2 introverte clowns dus?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
technisch gezien niet, maar ja, die hebben ook wel eens een vrije avond dus het zou kunnen. Zou overigens extra frapant zijn want ze liepen niet sámen. Kwam ze een stukje uit elkaar tegen.
Dat ik mijn kussen op ga zoeken of dat er geen tieten op liggen?quote:
Als het échte clowns waren, dan waren ze verkleed als mens.quote:
Het eerste.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ik mijn kussen op ga zoeken of dat er geen tieten op liggen?
Dat weet ik dus niet. Normaal gaat het goed. Ook als ik gedronken heb. Maar ik denk dat het schoolreisje/kampgevoel extra adrenaline vrij maakt bij mij. En dat is misschien de boosdoener....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok.
Wat zou jou kunnen helpen om daar wel bij na te denken?
Okay. Ik ben dus dertig en misschien moet ik me ook maar eens zo gaan gedragen.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh gewoon, na het lezen van wat berichtjes hiervoor was ik even benieuwd hoe oud je nou precies was, een dertiger kan ook 38 zijn namelijk, om maar wat te noemen!
Dus voor de veiliheid van je zelf en anderen, zou je niet meer op "kamp" moeten gaan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Normaal gaat het goed. Ook als ik gedronken heb. Maar ik denk dat het schoolreisje/kampgevoel extra adrenaline vrij maakt bij mij. En dat is misschien de boosdoener....
Welkom bij de 30 plussers!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Ik ben dus dertig en misschien moet ik me ook maar eens zo gaan gedragen.....
Ik ga nu slapenWeltrusten!
Het is niet dat ik elke keer zo gek doe als ik weg ben maar als er soms een beetje gedold wil wel eens iets te ver door gaan.... En ook niet alle dingen zijn erg.. Maar het brandalarm trekken ging te ver inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus voor de veiliheid van je zelf en anderen, zou je niet meer op "kamp" moeten gaan?
Hou in de gaten dat het niet te ver gaat.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is niet dat ik elke keer zo gek doe als ik weg ben maar als er soms een beetje gedold wil wel eens iets te ver door gaan.... En ook niet alle dingen zijn erg.. Maar het brandalarm trekken ging te ver inderdaad.
Ja dat doe ik ook wel. Maar misschien snap je dit wel. Soms leidt het een tot het ander en voor je het weet is de dunne lijn geen lijn meer maar een stipje...... Dat was de case bij dit brandalarmverhaal.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou in de gaten dat het niet te ver gaat.![]()
En hou dat zo.
Ik snap dat je binnen wilde komen, maar zie nog steeds geen reden om de handmelder in te drukken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook wel. Maar misschien snap je dit wel. Soms leidt het een tot het ander en voor je het weet is de dunne lijn geen lijn meer maar een stipje...... Dat was de case bij dit brandalarmverhaal.
Ik en een paar gasten kwamen aan bij het Hostel en de anderen uit onze groep wilden niet open doen. hebben we een uur buiten geroepen maar ze deden niet open. Toen kwamen we eindelijk binnen en drukte ik dus op dat alarm om mijn maats wakker te maken uit wraak... nu snap je misschien in welk verband het staat. Nogmaals geen excuus hoor!
Nu ga ik echt slapen
Niet eerst een saffie?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:12 schreef MaJo het volgende:
1 aflevering werden er 3![]()
Nu ga ik echt
![]()
Tot wanneer?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:35 schreef Nesle het volgende:
Ik heb 4 afl Gossip Girl gekeken, en nu nu nu numoet ik wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik had de terminators en bnc kabels al bijna uit de la gehaald![]()
Coax/storing denk ik. Vooral de aansluiting.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
BNC-kabels vind ik best prettig eigenlijk. Vraag me af waarom die niet meer gebruikt worden
Bij een wat groter netwerk heeeeeel lastig storingzoeken (en eenvoudig storingen veroorzaken) - 1 onderbreking ergens en je netwerk doet t niet meerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
BNC-kabels vind ik best prettig eigenlijk. Vraag me af waarom die niet meer gebruikt worden
Het is ook leukquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:16 schreef Etcetera het volgende:![]()
Ik ben ook Gossip Girl gaan kijkenVind het wel geinig.
Oh over enge mensen gesproken: die jongen die overal dwars door heen slaapt, wilde op een gegeven moment naar Best lopen. Kwam hij onderweg een motorrijder tegen die in het gras lag. Vriendelijk gegroet en zo, zegt die gast 'kom eens' B. erop af beetje gepraat en toen vroeg die gast 'kom erbij liggen' maar dat deed B. niet, ging die motorrijder met zichzelf spelen![]()
toen is B. 'm genokt gelukkig. En hij had gelukkig zijn maglite bij zich, voor het geval dat. Maar leuk is anders
Wat ga je de rest van je vrije dag doen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:53 schreef Diaan73 het volgende:![]()
vandaag lekker vrij, maar nog wel druk met strijken. Nu klaar
Ik ben nu aan het wachten totdat Lennon wakker wordt. Hij krijgt dan de fles; daarna even boodschappen doen en misschien nog even naar Prenatal/Media Markt. Moet ook nog was opvouwen, kastje Twan opruimen.. maar dat laatste ga ik dit weekend wel doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ga je de rest van je vrije dag doen?
Weinig tijd voor jezelf dus eigenlijk. Maar wel lekker om vrij te zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het wachten totdat Lennon wakker wordt. Hij krijgt dan de fles; daarna even boodschappen doen en misschien nog even naar Prenatal/Media Markt. Moet ook nog was opvouwen, kastje Twan opruimen.. maar dat laatste ga ik dit weekend wel doen.
En jij?
Hey Diaan, leuk dat je hier nu ook postquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:53 schreef Diaan73 het volgende:![]()
vandaag lekker vrij, maar nog wel druk met strijken. Nu klaar
Volgens mij heb je wel zin in je stage.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:07 schreef MaJo het volgende:
heerlijk een dagje vrij! Morgen ook lekker vrij, voor het laatst in maanden waarschijnlijkdaarna ga ik 4 dagen stage lopen, 1 dag studie en 2 dagen in de winkel werken
als ik het overleef
Op je veldbedje?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:05 schreef Cobra4 het volgende:Ik denk dat ik straks nog maar een paar uur ga snurken.
Heb ik ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel zin in je stage.
Dat moet ik even aan MaJo vragen.quote:
Yupquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet ik even aan MaJo vragen.
Het valt wel mee hoor. Lennon lag ik hoor hem inmiddels brabbelen vanaf half 12 ofzo al in bed. Enne Prenatal/MM wil ik zelf graag even.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weinig tijd voor jezelf dus eigenlijk. Maar wel lekker om vrij te zijn natuurlijk.
Heey MaJo dankjewel!! Het gaat heel goed met Lennon. Op mn hyves staan wel heel veel foto's, die kun jij volgens mij ook zien.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey Diaan, leuk dat je hier nu ook posthoe is het met Lennon? Mooie naam
heerlijk een dagje vrij! Morgen ook lekker vrij, voor het laatst in maanden waarschijnlijkdaarna ga ik 4 dagen stage lopen, 1 dag studie en 2 dagen in de winkel werken
als ik het overleef
Ik vanaf m'n 12e tot en met m'n 18e. En toen ik begin twintig was nog eens 2 jaar. En nu is het hoognodig dat ik weer ga sporten. Ook leuk om wat mensen te leren kennen. Zou jij het niet weer op willen pakken? Wat is de reden dat je gestopt bent?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk volleybalheb ik ook heel lang gedaan. Tot zo'n 5 jaar geleden vanaf mn 12e.
Zwemmen is ook erg lekker, alleen jammer dat je je daarna weer moet omkleden in van die k*thokjes.![]()
Het is hier ook rustig, Peaceman is weer aan het werk en Twan is bij zn vader. Best stil eigenlijk.
Waar ga je stagelopen? En welke richting ga je uit in de master?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik ooken in de master
alleen wel balen dat ik bij moet werken in de weekenden
Eén pluspunt. 4 dagen stage, 1 dag studie en 2 dagen werken is wel een mooie regelmaat voor je.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik ooken in de master
alleen wel balen dat ik bij moet werken in de weekenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |