In dit geval betreft het 99% zeker een handmelder.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ligt eraan of het een handmelder of een automatische melder is, in automatische kan een vertraging zitten
Ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent wel vasthoudend zeg....
heeft Mark een Punt, maar een hotel is denk ik altijd doorgeschakeldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ligt eraan of het een handmelder of een automatische melder is, in automatische kan een vertraging zitten
Ik hoop het.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ik zal het niet meer doen.....
Logie functie is altijd een doormelding.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heeft Mark een Punt, maar een hotel is denk ik altijd doorgeschakeld
Zie je Andy. PMen die link dus.quote:
in de hoek bij de mailbox?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga even in de hoek staan denk ik.....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga even in de hoek staan denk ik.....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik het toch goed onthouden uit mijn tijd als vervangend hoofd BHV
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Okay Okay Okay ik ben een klootzak! Nou weet ik het wel!
Bedrijfsbrandweer dus?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we hadden niet zoveel spannende dingen in huis
9 laboratoria
forse chemcalienopslag
middelgrote stoomketel
300 man
....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Okay Okay Okay ik ben een klootzak! Nou weet ik het wel!
Maar dan ben ik wel zo'n klootzak dat ik de het linkje niet ga geven...quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
, zelfs geen persluchtploeg
Een watje bedoel je. Je word op je nummer gezet en gebruikt dat om andere zaken te blokkeren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar dan ben ik wel zo'n klootzak dat ik de het linkje niet ga geven...
Dat maakt alles een heel stuk duidelijker.quote:
Trustequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze zijn redelijk nonchalant naar mijn idee.
Maar ik ben er weer weg van.
Morgen om 0600 mogen we weer.
Gedaan.quote:
En ik ook.quote:
Okay dan!quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
Andy, je mag wel weer uit de hoek komen.
Hoi Etciequote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:05 schreef Etcetera het volgende:
Walibi heeft, voor zover ik weet, elk jaar in de zomer een NYEKan me nog herinneren dat we op CZ stonden met óf opbouw óf afbouw (het veld was leeg
) dat er vuurwerk werd afgestoken op Walibi
Brakheid ftw hier, we waren afgelopen nacht om 1u ofzo terugquote:
quote:Ik heb je gemist.
Heb je het naar je zin gehad?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Brakheid ftw hier, we waren afgelopen nacht om 1u ofzo terugEdit: en 3 tot 4 uur in de auto zitten is niet erg plezant
[..]Ik jullie ook
Jepquote:
Goed om te horen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:13 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
het was heerlijk, het weer was super, de sfeer gezellig en we gaan volgend jaar toch weer heen
Maar dat komt omdat het CampZone The First Decade is
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jepzooi is uitgepakt, pc draait weer, wasmanden zitten vol en ik heb me weer fatsoenlijk unnen douchen
Ga ik vanuit, ze hebben de datum wel al bekend gemaaktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed om te horen.![]()
De locatie is dan weer Best?
Zoals Pitt en ik vandaag zeiden: het was heerlijk, het was fijn, en damn wat is het lekker om weer thuis te zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na vakantie is het toch weer lekker om alles weer te hebben zoals normaal
Geen katten die op je pc pissen dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:13 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
het was heerlijk, het weer was super, de sfeer gezellig en we gaan volgend jaar toch weer heen
Maar dat komt omdat het CampZone The First Decade is
Die server doet het nog steedsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen katten die op je pc pissen dan?
En 1404?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die server doet het nog steedsEn ik heb geen huisdieren
Okay ik dacht dat je plaatje jouw huisdier was.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die server doet het nog steedsEn ik heb geen huisdieren
IPXquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ga ik vanuit, ze hebben de datum wel al bekend gemaaktDat doen ze anders in januari
Er is wel gezegd 'het wordt een nostalgische CZ' maar het lijkt me dat ze nu zoveel geld/energie/tijd in het huidige veld hebben zitten dat een terugkeer naar Walibi te kostbaar is.
Oh god gruwel neequote:
quote:
Of vanwege de kat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb m'n profiel weggtieft, en ga een nieuwe maken. Dat lukte niet op CZ omdat de upload failde maar misschien kwam dat doordat de poort ervan dichtzat ofzoHoop ik
Ga jij maar IP packages kopenquote:
IP Packages..... Wat is dat? Zeker condooms?quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
IP Packages..... Wat is dat? Zeker condooms?
Okay..... wat dat zijn is me overigens ook een raadsel.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee het zijn de bougievonkjes/plintentrapjes van Campzone geworden
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee het zijn de bougievonkjes/plintentrapjes van Campzone geworden
Niks dusquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay..... wat dat zijn is me overigens ook een raadsel.....
Idem aan een holschop en doosje knoopsgaten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay..... wat dat zijn is me overigens ook een raadsel.....
Wat dan ook volledig geaccepteerd is in de SC.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Okay.... Ja sorry ik ben maar patser die te veel in de sportschool komt in een Lacoste polo....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
Dus ik had jou naar een computerzaak kunnen sturen en om IP packages kunnen laten vragen?
Damn, gemiste kans
Je een lege doos vermoed ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat dan ook volledig geaccepteerd is in de SC.![]()
Maar dat je niet weet wat een doosje knoopsgaten is.
Een lege doos? Een doos knoopsgaten vroeg ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je een lege doos vermoed ik.
Ja dat had gekund en ik had zelfs nog mot staan maken daar ook....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
Dus ik had jou naar een computerzaak kunnen sturen en om IP packages kunnen laten vragen?
Damn, gemiste kans
Ah wij laten nieuwelingen altijd even naar de kantine bellen na hun eerste training om een rondje bier te komen brengen in de kleedkamer.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:00 schreef Etcetera het volgende:
Het is ons wel gelukt dit jaar om 2 mensen naar voren te sturenZe werden nog 2x doorgestuurd voor ze begrepen dat het niet klopte
![]()
Dan hebben wij het iets makkelijker. Er zijn vaste data dat nieuw personeel aankomt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:00 schreef Etcetera het volgende:
Het is ons wel gelukt dit jaar om 2 mensen naar voren te sturenZe werden nog 2x doorgestuurd voor ze begrepen dat het niet klopte
![]()
Alles over voor Etcie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat had gekund en ik had zelfs nog mot staan maken daar ook....
Ja uiteraard. De dame die zulke mooie awards maakt moet ik zuinig op zijn.quote:
Juistem. En het is nog een leuke meid ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja uiteraard. De dame die zulke mooie awards maakt moet ik zuinig op zijn.
Te vinden bij iedere lokale Free Records Shopquote:
Ja dat ook! Leuke meid, handig met computers en ze heeft humor..... de ideale vrouw.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juistem. En het is nog een leuke meid ook.
Lieg ik dan?quote:
Ik meen altijd wat ik zeg.... ook al meen ik het niet.....quote:
Loopsequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Wij kennen het hier trouwens als plintenladders
Ik ga een stuk lopen
Jij kent mijn vriendenkring?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Wij kennen het hier trouwens als pintenladers
quote:Ik ga een stuk lopen
Ik ben niet zo waanzinnig goed met complimentenquote:
Een leuke meid, handig met computers, heeft humor, houdt van een drankje en hengelt niet naar complimentjes!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo waanzinnig goed met complimenten
Voor zover het lukt; geniet er van.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo waanzinnig goed met complimenten
Voor zo; truste.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ga maar eens slapen zo. Wilde nog How I met your Mother kijken maar denk dat ik erbij in slaap valMisschien waag ik nog een poging, ben wel erg benieuwd naar seizoen 4 namelijk
Deze ideale vrouw heeft wel haar beide (en enige) hoofdkussens bij haar vriend laten liggen en slaapt vannacht op een dubbelgevouwen dekbedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een leuke meid, handig met computers, heeft humor, houdt van een drankje en hengelt niet naar complimentjes!
Je bent echt de ideale vrouw!
Zal ik je dan even kussen geven?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Deze ideale vrouw heeft wel haar beide (en enige) hoofdkussens bij haar vriend laten liggen en slaapt vannacht op een dubbelgevouwen dekbed
Mijn veldbedkussen lenen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Deze ideale vrouw heeft wel haar beide (en enige) hoofdkussens bij haar vriend laten liggen en slaapt vannacht op een dubbelgevouwen dekbed
Oh ja, groeten vanaf Sziget.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ga maar eens slapen zo. Wilde nog How I met your Mother kijken maar denk dat ik erbij in slaap valMisschien waag ik nog een poging, ben wel erg benieuwd naar seizoen 4 namelijk
Kan ik er ook naar binnen met mijn russische hermitage entreekaart. Die is nog niet afgescheurdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
lolbroek
Over rusland gesproken... mensen die nog naar de hermitage willen, kan uit betrouwbare bron vermelden dat daar volgende week dinsdag, woensdag en vrijdag leuke bediening werkt
Oooooooh.... In dat geval....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik deed het alle keren terwijl ik zwaar lam was.... En het was alle keren alleen een slow woop die af ging om mensen te waarschuwen. Brandweer is niet gekomen.....
Ik had de terminators en bnc kabels al bijna uit de la gehaaldquote:
Ooit een keer op mn werk iemand gehad die een monitor wilde kopen 'met dode pixels'.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
Damn, gemiste kans
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een hatered ineens zeg..... Ik ga maar naar bed denk ik......dan kan ik in ieder geval nog wat slaap pakken voor een brandweer man me wakker spuit.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
Oooooooh.... In dat geval....
Had ik het mooi gevonden als je de volgende dag door een zwaar bezopen brandweerman met een poederblusser je bed uit gesproeid zou worden
quote:
quote:
Als dit je maar laat nadenken over je acties.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een hatered ineens zeg..... Ik ga maar naar bed denk ik......dan kan ik in ieder geval nog wat slaap pakken voor een brandweer man me wakker spuit.....
Dat is het probleem als ik te veel op heb denk ik niet na en de mensen om heen ook niet....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dit je maar laat nadenken over je acties.
Zolang je niet al slapend op een aanhangwagen een rondje Campzone hebt gehad achter een auto, heb je weinig te klagenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een hatered ineens zeg..... Ik ga maar naar bed denk ik......dan kan ik in ieder geval nog wat slaap pakken voor een brandweer man me wakker spuit.....
Dan de volgende keer maar niet te veel zuipen maar eens nadenken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is het probleem als ik te veel op heb denk ik niet na en de mensen om heen ook niet....
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zolang je niet al slapend op een aanhangwagen een rondje Campzone hebt gehad achter een auto, heb je weinig te klagen
Misschien bedoelde-ie 'met dode-pixel-garantie', wat, als je erover nadenkt, ook een rare term isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
Ooit een keer op mn werk iemand gehad die een monitor wilde kopen 'met dode pixels'.
Ja dat sowieso maar het probleem is dat als we een weekend weg zijn allemaal denken dat we weer 18 zijn..... Maar we zijn 30 + en dan moeten we eigenlijk niet zo stom meer doen....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan de volgende keer maar niet te veel zuipen maar eens nadenken?
Dat is niet een slapend iemand.... dat is een zombie.......quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:32 schreef Etcetera het volgende:
We hadden iemand bij ons die niet wakker te krijgen is 's ochtends. Echt niet. Tijdens CZ hebben we het 's ochtends geprobeerd met
- radio hard aan
- een megafoon
- z'n slaapzak van 'm aftrekken
- z'n luchtbed omkieperen
Dit op 1 dag achter elkaar aan, hij sliep keihard door. Gisteren hebben we weer geprobeerd hem wakker te krijgen, wat weer niet lukte, en toen hebben ze 'm op een aanhanger getild en is hij al slapen het terrein over geweest. En hij werd NIET wakker
Dus jij accepteert dat de drank jouw verantwoordelijkheid mag overnemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat sowieso maar het probleem is dat als we een weekend weg zijn allemaal denken dat we weer 18 zijn..... Maar we zijn 30 + en dan moeten we eigenlijk niet zo stom meer doen....
Je zou het haast denkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is niet een slapend iemand.... dat is een zombie.......
Tuste Etciequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je zou het haast denken
Ik ga slapen
Nee. Ik zeg dat ik me in door het groepsgedrag soms kan laten verleiden tot hele stomme dingen als ik onder invloed ben. Ik heb van sommige dingen spijt die ik in die toestand doe. Om sommige moet ik nu nog hard lachen als ik er aan denk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij accepteert dat de drank jouw verantwoordelijkheid mag overnemen.![]()
Ik niet. Ik kan veel drank hebben maar denk altijd na over de gevolgen van mijn (dronken) daden.
Trustequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je zou het haast denken
Ik ga slapen
Mooie wekkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
Ach. je kan ipv door de brandweer ook door cobra uit je bed gehaald worden:
Het volgen van groepsgedrag is dus belangrijker dan eigen belang?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg dat ik me in door het groepsgedrag soms kan laten verleiden tot hele stomme dingen als ik onder invloed ben. Ik heb van sommige dingen spijt die ik in die toestand doe. Om sommige moet ik nu nog hard lachen als ik er aan denk.
Nee, ik ben iemand die eerst doet en dan denkt. In combinatie met een dronken groep is dat niet altijd een goede combinatie. Ik doe geen mensen kwaad ofzo dan hoor maar ik ga dan wel snel te ver in kattekwaad....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het volgen van groepsgedrag is dus belangrijker dan eigen belang?
Ben je bang om je eigen gedrag te tonen?
Alweer?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ga een poging wagen tot how i met your mother kijken![]()
Há die heb ik een weekje geleden hier ook gepost, nice hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:38 schreef Whiteguy het volgende:
Catchy deuntje wel dit:
en voor de liefhebber live en HD
Doei MaJoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ga een poging wagen tot how i met your mother kijken![]()
Ik ben een onvolwassen dertiger....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:52 schreef Nesle het volgende:
Oh en iets wat ik altijd al wilde vragen: hoe oud ben jij nou precies Andy?
Hmz, dan heb ik hem toen gemistquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:51 schreef Nesle het volgende:
[..]
Há die heb ik een weekje geleden hier ook gepost, nice he
Ik ben nog steeds ziek, maar no worries geen H1N1 hoor, heb geen koorts
Slaapsequote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz, dan heb ik hem toen gemist![]()
en, beterschap dan maar![]()
Ik ga tukken
mexicaanse griep is behoorlijk overhypedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:51 schreef Nesle het volgende:
[..]
Há die heb ik een weekje geleden hier ook gepost, nice he
Dus je bent 30? Of 31?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben een onvolwassen dertiger....
Ik ben 30 en in november wordt ik 31. Hoezo?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dus je bent 30? Of 31?
Doe niet zo onduidelijk man
Maar je zorgt er wel voor dat 20 man hun bed uit moeten omdat jij het grappig vindt om een brandalarm te veroorzaken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, ik ben iemand die eerst doet en dan denkt. In combinatie met een dronken groep is dat niet altijd een goede combinatie. Ik doe geen mensen kwaad ofzo dan hoor maar ik ga dan wel snel te ver in kattekwaad....
Ik ben gewoon een onvolwassen, ondeugende ADHD'er......Ik denk dat je mij eens gezien moet hebben om te begrijpen hoe ik ben. Jij bent denk ik evenwichtiger dan ik. Jij werkt al jaren voor dezelfde werkgever ik heb meer careerchanges gemaakt dan ze bij de formule 1 banden verwisselen...
Gelukkig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:51 schreef Nesle het volgende:
Ja je hebt gelijk. Het is niet goed wat ik gedaan heb en ik praat het ook niet goed. Ik schrijf niks weg op mijn ADHD. Misschien is het beeld dat ik hier van mijzelf afgeef wel een beetje vertekenend. Ik ben echt wel een normaal persoon alleen af en toe als ik een weekend weg ben doe ik hele stomme dingen. Dingen waar ik dan achteraf spijt van heb. Maar dat heb ik nu al 5 keer gezegd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar je zorgt er wel voor dat 20 man hun bed uit moeten omdat jij het grappig vindt om een brandalarm te veroorzaken.![]()
En "moeten zien" heeft geen zak te maken met begrijpen. Het zelfde mbt werken voor de zelfde werkgever.
Te ver gaan in kattekwaad kun je niet weg schrijven op ADHD. Maar heeft gewoon te maken met jouw reageren op dronken zijn.
Je bent gewoon bezopen en doet dingen die niet door de beugel kunnen. Jij schrijft dit voor je zelf goed onder het mom van bezopen zijn. Ik noem het asociaal en onacceptabel gedrag.
Done!quote:
Blijft mijn vraag: waarom doe je dat dan steeds?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Het is niet goed wat ik gedaan heb en ik praat het ook niet goed. Ik schrijf niks weg op mijn ADHD. Misschien is het beeld dat ik hier van mijzelf afgeef wel een beetje vertekenend. Ik ben echt wel een normaal persoon alleen af en toe als ik een weekend weg ben doe ik hele stomme dingen. Dingen waar ik dan achteraf spijt van heb. Maar dat heb ik nu al 5 keer gezegd.
De wereld zit vol met lesbiennes en bisexuelenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]Maar waarom slaapt zij ook op tieten
doe dan een sexy borstkas van een man
Sorry maar dat weet ik dus niet.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag: waarom doe je dat dan steeds?
Nem to the rescue.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De wereld zit vol met lesbiennes en bisexuelen
Ok.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry maar dat weet ik dus niet.....Ik doe soms dingen zonder na te denken... Dat is alles wat ik er over kan zeggen.....
2 clowns?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net gewoon 2 wandelaars tegengekomen. Ze waren allebei eng. En ze zeiden nog gedag ook
Oh gewoon, na het lezen van wat berichtjes hiervoor was ik even benieuwd hoe oud je nou precies was, een dertiger kan ook 38 zijn namelijk, om maar wat te noemen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben 30 en in november wordt ik 31. Hoezo?
Nou, tijdelijk. Want ik ga zo ook mijn (tietenloze) kussen opzoeken.quote:
technisch gezien niet, maar ja, die hebben ook wel eens een vrije avond dus het zou kunnen. Zou overigens extra frapant zijn want ze liepen niet sámen. Kwam ze een stukje uit elkaar tegen.quote:
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, tijdelijk. Want ik ga zo ook mijn (tietenloze) kussen opzoeken.
2 introverte clowns dus?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
technisch gezien niet, maar ja, die hebben ook wel eens een vrije avond dus het zou kunnen. Zou overigens extra frapant zijn want ze liepen niet sámen. Kwam ze een stukje uit elkaar tegen.
Dat ik mijn kussen op ga zoeken of dat er geen tieten op liggen?quote:
Als het échte clowns waren, dan waren ze verkleed als mens.quote:
Het eerste.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ik mijn kussen op ga zoeken of dat er geen tieten op liggen?
Dat weet ik dus niet. Normaal gaat het goed. Ook als ik gedronken heb. Maar ik denk dat het schoolreisje/kampgevoel extra adrenaline vrij maakt bij mij. En dat is misschien de boosdoener....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok.
Wat zou jou kunnen helpen om daar wel bij na te denken?
Okay. Ik ben dus dertig en misschien moet ik me ook maar eens zo gaan gedragen.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh gewoon, na het lezen van wat berichtjes hiervoor was ik even benieuwd hoe oud je nou precies was, een dertiger kan ook 38 zijn namelijk, om maar wat te noemen!
Dus voor de veiliheid van je zelf en anderen, zou je niet meer op "kamp" moeten gaan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Normaal gaat het goed. Ook als ik gedronken heb. Maar ik denk dat het schoolreisje/kampgevoel extra adrenaline vrij maakt bij mij. En dat is misschien de boosdoener....
Welkom bij de 30 plussers!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Ik ben dus dertig en misschien moet ik me ook maar eens zo gaan gedragen.....
Ik ga nu slapenWeltrusten!
Het is niet dat ik elke keer zo gek doe als ik weg ben maar als er soms een beetje gedold wil wel eens iets te ver door gaan.... En ook niet alle dingen zijn erg.. Maar het brandalarm trekken ging te ver inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus voor de veiliheid van je zelf en anderen, zou je niet meer op "kamp" moeten gaan?
Hou in de gaten dat het niet te ver gaat.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is niet dat ik elke keer zo gek doe als ik weg ben maar als er soms een beetje gedold wil wel eens iets te ver door gaan.... En ook niet alle dingen zijn erg.. Maar het brandalarm trekken ging te ver inderdaad.
Ja dat doe ik ook wel. Maar misschien snap je dit wel. Soms leidt het een tot het ander en voor je het weet is de dunne lijn geen lijn meer maar een stipje...... Dat was de case bij dit brandalarmverhaal.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou in de gaten dat het niet te ver gaat.![]()
En hou dat zo.
Ik snap dat je binnen wilde komen, maar zie nog steeds geen reden om de handmelder in te drukken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook wel. Maar misschien snap je dit wel. Soms leidt het een tot het ander en voor je het weet is de dunne lijn geen lijn meer maar een stipje...... Dat was de case bij dit brandalarmverhaal.
Ik en een paar gasten kwamen aan bij het Hostel en de anderen uit onze groep wilden niet open doen. hebben we een uur buiten geroepen maar ze deden niet open. Toen kwamen we eindelijk binnen en drukte ik dus op dat alarm om mijn maats wakker te maken uit wraak... nu snap je misschien in welk verband het staat. Nogmaals geen excuus hoor!
Nu ga ik echt slapen
Niet eerst een saffie?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:12 schreef MaJo het volgende:
1 aflevering werden er 3![]()
Nu ga ik echt
![]()
Tot wanneer?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:35 schreef Nesle het volgende:
Ik heb 4 afl Gossip Girl gekeken, en nu nu nu numoet ik wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik had de terminators en bnc kabels al bijna uit de la gehaald![]()
Coax/storing denk ik. Vooral de aansluiting.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
BNC-kabels vind ik best prettig eigenlijk. Vraag me af waarom die niet meer gebruikt worden
Bij een wat groter netwerk heeeeeel lastig storingzoeken (en eenvoudig storingen veroorzaken) - 1 onderbreking ergens en je netwerk doet t niet meerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
BNC-kabels vind ik best prettig eigenlijk. Vraag me af waarom die niet meer gebruikt worden
Het is ook leukquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:16 schreef Etcetera het volgende:![]()
Ik ben ook Gossip Girl gaan kijkenVind het wel geinig.
Oh over enge mensen gesproken: die jongen die overal dwars door heen slaapt, wilde op een gegeven moment naar Best lopen. Kwam hij onderweg een motorrijder tegen die in het gras lag. Vriendelijk gegroet en zo, zegt die gast 'kom eens' B. erop af beetje gepraat en toen vroeg die gast 'kom erbij liggen' maar dat deed B. niet, ging die motorrijder met zichzelf spelen![]()
toen is B. 'm genokt gelukkig. En hij had gelukkig zijn maglite bij zich, voor het geval dat. Maar leuk is anders
Wat ga je de rest van je vrije dag doen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:53 schreef Diaan73 het volgende:![]()
vandaag lekker vrij, maar nog wel druk met strijken. Nu klaar
Ik ben nu aan het wachten totdat Lennon wakker wordt. Hij krijgt dan de fles; daarna even boodschappen doen en misschien nog even naar Prenatal/Media Markt. Moet ook nog was opvouwen, kastje Twan opruimen.. maar dat laatste ga ik dit weekend wel doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ga je de rest van je vrije dag doen?
Weinig tijd voor jezelf dus eigenlijk. Maar wel lekker om vrij te zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het wachten totdat Lennon wakker wordt. Hij krijgt dan de fles; daarna even boodschappen doen en misschien nog even naar Prenatal/Media Markt. Moet ook nog was opvouwen, kastje Twan opruimen.. maar dat laatste ga ik dit weekend wel doen.
En jij?
Hey Diaan, leuk dat je hier nu ook postquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:53 schreef Diaan73 het volgende:![]()
vandaag lekker vrij, maar nog wel druk met strijken. Nu klaar
Volgens mij heb je wel zin in je stage.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:07 schreef MaJo het volgende:
heerlijk een dagje vrij! Morgen ook lekker vrij, voor het laatst in maanden waarschijnlijkdaarna ga ik 4 dagen stage lopen, 1 dag studie en 2 dagen in de winkel werken
als ik het overleef
Op je veldbedje?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:05 schreef Cobra4 het volgende:Ik denk dat ik straks nog maar een paar uur ga snurken.
Heb ik ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel zin in je stage.
Dat moet ik even aan MaJo vragen.quote:
Yupquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet ik even aan MaJo vragen.
Het valt wel mee hoor. Lennon lag ik hoor hem inmiddels brabbelen vanaf half 12 ofzo al in bed. Enne Prenatal/MM wil ik zelf graag even.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weinig tijd voor jezelf dus eigenlijk. Maar wel lekker om vrij te zijn natuurlijk.
Heey MaJo dankjewel!! Het gaat heel goed met Lennon. Op mn hyves staan wel heel veel foto's, die kun jij volgens mij ook zien.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey Diaan, leuk dat je hier nu ook posthoe is het met Lennon? Mooie naam
heerlijk een dagje vrij! Morgen ook lekker vrij, voor het laatst in maanden waarschijnlijkdaarna ga ik 4 dagen stage lopen, 1 dag studie en 2 dagen in de winkel werken
als ik het overleef
Ik vanaf m'n 12e tot en met m'n 18e. En toen ik begin twintig was nog eens 2 jaar. En nu is het hoognodig dat ik weer ga sporten. Ook leuk om wat mensen te leren kennen. Zou jij het niet weer op willen pakken? Wat is de reden dat je gestopt bent?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk volleybalheb ik ook heel lang gedaan. Tot zo'n 5 jaar geleden vanaf mn 12e.
Zwemmen is ook erg lekker, alleen jammer dat je je daarna weer moet omkleden in van die k*thokjes.![]()
Het is hier ook rustig, Peaceman is weer aan het werk en Twan is bij zn vader. Best stil eigenlijk.
Waar ga je stagelopen? En welke richting ga je uit in de master?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik ooken in de master
alleen wel balen dat ik bij moet werken in de weekenden
Eén pluspunt. 4 dagen stage, 1 dag studie en 2 dagen werken is wel een mooie regelmaat voor je.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik ooken in de master
alleen wel balen dat ik bij moet werken in de weekenden
Het veldbedje dus.quote:
nee heb op dit moment niet zo'n behoefte. Misschien later nog wel eens een keer, maar ben aan het WII Fittenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vanaf m'n 12e tot en met m'n 18e. En toen ik begin twintig was nog eens 2 jaar. En nu is het hoognodig dat ik weer ga sporten. Ook leuk om wat mensen te leren kennen. Zou jij het niet weer op willen pakken? Wat is de reden dat je gestopt bent?
Om de week. De ene week bij zn vader en de andere week bij ons. We wisselen op de dinsdag.quote:En zwemmen, inderdaad, dat omkleden in die hokjes.Ik wil niet m'n handdoek op de grond leggen, waardoor ik het ook niet voor elkaar krijg om m'n broek aan te doen zonder dat de onderkant nat wordt.
![]()
Hoe vaak is Twan bij jullie?
Waarin anders?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
Waarschijnlijk in een tentje.
quote:
Ciao Diaanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
Nou de inhoud van de fles zit erin. Even de buggy in de auto gooien en dan gaan we![]()
Ik zat ook met trainen en vooral wedstrijden, maar dan door werk. Ga nu kijken of het leuk is bij de recreanten, omdat je dan ook niet elke week wedstrijden hebt. Hoop wel dat ze een beetje serieus trainen. Ken ook wel recreantenteams waarbij het helemaal niet om het volleyballen gaat.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee heb op dit moment niet zo'n behoefte. Misschien later nog wel eens een keer, maar ben aan het WII FittenDe reden was dat ik in scheiding lag en (deels) alleen de zorg had voor Twan. Werd lastig met trainen en wedstrijden enz.
Om de week. De ene week bij zn vader en de andere week bij ons. We wisselen op de dinsdag.
Shopze.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
Nou de inhoud van de fles zit erin. Even de buggy in de auto gooien en dan gaan we![]()
Dat is idd een goede optie. Ik vond de recreanten bij ons niet je van het en allemaal 50+quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat ook met trainen en vooral wedstrijden, maar dan door werk. Ga nu kijken of het leuk is bij de recreanten, omdat je dan ook niet elke week wedstrijden hebt. Hoop wel dat ze een beetje serieus trainen. Ken ook wel recreantenteams waarbij het helemaal niet om het volleyballen gaat.![]()
![]()
quote:Wii Fitten is wel lekker om thuis te trainen.Hier staat er op het moment een hometrainer voor de tv. Makkelijk om je eigen tijd in te delen. Alleen merk ik bij mezelf dat het wel veel discipline vraagt.
Hoeveel liter tappen ze dan af?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net bloed gegeven voor de eerste keeren het ging helemaal goed
Een halve maarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoeveel liter tappen ze dan af?
Heel mooi! En doe je ook extra je best om gezond te zijn? Of komt het door het zingen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een halve maar![]()
Maar ik had gewoon een hb gehalte van 8,6![]()
![]()
![]()
Toen ik 14 was heb ik een jaar lang staalpillen moeten slikken omdat het maar 4,4 wasDus ik ben nu echt retetrots op mezelf
Die mevrouw zei zelfs nog: "Nou, je hebt volgens mij goed je best gedaan om hier gezond naar toe te komen"
De headlines:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het hier eigenlijk? Ik heb 2 topics gemist ofzo, dus ik ga niet bijlezen, maar fill me in please?
Ik ga stage lopen bij een tv programma die goed aansluit bij mijn studiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waar ga je stagelopen? En welke richting ga je uit in de master?
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb van mijn ex gezonder leren eten.... Daarvoor was ik meestal erg makkelijk met koken.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
Neeik denk dat ik nu vooral veel gezonder leef omdat ik samenwoon en werk. Als student leef je toch onregelmatiger en eet je makkelijker... en bovendien is het veel leuker om voor 2 te koken dan voor jezelf vind ik. En zou ik me schuldig voelen als ik me er elke avond met een magnetronmaaltijd oid vanaf maakte
Oh, daar zit ik eigenlijk ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is idd een goede optie. Ik vond de recreanten bij ons niet je van het en allemaal 50+
Tof.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga stage lopen bij een tv programma die goed aansluit bij mijn studie
mijn masterrichting is politieke theorieën en gedrag![]()
Wordt dat een herhaalzin van je? Ik ga nu echt mn afbeeldingen inscannen.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Tof dat je weer gaat volleyballen Soemp
Ik ga nu echt, ja écht mn afbeeldingen inscannenIk ben nog zo godsgruwelijk druk geweest met noten en verbeteren en herschrijven dat het er nog niet van is gekomen
Doe ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof.![]()
![]()
Vooral veel over je studierichting posten.![]()
Ik wil wel even met die sukkel spreken......quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe iken bepaalde dingen zal ik per pm doen
damn ik zit in de trein en een jongen belt met zijn vriendin en vertelt haar dat hij haar wel even in elkaar gaat meppenvoel me er echt naar door
En die vriendin gaat daar rustig op zitten wachten? Apart.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe iken bepaalde dingen zal ik per pm doen
damn ik zit in de trein en een jongen belt met zijn vriendin en vertelt haar dat hij haar wel even in elkaar gaat meppenvoel me er echt naar door
Ik wilde hem er eigenlijk op aanspreken, maar helaas is dit het type die mij dan zou pakkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil wel even met die sukkel spreken......
Lijkt me dat ze bang voor hem isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:37 schreef zebaz het volgende:
[..]
En die vriendin gaat daar rustig op zitten wachten? Apart.
Oh zo'n malloot..... Lekker ventje zeg.... en dat is dus de vriend van die vriendin?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde hem er eigenlijk op aanspreken, maar helaas is dit het type die mij dan zou pakken![]()
het trieste is nog dat hij denkt dat hij stoer is terwijl hij er hartstikke gay uitzietspierballen in een strak roze bloesje
Dat denk ik wel, van wat ik uit het telefoongesprek op kon makenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh zo'n malloot..... Lekker ventje zeg.... en dat is dus de vriend van die vriendin?
Fijn zo'n pseudopooier....... Oppassen met dat soort types... van die namaakpatsers deinzen inderdaad niet terug om een dame een paar hoeken te geven....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze bang voor hem isze moest binnen een bepaalde tijd op het station zijn, anders zou hij haar pakken
type loverboy zeg maar
Ook niet gedaan, maar het kriebelde behoorlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Daar kun je je beter niet in mengen inderdaad
Okay... mocht het straks los gaan... Ga dan niet proberen te helpen maar ga direct hulp halen..... je koopt er niets voor als hij jullie beiden in het gips slaat.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, van wat ik uit het telefoongesprek op kon maken
Ik ben gewoon verder gegaanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay... mocht het straks los gaan... Ga dan niet proberen te helpen maar ga direct hulp halen..... je koopt er niets voor als hij jullie beiden in het gips slaat.....
Goed zo! Dan maak ik me niet meer zo ongerust......quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verder gegaan
ben werken
He getver, echt niet leuk om zo'n gesprek mee te krijgen zegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze bang voor hem isze moest binnen een bepaalde tijd op het station zijn, anders zou hij haar pakken
type loverboy zeg maar
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wordt dat een herhaalzin van je? Ik ga nu echt mn afbeeldingen inscannen.....
Zat je maar te plagen hoor LB......quote:
Dat snap ik, het was meer een algemene opmerkingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook niet gedaan, maar het kriebelde behoorlijk
Ik hoop dat ze die vanzelf al hebben gehadquote:gister ook gastjes in de trein die speciaal naar amsterdam waren gekomen om te matten met engelsendie wilde ik ook graag een draai om de oren geven
Heb jij dus even mazzel!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe van het weekend kaartjes gekocht voor Royksopp. Ging een vriend van me ook bestellen en na het afrekenen kreeg 'ie een foutmelding. Maar hij had wel betaald.
Heeft 'ie ticketservice gebeld, blijkt dat het concert nog helemaal niet in de voorverkoop mocht gaan en dat dat pas de 22e zou moeten
Ja want dat zit ik op Lowlands en het zou zomaar snel kunnen uitverkopen.quote:
Ah jij hoort ook bij de Lowlandsploeg?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want dat zit ik op Lowlands en het zou zomaar snel kunnen uitverkopen.
Goed bezig Soempie!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef Soempie het volgende:
Whoo, ik ben vet goed bezig.![]()
hele keuken uitgemest (keuken is meer de taak van Sven, maar die denkt dat afwas in en uit de automaat wel genoeg is )
me opgegeven voor volleybal stofgezogen en de vloer gedweild rotzooi in de kelder gedumpt was gedaan een hoofdstuk geleerd een vriendin gebeld die ik al maanden niet had gesproken een eetschema gemaakt
[ afbeelding ]
Anders eet ik de hele dag door.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed bezig Soempie!![]()
Hoezo een eetschema?
Ah dat is wel handig! Misschien moet ik me daar ook maar eens in verdiepen. Aangezien ik nog steeds 12 kilo te zwaar ben.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Anders eet ik de hele dag door.![]()
![]()
Dus nu heb ik precies gezet wanneer ik wat mag eten en een rijtje met suggesties. En bij de suggesties geen slechte zooi.
Ik had al een geschreven schema, maar die zag er niet uit. Het gaat zo ook al de hele week goed. En met hetzelfde ben ik twee jaar geleden 15 kg afgevallen (alleen zit dat er nu gewoon weer aan).Maar geen dieet dus, gewoon normaal eten.
Nee, was ook meer voor het idee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
Dat eetschema ziet er echt leuk uit!ik kan er alleen niks van lezen
Meeste mensen doen het gewoon uit zichzelf goed natuurlijk. Bij mij gaat het altijd mis als ik aan het leren ben. Dan smeer ik zo tussendoor 3 beschuitjes en het uur erop plakjes ontbijtkoek ofzo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is wel handig! Misschien moet ik me daar ook maar eens in verdiepen. Aangezien ik nog steeds 12 kilo te zwaar ben.....
Okay.. misschien als ik het inderdaad eens bij houdt dat ik dan wel weet hoe het komt.... verder maar eens wat minder drinken donderdags t/m zondag....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meeste mensen doen het gewoon uit zichzelf goed natuurlijk. Bij mij gaat het altijd mis als ik aan het leren ben. Dan smeer ik zo tussendoor 3 beschuitjes en het uur erop plakjes ontbijtkoek ofzo.Dus nu schrijf ik weer netjes op wat ik elke keer eet en omdat ik niks slechts op wil schrijven eet ik dus ook goed.
![]()
En omdat er staat wanneer ik mag eten houd ik me daar ook aan. Echt heel kinderachtig.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:17 schreef Soempie het volgende:
[..] Dus nu schrijf ik weer netjes op wat ik elke keer eet en omdat ik niks slechts op wil schrijven eet ik dus ook goed.![]()
"Natuurlijk"quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah jij hoort ook bij de Lowlandsploeg?
"Oeps"quote:
als je nog niet klaar bent voor ene kind moet je er ook geen nemenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:27 schreef LadyBlack het volgende:ik zie op hyves alweer een oud klasgenootje met een kindje!
Mèn, is echt niet goed voor mij om dat soort berichtjes te lezenhet rammelt zo hard allemaal hierbinnen
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Oeps"
-edit- oh nee, spiraaltje...gaat niet oeps
Dat is het hem juist, ik ben best wel klaar voor een kindquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je nog niet klaar bent voor ene kind moet je er ook geen nemen
maar vriend wil niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, ik ben best wel klaar voor een kindIk ben bijna afgestudeerd, ik heb een huis en een hele lieve vriend met een goeie baan!
Dat vraag ik mij soms ook afquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij soms ook af-edit- Hey! Net stond daar nog; 'wat let je dan?'
dus dan gewoon nog even wachtenquote:Nee, ik ben nog geen 2 jaar samen met mn vriend, en wij vinden het allebei toch nog een beetje vroeg om al aan kinderen te beginnen.... ookal zouden we het allebei opzich wel willen
kan je beter optijd langsgaan voordat ie er afvaltquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:27 schreef Nesle het volgende:
Volgens mij is mijn teen gebroken,er is een kastje op gevallen met verslepen en nu issie helemaal blauw en zit er een harde bobbel op
zo maar ff langs t ziekenhuis
ben nu eerst nog aan het koelen.
Ieh dat klinkt niet goedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:27 schreef Nesle het volgende:
Volgens mij is mijn teen gebroken,er is een kastje op gevallen met verslepen en nu issie helemaal blauw en zit er een harde bobbel op
zo maar ff langs t ziekenhuis
ben nu eerst nog aan het koelen.
Ah dus jij was het die op geenstijl stond vandaag:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is wel handig! Misschien moet ik me daar ook maar eens in verdiepen. Aangezien ik nog steeds 12 kilo te zwaar ben.....
Jeezquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah dus jij was het die op geenstijl stond vandaag:
[ afbeelding ]
net zo'n aangespoelde walvis die opzweltquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah dus jij was het die op geenstijl stond vandaag:
[ afbeelding ]
Wat zal daar een hoop stront uit komen zegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
net zo'n aangespoelde walvis die opzwelt
Als ik haar was zou ik een ploertendoder kopen...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:37 schreef zebaz het volgende:
[..]
En die vriendin gaat daar rustig op zitten wachten? Apart.
Foto?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb wel een hele stoere broek, shirt en schoenen voor Lennon gekocht![]()
Hatsjikideequote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en een dvd van Fabeltjeskrant
is zo leuk?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:15 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, hier is de keuken ook weer blinkend schoon
Nu staat er koffie te pruttelen en zometeen gaan we naar het huis van een cliënte van mij om de papegaai voer te geven terwijl mevrouw op vakantie isIk had gevraagd of ik mn vriend mee mocht nemen omdat die papegaai echt té hilarisch is
Ziggo zeker?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
mn verbinding valt elke minuut zo ongeveer weg hier, dus ik ga de boel afsluiten, gvd, ik was al niet vrolijk, nu helemaal niet
Dat vind ik heel netjes.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:17 schreef Soempie het volgende:
Bij mij gaat het altijd mis als ik aan het leren ben. Dan smeer ik zo tussendoor 3 beschuitjes en het uur erop plakjes ontbijtkoek ofzo.![]()
Ja, maar hoe populair zijn fietstassen? Het heeft ook wel iets oubolligs.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar algemeen geldt toch -> populair -> jatten?
Doeiquote:
Fietstassen met een leuk motiefje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe populair zijn fietstassen? Het heeft ook wel iets oubolligs.
let je ook op de schermpjes dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga vannacht CUL maar weer eens lezen. Lekkere dingen zoeken om zelf te maken.![]()
Oh ja. En niet te vergeten R&P en OUD voor de lol.
Met popcorn in de hand.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga vannacht CUL maar weer eens lezen. Lekkere dingen zoeken om zelf te maken.![]()
Oh ja. En niet te vergeten R&P en OUD voor de lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |