging toe is, gooi je het oude vet in de oude fles, dop erop en zo de container in.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef delano.888 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |