Het meurt als de neten en je zal het wel terugzien op je elektriciteitsrekening. Verder kan het weinig kwaad als hij eenmaal uit is. Deuren openzetten om te luchten enzo. Wat dinges boven me al zegt, je hebt mazzel, het ding had ook in de fik kunnen vliegen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:55 schreef delano.888 het volgende:
Dat dus, gister vergeten uit te zetten, kan dat kwaad? Het rook wel lekker door het huis nu
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:01 schreef Perenijs het volgende:
Ik denk trouwens dat het je vriendin was die ingebroken heeft en je frituurpan aan heeft gezet om je huis af te laten branden. Had je maar geen ruzie moeten maken.
Ransbal. Dat vet heeft de hele nacht staan bakken. Weet je hóé slecht dat nu wel niet isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:09 schreef delano.888 het volgende:
Ik kreeg zo honger van de geur hè,
[ afbeelding ]
Kon t niet laten![]()
Smakelijk!
Het ideale ontbijt!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:09 schreef delano.888 het volgende:
Ik kreeg zo honger van de geur hè,
[ afbeelding ]
Kon t niet laten![]()
Smakelijk!
Zal best.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:11 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Ransbal. Dat vet heeft de hele nacht staan bakken. Weet je hóé slecht dat nu wel niet is
Darmkanker FTWquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zal best.
Hmmm kaassoufle (ligt onder de friet op de foto)
Dan vraag ik me ook af hoe die (ex)vriendin van TS eruit zietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
nee, erger is dat je de geur van vet lekker vindt
Hey, liefdesverdriet komt misschien wel weer goedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:22 schreef Tinkepink het volgende:
Voor iemand met liefdesverdriet én een griepje onder de leden ben je in een opmerkelijk goed humeur
Hoop t wel, maarja, elke dag gewoon keihard doorwerken, bevordert het vast nietquote:
Thanks for making me smile.quote:
mwa, dat valt wel mee hoor... In een snackbar staat het ook urenlang achter elkaar aan.. in een restaurant overigens ook...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:11 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Ransbal. Dat vet heeft de hele nacht staan bakken. Weet je hóé slecht dat nu wel niet is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |