Het veldbedje dus.quote:
nee heb op dit moment niet zo'n behoefte. Misschien later nog wel eens een keer, maar ben aan het WII Fittenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vanaf m'n 12e tot en met m'n 18e. En toen ik begin twintig was nog eens 2 jaar. En nu is het hoognodig dat ik weer ga sporten. Ook leuk om wat mensen te leren kennen. Zou jij het niet weer op willen pakken? Wat is de reden dat je gestopt bent?
Om de week. De ene week bij zn vader en de andere week bij ons. We wisselen op de dinsdag.quote:En zwemmen, inderdaad, dat omkleden in die hokjes.Ik wil niet m'n handdoek op de grond leggen, waardoor ik het ook niet voor elkaar krijg om m'n broek aan te doen zonder dat de onderkant nat wordt.
![]()
Hoe vaak is Twan bij jullie?
Waarin anders?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
Waarschijnlijk in een tentje.
quote:
Ciao Diaanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
Nou de inhoud van de fles zit erin. Even de buggy in de auto gooien en dan gaan we![]()
Ik zat ook met trainen en vooral wedstrijden, maar dan door werk. Ga nu kijken of het leuk is bij de recreanten, omdat je dan ook niet elke week wedstrijden hebt. Hoop wel dat ze een beetje serieus trainen. Ken ook wel recreantenteams waarbij het helemaal niet om het volleyballen gaat.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee heb op dit moment niet zo'n behoefte. Misschien later nog wel eens een keer, maar ben aan het WII FittenDe reden was dat ik in scheiding lag en (deels) alleen de zorg had voor Twan. Werd lastig met trainen en wedstrijden enz.
Om de week. De ene week bij zn vader en de andere week bij ons. We wisselen op de dinsdag.
Shopze.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
Nou de inhoud van de fles zit erin. Even de buggy in de auto gooien en dan gaan we![]()
Dat is idd een goede optie. Ik vond de recreanten bij ons niet je van het en allemaal 50+quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat ook met trainen en vooral wedstrijden, maar dan door werk. Ga nu kijken of het leuk is bij de recreanten, omdat je dan ook niet elke week wedstrijden hebt. Hoop wel dat ze een beetje serieus trainen. Ken ook wel recreantenteams waarbij het helemaal niet om het volleyballen gaat.![]()
![]()
quote:Wii Fitten is wel lekker om thuis te trainen.Hier staat er op het moment een hometrainer voor de tv. Makkelijk om je eigen tijd in te delen. Alleen merk ik bij mezelf dat het wel veel discipline vraagt.
Hoeveel liter tappen ze dan af?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net bloed gegeven voor de eerste keeren het ging helemaal goed
Een halve maarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoeveel liter tappen ze dan af?
Heel mooi! En doe je ook extra je best om gezond te zijn? Of komt het door het zingen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een halve maar![]()
Maar ik had gewoon een hb gehalte van 8,6![]()
![]()
![]()
Toen ik 14 was heb ik een jaar lang staalpillen moeten slikken omdat het maar 4,4 wasDus ik ben nu echt retetrots op mezelf
Die mevrouw zei zelfs nog: "Nou, je hebt volgens mij goed je best gedaan om hier gezond naar toe te komen"
De headlines:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het hier eigenlijk? Ik heb 2 topics gemist ofzo, dus ik ga niet bijlezen, maar fill me in please?
Ik ga stage lopen bij een tv programma die goed aansluit bij mijn studiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waar ga je stagelopen? En welke richting ga je uit in de master?
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb van mijn ex gezonder leren eten.... Daarvoor was ik meestal erg makkelijk met koken.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
Neeik denk dat ik nu vooral veel gezonder leef omdat ik samenwoon en werk. Als student leef je toch onregelmatiger en eet je makkelijker... en bovendien is het veel leuker om voor 2 te koken dan voor jezelf vind ik. En zou ik me schuldig voelen als ik me er elke avond met een magnetronmaaltijd oid vanaf maakte
Oh, daar zit ik eigenlijk ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is idd een goede optie. Ik vond de recreanten bij ons niet je van het en allemaal 50+
Tof.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga stage lopen bij een tv programma die goed aansluit bij mijn studie
mijn masterrichting is politieke theorieën en gedrag![]()
Wordt dat een herhaalzin van je? Ik ga nu echt mn afbeeldingen inscannen.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Tof dat je weer gaat volleyballen Soemp
Ik ga nu echt, ja écht mn afbeeldingen inscannenIk ben nog zo godsgruwelijk druk geweest met noten en verbeteren en herschrijven dat het er nog niet van is gekomen
Doe ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof.![]()
![]()
Vooral veel over je studierichting posten.![]()
Ik wil wel even met die sukkel spreken......quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe iken bepaalde dingen zal ik per pm doen
damn ik zit in de trein en een jongen belt met zijn vriendin en vertelt haar dat hij haar wel even in elkaar gaat meppenvoel me er echt naar door
En die vriendin gaat daar rustig op zitten wachten? Apart.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe iken bepaalde dingen zal ik per pm doen
damn ik zit in de trein en een jongen belt met zijn vriendin en vertelt haar dat hij haar wel even in elkaar gaat meppenvoel me er echt naar door
Ik wilde hem er eigenlijk op aanspreken, maar helaas is dit het type die mij dan zou pakkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil wel even met die sukkel spreken......
Lijkt me dat ze bang voor hem isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:37 schreef zebaz het volgende:
[..]
En die vriendin gaat daar rustig op zitten wachten? Apart.
Oh zo'n malloot..... Lekker ventje zeg.... en dat is dus de vriend van die vriendin?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde hem er eigenlijk op aanspreken, maar helaas is dit het type die mij dan zou pakken![]()
het trieste is nog dat hij denkt dat hij stoer is terwijl hij er hartstikke gay uitzietspierballen in een strak roze bloesje
Dat denk ik wel, van wat ik uit het telefoongesprek op kon makenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh zo'n malloot..... Lekker ventje zeg.... en dat is dus de vriend van die vriendin?
Fijn zo'n pseudopooier....... Oppassen met dat soort types... van die namaakpatsers deinzen inderdaad niet terug om een dame een paar hoeken te geven....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze bang voor hem isze moest binnen een bepaalde tijd op het station zijn, anders zou hij haar pakken
type loverboy zeg maar
Ook niet gedaan, maar het kriebelde behoorlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Daar kun je je beter niet in mengen inderdaad
Okay... mocht het straks los gaan... Ga dan niet proberen te helpen maar ga direct hulp halen..... je koopt er niets voor als hij jullie beiden in het gips slaat.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, van wat ik uit het telefoongesprek op kon maken
Ik ben gewoon verder gegaanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay... mocht het straks los gaan... Ga dan niet proberen te helpen maar ga direct hulp halen..... je koopt er niets voor als hij jullie beiden in het gips slaat.....
Goed zo! Dan maak ik me niet meer zo ongerust......quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verder gegaan
ben werken
He getver, echt niet leuk om zo'n gesprek mee te krijgen zegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze bang voor hem isze moest binnen een bepaalde tijd op het station zijn, anders zou hij haar pakken
type loverboy zeg maar
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wordt dat een herhaalzin van je? Ik ga nu echt mn afbeeldingen inscannen.....
Zat je maar te plagen hoor LB......quote:
Dat snap ik, het was meer een algemene opmerkingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook niet gedaan, maar het kriebelde behoorlijk
Ik hoop dat ze die vanzelf al hebben gehadquote:gister ook gastjes in de trein die speciaal naar amsterdam waren gekomen om te matten met engelsendie wilde ik ook graag een draai om de oren geven
Heb jij dus even mazzel!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe van het weekend kaartjes gekocht voor Royksopp. Ging een vriend van me ook bestellen en na het afrekenen kreeg 'ie een foutmelding. Maar hij had wel betaald.
Heeft 'ie ticketservice gebeld, blijkt dat het concert nog helemaal niet in de voorverkoop mocht gaan en dat dat pas de 22e zou moeten
Ja want dat zit ik op Lowlands en het zou zomaar snel kunnen uitverkopen.quote:
Ah jij hoort ook bij de Lowlandsploeg?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want dat zit ik op Lowlands en het zou zomaar snel kunnen uitverkopen.
Goed bezig Soempie!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef Soempie het volgende:
Whoo, ik ben vet goed bezig.![]()
hele keuken uitgemest (keuken is meer de taak van Sven, maar die denkt dat afwas in en uit de automaat wel genoeg is )
me opgegeven voor volleybal stofgezogen en de vloer gedweild rotzooi in de kelder gedumpt was gedaan een hoofdstuk geleerd een vriendin gebeld die ik al maanden niet had gesproken een eetschema gemaakt
[ afbeelding ]
Anders eet ik de hele dag door.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed bezig Soempie!![]()
Hoezo een eetschema?
Ah dat is wel handig! Misschien moet ik me daar ook maar eens in verdiepen. Aangezien ik nog steeds 12 kilo te zwaar ben.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Anders eet ik de hele dag door.![]()
![]()
Dus nu heb ik precies gezet wanneer ik wat mag eten en een rijtje met suggesties. En bij de suggesties geen slechte zooi.
Ik had al een geschreven schema, maar die zag er niet uit. Het gaat zo ook al de hele week goed. En met hetzelfde ben ik twee jaar geleden 15 kg afgevallen (alleen zit dat er nu gewoon weer aan).Maar geen dieet dus, gewoon normaal eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |